Hoe drink jij je koffie dan het liefst?
+15
ChocoChip
VeryCherry
Poubelle
Green_Pepper
Slakje
VanillaRose
Kowalski
Tamagotchi
Marin
loura
Rovine
Esperanza
rapa nui
Zora
SoGood
19 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Hoe drink jij je koffie dan het liefst?
Laatst aangepast door Sogood op ma 7 jan 2013 - 8:02; in totaal 1 keer bewerkt
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Re: Hoe drink jij je koffie dan het liefst?
Als eerste vind ik het heel belangrijk dat mijn koffie heet is. Vaak bestel ik ergens een cappuccino en is vaak mijn zoetje nog niet eens opgelost. Bah. Verder moet mijn koffie sterk zijn, die slappe meuk hoef ik niet.
Thuis drink ik koffie graag met een beetje opgeklopte melk met kaneel en een zoetje. Mijn lievelingskoffie is hier uit een koffiezaakje in de stad: Koffie met slagroom en Malthezers! Verder ben fan van allerlei aparte koffies met een smaakje, dat kan me niet gek genoeg.
Thuis drink ik koffie graag met een beetje opgeklopte melk met kaneel en een zoetje. Mijn lievelingskoffie is hier uit een koffiezaakje in de stad: Koffie met slagroom en Malthezers! Verder ben fan van allerlei aparte koffies met een smaakje, dat kan me niet gek genoeg.
Laatst aangepast door Sogood op ma 7 jan 2013 - 9:18; in totaal 1 keer bewerkt
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Wauwzaaa Malthesers?? YUM!
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
Klinkt wel lekker maar mijn voorkeur gaat meestal uit naar een gewone zwarte koffie, soms een espresso. Ik wil er aboluut geen melk in dus cappucino's zijn niet aan mij besteed. Af en toe vind ik een smaakje wel lekker: hazelnoot of kaneelsiroop er door. Heel af en toe neem ik een chococino maar meestal vind ik die weer tegen vallen, mag het van mijn net wat pittiger. En geen suiker er in.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Zwarte koffie vind ik lekker, maar dan wel sterk.
Verder hou ik van cappuccino, of van die speciale koffies van Starbucks/Coffeecompany/Mockamore normaal drink ik niet met suiker of een zoetje, maar dan mogen ze best zoet zijn.
Die met maltezers klinkt ook heel lekker Sogood!!
Oh en Italian coffee (koffie met amaretto) vind ik ook heerlijk!
Verder hou ik van cappuccino, of van die speciale koffies van Starbucks/Coffeecompany/Mockamore normaal drink ik niet met suiker of een zoetje, maar dan mogen ze best zoet zijn.
Die met maltezers klinkt ook heel lekker Sogood!!
Oh en Italian coffee (koffie met amaretto) vind ik ook heerlijk!
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Ik vind het wel leuk een beetje af te wisselen. Zwart of met een zoetje. Of een scheut melk en cacaopoeder, kaneel of koekkruiden erdoor.
Wel vaak cafeïnevrij, ik kan er niet zo goed tegen. Liefst zou ik hele dagen koffie drinken, maar na 2 koppen begin ik te shaken of kleurtjes te zien.
Wel vaak cafeïnevrij, ik kan er niet zo goed tegen. Liefst zou ik hele dagen koffie drinken, maar na 2 koppen begin ik te shaken of kleurtjes te zien.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Ik hou van koffie! Ik heb zelf een Dolce Gusto thuis en die zet erg lekkere koffie vind ik. Voor de rest moet het geen slap flauw bakkie zijn. Ik hou altijd wel van een schuimlaagje en smaakjes mogen van mij ook. Bij het Spui heb je een heel erg lekker koffie zaakje en die heeft super goeie cappuccino!
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Sterke koffie met wat warme opgeklopte melk, Jammie! Geeeen suiker of andere zoete toevoegingen.
Gast- Gast
bedoel je die ene in dat steegje na hoppe?loura schreef:Ik hou van koffie! Ik heb zelf een Dolce Gusto thuis en die zet erg lekkere koffie vind ik. Voor de rest moet het geen slap flauw bakkie zijn. Ik hou altijd wel van een schuimlaagje en smaakjes mogen van mij ook. Bij het Spui heb je een heel erg lekker koffie zaakje en die heeft super goeie cappuccino!
Gast- Gast
Thuis het liefst espresso en 's ochtends een lungo.
En in de Starbucks een peppermint mocha, da's m'n favoriete drankje.
Cappuccino vind ik niet zo lekker, hou niet van die melk.
En in de Starbucks een peppermint mocha, da's m'n favoriete drankje.
Cappuccino vind ik niet zo lekker, hou niet van die melk.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
De enige 'koffie' die ik oprecht lekker vind is White Café Mocha van Starbucks, met extra vanillesuiker.... (Ik hou van zoet!)
Tamagotchi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 230
Punten : 256
Registratiedatum : 01-01-13
Harrison schreef:bedoel je die ene in dat steegje na hoppe?loura schreef:Ik hou van koffie! Ik heb zelf een Dolce Gusto thuis en die zet erg lekkere koffie vind ik. Voor de rest moet het geen slap flauw bakkie zijn. Ik hou altijd wel van een schuimlaagje en smaakjes mogen van mij ook. Bij het Spui heb je een heel erg lekker koffie zaakje en die heeft super goeie cappuccino!
Jaa, heel klein zaakje
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Eigenlijk lust ik bijna alle koffie Als ie maar sterk is! Espresso, gewoon zwarte koffie, cappuccino of latte met soyamelk (en dan moet die melk wel heel dik geklopt zijn). Ik vind ook die speciale koffies van Douwe Egberts erg lekker, Heavenly Hazel, Mellow Morning, gewone latte met caramel, heerlijk! Oo en de speculaccino, die was er met sinterklaas, heerlijk!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Hou vooral van speciale koffie of cappuccino, thuis maak ik meestal cappuccino of latté.
In een cafe meestal iets van speciale koffie met slagroom en hazelnootsiroop ofzo.
Ook koffie met bailey's of amaretto vind ik lekker.
In een cafe meestal iets van speciale koffie met slagroom en hazelnootsiroop ofzo.
Ook koffie met bailey's of amaretto vind ik lekker.
VanillaRose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 487
Punten : 622
Registratiedatum : 18-11-10
Cappuccino en anders gewoon zwart. Cappuccino doe ik ook alleen maar voor de slagroom, haha. Verder drink ik alleen zwart.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Zo zwart en sterk mogelijk!
Green_Pepper- Prater
- Aantal berichten : 776
Punten : 775
Registratiedatum : 13-11-12
Ik ben niet echt een grote koffiefan, maar bij een koffietent hier in de stad bestel ik vaak een Latte Machiatto, en ze hebben er ook Maltezer-koffie, die is ook superlekker!
Bij Starbucks haal ik altijd een Vanilla Latte.
Bij Starbucks haal ik altijd een Vanilla Latte.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Koffie met een smaakje, vooral hazelnoot of mokka. Dat vind ik het lekkerst ^^
Thuis zet ik altijd gewoon koffie met warme melk en dat drink ik de hele dag door
Oh, en ijskoffie kan je me voor wakker maken.
Thuis zet ik altijd gewoon koffie met warme melk en dat drink ik de hele dag door
Oh, en ijskoffie kan je me voor wakker maken.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Zwart,heet en sterk
Van starbucks de white chocolate mocha met slagroom gedronken, mierzoet maar wel erg lekker.
Van starbucks de white chocolate mocha met slagroom gedronken, mierzoet maar wel erg lekker.
ChocoChip- Fluisteraar
- Aantal berichten : 150
Punten : 158
Registratiedatum : 03-01-11
Haha jaa daar hebben ze fantastische koffie. Word er wel altijd hyper van haha.loura schreef:
Jaa, heel klein zaakje
Gast- Gast
Thuis drink ik gewoon senseo met melk en suiker. Verder vind ik latte macchiato erg lekker, liefst met hazelnoot of caramel
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Thuis of op mijn werk "gewone" koffie met koffiemelk. Als ik ergens anders zit dan drink ik ook graag espresso, of iets met een smaakje (karamel, hazelnoot, vanille). Met een toefje slagroom en nootjes
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Niet. Ik vind koffie wel zo vies.
Komt omdat ik een groot fan van warme chocolademelk ben. Ik heb te hoge verwachtingen van koffie qua 'roomgehalte' en het valt altijd tegen, net slootwater haha. Zo bitter!
Komt omdat ik een groot fan van warme chocolademelk ben. Ik heb te hoge verwachtingen van koffie qua 'roomgehalte' en het valt altijd tegen, net slootwater haha. Zo bitter!
Gast- Gast
Zwart en dan niet te sterk. Te sterk is niet goed voor mijn maag.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Punk'd heb je dan wel eens een mocha geprobeerd? Dat is koffie met chocolademelk gemengd en mijn absolute favoriet. Ik vind 't zo lekker!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wat drink jij het liefst?
» Wat eet/drink jij nu?
» wat drink je het liefst,en dan bedoel ik mét alcohol?
» Wat eet/drink jij nu?
» Wat eet/drink je op dit moment?
» Wat eet/drink jij nu?
» wat drink je het liefst,en dan bedoel ik mét alcohol?
» Wat eet/drink jij nu?
» Wat eet/drink je op dit moment?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: