Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat is jouw eerste herinnering?

+24
_Lacey_
Susan
Tinus
Serena
Niekske
Alex
Olijfje
Le Chat Noir
Jeanette
Lady Starstruck
Caramba
mickey
Blond
Sorella
Verona
Highway
Rovine
Ella
Lynn_
Nora
Stuiterbal
Pussycat
Lady4
Caroow
28 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat is jouw eerste herinnering? - Pagina 2 Empty Re: Wat is jouw eerste herinnering?

Bericht  Gast di 31 jan 2012 - 10:22

Ik weet niet wat mijn eerste herinnering is, maar ik herinner me wel een paar dingen van toen ik 3/4 jaar was.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste herinnering? - Pagina 2 Empty Re: Wat is jouw eerste herinnering?

Bericht  Gast di 31 jan 2012 - 10:25

Sorella schreef:Wat hebben jullie al vroeg herinneringen! Mijn eerste herinnering is de scheiding van mijn ouders, hoe mijn vader me huilend in z'n armen had en dat mijn moeder me bij hem wegpakte. Ik was toen 6.
Is dat echt je eerste herinnering of misschien de herinnering die je het meest is bijgebleven?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste herinnering? - Pagina 2 Empty Re: Wat is jouw eerste herinnering?

Bericht  Alex di 31 jan 2012 - 10:30

Geen idee wat mijn eerste herinnering is. Wát ik me nog kan herinneren is dat mijn ouders een avond weg waren en ze hadden met een buurvrouw (die woonde wat verderop op de galerij) afgesproken dat ze af en toe kwam kijken. Als wij sliepen werden we nooit wakker, dus dat kon makkelijk. Helaas werd ik juist die avond wakker (waarschijnlijk van de deur die dicht ging) en kon ik mijn ouders niet vinden. Ik was zo bang dat ik huilend in de gang stond en ook nog eens in mijn broek plaste. Zo troffen mijn ouders me aan. Ik denk dat ik toen een jaar of 2/3 was.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste herinnering? - Pagina 2 Empty Re: Wat is jouw eerste herinnering?

Bericht  Gast di 31 jan 2012 - 21:41

Mijn eerste herinneringen zijn van toen ik in het gips lag. Ik heb heupluxatie gehad en wij hadden een ziekenhuisbed voor de raam in de huiskamer staan waar ik op lag (ik lag van mijn enkels tot borst in het gips). Ik zwaaide mijn zus altijd uit als die naar school ging en ik bleef lekker thuis tv kijken :P . Ik was 3 jaar toen ik geopereerd werd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste herinnering? - Pagina 2 Empty Re: Wat is jouw eerste herinnering?

Bericht  Niekske di 31 jan 2012 - 21:48

Mijn eerste herinnering is denk ik mijn tweede verjaardag. Ik kreeg een schooltje van fisher price, met die echt ouderwetse popjes enzo er nog bij. De voorkant van de school kon je helemaal openklappen en daar zat een schoolbord aan de binnenkant, maar dat was heel glad, helemaal niet handig om op te krijten smile
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste herinnering? - Pagina 2 Empty Re: Wat is jouw eerste herinnering?

Bericht  Serena di 31 jan 2012 - 22:25

Mijn eerste herinnering is niet heel helder, maar dat was dat er oppas was (zij kwam voor de laatste keer ofzo). Ik moest gaan slapen en lag nog in een ledikant en toen kreeg ik een knuffeltje, die heb ik nog steeds :P Ik weet niet meer hoe oud ik precies was maar aangezien ik nog in een ledikant en in een andere kamer sliep zal dat rond 2/3 jaar zijn geweest.

Daarna weet ik nog dat ik een 'echt' bed kreeg die mijn oom had gebracht. En mijn eerste schooldag of kijkdag op de basisschool. Vooral hoe ik daarheen ging en dat ik toen super zenuwachtig was.
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste herinnering? - Pagina 2 Empty Re: Wat is jouw eerste herinnering?

Bericht  Tinus do 2 feb 2012 - 0:17

Ik weet het moment nog toen ik naar mijn moeder rende na mijn eerste schooldag, toen ik 4 was. Volgens mij is dat mijn eerste herinnering. Een ander moment op de kleuterschool is dat ik mijn juf een lik over haar wang gaf...Ik was immers een hondje en hondjes doen dat nu eenmaal. Wat is jouw eerste herinnering? - Pagina 2 394967
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste herinnering? - Pagina 2 Empty Re: Wat is jouw eerste herinnering?

Bericht  Susan do 2 feb 2012 - 0:26

Ik heb eigenlijk best veel herinneringen aan mijn peutertijd, maar ik weet niet welke de eerste is.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste herinnering? - Pagina 2 Empty Re: Wat is jouw eerste herinnering?

Bericht  Caroow do 2 feb 2012 - 5:29

Susan schreef:Ik heb eigenlijk best veel herinneringen aan mijn peutertijd, maar ik weet niet welke de eerste is.

Zijn de herinneringen die je hebt wel leuke? De meeste mensen herinneren zich toch vooral vervelende dingen.

De eerste herinnering die ik niet leuk is, is dat ik in groep 1 niet mocht meespelen omdat ik geen rokje aanhad. De begrafenis van mijn vader kan ik mij ook herinneren, maar dit heb ik niet als vervelend ervaren.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste herinnering? - Pagina 2 Empty Re: Wat is jouw eerste herinnering?

Bericht  _Lacey_ do 2 feb 2012 - 5:39

Ik denk dat ik een of 2/3 geweest moet zijn. Mijn moeder kwam mij ophalen van de peuterspeelzaal en stond nog even wat met de juf te kletsen. Ondertussen ging ik steeds maar van de glijbaan af die daar stond.

Ook een herinnering die ik me heel sterk voor de geest kan halen is het appartement op Corfu waar ik met mijn ouders op vakantie was. Mijn vader maakte van die schaduwfiguren met zijn handen op de muur. Ook zat er een hele grote mot/vlinder boven mijn bedje die ik erg eng vond. Toen was ik 3 jaar oud, dus het stamt uit dezelfde tijd als de andere herinnering.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste herinnering? - Pagina 2 Empty Re: Wat is jouw eerste herinnering?

Bericht  Eris do 2 feb 2012 - 5:46

Ik heb ook wel veel herinneringen aan mijn peutertijd maar wat mijn eerste herinnering is weet ik niet. Ik weet nog dat mijn zusje geboren werd en ik toen samen met mijn broer bij de buren pannenkoeken ging eten. Ik was toen 3 jaar. Dat zal een van mijn eerste herinneringen zijn denk ik.

Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste herinnering? - Pagina 2 Empty Re: Wat is jouw eerste herinnering?

Bericht  Roodkapje do 2 feb 2012 - 18:17

Mijn eerste echte herinnering is dat ik op de peuterspeelzaal zat en we bij de grote kastanjeboom voor de boerderij kastanjes gingen zoeken. Hiervan hebben we spinnetjes gemaakt met wol en cocktailprikkers. Andere herinneringen van de peuterspeelzaal heb ik niet en mijn eerst volgende herinnering is denk ik een jaar later in het nieuwe huis en dan is ook opeens mijn zusje in beeld ( terwijl ze toen ik 2.5 was - peuterspeelzaaltijd) al werd geboren... daar weet ik niets meer van!
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste herinnering? - Pagina 2 Empty Re: Wat is jouw eerste herinnering?

Bericht  SoGood do 2 feb 2012 - 21:04

Mijn oma die op mij pastte en mijn moeder die thuis kwam van een intakegesprek bij mijn creche en me vertelde dat mijn nieuwe juf dezelfde naam had als mijn moeder.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste herinnering? - Pagina 2 Empty Re: Wat is jouw eerste herinnering?

Bericht  Sterre do 2 feb 2012 - 22:00

Ik weet ook niet precies wat mijn eerste herinnering is. Ik weet nog dingen uit mijn peutertijd, maar sommige dingen daarvan hangen aan foto's vast. Dan weet ik er nog wel meer omheen dan dat er op de foto staat, maar het is toch niet echt puur een herinnering.

Wat ik wel weet en wat niet op de foto staat, is mijn eerste keer vliegen toen ik 3 was. Ik herinner me dat ik kleurpotloodjes kreeg van de stewardes en een leesboekje.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste herinnering? - Pagina 2 Empty Re: Wat is jouw eerste herinnering?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum