Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Naambordje van je kind bij de voordeur

+10
Flower_L
Mikki
Printje
Rush
Clapperdie
SarahKey
woezel
loesje
koNijntje
yes1984
14 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Naambordje van je kind bij de voordeur - Pagina 2 Empty Re: Naambordje van je kind bij de voordeur

Bericht  JD wo 25 jan 2012 - 11:44

wij hebben een naambordje met alleen onze voornamen erop M..... & M ......
eronder is nog genoeg ruimte over voor eventuele namen van onze toekomstige kids
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naambordje van je kind bij de voordeur - Pagina 2 Empty Re: Naambordje van je kind bij de voordeur

Bericht  Gast do 26 jan 2012 - 0:26

Powerbabe schreef:Maar als je niet getrouwd bent kun je toch ook Fam. en dan beide achternamen? Ik heb geen naambordje overigens en ook geen kind:lol: .

ik persoonlijk wil dat niet want ik alleen ben geen fam... :-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naambordje van je kind bij de voordeur - Pagina 2 Empty Re: Naambordje van je kind bij de voordeur

Bericht  Gast do 26 jan 2012 - 0:27

Zelda schreef:
Rush schreef:
BeeGee schreef:
loesje schreef:
Elodie schreef:En gewoon één nieuw bordje met daarop: fam. ...... ?

zo hebben wij het ook

bij ons kan dat niet aangezien ros en ik niet getrouwd zijn :-)
Wat maakt het uit? Het is maar een naambordje? principe kwestie vanuit mij.... aangezien ik nog wel ooit wil trouwen en ik dan pas echt zijn achternaam ga/wil/kan dragen. Naambordje van je kind bij de voordeur - Pagina 2 394967
Of gewoon fam. Huppel-DePup ofzo..zo gaan wij dat ook doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naambordje van je kind bij de voordeur - Pagina 2 Empty Re: Naambordje van je kind bij de voordeur

Bericht  Rush do 26 jan 2012 - 0:28

BeeGee schreef:

ik persoonlijk wil dat niet want ik alleen ben geen fam... :-)
Hoezo? Je bent toch de moeder van 'de familie' kinderen? Dan ben je toch ook familie?

Of ben je alleen familie als je getrouwd bent?
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Naambordje van je kind bij de voordeur - Pagina 2 Empty Re: Naambordje van je kind bij de voordeur

Bericht  Liadan do 26 jan 2012 - 0:50

Ik hoor hier ook gewoon bij de familie hoor. Ook al heb ik mijn eigen achternaam gehouden (we zijn geregistreerd partners), als we ooit zouden trouwen, dan houd ik ook mijn eigen achternaam. Of je een familie bent hangt toch niet van je achternaam af....

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naambordje van je kind bij de voordeur - Pagina 2 Empty Re: Naambordje van je kind bij de voordeur

Bericht  nillis do 26 jan 2012 - 1:08

koNijntje schreef:wij hebben een naambordje met onze namen, t. staat er nog niet bij op. áls wij het naambordje veranderen doen we dit pas wanneer we denken dat ons gezin compleet is, anders blijf je bezig..

+ 1
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naambordje van je kind bij de voordeur - Pagina 2 Empty Re: Naambordje van je kind bij de voordeur

Bericht  Gast do 26 jan 2012 - 1:16

ik persoonlijk :-) wil dat gewoon niet.....
wij zijn als gezin 1 fam ik alleen ben een individu... zo voelt dat voor mij.
Als wij onze achternamen erbij op zouden moeten zetten en ook nog de namen van de kids dan denk ik dat ik een spandoek kan ophangen qua grootte.

Wij hebben gewoon:
Hij
Ik
I.ndy
M.erle
J.ace
en nog wat ruimte voor eventueel een 4e....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naambordje van je kind bij de voordeur - Pagina 2 Empty Re: Naambordje van je kind bij de voordeur

Bericht  Gast do 26 jan 2012 - 1:18

Liadan schreef:Ik hoor hier ook gewoon bij de familie hoor. Ook al heb ik mijn eigen achternaam gehouden (we zijn geregistreerd partners), als we ooit zouden trouwen, dan houd ik ook mijn eigen achternaam. Of je een familie bent hangt toch niet van je achternaam af....

ik ook maar dan nog wil ik niet FAM en dan mijn achternaam en FAM en ros zijn achternaam...
Zoals ik al zei; gevoelenskwestie......

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naambordje van je kind bij de voordeur - Pagina 2 Empty Re: Naambordje van je kind bij de voordeur

Bericht  Liadan do 26 jan 2012 - 1:19

BeeGee schreef:
Liadan schreef:Ik hoor hier ook gewoon bij de familie hoor. Ook al heb ik mijn eigen achternaam gehouden (we zijn geregistreerd partners), als we ooit zouden trouwen, dan houd ik ook mijn eigen achternaam. Of je een familie bent hangt toch niet van je achternaam af....

ik ook maar dan nog wil ik niet FAM en dan mijn achternaam en FAM en ros zijn achternaam...
Zoals ik al zei; gevoelenskwestie......
Ik doelde ook niet specifiek op jou hoor, ik snap jou wel smile .

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naambordje van je kind bij de voordeur - Pagina 2 Empty Re: Naambordje van je kind bij de voordeur

Bericht  Gast do 26 jan 2012 - 1:38

Liadan schreef:
BeeGee schreef:
Liadan schreef:Ik hoor hier ook gewoon bij de familie hoor. Ook al heb ik mijn eigen achternaam gehouden (we zijn geregistreerd partners), als we ooit zouden trouwen, dan houd ik ook mijn eigen achternaam. Of je een familie bent hangt toch niet van je achternaam af....

ik ook maar dan nog wil ik niet FAM en dan mijn achternaam en FAM en ros zijn achternaam...
Zoals ik al zei; gevoelenskwestie......
Ik doelde ook niet specifiek op jou hoor, ik snap jou wel Naambordje van je kind bij de voordeur - Pagina 2 561177 .
gelukkig :P haha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naambordje van je kind bij de voordeur - Pagina 2 Empty Re: Naambordje van je kind bij de voordeur

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum