Zonder aankondiging langskomen
+24
kwak
VanillaRose
Zora
Flippin' Bitch
Linda
Star007
Caramba
Suus
Dennenappel
Verona
Bliss
luisa
Curious
Arwyn
Mees
Ibbeltje
Susan
Poisongirl
SarahKey
Lindsya
Blond
May
Rush
Pussycat
28 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Zonder aankondiging langskomen
Bij mijn ouders thuis komen goede vrienden en familie wel onaangekondigd langs en ze komen dan ook gewoon door de achterdeur binnen. Dat is prima. Als het niet uitkomt wordt dat ook wel aangegeven en is dat ook goed. De mensen die zomaar binnen komen lopen daarvoor hoeft het huis niet helemaal spik en span te zijn en is het ook geen probleem als ik in mijn pyjamabroek zou zitten bijvoorbeeld. Als mensen er rond etenstijd zijn worden ze ook uitgenodigd om mee te eten.
Hier in Amsterdam kennen ze dat volgens mij helemaal niet. Tenminste mijn ervaring in de afgelopen 2 jaar is dat hier echt alles op afspraak gaat en afspraken worden vervolgens ook makkelijker afgezegt heb ik het idee. Ik heb inmiddels geleerd altijd van te voren nog even na te vragen of de afspraak nog door gaat, terwijl ik niet gewend was dat dat nodig was, ook al was een afspraak al lang van te voren gemaakt.
Ik merk ook dat als we dan mensen over de vloer hebben en ik vraag ze of ze een hapje mee willen eten dat ze zich al snel bezwaard voelen en ervoor bedanken.
Hier in Amsterdam kennen ze dat volgens mij helemaal niet. Tenminste mijn ervaring in de afgelopen 2 jaar is dat hier echt alles op afspraak gaat en afspraken worden vervolgens ook makkelijker afgezegt heb ik het idee. Ik heb inmiddels geleerd altijd van te voren nog even na te vragen of de afspraak nog door gaat, terwijl ik niet gewend was dat dat nodig was, ook al was een afspraak al lang van te voren gemaakt.
Ik merk ook dat als we dan mensen over de vloer hebben en ik vraag ze of ze een hapje mee willen eten dat ze zich al snel bezwaard voelen en ervoor bedanken.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Vroeger had mijn oma een touwtje door de brievenbus hangen zodat iedereen gewoon binnen kon stappen, kleinkinderen e.d. we woonden allemaal in dezelfde buurt dus ik ging elke dag wel even langs oma.
Gast- Gast
Bij voorkeur heb ik liever dat ze eerst even bellen, maar als er toch iemand onverwacht voor de deur staat en ik heb geen plannen, dan zal ik ze ook zeker niet wegsturen.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Nou ik heb er normaal gesproken niet zo'n moeite mee, maar het ligt er ook aan wie er komt en op welk moment van de dag. Nu weet ik dat als mijn ouders komen dit vaak overdag wel is, en die wonen op loopafstand, maar dan is het eigenlijk toch nog wel vaak dat ik een smsje of belletje krijg van zijn jullie thuis?
Gast- Gast
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» korte bondige aankondiging zoon en broertje...
» Met of zonder pony?
» Bruin zonder zon
» Zonder speen!
» met of zonder streepje?
» Met of zonder pony?
» Bruin zonder zon
» Zonder speen!
» met of zonder streepje?
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: