Blaasontsteking
+8
Lejow
Darius
PapillonRose
Ayla
Susan
Flower_L
schuddebuikje
PiP
12 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Blaasontsteking
Juist als je zwanger bent kun je ongemerkt al een tijd last hebben van een blaasontsteking.
Gast- Gast
Hoe gaat het nu? Heb je nog gebeld of ben je langs geweest? Ik moest wel bellen...had bloed in mijn urine toen ik zwanger was..en het begon met helse buikpijn
Gast- Gast
ik heb nergens meer last van....
Had nog wel willen bellen voor de zekerheid, maar vergeten te doen
zal het straks bij mijn schoonouders nog doen
Had nog wel willen bellen voor de zekerheid, maar vergeten te doen
zal het straks bij mijn schoonouders nog doen
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
voor een vermoeden voor een blaasontsteking laten ze je wel komen hoor, zeker als je zwanger bent. Ik heb dat in mijn zwangerschap ook een keer gehad, bleek geen blaasontsteking te zijn en toen heeft de arts me helemaal onderzocht, omdat ik wel klachten had.
Gast- Gast
zeker bellen!!......... ik geloof dat mijn verhaal wel bekent is wat betreft laksheid met blaasontsteking! (resulteerde in dubbele nierbekkenontsteking, week in het ziekenhuis, om de 3 uur AB en nu nog steeds nierproblemen!)
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10
hoefde niet te komen omdat ik nergens meer last van heb.
Vond het wel een stom mens ze liet me steeds niet uitpraten en ging gewoon door me heen.
Zal morgen voor de zekerheid de ha nog even bellen.
Vond het wel een stom mens ze liet me steeds niet uitpraten en ging gewoon door me heen.
Zal morgen voor de zekerheid de ha nog even bellen.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Je kunt ook gewoon even je urine morgenochtend langsbrengen, gewoon voor de zekerheid. Ik doe dat ook als ik soms weleens het gevoel heb dat het een blaasontsteking zou kunnen zijn, ben er liever optijd bij dan dat ik doorloop..
Vervelend trouwens dat die vrouw je niet uit liet praten, merk dat soms ook weleens hier. Vind het een erg onbeschoft overkomen...
Vervelend trouwens dat die vrouw je niet uit liet praten, merk dat soms ook weleens hier. Vind het een erg onbeschoft overkomen...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Irritant is dat Pip... die heeft zeker geen zin in der zondagsdienst :S
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
ik zou sowieso de urine even langs brengen morgen. Als je zwanger bent dan kunnen de klachten best onduidelijk zijn. Beter voor de zekerheid dan door blijven lopen met een blaasontsteking!
Gast- Gast
je kunt het helemaal niet door hebben dat je blaasontsteking heb, dus idd even langsbrengen voor de zekerheid!
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: