Hoe verzamelinkomen berekenen
3 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Hoe verzamelinkomen berekenen
Stofzuiger schreef:Offerte van het KDV heb je ook niet eerder toch?Lejow schreef:Weet je wat, ik wacht netjes alle jaaropgaves af, en dan ziet Lejow in juni/juli wel weer verder
Eerst je zwangerschap uitdragen en een gezond meisje op de wereld zetten Lejow, dat is veel belangrijker.
Nee, maar weet wel hoeveel uur ze gaat en wat de uurprijs is
Dat is zeker zo, maar financieel gezien loop ik graag op de dingen vooruit..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Als je op 1 december van 2010 bent gaan samenwonen, dan ben je voor de toeslagen, toeslagpartner van elkaar. Ga je op 15 december 2010 samenwonen, op hetzelfde adres geregistreerd, dan ben je per 1 januari toeslagpartners van elkaar. Maar voor de inkomstenbelasting ben je dan nog geen fiscaalpartners van elkaar. Hier mag je ook nog eens voor kiezen of je dat wilt, al is het voordeliger als je dat wel van elkaar bent. Althans, dat is mij destijds verteld.
Gast- Gast
Gisele schreef:Als je op 1 december van 2010 bent gaan samenwonen, dan ben je voor de toeslagen, toeslagpartner van elkaar. Ga je op 15 december 2010 samenwonen, op hetzelfde adres geregistreerd, dan ben je per 1 januari toeslagpartners van elkaar. Maar voor de inkomstenbelasting ben je dan nog geen fiscaalpartners van elkaar. Hier mag je ook nog eens voor kiezen of je dat wilt, al is het voordeliger als je dat wel van elkaar bent. Althans, dat is mij destijds verteld.
Hoe het dan ook heet of zit, in 2010 waren we belastingtechnisch gezien nog geen partners van elkaar...
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Gisele schreef:Als je op 1 december van 2010 bent gaan samenwonen, dan ben je voor de toeslagen, toeslagpartner van elkaar. Ga je op 15 december 2010 samenwonen, op hetzelfde adres geregistreerd, dan ben je per 1 januari toeslagpartners van elkaar. Maar voor de inkomstenbelasting ben je dan nog geen fiscaalpartners van elkaar. Hier mag je ook nog eens voor kiezen of je dat wilt, al is het voordeliger als je dat wel van elkaar bent. Althans, dat is mij destijds verteld.
Hoe het dan ook heet of zit, in 2010 waren we belastingtechnisch gezien nog geen partners van elkaar...
Geen probleem. Maar toeslag en fiscaalpartner is heel erg verschillend.
Gast- Gast
Gisele schreef:Lejow schreef:Gisele schreef:Als je op 1 december van 2010 bent gaan samenwonen, dan ben je voor de toeslagen, toeslagpartner van elkaar. Ga je op 15 december 2010 samenwonen, op hetzelfde adres geregistreerd, dan ben je per 1 januari toeslagpartners van elkaar. Maar voor de inkomstenbelasting ben je dan nog geen fiscaalpartners van elkaar. Hier mag je ook nog eens voor kiezen of je dat wilt, al is het voordeliger als je dat wel van elkaar bent. Althans, dat is mij destijds verteld.
Geen probleem. Maar toeslag en fiscaalpartner is heel erg verschillend.
En van dit soort dingen snap ik zo de ballen niet
Lejow- Lady Post-a-lot
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Verzamelinkomen lager dan inkomen op jaaropgaaf?
» Verzamelinkomen.. Telt inkomen partner dan ook mee?
» Laminaat berekenen
» Radiatoren berekenen
» hypotheek (laten) berekenen???
» Verzamelinkomen.. Telt inkomen partner dan ook mee?
» Laminaat berekenen
» Radiatoren berekenen
» hypotheek (laten) berekenen???
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: