Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe verzamelinkomen berekenen

3 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hoe verzamelinkomen berekenen - Pagina 2 Empty Re: Hoe verzamelinkomen berekenen

Bericht  Lejow vr 27 jan 2012 - 11:04

Stofzuiger schreef:
Lejow schreef:Weet je wat, ik wacht netjes alle jaaropgaves af, en dan ziet Lejow in juni/juli wel weer verder laughcry
Offerte van het KDV heb je ook niet eerder toch?

Eerst je zwangerschap uitdragen en een gezond meisje op de wereld zetten Lejow, dat is veel belangrijker.

Nee, maar weet wel hoeveel uur ze gaat en wat de uurprijs is Very Happy

Dat is zeker zo, maar financieel gezien loop ik graag op de dingen vooruit..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe verzamelinkomen berekenen - Pagina 2 Empty Re: Hoe verzamelinkomen berekenen

Bericht  Gast vr 27 jan 2012 - 11:07

Als je op 1 december van 2010 bent gaan samenwonen, dan ben je voor de toeslagen, toeslagpartner van elkaar. Ga je op 15 december 2010 samenwonen, op hetzelfde adres geregistreerd, dan ben je per 1 januari toeslagpartners van elkaar. Maar voor de inkomstenbelasting ben je dan nog geen fiscaalpartners van elkaar. Hier mag je ook nog eens voor kiezen of je dat wilt, al is het voordeliger als je dat wel van elkaar bent. Althans, dat is mij destijds verteld.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe verzamelinkomen berekenen - Pagina 2 Empty Re: Hoe verzamelinkomen berekenen

Bericht  Lejow vr 27 jan 2012 - 11:17

Gisele schreef:Als je op 1 december van 2010 bent gaan samenwonen, dan ben je voor de toeslagen, toeslagpartner van elkaar. Ga je op 15 december 2010 samenwonen, op hetzelfde adres geregistreerd, dan ben je per 1 januari toeslagpartners van elkaar. Maar voor de inkomstenbelasting ben je dan nog geen fiscaalpartners van elkaar. Hier mag je ook nog eens voor kiezen of je dat wilt, al is het voordeliger als je dat wel van elkaar bent. Althans, dat is mij destijds verteld.

Hoe het dan ook heet of zit, in 2010 waren we belastingtechnisch gezien nog geen partners van elkaar...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe verzamelinkomen berekenen - Pagina 2 Empty Re: Hoe verzamelinkomen berekenen

Bericht  Gast vr 27 jan 2012 - 11:20

Lejow schreef:
Gisele schreef:Als je op 1 december van 2010 bent gaan samenwonen, dan ben je voor de toeslagen, toeslagpartner van elkaar. Ga je op 15 december 2010 samenwonen, op hetzelfde adres geregistreerd, dan ben je per 1 januari toeslagpartners van elkaar. Maar voor de inkomstenbelasting ben je dan nog geen fiscaalpartners van elkaar. Hier mag je ook nog eens voor kiezen of je dat wilt, al is het voordeliger als je dat wel van elkaar bent. Althans, dat is mij destijds verteld.

Hoe het dan ook heet of zit, in 2010 waren we belastingtechnisch gezien nog geen partners van elkaar...

Geen probleem. smile Maar toeslag en fiscaalpartner is heel erg verschillend. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe verzamelinkomen berekenen - Pagina 2 Empty Re: Hoe verzamelinkomen berekenen

Bericht  Lejow vr 27 jan 2012 - 11:23

Gisele schreef:
Lejow schreef:
Gisele schreef:Als je op 1 december van 2010 bent gaan samenwonen, dan ben je voor de toeslagen, toeslagpartner van elkaar. Ga je op 15 december 2010 samenwonen, op hetzelfde adres geregistreerd, dan ben je per 1 januari toeslagpartners van elkaar. Maar voor de inkomstenbelasting ben je dan nog geen fiscaalpartners van elkaar. Hier mag je ook nog eens voor kiezen of je dat wilt, al is het voordeliger als je dat wel van elkaar bent. Althans, dat is mij destijds verteld.

Hoe het dan ook heet of zit, in 2010 waren we belastingtechnisch gezien nog geen partners van elkaar...

Geen probleem. smile Maar toeslag en fiscaalpartner is heel erg verschillend. smile

En van dit soort dingen snap ik zo de ballen niet nerd laughcry
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe verzamelinkomen berekenen - Pagina 2 Empty Re: Hoe verzamelinkomen berekenen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum