blaasontsteking?
+4
Shopaholic
Razz
Darius
Teddyaapje
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
blaasontsteking?
Ik heb sinds een paar dagen een soort van steken down under. Het doet me denken aan blaasontsteking maar tijdens t plassen heb ik nergens last van. Ik moet wel vaker naar de wc dan toen ik niet zwanger was omdat mn blaas natuurlijk minder plek heeft, maar t is niet zo dat ik maar aant lopen blijf.
Meerdere die dit soort klachten hebben (gehad) en wat was t?
Meerdere die dit soort klachten hebben (gehad) en wat was t?
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Re: blaasontsteking?
Het schijnt dat een blaasontsteking tijdens je zwangerschap anders aanvoelt dan een blaasontsteking als je niet zwanger bent. Morgen dus maar even urine inleveren bij de huisarts, is mijn advies!
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Ik had ook een blaasontsteking met 35 weken zwangerschap. Ik had vooral last van buikpijn ná het plassen. Ik moest toen een paar dagen AB slikken en toen was het weg.
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Ik had zelfs weeen tijdens mijn blaasontsteking. Ook met 35weken.
Shopaholic- Kletskop
- Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12
Die heb ik gelukkig niet!
Ik heb eigenlijk alleen last van tussendoor af en toe steken down under. Ze herinneren me aan een blaasontsteking die ik zo'n 7jaar geleden had. Verder heb ik eigenlijk geen klachten. Ik ga vanavond even langs mn schoonvader, dan kan die de rest ook meteen checken.
Ik heb eigenlijk alleen last van tussendoor af en toe steken down under. Ze herinneren me aan een blaasontsteking die ik zo'n 7jaar geleden had. Verder heb ik eigenlijk geen klachten. Ik ga vanavond even langs mn schoonvader, dan kan die de rest ook meteen checken.
Teddyaapje- Ratel
Zijn die steken niet van de indaling want zag dat al 32 weken zwanger bent. Heb dat bij beide zwangerschappen gehad die steken down under.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10
Die steken zijn waarschijnlijk indalingsweeën, maar het kan geen kwaad om even je urine te laten nakijken, dat zal de verloskundige je waarschijnlijk ook aanraden als je er zelf over twijfelt. Ik heb tijdens mijn tweede zwangerschap blaasonsteking gehad, toen had ik gewoon buikpijn en harde buiken, geen steken. Maar voor de zekerheid gewoon even wat urine inleveren, dan weet je het zeker.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ja daar zat ik zelf ook nog aan te denken. Maar ik kan me deze steken niet herinneren van de zwangerschap van T. Maar mn schoonvader checkt t vanavond even. Komt in orde!
Teddyaapje- Ratel
Het was idd blaasontsteking. Als t goed is is t nu weg.
Teddyaapje- Ratel
Als jou berichtjes lees of je schoonvader..
Vraag ik me altijd af, of hij mij ook.zou kunnen helpen. Is alleen stuk rijden..
Vraag ik me altijd af, of hij mij ook.zou kunnen helpen. Is alleen stuk rijden..
Purpleflower- Prater
- Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11
Huh, hoe kan dat zo snel weer weg zijn?
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ja inderdaad, antibiotica duurt altijd 5 a7 dagen.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
stuur me maar ff een pm purple flower, dan zal ik zijn gegevens geven. Je kunt m altijd eens bellen om te vragen of hij je kan helpen en dan kun je aan de hand daarvan beslissen of je t de moeite vindt om een stuk te rijden. Hij heeft wel een behoorlijke wachtlijst dus daar moet je ff rekening mee houden.
Ik heb geen ab nodig gehad. Dmv voetreflex hebben we (ofja, hij) t probleem gevonden en opgelost. Ik heb t zelf ook gevoeld en ik had kleine korreltjes in mn urinebuis (of leider, haal die altijd door elkaar). Deze heeft hij weggekrabt (op mn voet dus allemaal). Misschien dat t nog eens herhaald moet worden maar de kans is groot dat t al weg is.
Ik heb geen ab nodig gehad. Dmv voetreflex hebben we (ofja, hij) t probleem gevonden en opgelost. Ik heb t zelf ook gevoeld en ik had kleine korreltjes in mn urinebuis (of leider, haal die altijd door elkaar). Deze heeft hij weggekrabt (op mn voet dus allemaal). Misschien dat t nog eens herhaald moet worden maar de kans is groot dat t al weg is.
Teddyaapje- Ratel
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: