Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Alleen naar de bios? Wie doet dat?

+28
psv-forever
litllejoy
Sugarfall
SnowWhite
Ella
SarahKey
Lady4
loura
Bliss
Suus
Rush
Puk
Tsjip
Jilke
M@niek
Jeanette
TukTuk
Susan
Blond
Antibes
Melisande
Oasis
Aziraphale
May
Sjaantje
Makamba
sweetgirl
Marin
32 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Alleen naar de bios? Wie doet dat? - Pagina 2 Empty Re: Alleen naar de bios? Wie doet dat?

Bericht  Sjaantje zo 22 jan 2012 - 11:27

_Leaf_ schreef:
Sjaantje schreef:Ja hoor, heb ik een aantal keer gedaan. Om geldtechnische redenen niet zo heel vaak, maar pasgeleden nog naar New Year's Eve. Heb daar echt dikke schijt aan, maar misschien scheelt het dat ik gewend ben om dingen alleen te doen. Of doe jij ook wel eens vaker dingen alleen?

Ik winkel altijd alleen, telt dat ook?
Ja hoor cheers

En hoe zielig ben je nou helemaal als je stoer genoeg bent om alleen te gaan en je niets aan te trekken van de mening van anderen?
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen naar de bios? Wie doet dat? - Pagina 2 Empty Re: Alleen naar de bios? Wie doet dat?

Bericht  Gast zo 22 jan 2012 - 11:29

Ik heb het nog nooit gedaan, maar als jij die film graag wil zien (ik vind het een aanrader trouwens! Wink) dan moet je gewoon gaan hoor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen naar de bios? Wie doet dat? - Pagina 2 Empty Re: Alleen naar de bios? Wie doet dat?

Bericht  M@niek zo 22 jan 2012 - 11:52

Het is dat je zo ver weg woont anders was ik wel meegegaan hoor haha. Maar ik ben zelf nog nooit alleen naar de film geweest! Ik vind dat toch een beetje een gek idee.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen naar de bios? Wie doet dat? - Pagina 2 Empty Re: Alleen naar de bios? Wie doet dat?

Bericht  Gast zo 22 jan 2012 - 11:55

Ik zou het niet durven, al vind ik eigenlijk wel dat dat gewoon moet kunnen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen naar de bios? Wie doet dat? - Pagina 2 Empty Re: Alleen naar de bios? Wie doet dat?

Bericht  Jilke zo 22 jan 2012 - 19:03

Nog nooit gedaan, maar moet ik eigenlijk eens gewoon doen. Heb eigenlijk geen vrienden, dus moet zoiezo altijd met mijn vriend naar de film. En als hij niet wil, zou ik dus niet kunnen. Conclusie, ik moet het misschien gewoon eens doen!

Overigens vind ik het zelf niet raar als ik iemand alleen zie zitten, vind het juist gewoon goed als mensen dingen doen die ze zelf willen.

En mocht je je alleen voelen, ga je gewoon wel een vriendin bellen of iemand anders ofzo? Heb je toch wat te kletsen Wink
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen naar de bios? Wie doet dat? - Pagina 2 Empty Re: Alleen naar de bios? Wie doet dat?

Bericht  Tsjip zo 22 jan 2012 - 19:23

Alleen naar de bios zou ik niet snel doen. Ik zou me volgens mij heel opgelaten voelen. Geen idee waarom eigenlijk.

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen naar de bios? Wie doet dat? - Pagina 2 Empty Re: Alleen naar de bios? Wie doet dat?

Bericht  Gast zo 22 jan 2012 - 19:35

Ik snap die issue nooit zo, ik ga zo vaak alleen. Ik snap ook niet dat sommige mensen dat zielig vinden ofzo. Helemaal tegenwoordig, je gaat zo veel makkelijker als je een abonnement hebt. Als ik ergens tijd tussendoor heb en ik ben in de stad, ga ik naar de bioscoop. Ik zou het dus gewoon doen, geen enkel probleem mee, ik denk er niet eens bij na. Waarom zou je je opgelaten voelen trouwens? Je zit daar toch alleen om een film te kijken? Niet om in je onderbroek voor het scherm te gaan staan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen naar de bios? Wie doet dat? - Pagina 2 Empty Re: Alleen naar de bios? Wie doet dat?

Bericht  Puk zo 22 jan 2012 - 20:26

Het is ook maar net met welk idee je naar de bios gaat, ik zou nooit alleen gaan, omdat ik naar de bios gaan een avondje uit vind voor de gezelligheid. Als ik een film persé wil zien, dan wacht ik wel op de dvd als niemand met me mee wil. Maar ik zou er niks van denken als ik iemand alleen zie hoor, het is meer je eigen gevoel denk ik....
Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen naar de bios? Wie doet dat? - Pagina 2 Empty Re: Alleen naar de bios? Wie doet dat?

Bericht  Rush zo 22 jan 2012 - 20:54

Ik ga alleen naar Süskind, want er is niemand die mee wil!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen naar de bios? Wie doet dat? - Pagina 2 Empty Re: Alleen naar de bios? Wie doet dat?

Bericht  Gast zo 22 jan 2012 - 20:59

Rush schreef:Ik ga alleen naar Süskind, want er is niemand die mee wil!

Die is echt goed! Zou ik zo nog een keer naar toe gaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen naar de bios? Wie doet dat? - Pagina 2 Empty Re: Alleen naar de bios? Wie doet dat?

Bericht  Rush zo 22 jan 2012 - 21:11

Chipp schreef:
Rush schreef:Ik ga alleen naar Süskind, want er is niemand die mee wil!

Die is echt goed! Zou ik zo nog een keer naar toe gaan.
Goed om te weten! Ja ik hou van dat soort films. Very Happy
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen naar de bios? Wie doet dat? - Pagina 2 Empty Re: Alleen naar de bios? Wie doet dat?

Bericht  Suus zo 22 jan 2012 - 21:26

Rush schreef:Ik ga alleen naar Süskind, want er is niemand die mee wil!
Niemand die mee wil? :shock: Hij lijkt me heel mooi en ik hoor alleen maar van mensen dat ze er graag heen willen Alleen naar de bios? Wie doet dat? - Pagina 2 561177

On topic: ik ben nog nooit alleen naar de bios geweest, omdat dat me nog nooit gelukt is Wink Ik zou het zo doen, maar eigenlijk wil mijn vriend altijd wel mee als ik niet met vriendinnen ga. Ik vind het sowieso niet raar als ik mensen alleen zie in de bios, dus gewoon doen!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen naar de bios? Wie doet dat? - Pagina 2 Empty Re: Alleen naar de bios? Wie doet dat?

Bericht  Bliss zo 22 jan 2012 - 21:38

Ik ga regelmatig alleen naar de bios, vind het heerlijk! Ik ga dan vaak onder etenstijd en dan haal ik van tevoren ff een broodje ofzo in de stad en dat eet ik tijdens de film op Very Happy Er draaien nu een paar films die ik nog wil zien, dus ik ga vast weer een keer alleen binnenkort. Gewoon doen dus!!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen naar de bios? Wie doet dat? - Pagina 2 Empty Re: Alleen naar de bios? Wie doet dat?

Bericht  loura zo 22 jan 2012 - 21:48

Ik heb dat nog nooit gedaan... Ik zou me een beetje zielig voelen denk ik. Miss is het anders als je een abbo hebt, dan kun je gewoon veel sneller even snel heen. Alleen winkelen doe ik wel vaak. Ik zou verder niet goed weten wat ik alleen doe als activiteiten. Ik zou ook niet snel ergens in mijn eentje wat gaan drinken of eten (en dan bedoel ik restaurantje of cafeetje, geen mac Wink)
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen naar de bios? Wie doet dat? - Pagina 2 Empty Re: Alleen naar de bios? Wie doet dat?

Bericht  Blond zo 22 jan 2012 - 21:59

Antibes schreef:
_Chance schreef:Ik heb het nog nooit gedaan, en ik zou het ook niet zo snel doen. Ik zou me zo eenzaam voelen tijdens de pauze en daarvoor..

Ik heb werkelijk waar in mijn hele leven misschien twee keer een pauze gehad onder een film..

Ik heb misschien in mijn hele leven maat twee films gezien waarbij er geen pauze was ingelast Wink
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen naar de bios? Wie doet dat? - Pagina 2 Empty Re: Alleen naar de bios? Wie doet dat?

Bericht  Lady4 zo 22 jan 2012 - 22:13

Ik zal dat niet zo snel doen. Niet zozeer omdat ik het niet zou durven, al zou het wel wat vreemd voelen, maar vooral omdat ik het niet gezellig vind. Ik associeer een avondje naar de film met gezelligheid en als ik dan alleen ga is het toch minder gezellig dan wanneer ik daar met vrienden zit. Als jij de film echter nog heel graag in de bios wilt zien, zou ik lekker gaan als ik jou was!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen naar de bios? Wie doet dat? - Pagina 2 Empty Re: Alleen naar de bios? Wie doet dat?

Bericht  SarahKey zo 22 jan 2012 - 22:35

Ik zou het niet doen. Ik zie de bios als een uitje en niet iets wat ik tussendoor zou doen. En zo vaak ga ik niet uit dus als ik dan naar de bios ga wil ik graag met iemand er naar toe.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen naar de bios? Wie doet dat? - Pagina 2 Empty Re: Alleen naar de bios? Wie doet dat?

Bericht  Ella zo 22 jan 2012 - 22:40

Ik ben ook nog nooit alleen gegaan, maar zo ook niet weten waarom het niet kan
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen naar de bios? Wie doet dat? - Pagina 2 Empty Re: Alleen naar de bios? Wie doet dat?

Bericht  SnowWhite zo 22 jan 2012 - 22:46

Gewoon doen! smile
Natuurlijk is het gezelliger met z'n 2en. Maar als je wilt nakletsen over de film kun je dat ook gewoon hier doen, haha.


Laatst aangepast door SnowWhite op zo 22 jan 2012 - 22:47; in totaal 1 keer bewerkt
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Woonplaats : Omgeving Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen naar de bios? Wie doet dat? - Pagina 2 Empty Re: Alleen naar de bios? Wie doet dat?

Bericht  Sugarfall zo 22 jan 2012 - 22:47

Ik was ook altijd een beetje ''bang'' dat het een beetje raar zou voelen, maar ik heb het pas gedaan en ik snap werkelijk niet waar ik me altijd druk om heb gemaakt. Alleen naar de bios? Wie doet dat? - Pagina 2 394967 Ik ga het nu wel vaker doen.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen naar de bios? Wie doet dat? - Pagina 2 Empty Re: Alleen naar de bios? Wie doet dat?

Bericht  Gast zo 22 jan 2012 - 22:53

SarahKey schreef:Ik zou het niet doen. Ik zie de bios als een uitje en niet iets wat ik tussendoor zou doen. En zo vaak ga ik niet uit dus als ik dan naar de bios ga wil ik graag met iemand er naar toe.
+1 maar ik vind het niet vreemd. Ik zit vaak genoeg alleen op een terras met een boek of ga ergens een hapje eten als ik onderweg ben. Ik denk er ook niets van als ik mensen alleen ergens zie. Ik doe de meeste dingen ook liever alleen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen naar de bios? Wie doet dat? - Pagina 2 Empty Re: Alleen naar de bios? Wie doet dat?

Bericht  litllejoy zo 22 jan 2012 - 22:56

Ik ben nog nooit alleen naar de bios geweest, maar als ik een film echt wil zien en niemand gaat/ kan mee dan zou ik gewoon gaan. Zit zelf ook regelmatig op een terras alleen met een boek of ga ergens alleen lunchen en shoppen vind ik ook niet erg om alleen te doen, dus zou er geen probleem mee hebben.
litllejoy
litllejoy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen naar de bios? Wie doet dat? - Pagina 2 Empty Re: Alleen naar de bios? Wie doet dat?

Bericht  psv-forever ma 23 jan 2012 - 0:11

Ja weleens gedaan.
Meestal in de ochtend of middag, lekker rustig en hoef ik mij niet te 'schamen'haha
Op zaterdag avond vind ik het niet echt een geslaagd plan
psv-forever
psv-forever
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 237
Punten : 244
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : bij parijs

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen naar de bios? Wie doet dat? - Pagina 2 Empty Re: Alleen naar de bios? Wie doet dat?

Bericht  Gast ma 23 jan 2012 - 0:26

Waarom zou je niet alleen gaan eigenlijk? Bang dat je vriendloos overkomt of zo? Ik zou me niet zo druk maken om anderen, doe wat je wilt, lullen doen ze toch.

En naderhand bel/whatsapp/ping/whatevvs je de matties die je wilt spreken gewoon.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen naar de bios? Wie doet dat? - Pagina 2 Empty Re: Alleen naar de bios? Wie doet dat?

Bericht  Gast ma 23 jan 2012 - 1:41

Rush schreef:Ik ga alleen naar Süskind, want er is niemand die mee wil!

Als je dichterbij woonde ging ik wel mee, ik krijg ook (nog) niemand mee..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen naar de bios? Wie doet dat? - Pagina 2 Empty Re: Alleen naar de bios? Wie doet dat?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum