Luxeprobleem... Keuzes...
+3
Polly
TukTuk
Monte
7 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Luxeprobleem... Keuzes...
Ik zit al een beetje vooruit te dromen wat ik dit jaar aan reizen wil gaan maken. Ik heb Ierland, Engeland en Polen op mijn lijstje staan voor de kortere trips en wil nog 1 verre reis maken, ergens rond september ofzo. Zomer is geen optie helaas ivm mijn collega die vader wordt en dan is er gewoon veel werk te doen...
Anyway, ik twijfel nu dus wat ik zal gaan doen. Ik kan uit het volgende kiezen:
- Weer naar Namibië. Geweldige tijd gehad in 2010, supermooi land, heerlijk eten, geweldige vriendin om op te zoeken. Door ziekte heb ik de Sossusvlei gemist en ik zou wel meer naar de vogels willen kijken daar, iets wat ik daar pas op het laatst een beetje had ontdekt.
- Naar Kuala Lumpur. Ook een geweldige vriendin. Ik weet verder niet echt iets over het land maar ik gok dat ik de stad verder niet uit zal komen. Of zijn er leuke trips mogelijk evt in je eentje en niet te ver?
- Martinique. Wederom een geweldige vriendin. Geen idee hoe groot dit eiland is en wat er te doen is maar het is een mooi eiland als ik de foto's zie waar vast wel iets te ontdekken valt.
Het liefst wil ik ze alledrie en ik was eigenlijk al van plan om Namibie te kiezen maar nu ga ik toch twijfelen... Wat zouden jullie doen? Enige input?
Anyway, ik twijfel nu dus wat ik zal gaan doen. Ik kan uit het volgende kiezen:
- Weer naar Namibië. Geweldige tijd gehad in 2010, supermooi land, heerlijk eten, geweldige vriendin om op te zoeken. Door ziekte heb ik de Sossusvlei gemist en ik zou wel meer naar de vogels willen kijken daar, iets wat ik daar pas op het laatst een beetje had ontdekt.
- Naar Kuala Lumpur. Ook een geweldige vriendin. Ik weet verder niet echt iets over het land maar ik gok dat ik de stad verder niet uit zal komen. Of zijn er leuke trips mogelijk evt in je eentje en niet te ver?
- Martinique. Wederom een geweldige vriendin. Geen idee hoe groot dit eiland is en wat er te doen is maar het is een mooi eiland als ik de foto's zie waar vast wel iets te ontdekken valt.
Het liefst wil ik ze alledrie en ik was eigenlijk al van plan om Namibie te kiezen maar nu ga ik toch twijfelen... Wat zouden jullie doen? Enige input?
Gast- Gast
Re: Luxeprobleem... Keuzes...
Jeetje verwend ding! :face:
Ik vind dat je naar namibie moet gaan. Als je de vorige keer niet klaar bent gekomen met het land bekijken. Dan kan je er nu mooi mee verder gaan. Ga je een andere keer naar een ander land. Als je klaar bent met namibië. Ik vind het peroonlijk prettiger om eerst het ene land en dan het andere land te bezoeken.
Ik vind dat je naar namibie moet gaan. Als je de vorige keer niet klaar bent gekomen met het land bekijken. Dan kan je er nu mooi mee verder gaan. Ga je een andere keer naar een ander land. Als je klaar bent met namibië. Ik vind het peroonlijk prettiger om eerst het ene land en dan het andere land te bezoeken.
Gast- Gast
Ik zou zo denken alsof dit de laatste reis is die je kunt maken in je leven, waar wil je dan heen? Als ik jou zo hoor is dat Namibië, daar ben je nog niet uitgekeken en ik blijkbaar blijf je toch steeds weer daar met je gevoel terug te komen en aan terug denken. Dan zou ik daar heen gaan.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
De vriendinnen in de andere landen zou ik ook graag nog eens willen bezoeken. Dat ik naar Namibië neig is puur omdat ik het daar al ken en weet wat ik daar nog meer zou willen doen. Neemt niet weg dat er vast ook zat leuke dingen zijn te doen op de andere 2 bestemmingen... Daar twijfel ik nu dus over. Want als dit mijn laatste reis zou zijn is het wellicht ook wel weer jammer om naar een land te gaan waar ik al een keer geweest ben.
Gast- Gast
Ik zou gewoon het rijtje afgaan. Dus dit jaar naar Kuala Lumpur, volgend jaar naar Martinique en het jaar daarna is Namibie weer aan de beurt.
Want als ik het zo lees, is het kiezen tussen een appel en een appel. Even niet selectief gekeken. In alle landen zit een geweldige vriendin en alle landen zijn mooi.
Want als ik het zo lees, is het kiezen tussen een appel en een appel. Even niet selectief gekeken. In alle landen zit een geweldige vriendin en alle landen zijn mooi.
Gast- Gast
Dolcis_ schreef:Jeetje verwend ding! :face:
Sorry!
Ik zeg ook Namibië, lijkt me geweldig!
Gast- Gast
PrinsesBo schreef:Dolcis_ schreef:Jeetje verwend ding! :face:
Sorry!
Ghehe, ik wilde niet puberaal doen, maar was dus niet de enige.
Gast- Gast
Jolee schreef:PrinsesBo schreef:Dolcis_ schreef:Jeetje verwend ding! :face:
Sorry!
Ghehe, ik wilde niet puberaal doen, maar was dus niet de enige.
Waar t hart vol van is he
Gast- Gast
Jolee schreef:Ik zou gewoon het rijtje afgaan. Dus dit jaar naar Kuala Lumpur, volgend jaar naar Martinique en het jaar daarna is Namibie weer aan de beurt.
Daar heb je idd wel gelijk in...
Gast- Gast
Zusje schreef:Stelletje sloeries
I'm slutty and i know it.
O no, I blow it, dat was 'm.
Gast- Gast
+1 hoor. Mss moeten we een sloerietopic openen om onze ervaringen te delen
Gast- Gast
Hoelang ben je van plan te gaan? Want er is genoeg te doen in Maleisië, maar dan zou je wel vanuit KL dagtours moeten doen bijvoorbeeld, of gewoon naar andere plaatsen reizen. Maar dat is dus beetje afhankelijk van hoelang je wilt gaan.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Geen idee eerlijk gezegd. Heb de neiging voor een dag of 10 daarheen te willen gaan al weet ik wel dat het hele land veel te bieden zal hebben. Ik ga vooral voor die vriendin en heb geen idee of zij bv wel vakantiedagen heeft. De reis naar Namibië en Martinique is dan weer ingewikkeld dus daar zou ik langer heen gaan, minimaal 2 weken.
Gast- Gast
Zusje schreef:+1 hoor. Mss moeten we een sloerietopic openen om onze ervaringen te delen
Gast- Gast
Pf ik moet andere vrienden zoeken... Met mijn homies kom ik nog niet eens de Benelux uit geloof ik..
Gast- Gast
Ach, het geeft ook best een druk hoor haha. Ik voelde me al schuldig toen ik voor de 2e keer naar NY State ging en niet naar een andere vriendin die ik langer niet had gezien, zeg maar... Alles en iedereen is gewoon zo leuk! Hoe moet ik dan kiezen?
Gast- Gast
Ik heb vandaag even een heel stel luxe dilemma's van mezelf afgehandeld, dus ik ben wel in de stemming voor zo'n moeilijke keuze tussen een appel en een appel
Namibië is fantastisch, maar dat weet je al. Maleisië is ook fantastisch, dat kom je nog wel te weten. En Martinique ken ik zelf niet, maar het is een Caribisch eiland dus dat wordt voornamelijk strand en misschien nog een stukje het bos in of zo. Volgens mij wil je zelf het liefst naar Namibië, maar ik vind Maleisië ook écht een goede keuze hoor. En gewoon 2 weken gaan als je zolang vrij kan krijgen, zonde om maar 10 dagen te gaan, desnoods ga je nog een paar dagen alleen op pad en kom je daarna terug naar KL. Als je tips nodig hebt hoor ik het wel.
Namibië is fantastisch, maar dat weet je al. Maleisië is ook fantastisch, dat kom je nog wel te weten. En Martinique ken ik zelf niet, maar het is een Caribisch eiland dus dat wordt voornamelijk strand en misschien nog een stukje het bos in of zo. Volgens mij wil je zelf het liefst naar Namibië, maar ik vind Maleisië ook écht een goede keuze hoor. En gewoon 2 weken gaan als je zolang vrij kan krijgen, zonde om maar 10 dagen te gaan, desnoods ga je nog een paar dagen alleen op pad en kom je daarna terug naar KL. Als je tips nodig hebt hoor ik het wel.
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Ik kan de keus nog moeilijker maken! Je gaat op reis naar *plaats*!
Gast- Gast
Wat ga je trouwens in Polen doen? Ik ga zelf in de zomer naar Zuid Polen (Kwakow etc) en Tsjechië dus ben wel benieuwd waar jij naar toe gaat/ wat nog eventuele aanraders zijn om daar te bekijken en te doen.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Jolee schreef:Zusje schreef:Stelletje sloeries
I'm slutty and i know it.
O no, I blow it, dat was 'm.
Hahahahaha
Gast- Gast
Ik zou als ik jou was voor Maleisie of Martinique gaan omdat je daar nog niet geweest bent, Namibie komt dan vast wel weer een keer. Van Martinique weet ik niks, Maleisie ben ik wel geweest en is een heel mooi land Zou toch kijken of je een kleine rondreis kan maken ipv vanaf KL daguitstapjes te doen. Kijk eens naar Taman Negara, Cameron Highlands en Perhentian Islands, dat zijn voor mij echt hoogtepunten van het land
*Noosa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 328
Punten : 374
Registratiedatum : 23-09-11
Bedankt voor de tips . Ik zit nu te twijfelen of ik Polen zal opgeven en twee verdere bestemmingen zal kiezen haha maar ik wil graag naar Polen al weet ik nog niet wanneer, met wie enzo. Kan dus nog veranderen.
Rapa, in Polen lopen nog bizons in het wild rond in een bepaald gebied. Die zou ik graag gaan spotten.
Dolcis... *plaats*?
Rapa, in Polen lopen nog bizons in het wild rond in een bepaald gebied. Die zou ik graag gaan spotten.
Dolcis... *plaats*?
Gast- Gast
Ja hallo natuurlijk! In mijn huis! heb nog wel een krot als tuinhuisje, lijkt het net dat je in de rimboe zit.
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Onderzoeks- en ontwikkeltaken erbij... keuzes keuzes!
» Luxeprobleem!
» Luxeprobleem... jongensnaam...
» Luxeprobleem The States of Indonesie.
» Keuzes maken....
» Luxeprobleem!
» Luxeprobleem... jongensnaam...
» Luxeprobleem The States of Indonesie.
» Keuzes maken....
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: