Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken!

+125
Arwyn
Roza
Vancity_girl
joyce0606
Sugarfall
Sarah1985
Aggi
SparklingEyes
Ezzer
Mamsie
Lynn_
Supertalentje
Monnie
Lady4
TNMN
Snoopy
Anousch91
Monte
Kat1980
Aimee
Curious
Nora
Highway
Theeleut
Caramba
Tsjip
Stuiterbal
koNijntje
Niene
Mees
Rouge
Makamba
piene1983
Gizmo
PluDan
kwak
Linda
Bloem86
M@niek
Smaragdje
Tinkebell
Steep
Earane
Tania
Raindrop
Travelgurly
Marin
Miccie
Lady Starstruck
yes1984
Roodkapje
Viva
*Troela*
sharky
Pien
Zwerver
woezel
Blond
Flip Fluitketel
Coco
Suus
vlindertje
Ugly Betty
Océane
Laced
CCC
Poisongirl
meisje
Pussycat
VeryCherry
Susan
Ella
Pompoen
moepie
nillis
Bruintje Beer
Clapperdie
Paper Crown
ekiaam87
TGR
Rush
Inge
Sjaantje
Sylvana
flower
Koffieleut
Annie24
Cato
Tiara
Oasis
Dora
frolic
Parisienne
Julia
Happy
Printje
Ayla
Amber-
studiebol
Muppetje
Mizzie
Happydobby
Thunder
Lindsya
Alex
PapillonRose
L!ND@
blondje1313
Caresses
vlinder-19
Muis
Linnie1985
Shy
Jasmine
SarahKey
Flower_L
Ilargi
Alyssa
mickey
Rebecca
duckie
LindaK
Liadan
Darius
Jade
129 plaatsers

Pagina 5 van 13 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11, 12, 13  Volgende

Ga naar beneden

Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken! - Pagina 5 Empty Re: Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken!

Bericht  Flip Fluitketel zo 29 jan 2012 - 21:40

Heftig! Heel veel stertke en succes!
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken! - Pagina 5 Empty Re: Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken!

Bericht  LindaK zo 29 jan 2012 - 21:41

Jeetje, heftig!!

Heel veel sterkte!!
LindaK
LindaK
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 937
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken! - Pagina 5 Empty Re: Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken!

Bericht  Blond zo 29 jan 2012 - 21:43

Heel veel sterkte en succes, ik hoop dat alles goed komt met jullie & jullie kleine meisje..
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken! - Pagina 5 Empty Re: Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken!

Bericht  woezel zo 29 jan 2012 - 21:45

Heel veel stertke, jullie kleine meid is er gewoon bijna. Hoop voor jullie dat ze goed op gewicht is en dat ze alleen in het zkh hoeft te blijven om te groeien.

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken! - Pagina 5 Empty Re: Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken!

Bericht  Zwerver zo 29 jan 2012 - 21:45

Jeetje!! Heel veel sterkte!
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken! - Pagina 5 Empty Re: Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken!

Bericht  Pien zo 29 jan 2012 - 21:47

Ik had voor vandaag zoveel gepland maar ben helemaal van de leg.... Continu hier willen kijken, in en hoop op goed nieuws!

Heel veel sterkte lejow, ik wens je ondanks dat het natuurlijk veel te vroeg is een voorspoedige bevalling. Hopelijk komt jullie meisje snel!!


Hoop overigens dat lejow gelijk aan een antibiotica-infuus is gelegd!!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken! - Pagina 5 Empty Re: Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken!

Bericht  CCC zo 29 jan 2012 - 21:50

Pien schreef:Ik had voor vandaag zoveel gepland maar ben helemaal van de leg.... Continu hier willen kijken, in en hoop op goed nieuws!

Heel veel sterkte lejow, ik wens je ondanks dat het natuurlijk veel te vroeg is een voorspoedige bevalling. Hopelijk komt jullie meisje snel!!


Hoop overigens dat lejow gelijk aan een antibiotica-infuus is gelegd!!

Pfff.. me too... Ben helemaal van slag... Dit was wel het laatste wat ik verwachtte toen we gisteren nog contact via WA hadden... Cry

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken! - Pagina 5 Empty Re: Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken!

Bericht  sharky zo 29 jan 2012 - 21:51

Jeetje, dat is schrikken zeg! Hopelijk gaat alles voorspoedig en hebben jullie straks een mooi en sterk kindje in je armen. Veel succes en sterkte ook voor de tijd die komen gaat.

sharky
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 161
Punten : 163
Registratiedatum : 16-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken! - Pagina 5 Empty Re: Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken!

Bericht  Gast zo 29 jan 2012 - 21:51

Wat een spanning. Ik hoop zo dat ze gezond en sterk genoeg is! Heel veel sterkte Lejow!

Raar hoe het allemaal kan lopen.....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken! - Pagina 5 Empty Re: Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken!

Bericht  Gast zo 29 jan 2012 - 21:52

Jee, wat heftig zeg! Ik hoop dat het goed komt!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken! - Pagina 5 Empty Re: Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken!

Bericht  *Troela* zo 29 jan 2012 - 21:54

Wat heftig zeg!! Hopelijk komt alles goed!

Gelukkig heeft de kleine meid een mooi gewicht, en meisjes schijnen sterker te zijn dan jongens met een vroeggeboorte.

*Troela*
Prater
Prater

Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken! - Pagina 5 Empty Re: Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken!

Bericht  Gast zo 29 jan 2012 - 21:55

Oef..heftig!
Heel veel sterkte en ik hoop op veel goeds voor jullie verder.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken! - Pagina 5 Empty Re: Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken!

Bericht  Viva zo 29 jan 2012 - 21:56

Oeh heftig zeg! Lejow is nog niet dichtbij de uitgerekende datum toch?

Duimen dat alles goed mag gaan!!
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken! - Pagina 5 Empty Re: Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken!

Bericht  Roodkapje zo 29 jan 2012 - 21:56

Jeetje ik weet niet wat ik zie! 2 dagen geleden zei je op de chat nog dat ze niet eerder mocht komen dan 10 dagen overtijd ivm je verlof dat zo mooi zou aansluiten op je zomervakantie..... en nu lig je gewoon in het ziekenhuis met weeen! Met de kans dat je met 10 dagen "overtijd" alweer bijna moet werken! Wat een raar idee, maar wat goed van je lijf dat het begon met weeen om aan te geven dat er iets niet goed was!

Ik wens jou en manlief heel veel sterkte deze tijd en duim voor jullie en jullie dochtertje!
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken! - Pagina 5 Empty Re: Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken!

Bericht  Roodkapje zo 29 jan 2012 - 21:57

Viva schreef:Oeh heftig zeg! Lejow is nog niet dichtbij de uitgerekende datum toch?

Duimen dat alles goed mag gaan!!

ze is nu 29wk 5 dgn
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken! - Pagina 5 Empty Re: Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken!

Bericht  yes1984 zo 29 jan 2012 - 21:58

Oh jee. Ik schrik me kapot. Helemaal gezien het aantal weken dat ze zwanger is. Wat spannend. Ik hoop zo dat alles goed mag gaan!
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken! - Pagina 5 Empty Re: Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken!

Bericht  Gast zo 29 jan 2012 - 21:59

Roodkapje schreef:Jeetje ik weet niet wat ik zie! 2 dagen geleden zei je op de chat nog dat ze niet eerder mocht komen dan 10 dagen overtijd ivm je verlof dat zo mooi zou aansluiten op je zomervakantie..... en nu lig je gewoon in het ziekenhuis met weeen! Met de kans dat je met 10 dagen "overtijd" alweer bijna moet werken! Wat een raar idee, maar wat goed van je lijf dat het begon met weeen om aan te geven dat er iets niet goed was!

Ik wens jou en manlief heel veel sterkte deze tijd en duim voor jullie en jullie dochtertje!

ik zat ook al te denken: het is nog geen 22 april hoor baby.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken! - Pagina 5 Empty Re: Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken!

Bericht  Lady Starstruck zo 29 jan 2012 - 21:59

Ik kreeg vanmorgen een whatsapp van haar inderdaad. Lejow ik duim ook keihard voor je!!!!
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken! - Pagina 5 Empty Re: Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken!

Bericht  Viva zo 29 jan 2012 - 21:59

Roodkapje schreef:
Viva schreef:Oeh heftig zeg! Lejow is nog niet dichtbij de uitgerekende datum toch?

Duimen dat alles goed mag gaan!!

ze is nu 29wk 5 dgn

Ik las het net ja, maar toch bedankt!
Ik duim heel erg voor je Lejow, bah ik krijg tranen in mijn ogen maar dat heeft meer te maken dat ik sinds gisteren weer wat emotioneel ben.
Sterkte!
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken! - Pagina 5 Empty Re: Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken!

Bericht  Miccie zo 29 jan 2012 - 22:01

Jeetje dat is even schrikken!
Lejow, heel veel sterkte en ik ga duimen dat het allemaal goed gaat komen met jullie meid.
Miccie
Miccie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 127
Punten : 134
Registratiedatum : 19-12-10
Woonplaats : Den Haag

Terug naar boven Ga naar beneden

Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken! - Pagina 5 Empty Re: Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken!

Bericht  Thunder zo 29 jan 2012 - 22:01

Toch gek, gisteravond waren we aan het pm-en en zegt ze nog dat ze het eng vind worden, het komt nu zo dichtbij, alles moet maar klaar enzo. Het lijkt net of ze het aangevoeld heeft ofzo.

Maar goed, je bevalling zet dus door! Ik hoop dat het allemaal voorspoedig mag gaan en dat alles goed zal gaan. Zet 'm op!!

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken! - Pagina 5 Empty Re: Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken!

Bericht  Marin zo 29 jan 2012 - 22:07

Jeetje lees het nu pas en schrik me rot! Heel erg veel sterkte en ik ga duimen voor je kleine meisje en jou!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken! - Pagina 5 Empty Re: Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken!

Bericht  Gast zo 29 jan 2012 - 22:14

ik start net m'n computer op en zie dit topic, ik schrik ervan!

Heel veel sterkte Lejow! Ik denk aan jullie!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken! - Pagina 5 Empty Re: Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken!

Bericht  Travelgurly zo 29 jan 2012 - 22:20

heel veel sterkte Lejow!

schrikken zeg.
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken! - Pagina 5 Empty Re: Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken!

Bericht  Raindrop zo 29 jan 2012 - 22:20

Hier schrik ik echt van! Heel veel sterkte voor jullie! Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken! - Pagina 5 699888
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken! - Pagina 5 Empty Re: Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 13 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11, 12, 13  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum