Leuk begin van het nieuwe jaar... (NOT)
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Leuk begin van het nieuwe jaar... (NOT)
Zo wij hebben weer eens een leuk begin van het nieuwe jaar...
De riolering zit zo goed als verstopt en de boiler is er ook nog mee opgehouden
Dus ik kan op het moment de wasmachine niet aan hebben en ook niet douchen
De riolering zit zo goed als verstopt en de boiler is er ook nog mee opgehouden
Dus ik kan op het moment de wasmachine niet aan hebben en ook niet douchen
Gast- Gast
Re: Leuk begin van het nieuwe jaar... (NOT)
Oh dat is niet fijn Daisy Komt er iemand om het te maken?
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ja heb al gebeld en als er goed is worden beide dingen gemaakt vandaag!
Alhoewel ik mijn twijfels hebben over de boiler, heb gebeld naar de maatschappij waarvan wij die huren en die dachten gelijk al dat de stroomtoevoer niet klopt (zonder het te hebben gezien..)
Dus ben ik door verbonden en diegene die ik erna aan de telefoon had vond het erg vreemd dat ze zonder langs te komen dat kunnen zien.. maar in ieder geval heeft hij wel iemand de opdracht gegeven om langs te komen
Alhoewel ik mijn twijfels hebben over de boiler, heb gebeld naar de maatschappij waarvan wij die huren en die dachten gelijk al dat de stroomtoevoer niet klopt (zonder het te hebben gezien..)
Dus ben ik door verbonden en diegene die ik erna aan de telefoon had vond het erg vreemd dat ze zonder langs te komen dat kunnen zien.. maar in ieder geval heeft hij wel iemand de opdracht gegeven om langs te komen
Gast- Gast
Dat is inderdaad flink balen!! Misschien aardige buren dat je daar kunt douchen?!
Hopelijk word het snel verholpen!
Hopelijk word het snel verholpen!
Krullebol- Prater
- Aantal berichten : 822
Punten : 922
Registratiedatum : 18-11-10
Laten we hoppen dat die van de boiler ook komt dan. Wel fijn dat de riolering dan vandaag ook nog kan.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik heb me al eventjes ´ouderwets´ gewassen met een washandje
En eind van de middag ga ik sporten en douche ik daarna daar altijd dus dat komt wel goed
hoop wel dat de boiler gemaakt word vandaag, vind ik belangrijker dan de riolering!
En eind van de middag ga ik sporten en douche ik daarna daar altijd dus dat komt wel goed
hoop wel dat de boiler gemaakt word vandaag, vind ik belangrijker dan de riolering!
Gast- Gast
Wat kut zeg! Ik heb dat ook gehad in de winter, 2 jaar terug. Zat ik hierbinnen met een kind, was het maar tien graden. En er wilde niemand komen. Ben na de zoveelste keer bellen, in huilen uitgebarsten aan de telefoon.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Nou ja ik ben nu ook heel blij dat we een gas kachel hebben, dus we hebben wel warmte in huis alleen geen warm water
Er komt vanmiddag een man langs voor de boiler
Er komt vanmiddag een man langs voor de boiler
Gast- Gast
Nou de riolering is gemaakt.
En ze zijn ook langs geweest om de stroom van de boiler door te meten en daar blijkt het niet aan te liggen! (wat ik al had verwacht)
Nu wouden ze me laten wachten tot morgen, dat dacht ik dus niet!
Heb vanochtend al gebeld en hun dachten gelijk dat het aan de stroom lag ook al zei ik dat dat bijna niet kon, omdat de lampjes enzo wel branden...
Nu komt er als het goed is nog een monteur langs maar dat zou niet voor half 5 wezen
Ik ben benieuwd!
En ze zijn ook langs geweest om de stroom van de boiler door te meten en daar blijkt het niet aan te liggen! (wat ik al had verwacht)
Nu wouden ze me laten wachten tot morgen, dat dacht ik dus niet!
Heb vanochtend al gebeld en hun dachten gelijk dat het aan de stroom lag ook al zei ik dat dat bijna niet kon, omdat de lampjes enzo wel branden...
Nu komt er als het goed is nog een monteur langs maar dat zou niet voor half 5 wezen
Ik ben benieuwd!
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Begin van een nieuwe relatie.
» Als dit begin de rest van het jaar voorspelt...
» Op de drempel naar het nieuwe jaar...
» Nieuw jaar, nieuwe start?
» Leuk cadeau jongen 6 jaar?
» Als dit begin de rest van het jaar voorspelt...
» Op de drempel naar het nieuwe jaar...
» Nieuw jaar, nieuwe start?
» Leuk cadeau jongen 6 jaar?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: