Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

wat drink je het liefst,en dan bedoel ik mét alcohol?

+54
Sneeuwvlok
ijsjemeisje
dolfijntje24
Cherique
Happydobby
Effie_O
Olijfje001
Mari
Kreeftje
Kqip
silly-one
Lotus
Frappuccino
Inge
Shy
Hoochie
Sterre
Zonnebloem
Arwyn
Cha0s
SarahKey
Makamba
Zwoesj
patjuhhh
Biancos
ButterflyEffect
Belle1985
Plien84
Japie
Suus
Caroow
Zwerver
Caresses
SoGood
kuikje83
Quet
Glitter
Blond
Mariposa
Toet
Milamber
Zora
nina
VeryCherry
Lies
Zonnetje
loura
Melis1985
Cow
Sjonno
Lieke128
Beachgirl
Jeanette
pinklady85
58 plaatsers

Pagina 2 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

wat drink je het liefst,en dan bedoel ik mét alcohol? - Pagina 2 Empty Re: wat drink je het liefst,en dan bedoel ik mét alcohol?

Bericht  Milamber za 8 jan 2011 - 3:24

Rode wijn
Cola Korn (Korn is een Duitse graanjenever)
Milamber
Milamber
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 90
Punten : 115
Registratiedatum : 08-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

wat drink je het liefst,en dan bedoel ik mét alcohol? - Pagina 2 Empty Re: wat drink je het liefst,en dan bedoel ik mét alcohol?

Bericht  Toet za 8 jan 2011 - 3:45

Eerst dronk ik áltijd bessen 7-up, nu ben ik dat helemaal zat en vind ik het zelfs vies.

Ik drink 'standaard' safari/cola of boswandeling.
Baileys hazelnoot vind ik erg lekker en bacardi razz/7-up ook, maar drink ik niet vaak.
Bacardi lime/ice tea en mojito drink ik vaak in de zomer.

Witte wijn lust ik alleen als hij echt heel zoet is. Thuis drink ik dit vaak omdat ik in winkel precies weet welke ik lekker vind, maar met uitgaan vind ik het meestal vies.

Ohh en nou vergeet ik nog helemaal Jillz, maar dat drink ik ook alleen in de zomer. I love you
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat drink je het liefst,en dan bedoel ik mét alcohol? - Pagina 2 Empty Re: wat drink je het liefst,en dan bedoel ik mét alcohol?

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 3:47

wat drink je het liefst,en dan bedoel ik mét alcohol? - Pagina 2 Wieckse%20Rose.jpg%20heineken

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat drink je het liefst,en dan bedoel ik mét alcohol? - Pagina 2 Empty Re: wat drink je het liefst,en dan bedoel ik mét alcohol?

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 3:51

- Rode wijn
- Droge witte wijn
- Rosé (droog)
- Bier (bijna alle soorten).
- Raketje (bacardi razz met fanta/sinas)

Met uitgaan drink ik meestal bier. Goedkoop en dan ben ik niet zo snel dronken Wink.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat drink je het liefst,en dan bedoel ik mét alcohol? - Pagina 2 Empty Re: wat drink je het liefst,en dan bedoel ik mét alcohol?

Bericht  Mariposa za 8 jan 2011 - 4:01

ik drink niet echt vaak of veel maar mijn favorieten zijn jillz, malibu cola, wodka lime en tequila
Mariposa
Mariposa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 266
Punten : 288
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat drink je het liefst,en dan bedoel ik mét alcohol? - Pagina 2 Empty Re: wat drink je het liefst,en dan bedoel ik mét alcohol?

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 4:06

Ik drink eigenlijk nooit, maar als ik iets drink dan Apfelkorn met ijs.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat drink je het liefst,en dan bedoel ik mét alcohol? - Pagina 2 Empty Re: wat drink je het liefst,en dan bedoel ik mét alcohol?

Bericht  Blond za 8 jan 2011 - 4:09

Ik drink veel verschillende dingen tijdens uitgaan,
- zoete witte wijn
- bier
- rose
- tequilla
- martini met ijs en citroen

Wat ik verder ook lekker vind, maar te duur vind voor het stappen:
- Bailey's
- Amaretto cassis
- Bacardi Razz 7up
- Malibu cola
- Champagne

Als ik geen alcohol drink is het cola light of een bitter lemon. Maar met uitgaan drink ik vrijwel altijd alcohol..
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat drink je het liefst,en dan bedoel ik mét alcohol? - Pagina 2 Empty Re: wat drink je het liefst,en dan bedoel ik mét alcohol?

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 4:18

danielledeliefste schreef:
Marin schreef:Jack Daniels and Coke
Kopparberg's Cider (kan je helaas niet in NL krijgen)
Vodka Cranberry
Jagerbomb
Wat zijn dit voor bijzondere drankjes?

Haha zo bijzonder is het niet hoor.

Jack Daniels is whisky, en dan met cola gemengd. Ik vind andere whisky ook wel lekker, maar deze bourbon is het lekkerst om te mengen met cola.

Kopparberg is een cider merk. In Nederland kan je niet zo veel cider krijgen, alleen Jillz en Strongbow geloof ik. Ik vind juist Kopparberg (en Sommersby) heel lekker, want die hebben niet alleen appel cider, maar ook peer of rode vruchten.

Vodka Cranberry is gewoon vodka met cranberrysap. Word ik wel heel dronken van.

En Jagerbomb is Jagermeister met Red Bull.

Het stomme is dat deze drankjes gewoon belachelijk duur zijn in Nederland. In Engeland ging ik vaak naar van die 1 pond avonden, en dan kon je voor 10 pond (= 12 euro ofzo), een hele avond uit, incl garderobe enzo.

Daarom weet ik in Nederland nooit zo goed wat ik moet drinken, omdat ik het gewoon te duur vind (5 a 10 euro voor een drankje vind ik belachelijk). En dus drink ik hier meestal bier of wijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat drink je het liefst,en dan bedoel ik mét alcohol? - Pagina 2 Empty Re: wat drink je het liefst,en dan bedoel ik mét alcohol?

Bericht  Glitter za 8 jan 2011 - 4:19

Als ik alcohol drink is het vaak:

Zoete witte wijn
Rose
Purple
Bessen 7-up

Zonder alcohol:
Thee, koffie en cola

Glitter
Glitter
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 12
Punten : 15
Registratiedatum : 07-01-11
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

wat drink je het liefst,en dan bedoel ik mét alcohol? - Pagina 2 Empty Re: wat drink je het liefst,en dan bedoel ik mét alcohol?

Bericht  Quet za 8 jan 2011 - 4:20

- Bailey's
- Rode wijn
- Droge witte wijn
- Bier

Met uitgaan drink ik droge witte wijn of bier. Thuis een glaas bailey's of rode wijn. Ik houd niet zo van andere drank. Ja soms een glas rose in de zomer.
Quet
Quet
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 36
Punten : 42
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat drink je het liefst,en dan bedoel ik mét alcohol? - Pagina 2 Empty Re: wat drink je het liefst,en dan bedoel ik mét alcohol?

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 4:38

Baileys als drankje als ik er echt zin in heb..

Zoete Witte Wijn of Ameretto-7-up als normaal drankje..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat drink je het liefst,en dan bedoel ik mét alcohol? - Pagina 2 Empty Re: wat drink je het liefst,en dan bedoel ik mét alcohol?

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 4:54

Zora schreef:
plumke schreef:Ik drink het liefst (droge of zoete) witte wijn. Malibu Cola drink ik vaak als ik een avondje thuis zit. En ja dat is bijna iedere avond wel een glas of 2. In de kroeg mag ik ook graag een Raketje of een Bacardi Razz weg tikken.

Bij een gezellig avondje met vrienden zitten is het ook wel eens Wisky etc. weg tikken.

Elke avond minstens 2 glazen Malibu?

En?? Iets mis mee? En ik zeg bijna iedere avond, dus dat is niet eens iedere avond, kan ook om de dag zijn..
Ja wij zijn nu eenmaal mensen die graag een borrel drinken..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat drink je het liefst,en dan bedoel ik mét alcohol? - Pagina 2 Empty Re: wat drink je het liefst,en dan bedoel ik mét alcohol?

Bericht  kuikje83 za 8 jan 2011 - 4:56

Ik drink het liefste Ron Miel (met of zonder cola, ligt aan m'n bui)
In Nederland is het geloof ik alleen op bestelling te krijgen bij de Gall en Gall. Het komt namelijk uit Spanje! smile

Ron Miel is honing rum, lekker zoet dus!
kuikje83
kuikje83
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 17
Punten : 45
Registratiedatum : 16-12-10
Woonplaats : Hoeksche Waard

Terug naar boven Ga naar beneden

wat drink je het liefst,en dan bedoel ik mét alcohol? - Pagina 2 Empty Re: wat drink je het liefst,en dan bedoel ik mét alcohol?

Bericht  SoGood za 8 jan 2011 - 4:59

Witte wijn (zoete) of prosecco. Een portje vind ik tegenwoordig ook wel lekker.

Mixjes en likeuren vind ik trouwens ook lekker maar die drink ik gewoon minder.


Laatst aangepast door Sogood op za 8 jan 2011 - 5:06; in totaal 1 keer bewerkt
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat drink je het liefst,en dan bedoel ik mét alcohol? - Pagina 2 Empty Re: wat drink je het liefst,en dan bedoel ik mét alcohol?

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 5:01

Mailbu 7-up, Bacardi Lemon 7-up, Rode wodka Red Bull, Bacardi Razz met limonade en bessen 7-up

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat drink je het liefst,en dan bedoel ik mét alcohol? - Pagina 2 Empty Re: wat drink je het liefst,en dan bedoel ik mét alcohol?

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 5:03

Ohhh Plum, bacardi razz is ook zo lekker idd.. En raketjes haha.. :d

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat drink je het liefst,en dan bedoel ik mét alcohol? - Pagina 2 Empty Re: wat drink je het liefst,en dan bedoel ik mét alcohol?

Bericht  SoGood za 8 jan 2011 - 5:06

_Donnaa schreef:Ohhh Plum, bacardi razz is ook zo lekker idd.. En raketjes haha.. :d
I love raketjes!
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat drink je het liefst,en dan bedoel ik mét alcohol? - Pagina 2 Empty Re: wat drink je het liefst,en dan bedoel ik mét alcohol?

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 5:07

_Donnaa schreef:Ohhh Plum, bacardi razz is ook zo lekker idd.. En raketjes haha.. :d

Uhu uhu.. Alleen ik drink t niet heel vaak meer, als die flessen goed in mijn zicht staan, dan ben ik verkocht en drink ik de hele avond van dittem..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat drink je het liefst,en dan bedoel ik mét alcohol? - Pagina 2 Empty Re: wat drink je het liefst,en dan bedoel ik mét alcohol?

Bericht  Caresses za 8 jan 2011 - 5:30

nummer 1 Bacardi razz met 7-up of cola.
Zal het eens proberen met sinas (nog nooit geprobeerd of eerder van gehoord).
Verder malibu met cola of 7-up.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat drink je het liefst,en dan bedoel ik mét alcohol? - Pagina 2 Empty Re: wat drink je het liefst,en dan bedoel ik mét alcohol?

Bericht  nina za 8 jan 2011 - 5:30

Marin schreef:
danielledeliefste schreef:
Marin schreef:Jack Daniels and Coke
Kopparberg's Cider (kan je helaas niet in NL krijgen)
Vodka Cranberry
Jagerbomb
Wat zijn dit voor bijzondere drankjes?

Haha zo bijzonder is het niet hoor.

Jack Daniels is whisky, en dan met cola gemengd. Ik vind andere whisky ook wel lekker, maar deze bourbon is het lekkerst om te mengen met cola.

Kopparberg is een cider merk. In Nederland kan je niet zo veel cider krijgen, alleen Jillz en Strongbow geloof ik. Ik vind juist Kopparberg (en Sommersby) heel lekker, want die hebben niet alleen appel cider, maar ook peer of rode vruchten.

Vodka Cranberry is gewoon vodka met cranberrysap. Word ik wel heel dronken van.

En Jagerbomb is Jagermeister met Red Bull.

Het stomme is dat deze drankjes gewoon belachelijk duur zijn in Nederland. In Engeland ging ik vaak naar van die 1 pond avonden, en dan kon je voor 10 pond (= 12 euro ofzo), een hele avond uit, incl garderobe enzo.

Daarom weet ik in Nederland nooit zo goed wat ik moet drinken, omdat ik het gewoon te duur vind (5 a 10 euro voor een drankje vind ik belachelijk). En dus drink ik hier meestal bier of wijn.
Ja, dat vind ik ook! Het is echt belachelijk duur in NL!!!
Maar die Kopparberg drankjes lijken me ook wel lekker. Ik vind die cider drankjes heerlijk! In Zuid-Afrika dronken we Savannah Dry, dat was ook heerlijk!
Heb het hier eens bij de slijterij gekocht maar zelf nog nooit gezien met uitgaan....
Kun je die Kopparberg in Londen drinken? Want daar ga ik in de meivakantie heen Very Happy
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

wat drink je het liefst,en dan bedoel ik mét alcohol? - Pagina 2 Empty Re: wat drink je het liefst,en dan bedoel ik mét alcohol?

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 5:34

Haha ja dat kan! Dus drinkze smile Ik vind zelf de peer het lekkerst smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat drink je het liefst,en dan bedoel ik mét alcohol? - Pagina 2 Empty Re: wat drink je het liefst,en dan bedoel ik mét alcohol?

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 5:39

Caresses schreef:nummer 1 Bacardi razz met 7-up of cola.
Zal het eens proberen met sinas (nog nooit geprobeerd of eerder van gehoord).Verder malibu met cola of 7-up.
Erg lekker!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat drink je het liefst,en dan bedoel ik mét alcohol? - Pagina 2 Empty Re: wat drink je het liefst,en dan bedoel ik mét alcohol?

Bericht  Zwerver za 8 jan 2011 - 5:40

Ik vind Flugel met sinas echt lekker :P Stelt ook niet zoveel voor haha maar ik ben niet zo'n alcohol fan
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat drink je het liefst,en dan bedoel ik mét alcohol? - Pagina 2 Empty Re: wat drink je het liefst,en dan bedoel ik mét alcohol?

Bericht  Lieke128 za 8 jan 2011 - 5:46

kuikje83 schreef:Ik drink het liefste Ron Miel (met of zonder cola, ligt aan m'n bui)
In Nederland is het geloof ik alleen op bestelling te krijgen bij de Gall en Gall. Het komt namelijk uit Spanje! smile

Ron Miel is honing rum, lekker zoet dus!

Ooeeh dat klinkt lekker! Nog nooit van gehoord! Toch maar eens langs de Gall & Gall dan! Duur?

Lieke128
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 346
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat drink je het liefst,en dan bedoel ik mét alcohol? - Pagina 2 Empty Re: wat drink je het liefst,en dan bedoel ik mét alcohol?

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 6:04

Vroeger dronk ik veel Coebergh, erg lekker. Is nu alweer een hele tijd geleden dat ik dat op heb. Misschien stom, maar ik heb dat bij een kennis van ons leren drinken, die man is later overleden en toen ben ik het steeds minder gaat drinken..
Als ik nu alcohol drink is het zoete witte wijn. Maar ik drink zelden nog alcohol. Laatst met Oud & Nieuw heb ik toevallig weer eens wijn gedronken, maar toen ook meteen een hele fles in mijn eentje. Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat drink je het liefst,en dan bedoel ik mét alcohol? - Pagina 2 Empty Re: wat drink je het liefst,en dan bedoel ik mét alcohol?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum