Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zomaar een eindje fietsen

+25
Arwyn
SarahKey
silly-one
Ayla
Caramba
Dennenappel
Jezzie
Zwerver
Blond
Rumble
Rush
Ibbeltje
Sugarfall
rapa nui
Flippin' Bitch
Bliss
Susan
Marin
Rovine
Sarah1985
Roza
Caro
tweeling
May
Macelka
29 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Zomaar een eindje fietsen - Pagina 2 Empty Re: Zomaar een eindje fietsen

Bericht  Gast di 24 jan 2012 - 20:51

Ik vind het heerlijk om te fietsen en doe dat ook graag ter ontspanning. Normaal fiets ik nooit. 's Zomers ga ik er regelmatig op uit met mijn racefiets, heerlijk!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomaar een eindje fietsen - Pagina 2 Empty Re: Zomaar een eindje fietsen

Bericht  Ibbeltje di 24 jan 2012 - 20:53

Juist goed dat je dat doet. Ik persoonlijk wandel dan Wink
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomaar een eindje fietsen - Pagina 2 Empty Re: Zomaar een eindje fietsen

Bericht  Rush di 24 jan 2012 - 21:08

Ik heb geen goede fiets, dus dan ga ik even het bos in (alleen overdag, haha).

Ik wil wel graag een goede fiets kopen, want op de fiets naar het dorp is al een hell. laughcry
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomaar een eindje fietsen - Pagina 2 Empty Re: Zomaar een eindje fietsen

Bericht  Rumble di 24 jan 2012 - 21:28

Ik doe dat alleen als het lekker weer is. Ik ben echt een koukleum haha.
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomaar een eindje fietsen - Pagina 2 Empty Re: Zomaar een eindje fietsen

Bericht  Blond di 24 jan 2012 - 22:01

Vroeger deed ik dat regelmatig. Samen met een vriendin s avonds fietsen. Tegenwoordig nooit meer. In de zomermaanden ga ik nog wel eens een stuk lopen, vind ik ook lekker.

Mijn vader fietst in de zomermaanden trouwens dagelijks een uur of langer. Vindt hij heerlijk. Ik vind er dus niets geks aan smile
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomaar een eindje fietsen - Pagina 2 Empty Re: Zomaar een eindje fietsen

Bericht  Zwerver di 24 jan 2012 - 22:05

Alleen als het lekker weer is vind ik fietsen heerlijk! Very Happy

Ik wil graag ook meer fietsen naar mijn school alleen tja, ook mijn fiets is stuk en ben eigenlijk te lui om dat ding weg te brengen
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomaar een eindje fietsen - Pagina 2 Empty Re: Zomaar een eindje fietsen

Bericht  Jezzie di 24 jan 2012 - 22:13

wc-eend schreef:Alleen als het lekker weer is vind ik fietsen heerlijk! Very Happy

+1! In het donker zomaar fietsen doe ik niet zo snel. Alleen als ik ergens heen moet.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomaar een eindje fietsen - Pagina 2 Empty Re: Zomaar een eindje fietsen

Bericht  Dennenappel di 24 jan 2012 - 23:03

Normaal wandelde ik graag. Laatst ben ik toch een stuk gaan fietsen, heerlijk de omgeving verkennen, camera mee, lekkere frisse lucht. Ik heb er echt van genoten!

Ik zou alleen wel overdag fietsen, omdat ik het juist leuk vind om wat te zien. Plus je hebt hier amper verlichting waardoor het fietsen ook niet zo prettig is in het donker.
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomaar een eindje fietsen - Pagina 2 Empty Re: Zomaar een eindje fietsen

Bericht  Caramba wo 25 jan 2012 - 3:51

Ik moet ook maar weer eens fietsen. Ik fiets zelden. Heb een nieuwe fiets voor mijn verjaardag gekregen en ben er misschien nog maar 4 keer op weggeweest. Ik loop waarschijnlijk liever dan dat ik fiets, maar als ik een eind op weg ben vind ik het ook wel heerlijk op de fiets.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomaar een eindje fietsen - Pagina 2 Empty Re: Zomaar een eindje fietsen

Bericht  Bliss wo 25 jan 2012 - 4:02

Ik snap niet dat mensen bijna nooit fietsen. Bij mij gaat er praktisch geen dag voorbij zonder dat ik heb gefietst! Je moet toch wel eens ff naar de supermarkt of de stad voor een boodschap ofzo? Doe je dan alles altijd met de auto? Ik doe echt alles op de fiets, tenzij het regent.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomaar een eindje fietsen - Pagina 2 Empty Re: Zomaar een eindje fietsen

Bericht  Rush wo 25 jan 2012 - 4:10

Bliss schreef:Ik snap niet dat mensen bijna nooit fietsen. Bij mij gaat er praktisch geen dag voorbij zonder dat ik heb gefietst! Je moet toch wel eens ff naar de supermarkt of de stad voor een boodschap ofzo? Doe je dan alles altijd met de auto? Ik doe echt alles op de fiets, tenzij het regent.
Nee, door de week eigenlijk niet. En als dat wel moet, dan ga ik direct vanuit m`n werk, met de auto dus.

Maar dat komt ook omdat ik nu een k.ut fiets heb. Zou ik een goede fiets hebben en ik moest even naar de supermarkt, dan pak ik met goed weer (koud maakt me niet uit, regen en wind wel) de fiets.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomaar een eindje fietsen - Pagina 2 Empty Re: Zomaar een eindje fietsen

Bericht  Gast wo 25 jan 2012 - 4:19

Mijn supermarkt is echt 2 minuten lopen, dus het kost langer de tijd om mijn fiets te pakken (en te maken haha..) dan om naar de supermarkt te lopen. Naar mijn werk en universiteit fiets ik normaal wel, maar stel je gaat met je auto naar je werk en je supermarkt is naast de deur dan fiets je denk ik vanzelf al een stuk minder?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomaar een eindje fietsen - Pagina 2 Empty Re: Zomaar een eindje fietsen

Bericht  Ibbeltje wo 25 jan 2012 - 4:21

Rush schreef:
Bliss schreef:Ik snap niet dat mensen bijna nooit fietsen. Bij mij gaat er praktisch geen dag voorbij zonder dat ik heb gefietst! Je moet toch wel eens ff naar de supermarkt of de stad voor een boodschap ofzo? Doe je dan alles altijd met de auto? Ik doe echt alles op de fiets, tenzij het regent.
Nee, door de week eigenlijk niet. En als dat wel moet, dan ga ik direct vanuit m`n werk, met de auto dus.

Maar dat komt ook omdat ik nu een k.ut fiets heb. Zou ik een goede fiets hebben en ik moest even naar de supermarkt, dan pak ik met goed weer (koud maakt me niet uit, regen en wind wel) de fiets.

Hier hetzelfde. En hier zit de winkel een dorp verder anders en dan is het met de auto makkelijker omdat ik dan gelijk meer kan halen.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomaar een eindje fietsen - Pagina 2 Empty Re: Zomaar een eindje fietsen

Bericht  Rush wo 25 jan 2012 - 4:22

Ibbeltje schreef:
Rush schreef:
Bliss schreef:Ik snap niet dat mensen bijna nooit fietsen. Bij mij gaat er praktisch geen dag voorbij zonder dat ik heb gefietst! Je moet toch wel eens ff naar de supermarkt of de stad voor een boodschap ofzo? Doe je dan alles altijd met de auto? Ik doe echt alles op de fiets, tenzij het regent.
Nee, door de week eigenlijk niet. En als dat wel moet, dan ga ik direct vanuit m`n werk, met de auto dus.

Maar dat komt ook omdat ik nu een k.ut fiets heb. Zou ik een goede fiets hebben en ik moest even naar de supermarkt, dan pak ik met goed weer (koud maakt me niet uit, regen en wind wel) de fiets.

Hier hetzelfde. En hier zit de winkel een dorp verder anders en dan is het met de auto makkelijker omdat ik dan gelijk meer kan halen.
Ja, same here. Wij hebben ook geen supermarkt in het dorp, dus ik moet naar m`n oude woonplaats om boodschappen.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomaar een eindje fietsen - Pagina 2 Empty Re: Zomaar een eindje fietsen

Bericht  Gast wo 25 jan 2012 - 4:23

Ja, dat kan ik me ook wel voorstellen. Ik doe elke dag boodschappen (als ik thuis eet) omdat ik nooit weet wanneer ik thuis eet en wie er allemaal mee eten dus dan is het lastig voor een week oid. boodschappen te doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomaar een eindje fietsen - Pagina 2 Empty Re: Zomaar een eindje fietsen

Bericht  Caramba wo 25 jan 2012 - 4:33

Bliss schreef:Ik snap niet dat mensen bijna nooit fietsen. Bij mij gaat er praktisch geen dag voorbij zonder dat ik heb gefietst! Je moet toch wel eens ff naar de supermarkt of de stad voor een boodschap ofzo? Doe je dan alles altijd met de auto? Ik doe echt alles op de fiets, tenzij het regent.

De winkel zit hier in het dorp. Daar haal ik alleen de vergeten boodschappen. De grote boodschappen doen we ergens anders, want deze in het dorp is niet ons supermarkt. En als ik naar de supermarkt ga is het lopend (nog geen 5 minuten), soms met de auto, maar dat is alleen als ik van mijn werk kom, dan rij ik er altijd langs. Als ik naar mijn vader ga of naar mijn schoonouders is dat ook lopend.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomaar een eindje fietsen - Pagina 2 Empty Re: Zomaar een eindje fietsen

Bericht  Ayla wo 25 jan 2012 - 4:34

Zomaar fietsen doe ik niet, ik fiets al genoeg met een doel (nu veel minder omdat ik een auto heb) eerst fietste ik 4 van de 7 dagen minimaal een uur per dag, en 's avonds altijd nog naar het werk maar das maar 5 minuten. Nu fiets ik 's avonds nog naar het werk behalve als het regent.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomaar een eindje fietsen - Pagina 2 Empty Re: Zomaar een eindje fietsen

Bericht  Rovine wo 25 jan 2012 - 4:41

De dichtstbijzijnde supermarkt is korter lopen dan fietsen, gezien fietsen het niet zo goed doen op trappetjes en ik met de fiets 2x een drukke weg over zou moeten steken. Maar meestal doe ik 1x per week grote boodschappen met de auto en als ik iets vergeten ben neem ik het mee op de terugweg van mijn werk.
Fietsen doe ik sowieso wel als ik ga stappen of de stad in, maar dat laatste komt misschien maar 1x per 2 maanden voor.

In R'dam leek ik soms wel een uitzondering te zijn. Ik wist wel leukere dingen dan mezelf 's ochtends in een dampende metro te frommelen, dus ik fietste alles. Leverde soms rare blikken op "want er rijden toch overal bussen?". In E'hoven ligt alles verder uit elkaar, ik denk dat dat ook wel een verschil maakt. Maar eigenlijk ben ik ook gewoon heel lui geworden sinds ik een auto heb, al probeer ik dat de laatste tijd wel te doorbreken.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomaar een eindje fietsen - Pagina 2 Empty Re: Zomaar een eindje fietsen

Bericht  silly-one wo 25 jan 2012 - 4:44

In de periode dat ik zonder werk thuis zat ging ik regelmatig lekker op de fiets de natuur in. Camera mee en gewoon genieten van alles wat ik om mij heen zag. Vervolgens kom ik thuis met een hoop foto's en heb ik daar weer werk aan, maar het fietsen zelf is heerlijk.
Nu moet ik ook zeggen dat mijn fiets mij echt heilig is. Ik woon in de stad en doe alles, maar dan ook alles op de fiets of met de benen. Ik heb dan wel een motor, maar die gebruik ik vooral voor plezier ritjes, want boodschappen doen op een motor is niet praktisch.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomaar een eindje fietsen - Pagina 2 Empty Re: Zomaar een eindje fietsen

Bericht  Rush wo 25 jan 2012 - 4:45

Toen ik nog thuis woonde, woonde ik redelijk dicht bij het centrum en dan ging ik veel vaker op de fiets dan nu. Dat is de helft van de tijd gewoon onhandig nu.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomaar een eindje fietsen - Pagina 2 Empty Re: Zomaar een eindje fietsen

Bericht  Gast wo 25 jan 2012 - 5:42

Ik fiets elke dag, naar mijn werk, naar de stad, om boodschappen te doen, om op bezoek te gaan, (zo goed als) alles. Alleen als het regent oid, dan ga ik met het openbaar vervoer. En ik fiets dus ook regelmatig gewoon nog een stuk om, of speciaal in de middag/avond (met vriend) een stuk om er even lekker uit te zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomaar een eindje fietsen - Pagina 2 Empty Re: Zomaar een eindje fietsen

Bericht  Gast wo 25 jan 2012 - 5:45

Fietsen niet, maar wel gewoon even wandelen. Dat kan ik zo lekker vinden na het eten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomaar een eindje fietsen - Pagina 2 Empty Re: Zomaar een eindje fietsen

Bericht  SarahKey wo 25 jan 2012 - 5:55

Ik doe dat geregeld, rondje dorp fietsen. Nu even niet dan, maar straks van de zomer weer. Is toch weer een paar km en dan ben ik gratis bezig met 'sporten'. En hard doortrappen dan Cool

Ik wandel ook graag metde hond maar ben daar ook wel eens op uitgekeken.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomaar een eindje fietsen - Pagina 2 Empty Re: Zomaar een eindje fietsen

Bericht  Gast wo 25 jan 2012 - 7:37

Bliss schreef:Ik snap niet dat mensen bijna nooit fietsen. Bij mij gaat er praktisch geen dag voorbij zonder dat ik heb gefietst! Je moet toch wel eens ff naar de supermarkt of de stad voor een boodschap ofzo? Doe je dan alles altijd met de auto? Ik doe echt alles op de fiets, tenzij het regent.

Ik woon er zo vlakbij, die winkels dat ik 2 minuten hoef te lopen. Zelfde geldt voor het station om naar mijn werk te gaan. Straks als we verhuizen moet ik wel op de fiets naar het station, dat is ongeveer 8 minuutjes. En als het weer wat mooier weer is ga ik lekker op de fiets naar het werk, dat is zo'n 35 minuten. Heerlijk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomaar een eindje fietsen - Pagina 2 Empty Re: Zomaar een eindje fietsen

Bericht  Arwyn wo 25 jan 2012 - 7:46

Ik doe eigenlijk alles op de fiets, behalve naar het werk gaan. Dat is al ruim een half uur met de auto, vind ik op de fiets toch een beetje ver, haha.

Nu in de winter ga ik niet zomaar een stukje fietsen 's avonds, maar als het weer langer licht is en 's avonds nog een beetje warm, vind ik het wel lekker om er nog even uit te gaan.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomaar een eindje fietsen - Pagina 2 Empty Re: Zomaar een eindje fietsen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum