Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe drink jij je koffie dan het liefst?

+15
ChocoChip
VeryCherry
Poubelle
Green_Pepper
Slakje
VanillaRose
Kowalski
Tamagotchi
Marin
loura
Rovine
Esperanza
rapa nui
Zora
SoGood
19 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Hoe drink jij je koffie dan het liefst? Empty Hoe drink jij je koffie dan het liefst?

Bericht  SoGood ma 7 jan 2013 - 7:54

Hoe drink jij je koffie dan het liefst? 182466222372171354_ZE3sRTJH_c


Laatst aangepast door Sogood op ma 7 jan 2013 - 8:02; in totaal 1 keer bewerkt
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe drink jij je koffie dan het liefst? Empty Re: Hoe drink jij je koffie dan het liefst?

Bericht  SoGood ma 7 jan 2013 - 7:55

Als eerste vind ik het heel belangrijk dat mijn koffie heet is. Vaak bestel ik ergens een cappuccino en is vaak mijn zoetje nog niet eens opgelost. Bah. Verder moet mijn koffie sterk zijn, die slappe meuk hoef ik niet.
Thuis drink ik koffie graag met een beetje opgeklopte melk met kaneel en een zoetje. Mijn lievelingskoffie is hier uit een koffiezaakje in de stad: Koffie met slagroom en Malthezers! Hoe drink jij je koffie dan het liefst? 561177 Verder ben fan van allerlei aparte koffies met een smaakje, dat kan me niet gek genoeg.


Laatst aangepast door Sogood op ma 7 jan 2013 - 9:18; in totaal 1 keer bewerkt
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe drink jij je koffie dan het liefst? Empty Re: Hoe drink jij je koffie dan het liefst?

Bericht  Zora ma 7 jan 2013 - 8:19

Wauwzaaa Malthesers?? YUM!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe drink jij je koffie dan het liefst? Empty Re: Hoe drink jij je koffie dan het liefst?

Bericht  rapa nui ma 7 jan 2013 - 8:22

Klinkt wel lekker maar mijn voorkeur gaat meestal uit naar een gewone zwarte koffie, soms een espresso. Ik wil er aboluut geen melk in dus cappucino's zijn niet aan mij besteed. Af en toe vind ik een smaakje wel lekker: hazelnoot of kaneelsiroop er door. Heel af en toe neem ik een chococino maar meestal vind ik die weer tegen vallen, mag het van mijn net wat pittiger. En geen suiker er in.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe drink jij je koffie dan het liefst? Empty Re: Hoe drink jij je koffie dan het liefst?

Bericht  Esperanza ma 7 jan 2013 - 9:02

Zwarte koffie vind ik lekker, maar dan wel sterk.
Verder hou ik van cappuccino, of van die speciale koffies van Starbucks/Coffeecompany/Mockamore normaal drink ik niet met suiker of een zoetje, maar dan mogen ze best zoet zijn.

Die met maltezers klinkt ook heel lekker Sogood!!

Oh en Italian coffee (koffie met amaretto) vind ik ook heerlijk!
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe drink jij je koffie dan het liefst? Empty Re: Hoe drink jij je koffie dan het liefst?

Bericht  Rovine ma 7 jan 2013 - 9:03

Ik vind het wel leuk een beetje af te wisselen. Zwart of met een zoetje. Of een scheut melk en cacaopoeder, kaneel of koekkruiden erdoor.
Wel vaak cafeïnevrij, ik kan er niet zo goed tegen. Liefst zou ik hele dagen koffie drinken, maar na 2 koppen begin ik te shaken of kleurtjes te zien.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe drink jij je koffie dan het liefst? Empty Re: Hoe drink jij je koffie dan het liefst?

Bericht  loura ma 7 jan 2013 - 9:22

Ik hou van koffie! Ik heb zelf een Dolce Gusto thuis en die zet erg lekkere koffie vind ik. Voor de rest moet het geen slap flauw bakkie zijn. Ik hou altijd wel van een schuimlaagje en smaakjes mogen van mij ook. Bij het Spui heb je een heel erg lekker koffie zaakje en die heeft super goeie cappuccino!
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe drink jij je koffie dan het liefst? Empty Re: Hoe drink jij je koffie dan het liefst?

Bericht  Gast ma 7 jan 2013 - 9:30

Sterke koffie met wat warme opgeklopte melk, Jammie! Geeeen suiker of andere zoete toevoegingen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe drink jij je koffie dan het liefst? Empty Re: Hoe drink jij je koffie dan het liefst?

Bericht  Gast ma 7 jan 2013 - 9:30

loura schreef:Ik hou van koffie! Ik heb zelf een Dolce Gusto thuis en die zet erg lekkere koffie vind ik. Voor de rest moet het geen slap flauw bakkie zijn. Ik hou altijd wel van een schuimlaagje en smaakjes mogen van mij ook. Bij het Spui heb je een heel erg lekker koffie zaakje en die heeft super goeie cappuccino!
bedoel je die ene in dat steegje na hoppe?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe drink jij je koffie dan het liefst? Empty Re: Hoe drink jij je koffie dan het liefst?

Bericht  Marin ma 7 jan 2013 - 9:45

Thuis het liefst espresso en 's ochtends een lungo.
En in de Starbucks een peppermint mocha, da's m'n favoriete drankje.

Cappuccino vind ik niet zo lekker, hou niet van die melk.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe drink jij je koffie dan het liefst? Empty Re: Hoe drink jij je koffie dan het liefst?

Bericht  Tamagotchi ma 7 jan 2013 - 10:04

De enige 'koffie' die ik oprecht lekker vind is White Café Mocha van Starbucks, met extra vanillesuiker.... (Ik hou van zoet!)
Tamagotchi
Tamagotchi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 230
Punten : 256
Registratiedatum : 01-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe drink jij je koffie dan het liefst? Empty Re: Hoe drink jij je koffie dan het liefst?

Bericht  loura ma 7 jan 2013 - 10:11

Harrison schreef:
loura schreef:Ik hou van koffie! Ik heb zelf een Dolce Gusto thuis en die zet erg lekkere koffie vind ik. Voor de rest moet het geen slap flauw bakkie zijn. Ik hou altijd wel van een schuimlaagje en smaakjes mogen van mij ook. Bij het Spui heb je een heel erg lekker koffie zaakje en die heeft super goeie cappuccino!
bedoel je die ene in dat steegje na hoppe?

Jaa, heel klein zaakje
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe drink jij je koffie dan het liefst? Empty Re: Hoe drink jij je koffie dan het liefst?

Bericht  Kowalski ma 7 jan 2013 - 10:21

Eigenlijk lust ik bijna alle koffie Hoe drink jij je koffie dan het liefst? 3079029344 Als ie maar sterk is! Espresso, gewoon zwarte koffie, cappuccino of latte met soyamelk (en dan moet die melk wel heel dik geklopt zijn). Ik vind ook die speciale koffies van Douwe Egberts erg lekker, Heavenly Hazel, Mellow Morning, gewone latte met caramel, heerlijk! Oo en de speculaccino, die was er met sinterklaas, heerlijk!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe drink jij je koffie dan het liefst? Empty Re: Hoe drink jij je koffie dan het liefst?

Bericht  VanillaRose ma 7 jan 2013 - 11:05

Hou vooral van speciale koffie of cappuccino, thuis maak ik meestal cappuccino of latté.
In een cafe meestal iets van speciale koffie met slagroom en hazelnootsiroop ofzo.
Ook koffie met bailey's of amaretto vind ik lekker.

VanillaRose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 487
Punten : 622
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe drink jij je koffie dan het liefst? Empty Re: Hoe drink jij je koffie dan het liefst?

Bericht  Slakje ma 7 jan 2013 - 20:24

Cappuccino en anders gewoon zwart. Cappuccino doe ik ook alleen maar voor de slagroom, haha. Verder drink ik alleen zwart.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe drink jij je koffie dan het liefst? Empty Re: Hoe drink jij je koffie dan het liefst?

Bericht  Green_Pepper di 8 jan 2013 - 5:35

Zo zwart en sterk mogelijk! Hoe drink jij je koffie dan het liefst? 9k=
Green_Pepper
Green_Pepper
Prater
Prater

Aantal berichten : 776
Punten : 775
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe drink jij je koffie dan het liefst? Empty Re: Hoe drink jij je koffie dan het liefst?

Bericht  Poubelle di 8 jan 2013 - 6:00

Ik ben niet echt een grote koffiefan, maar bij een koffietent hier in de stad bestel ik vaak een Latte Machiatto, en ze hebben er ook Maltezer-koffie, die is ook superlekker!
Bij Starbucks haal ik altijd een Vanilla Latte.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe drink jij je koffie dan het liefst? Empty Re: Hoe drink jij je koffie dan het liefst?

Bericht  VeryCherry di 8 jan 2013 - 7:09

Koffie met een smaakje, vooral hazelnoot of mokka. Dat vind ik het lekkerst ^^
Thuis zet ik altijd gewoon koffie met warme melk en dat drink ik de hele dag door smile
Oh, en ijskoffie kan je me voor wakker maken.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe drink jij je koffie dan het liefst? Empty Re: Hoe drink jij je koffie dan het liefst?

Bericht  ChocoChip di 8 jan 2013 - 7:26

Zwart,heet en sterk

Van starbucks de white chocolate mocha met slagroom gedronken, mierzoet maar wel erg lekker.
ChocoChip
ChocoChip
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 150
Punten : 158
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe drink jij je koffie dan het liefst? Empty Re: Hoe drink jij je koffie dan het liefst?

Bericht  Gast di 8 jan 2013 - 10:10

loura schreef:
Jaa, heel klein zaakje
Haha jaa daar hebben ze fantastische koffie. Word er wel altijd hyper van haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe drink jij je koffie dan het liefst? Empty Re: Hoe drink jij je koffie dan het liefst?

Bericht  Toet di 8 jan 2013 - 10:51

Thuis drink ik gewoon senseo met melk en suiker. Verder vind ik latte macchiato erg lekker, liefst met hazelnoot of caramel I love you
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe drink jij je koffie dan het liefst? Empty Re: Hoe drink jij je koffie dan het liefst?

Bericht  Blond di 8 jan 2013 - 22:19

Thuis of op mijn werk "gewone" koffie met koffiemelk. Als ik ergens anders zit dan drink ik ook graag espresso, of iets met een smaakje (karamel, hazelnoot, vanille). Met een toefje slagroom en nootjes I love you
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe drink jij je koffie dan het liefst? Empty Re: Hoe drink jij je koffie dan het liefst?

Bericht  Gast di 8 jan 2013 - 22:22

Niet. Ik vind koffie wel zo vies.

Komt omdat ik een groot fan van warme chocolademelk ben. Ik heb te hoge verwachtingen van koffie qua 'roomgehalte' en het valt altijd tegen, net slootwater haha. Zo bitter!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe drink jij je koffie dan het liefst? Empty Re: Hoe drink jij je koffie dan het liefst?

Bericht  Caramba di 8 jan 2013 - 22:27

Zwart en dan niet te sterk. Te sterk is niet goed voor mijn maag.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe drink jij je koffie dan het liefst? Empty Re: Hoe drink jij je koffie dan het liefst?

Bericht  Marin di 8 jan 2013 - 22:27

Punk'd heb je dan wel eens een mocha geprobeerd? Dat is koffie met chocolademelk gemengd en mijn absolute favoriet. Ik vind 't zo lekker!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe drink jij je koffie dan het liefst? Empty Re: Hoe drink jij je koffie dan het liefst?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum