Collega en werk controleren
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Collega en werk controleren
Hoe zou jij het vinden als je collega terug komt van vankantie en jou werk gaat controleren achter jou rug om?
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Collega en werk controleren
Ik snap het niet goed geloof ik.. Wat heeft het ermee te maken dat hij van vakantie komt? Heb jij zijn werk gedaan?
Gast- Gast
wij doen beide hetzelfde werk. Dus overzichten invullen,bezoekerpassen laten invullen dat soort dingen. Ze heeft heel de week nagekeken of het wel klopten en wat er allemaal gebeurd was en wie er allemaal geweest is en alles na zitten rekenen of het wel goed ingevuld is. Terwijl ik en een andere collega dat ook gedaan hebben.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Ik zou gewoon aan die collega vragen waarom hij/zij dat controleert omdat het door jou en een andere collega al is gedaan.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Eens met Jeanette.. Het is niet nodig, maar misschien is hij gewoon een control freak?
Ik controleer ook het werk van iemand die voor mij invaller geweest is.. Dat is een net iets andere situatie, maar ik wil weten of alles goed gegaan is en vooral of het gegaan is zoals het hoort..
Ik controleer ook het werk van iemand die voor mij invaller geweest is.. Dat is een net iets andere situatie, maar ik wil weten of alles goed gegaan is en vooral of het gegaan is zoals het hoort..
Gast- Gast
Ik zou me daar niet al te druk om maken maar wel vragen of het allemaal klopte met een grote glimlach (en de hoop dat het daadwerkelijk klopte haha).
Gast- Gast
Als diegene haar eigen werk daar bovenop dan ook nog maar doet.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Klinkt mij inderdaad in de oren als een controlfreak.. Niks van aantrekken. Als zij dat zo graag doet, laat haar maar. Zij heeft er het werk van.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Eens met Jeanette.. Het is niet nodig, maar misschien is hij gewoon een control freak?
Mee eens. Snap dat het vervelend is, maar sommige mensen denken dat ze zelf alles het beste kunnen. En dan niet op de negatieve manier hoor.
Als ik iets overdraag aan mijn collega, ga ik daarna ook kijken of ze het wel gedaan heeft. Is namelijk al voor gekomen dat het niet gebeurd was en daar zit ik niet op te wachten.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Zie jij je collega's buiten het werk? Werk & prive scheiden?
» brief controleren?
» collega's
» Collega-Frustraties
» Open sollicitatiebrief controleren?
» brief controleren?
» collega's
» Collega-Frustraties
» Open sollicitatiebrief controleren?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: