Wie weet welke film ik bedoel
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wie weet welke film ik bedoel
Ooit op de middelbare school heb ik een een soort muziekfilm gezien.
Het was een verfilming. Het ging over een zanger (spaanse?Mexicaanse?) die eerst heel arm was, goed kon zingen en later doorbrak. Hij trad op, had best bekende liedjes. Maar aan het einde stapte hij in een vliegtuig en storte neer. Naja volgens mij liep het zo af...
Maar ik kom niet meer op de naam van de film. En google kom ik ook niet ver mee, heeft iemand een idee welke film ik bedoel?
Het was een verfilming. Het ging over een zanger (spaanse?Mexicaanse?) die eerst heel arm was, goed kon zingen en later doorbrak. Hij trad op, had best bekende liedjes. Maar aan het einde stapte hij in een vliegtuig en storte neer. Naja volgens mij liep het zo af...
Maar ik kom niet meer op de naam van de film. En google kom ik ook niet ver mee, heeft iemand een idee welke film ik bedoel?
Re: Wie weet welke film ik bedoel
Die film hebben wij ook tijdens de muziekles op school mogen kijken. Film heet La Bamba
http://nl.wikipedia.org/wiki/La_Bamba_(film)
http://nl.wikipedia.org/wiki/La_Bamba_(film)
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Offtopic:
Razz
Razz
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Jaja ik ben d'r weer
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Ja dat is hem! Super. Ik zat wel te googelen op richie maar het is dus Ritchie Zat er niet al te ver naast.
Gisteren speelde die acteur in law and order en dan zit er wat in mijn hoofd en dan moet/wil ik het weten ook.
En wat leuk dat je er weer bent!
Gisteren speelde die acteur in law and order en dan zit er wat in mijn hoofd en dan moet/wil ik het weten ook.
En wat leuk dat je er weer bent!
Soortgelijke onderwerpen
» Wie weet welk liedje ik bedoel?
» Wie weet de naam van deze film?
» Welke film is dit?
» SPEL: Welke film?
» Welke film wil jij nog zien?
» Wie weet de naam van deze film?
» Welke film is dit?
» SPEL: Welke film?
» Welke film wil jij nog zien?
Pagina 1 van 1