Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zonder aankondiging langskomen

+24
kwak
VanillaRose
Zora
Flippin' Bitch
Linda
Star007
Caramba
Suus
Dennenappel
Verona
Bliss
luisa
Curious
Arwyn
Mees
Ibbeltje
Susan
Poisongirl
SarahKey
Lindsya
Blond
May
Rush
Pussycat
28 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Zonder aankondiging langskomen - Pagina 2 Empty Re: Zonder aankondiging langskomen

Bericht  Dennenappel di 24 jan 2012 - 22:45

PrinsesBo schreef:
Birgit schreef:
Mees schreef:
Pippa schreef:Iedereen is altijd welkom, maar toch bellen we altijd met elkaar om wat af te spreken eigenlijk. Al is het van, ik kom langs je huis, mag ik langskomen. Misschien ben ik er niet, of komt het ongelegen. Betekent niet dat ik niet gastvrij ben, de deur is altijd open, maar een aankondiging vind ik wel zo prettig!

Helemaal mee eens!

Ik ook

Ik ook.
Idemdito
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zonder aankondiging langskomen - Pagina 2 Empty Re: Zonder aankondiging langskomen

Bericht  Gast di 24 jan 2012 - 22:45

Hier komt het regelmatig voor dat er iemand aan komt waaien, maakt ook niet uit. Zelfs als iemand wil blijven eten is het geen probleem. Ik vind het altijd wel gezellig.

Gast
Gast

Bericht  Suus di 24 jan 2012 - 22:49

Mensen mogen best zonder aankondiging langskomen, maar de kans is groot dat we niet thuis zijn, dus het is handiger om een afspraak te maken Zonder aankondiging langskomen - Pagina 2 561177
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 24 jan 2012 - 23:06

Ik vind dat nogal aso. Ik stuur mensen ook gelijk weer weg. Zo moeilijk is het toch niet om even te bellen? Leuk dat zij geen leven hebben maar van mij weten ze dat ik het heel druk heb.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 24 jan 2012 - 23:43

Van mij mag iedereen onverwachts langskomen maar grote kans dat ik er niet ben of dat ik weer weg moet. Dus meestal laat iedereen het wel weten.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 24 jan 2012 - 23:47

Lorna mercedez schreef:Ik vind dat nogal aso. Ik stuur mensen ook gelijk weer weg. Zo moeilijk is het toch niet om even te bellen? Leuk dat zij geen leven hebben maar van mij weten ze dat ik het heel druk heb.

Zonder aankondiging langskomen - Pagina 2 394967

Gast
Gast

Bericht  Caramba di 24 jan 2012 - 23:50

Ik heb liever dat ik van te voren even weet dat er iemand langs kan komen.
Dan zorg ik dat het wat netjes in huis is.
Het komt wel eens voor dat er familie/vrienden onverwachts langs komen, maar dan is de kans groot dat wij er niet zijn.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Star007 wo 25 jan 2012 - 0:23

Ik kan daar niet zo goed tegen als iemand spontaan langs komt. Natuurlijk is het leuk dat ze dat spontaan doen, maar ik maak me dan meteen druk over bijvoorbeeld de troep of dat ik had moeten stofzuigen omdat er veel hondenharen liggen. Of ik had die middag of avond al anders ingepland. Was laatst ook; mijn vriend en ik hadden eindelijk een zaterdagavond lekker niets, dus we wilden als de kleine op bed zou liggen lekker een filmpje gaan kijken. Net toen ik met de laatste fles bezig was , stond ineens mijn broer voor de deur en is toen 2 uur blijven hangen en de kleine ging niet slapen door zijn harde gepraat Rolling Eyes Nee heb liever dat mensen even van te voren bellen.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Bericht  Gast wo 25 jan 2012 - 0:39

Powerbabe schreef:
Lorna mercedez schreef:Ik vind dat nogal aso. Ik stuur mensen ook gelijk weer weg. Zo moeilijk is het toch niet om even te bellen? Leuk dat zij geen leven hebben maar van mij weten ze dat ik het heel druk heb.

Zonder aankondiging langskomen - Pagina 2 394967
Euhm? Wat is daar raar aan? De cultuur in Nederland is allang niet meer zo dat je zomaar even langs gaat als je de auto ziet staan. Even bellen is toch niet zo moeilijk.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 25 jan 2012 - 0:55

Ik hou daar helemaal niet van, onverwacht bezoek.

Ik zou het alleen niet in m'n hoofd halen om mensen zomaar weg te sturen :shock: behalve als ik weg moet ofzo.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 25 jan 2012 - 1:01

Nee maar het maakt dan toch ook niet uit als je wel thuis bent of iemand je belt of aanbelt? Je kunt op beide momenten dan toch zeggen goh komt niet uit, leuk dat je aan me dacht maar volgende keer? Om meteen te gaan roepen dat iemand geen leven heeft lijkt me een beetje overdreven.

Gast
Gast

Bericht  Caramba wo 25 jan 2012 - 1:21

Ik ben gister trouwens onverwachts langs mijn pa gegaan. Nu was hij niet thuis, maar ik kan er altijd wel naar binnen.
Ik kwam ergens vandaan en dacht: Goh, laat ik eens een bakkie bij mijn pa halen, want we zien elkaar de laatste tijd niet zo heel veel.
Toen ik thuis was heb ik mijn vader gebeld, nu ga ik morgen langs. En mijn pa, die vind het niet erg dat ik daar in huis was, ben tenslotte een bekende :P
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Gast wo 25 jan 2012 - 1:42

Ik heb er geen moeite mee.

Gast
Gast

Bericht  Linda wo 25 jan 2012 - 2:36

Op mijn vrije dagen staat m'n schoonmoeder vaak onverwachts voor de deur. Ik heb daar geen enkel probleem mee. Ze doet even een bakkie koffie, speelt met m'n dochter, we kletsen wat en dan gaat ze weer weg. Ik vind het wel gezellig.

Van mij mogen mensen altijd aan de deur komen, of ik er ben is een tweede, maar als ik er wel ben vind ik het altijd wel gezellig. Mensen kunnen ook altijd mee blijven eten als ze willen. Ik ben niet zo moeilijk daarin.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Flippin' Bitch wo 25 jan 2012 - 6:05

Bij mij gebeurt het eigenlijk nooit, daarvoor woon ik te ver weg. Wat ik dan weer wel jammer vind: het hele jaar komt er bijna nooit iemand qua familie op bezoek. Ben ik jarig, dan spreekt iedereen van te voren in de stad af (is zo'n leuke stad) en zit ik vervolgens de eerste 1,5 uur van mijn verjaardag in m'n uppie te wachten...
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Zora wo 25 jan 2012 - 6:13

Flippin' Bitch schreef:Bij mij gebeurt het eigenlijk nooit, daarvoor woon ik te ver weg. Wat ik dan weer wel jammer vind: het hele jaar komt er bijna nooit iemand qua familie op bezoek. Ben ik jarig, dan spreekt iedereen van te voren in de stad af (is zo'n leuke stad) en zit ik vervolgens de eerste 1,5 uur van mijn verjaardag in m'n uppie te wachten...

Ahhw dat klinkt sneu Sad

Ik woon ook te ver weg voor de meeste familie om zo maar langs komen; dat gebeurt dan ook nooit. Vrienden komen eigenlijk ook nooit zo maar langs.
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  VanillaRose wo 25 jan 2012 - 6:19

Ik hou ook absoluut niet van onaangekondigd bezoek. Vaak heb ik al iets gepland en komt het niet uit, ik weet het liever van te voren even. Zelf ga ik ook nooit onaangekondigd bij iemand langs behalve bij mijn ouders, maar dat is nooit langer dan een uurtje en ze vinden dat geen probleem.

VanillaRose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 487
Punten : 622
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  kwak wo 25 jan 2012 - 8:50

hier staat de deur altijd open, als we er niet zijn zit hij op slot.
ongevraagd op bezoek komen vind ik niet erg, als het niet uit komt dan zeg ik dat gewoon.
ik ga ook regelmatig onverwachts bij iemand langs, ik vraag dan wel even of het uit komt.
'tis hier heel normaal dat je onverwachts langs komt.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Gast wo 25 jan 2012 - 8:55

kwak schreef:hier staat de deur altijd open, als we er niet zijn zit hij op slot.
ongevraagd op bezoek komen vind ik niet erg, als het niet uit komt dan zeg ik dat gewoon.
ik ga ook regelmatig onverwachts bij iemand langs, ik vraag dan wel even of het uit komt.
Dan ga je dus niet onverwachts op bezoek laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 25 jan 2012 - 9:14

Zelda schreef:
kwak schreef:hier staat de deur altijd open, als we er niet zijn zit hij op slot.
Dan ga je dus niet onverwachts op bezoek Zonder aankondiging langskomen - Pagina 2 394967

Hoezo? Als jij bij mij aanbelt en ik doe open en je vraagt of het uitkomt, dan sta je toch nog steeds onverwachts voor de deur.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 25 jan 2012 - 9:31

Jolee schreef:
Zelda schreef:
Dan ga je dus niet onverwachts op bezoek Zonder aankondiging langskomen - Pagina 2 394967

Hoezo? Als jij bij mij aanbelt en ik doe open en je vraagt of het uitkomt, dan sta je toch nog steeds onverwachts voor de deur.
Ooo zo, ik had het anders gelezen: dat ze van te voren even belde ofzo.

Gast
Gast

Bericht  kwak wo 25 jan 2012 - 10:27

Zelda schreef:
Jolee schreef:
Zelda schreef:

Ooo zo, ik had het anders gelezen: dat ze van te voren even belde ofzo.

ja, inderdaad.
ik ga er heen, trek de deur los en vraag "komt het uit"? zo niet, ga ik weer weg maar eerlijk gezegd is dat nog nooit voor gekomen.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Moonlight wo 25 jan 2012 - 10:52

Ik doe dat ook bij niemand eigenlijk zou het ook vervelend vinden als mensen dat bij mij doen en het is donker buiten... De enige bij wie ik het zou kunnen gaan doen is Nois omdat ze straks bij me om de hoek woont Zonder aankondiging langskomen - Pagina 2 394967
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Gast wo 25 jan 2012 - 17:40

Ik doe dat alleen bij m'n ouders en m'n oma. M'n zusje is de enige die hier af en toe eens aan komt waaien. Vind ik ook helemaal niet erg, ze pakt zelf wel wat te eten of te drinken.

Gast
Gast

Bericht  Tinkebell wo 25 jan 2012 - 21:40

Ik vind het niet erg als er mensen onaangekondigd voor de deur staan. Gebeurd hier regelmatig. Zelf doe ik het eigenlijk bijna nooit, bel altijd even van te voren.
Tinkebell
Tinkebell
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 49
Punten : 49
Registratiedatum : 19-05-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: