Wat is jouw ideale baan?
+31
Chocoholic
Snoopy
Atelier Madame
Lady4
M@niek
Bliss
Jezzie
Blond
Antibes
Roxi3
Caroow
Steep
Mees
Rizzo
Sugarfall
Oasis
Highway
Alex
Puk
Mida4you
SuperGrover
Monte
Penélope
Inge
ijsjemeisje
Middleme
Arwyn
Marin
Bacio
Ilargi
Roza
35 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Wat is jouw ideale baan?
Ik heb wel een beetje de baan die ik wil hebben. Het kan natuurlijk nog beter, maar het kan niet slechter eigenlijk. i'm off to a good start!
Gast- Gast
Ik ben leerkracht, maar het lijkt me fantastisch om bij een groot tijdschrift te werken en op pad te gaan/artikelen schrijven/te brainstormen/creatief aan de slag te zijn.
Een iets reëlere droom is om kinderpsychologe te zijn. Een nog reëlere is intern begeleider op een basisschool of in het speciaal onderwijs.
Een iets reëlere droom is om kinderpsychologe te zijn. Een nog reëlere is intern begeleider op een basisschool of in het speciaal onderwijs.
Gast- Gast
Arwyn schreef:Als ik dat nou eens zou weten..
+1.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Mirjam4you schreef:Receptioniste op een camping/bungalowpark!
Eigen winkel starten in bak spulletjes of cadeau shop ( maar dit zal het vast nooit worden omdat ik geen papieren niks heb )
Die papieren kan je altijd nog gaan halen toch?
Gast- Gast
ideaal als in voor in de toekomst wat ik graag wil: anesthesiemedewerker of gipsverbandmeester
wat me geweldig lijkt maar er niet in zit: bakker
wat me geweldig lijkt maar er niet in zit: bakker
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Ik vind veel interessant, maar de meest interessante vind ik:
(Kinder)psycholoog
Journalist/eindredacteur bij tijdschrift
Muziekmanagement
Verpleegkundige
Hopelijk binnenkort begin ik met het waar maken van een van die dromen haha.
(Kinder)psycholoog
Journalist/eindredacteur bij tijdschrift
Muziekmanagement
Verpleegkundige
Hopelijk binnenkort begin ik met het waar maken van een van die dromen haha.
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Wat leuk om allemaal jullie droomberoepen te lezen, en wat jammer eigenlijk dat er zo veel mensen een bepaalde wens hebben qua beroep, maar deze niet (kunnen?) uitvoeren..
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Stewardess, of iets met interieur en met dat laatste ben ik nu hard op weg.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10
Rockster. Beetje jammer dat ik niet kan zingen!
Rizzo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 209
Punten : 241
Registratiedatum : 17-09-11
Ik zou wel een eigen bedrijf willen hebben. Ik heb daar wel ook al een idee bij en hoop dat het tot uitwerking kan komen en dat het dan zal lopen. Voor nu ben ik heel erg blij met de baan die ik nu heb.
Gast- Gast
Auteur. Maar nu ben ik docent en dat is ook heerlijk. Hiervoor was ik jurist wat ik altijd wilde maar ik vond het vreselijk. Manager ben ik ook geweest, erg leuk.
Gast- Gast
Ik zou graag samen met leerlingen van de middelbare school (of basisschool kan ook) biologisch onderzoek doen. Dat zij mij als het waren helpen met een klein onderdeel van een groter onderzoek. Zo leren zij over biologie en het doen van onderzoek en ik voer een onderzoek uit (voor een extern bedrijf) en begeleid leerlingen.
Vroeger wilde ik altijd bij de technische recherche gaan werken. Dat zou ik nog steeds wel willen, maar dat is lichamelijk gezien niet mogelijk voor mij. Helaas..
Vroeger wilde ik altijd bij de technische recherche gaan werken. Dat zou ik nog steeds wel willen, maar dat is lichamelijk gezien niet mogelijk voor mij. Helaas..
Mees- Prater
- Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12
Ik zou graag consulent willen zijn voor een relatiebureau. Ik heb al een aantal jaar geleden gesolliciteerd maar toen was ik te jong (snap ik, was 21 ofzo, nu 25 maar goed ). Het uitzoekwerk van de eigenschappen, het ontdekken wat hun drive is en wat ze nou precies zoeken in een partner (want eigenlijk is dat best moeilijk te omschrijven want aan elke eigenschap geeft iemand een andere interpretatie). Maar ik ga deze droom nog zeker wel doorzetten, ik studeer dit jaar af als maatschappelijk werker (dan ben ik onderhand 26 dus misschien wat meer kans haha!) dus dit is mijn kans om echt te zoeken naar wat ik wil
Veel van de beroepen die hier staan zijn eigenlijk nog best wel realistisch vind ik. In ieder geval het uitzoeken waard! Bijvoorbeeld een b&b, mijn schoonouders hebben onlangs een hotel/restaurant overgenomen en dat loopt best goed! Maar misschien is dat ook een beetje lef hebben, ze hebben er wel alles voor achter gelaten (naja ze wonen nu 2 uur verder rijden, maar dat is voor hun en ons best al een eind omdat we dat totaaaal niet gewend zijn).
Veel van de beroepen die hier staan zijn eigenlijk nog best wel realistisch vind ik. In ieder geval het uitzoeken waard! Bijvoorbeeld een b&b, mijn schoonouders hebben onlangs een hotel/restaurant overgenomen en dat loopt best goed! Maar misschien is dat ook een beetje lef hebben, ze hebben er wel alles voor achter gelaten (naja ze wonen nu 2 uur verder rijden, maar dat is voor hun en ons best al een eind omdat we dat totaaaal niet gewend zijn).
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Ik zou het liefst in de schuldhulpverlening werken of samen met mijn vriend een lunchroom runnen.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ik zou het liefst juf zijn (op een leuke basisschool), gelukkig weet ik dat al een aantal jaar en ben ik nu bijna klaar met de pabo.
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10
SuperGrover schreef:Ik wil een baan waarbij ik niet vroeg op hoef, bijvoorbeeld om 10:30 beginnen. En die verder fantastisch geweldig is, uitdagend, maar niet emotioneel uitputtend.
Ik wil eigenlijk dus gewoon student blijven.
+1
Zou dan alleen leuk zijn als het ook nog goed verdiende (en iets minder stress voor resultaten).
Wat meer realistisch: arts-onderzoeker (bijv. 3 dagen arts en 2 onderzoek doen). Richting neurologie/intern?
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Ik zou heel graag een eigen kroeg willen hebben. Maar dat zit er voorlopig niet in.
Gast- Gast
Stewardess lijkt me nog steeds heel erg leuk. Als die banen weer gaan aantrekken ga ik toch een opleiding daarvoor volgen.
En verder:
- een leidinggevende/mananger functie bij een commercieel bedrijf waarbij ik een klein team mag aansturen. Het liefst het bedrijf waar ik al eerder werkte (ivm privacy kan ik niet zeggen op welk vlak zij werken).
En verder:
- een leidinggevende/mananger functie bij een commercieel bedrijf waarbij ik een klein team mag aansturen. Het liefst het bedrijf waar ik al eerder werkte (ivm privacy kan ik niet zeggen op welk vlak zij werken).
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Op een kdv werken vind ik heel erg leuk!
Maar het liefste zou ik een woonboerderij kopen, en dan daar kindjes opvangen, met een grote buitenspeelplaats!
Wie weet, dat dat ooit gaat lukken in de toekomst.
Maar het liefste zou ik een woonboerderij kopen, en dan daar kindjes opvangen, met een grote buitenspeelplaats!
Wie weet, dat dat ooit gaat lukken in de toekomst.
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Het allerliefst zou ik zangeres willen zijn óf drummer in een (vrouwen)rockband
Verder weet ik eigenlijk niet goed wat mijn droombaan is en of die überhaupt bestaat. Ik raak bij banen vrij snel in een sleur, dus denk dat ik nooit tientallen jaren hetzelfde zal gaan doen. Ik moet echt afwisseling hebben. Ik sta nu voor de klas op een basisschool, maar dit is niet per se mijn droombaan. Voor nu is het leuk, maar over een paar jaar wil ik misschien wel wat anders. Ik zou bijv. ook wel op een middelbare school les willen geven, misschien kan ik dit gaan combineren ofzo. Verder leer ik Italiaans en het lijkt me ook leuk om daar ooit wat mee te doen. Redactiewerk heeft me ook altijd leuk geleken, bijv. bij een tijdschrift.
Verder weet ik eigenlijk niet goed wat mijn droombaan is en of die überhaupt bestaat. Ik raak bij banen vrij snel in een sleur, dus denk dat ik nooit tientallen jaren hetzelfde zal gaan doen. Ik moet echt afwisseling hebben. Ik sta nu voor de klas op een basisschool, maar dit is niet per se mijn droombaan. Voor nu is het leuk, maar over een paar jaar wil ik misschien wel wat anders. Ik zou bijv. ook wel op een middelbare school les willen geven, misschien kan ik dit gaan combineren ofzo. Verder leer ik Italiaans en het lijkt me ook leuk om daar ooit wat mee te doen. Redactiewerk heeft me ook altijd leuk geleken, bijv. bij een tijdschrift.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Penélope schreef:Verloskundige! Ben er nu hard mee bezig om dat ook mijn beroep te maken.
Ben je nou ook al begonnen aan de opleiding?
Mijn ideale beroep: Verloskundige! Ben nu in mn 1e jaar bezig en het is super..
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Ik zou in de toekomst als redacteur bij een woonmagazine willen werken.
Verder spreken alle beroepen met styling en schrijven mij aan. Ik vind fotostyling echt geweldig.
Verder spreken alle beroepen met styling en schrijven mij aan. Ik vind fotostyling echt geweldig.
Gast- Gast
Bliss schreef:Het allerliefst zou ik zangeres willen zijn óf drummer in een (vrouwen)rockband
Jaaaa, dat is ook een droom van mij! Helaas kan ik niet zó geweldig drummen dat ik band-waardig ben
Gast- Gast
Een eigen horeca zaak, liefst hotel, en dan gericht op kinderen. Heb het ondernemingsplan ervoor liggen. Maar dat gaat hem niet/nooit worden. Anders een B&B of (huiskamer) restaurant. Het is een groot risico & zwaar om uit te voeren, maar het blijft mijn droom.
Ook heb ik altijd juf willen worden/zijn.
Ook heb ik altijd juf willen worden/zijn.
Gast- Gast
Oh ik vergeet nog een baan die me ook helemaal geweldig lijkt: radio-dj (bij 3FM)!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Tips vinden baan? / Hoe baan gevonden?
» Jouw ideale figuur
» Hoe ziet jouw ideale beroep er uit?
» Hoe ziet jouw ideale woning er uit?
» Jouw baan
» Jouw ideale figuur
» Hoe ziet jouw ideale beroep er uit?
» Hoe ziet jouw ideale woning er uit?
» Jouw baan
Pagina 2 van 4
Permissies van dit forum: