Naambordje van je kind bij de voordeur
+10
Flower_L
Mikki
Printje
Rush
Clapperdie
SarahKey
woezel
loesje
koNijntje
yes1984
14 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Naambordje van je kind bij de voordeur
wij hebben een naambordje met alleen onze voornamen erop M..... & M ......
eronder is nog genoeg ruimte over voor eventuele namen van onze toekomstige kids
eronder is nog genoeg ruimte over voor eventuele namen van onze toekomstige kids
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Powerbabe schreef:Maar als je niet getrouwd bent kun je toch ook Fam. en dan beide achternamen? Ik heb geen naambordje overigens en ook geen kind:lol: .
ik persoonlijk wil dat niet want ik alleen ben geen fam... :-)
Gast- Gast
Zelda schreef:Of gewoon fam. Huppel-DePup ofzo..zo gaan wij dat ook doen.Rush schreef:Wat maakt het uit? Het is maar een naambordje? principe kwestie vanuit mij.... aangezien ik nog wel ooit wil trouwen en ik dan pas echt zijn achternaam ga/wil/kan dragen.BeeGee schreef:loesje schreef:Elodie schreef:En gewoon één nieuw bordje met daarop: fam. ...... ?
zo hebben wij het ook
bij ons kan dat niet aangezien ros en ik niet getrouwd zijn :-)
Gast- Gast
Hoezo? Je bent toch de moeder van 'de familie' kinderen? Dan ben je toch ook familie?BeeGee schreef:
ik persoonlijk wil dat niet want ik alleen ben geen fam... :-)
Of ben je alleen familie als je getrouwd bent?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik hoor hier ook gewoon bij de familie hoor. Ook al heb ik mijn eigen achternaam gehouden (we zijn geregistreerd partners), als we ooit zouden trouwen, dan houd ik ook mijn eigen achternaam. Of je een familie bent hangt toch niet van je achternaam af....
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
koNijntje schreef:wij hebben een naambordje met onze namen, t. staat er nog niet bij op. áls wij het naambordje veranderen doen we dit pas wanneer we denken dat ons gezin compleet is, anders blijf je bezig..
+ 1
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
ik persoonlijk :-) wil dat gewoon niet.....
wij zijn als gezin 1 fam ik alleen ben een individu... zo voelt dat voor mij.
Als wij onze achternamen erbij op zouden moeten zetten en ook nog de namen van de kids dan denk ik dat ik een spandoek kan ophangen qua grootte.
Wij hebben gewoon:
Hij
Ik
I.ndy
M.erle
J.ace
en nog wat ruimte voor eventueel een 4e....
wij zijn als gezin 1 fam ik alleen ben een individu... zo voelt dat voor mij.
Als wij onze achternamen erbij op zouden moeten zetten en ook nog de namen van de kids dan denk ik dat ik een spandoek kan ophangen qua grootte.
Wij hebben gewoon:
Hij
Ik
I.ndy
M.erle
J.ace
en nog wat ruimte voor eventueel een 4e....
Gast- Gast
Liadan schreef:Ik hoor hier ook gewoon bij de familie hoor. Ook al heb ik mijn eigen achternaam gehouden (we zijn geregistreerd partners), als we ooit zouden trouwen, dan houd ik ook mijn eigen achternaam. Of je een familie bent hangt toch niet van je achternaam af....
ik ook maar dan nog wil ik niet FAM en dan mijn achternaam en FAM en ros zijn achternaam...
Zoals ik al zei; gevoelenskwestie......
Gast- Gast
Ik doelde ook niet specifiek op jou hoor, ik snap jou wel .BeeGee schreef:Liadan schreef:Ik hoor hier ook gewoon bij de familie hoor. Ook al heb ik mijn eigen achternaam gehouden (we zijn geregistreerd partners), als we ooit zouden trouwen, dan houd ik ook mijn eigen achternaam. Of je een familie bent hangt toch niet van je achternaam af....
ik ook maar dan nog wil ik niet FAM en dan mijn achternaam en FAM en ros zijn achternaam...
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
gelukkig hahaLiadan schreef:Ik doelde ook niet specifiek op jou hoor, ik snap jou wel .BeeGee schreef:Liadan schreef:Ik hoor hier ook gewoon bij de familie hoor. Ook al heb ik mijn eigen achternaam gehouden (we zijn geregistreerd partners), als we ooit zouden trouwen, dan houd ik ook mijn eigen achternaam. Of je een familie bent hangt toch niet van je achternaam af....
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Naambordje gezocht (voordeur) (wat vinden jullie van deze?)
» Ene kind wel een 2e naam, andere kind niet...
» Hoe reageert het eerste kind op het tweede kind?
» Mag jullie kind met elk kind spelen?
» Kerstversiering op/bij de voordeur?
» Ene kind wel een 2e naam, andere kind niet...
» Hoe reageert het eerste kind op het tweede kind?
» Mag jullie kind met elk kind spelen?
» Kerstversiering op/bij de voordeur?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: