Ervaring Profijtmeubel
+5
Effie_O
May
Sarah1985
JD
Lies
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Ervaring Profijtmeubel
Hoi,
Vanmiddag ben ik bij Profijtmeubel wezen kijken voor een hoekbank. Heb een hele mooie gezien, was gelijk verliefd!
Al heb ik nog wel twijfels....
De stof die ik wil is geweven stof, zoiets:
Deze bank kan geimpregneerd ( ofzoiets? ) worden, dan wordt deze behandeld, en als er dan iets op valt ( wijn, bloed of iets anders ) wordt dit gelijk afgestoten. Het blijft er dan op liggen zegmaar.
Als je 'm niet laat behandelen trekt het in de stof en heb je ( grote kans op ) een vlek. Ze liet het ook zien op een stukje stof dat wel en niet behandeld was, en idd op de behandelde stof trekt het er niet in!
Dit behandelen kost +- 200,- en hier krijg je dan 3 jaar garantie op de bank bij, ook voor bijv. inzakken of losse naden.
Het kan ook op een andere manier. Je kan een spuitbus bij hun kopen voor een paar euro, en de bank hiermee helemaal inspuiten. Je hebt dan hetzelfde effect, dat je geen vlekken krijgt. Maar dan krijg je dus maar 1 jaar garantie op de bank, ipv 3 jaar.
Ik vind die 1 jaar wel erg kort!! Maarja het scheelt wel 200 euro. En die 200 euro erbovenop is eigenlijk te veel wat we aan een bank uit wilden geven...
Wat zouden jullie doen?
En wie heeft ervaring met Profijtmeubel m.b.t. garantie?
Sorry voor het lange verhaal!
Vanmiddag ben ik bij Profijtmeubel wezen kijken voor een hoekbank. Heb een hele mooie gezien, was gelijk verliefd!
Al heb ik nog wel twijfels....
De stof die ik wil is geweven stof, zoiets:
Deze bank kan geimpregneerd ( ofzoiets? ) worden, dan wordt deze behandeld, en als er dan iets op valt ( wijn, bloed of iets anders ) wordt dit gelijk afgestoten. Het blijft er dan op liggen zegmaar.
Als je 'm niet laat behandelen trekt het in de stof en heb je ( grote kans op ) een vlek. Ze liet het ook zien op een stukje stof dat wel en niet behandeld was, en idd op de behandelde stof trekt het er niet in!
Dit behandelen kost +- 200,- en hier krijg je dan 3 jaar garantie op de bank bij, ook voor bijv. inzakken of losse naden.
Het kan ook op een andere manier. Je kan een spuitbus bij hun kopen voor een paar euro, en de bank hiermee helemaal inspuiten. Je hebt dan hetzelfde effect, dat je geen vlekken krijgt. Maar dan krijg je dus maar 1 jaar garantie op de bank, ipv 3 jaar.
Ik vind die 1 jaar wel erg kort!! Maarja het scheelt wel 200 euro. En die 200 euro erbovenop is eigenlijk te veel wat we aan een bank uit wilden geven...
Wat zouden jullie doen?
En wie heeft ervaring met Profijtmeubel m.b.t. garantie?
Sorry voor het lange verhaal!
Lies- Prater
- Aantal berichten : 767
Punten : 885
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Ervaring Profijtmeubel
volgens mij is dat onze oude bank....denk ik?
die komt ook bij profijt vandaan en dezelfde stof lijkt wel...
is het een hele hoek, of een 3zits met zo'n lang stuk eraan?
mijn ervaringen zijn niet echt super. de kwaliteit van de bank was ronduit slecht. de kussens zakten erg in, de losse kussens die erbij zaten waren na 4 maanden niet meer dan een lap stof, van de vulling was weinig over.
nieuwe kussens kregen we niet, omdat ze daar geen garantie op gaven. volgens hun hoorde dit bij losse kussens, en moest je die nou eenmaal elke dag draaien wat ik ook netjes deed)
bovendien was er vorig jaar nog sprake van dat ze failliet gingen, dus ik zou er wel even goed over nadenken. voor je een bank koopt, ze failliet gaan en je geen garantie meerr hebt
die komt ook bij profijt vandaan en dezelfde stof lijkt wel...
is het een hele hoek, of een 3zits met zo'n lang stuk eraan?
mijn ervaringen zijn niet echt super. de kwaliteit van de bank was ronduit slecht. de kussens zakten erg in, de losse kussens die erbij zaten waren na 4 maanden niet meer dan een lap stof, van de vulling was weinig over.
nieuwe kussens kregen we niet, omdat ze daar geen garantie op gaven. volgens hun hoorde dit bij losse kussens, en moest je die nou eenmaal elke dag draaien wat ik ook netjes deed)
bovendien was er vorig jaar nog sprake van dat ze failliet gingen, dus ik zou er wel even goed over nadenken. voor je een bank koopt, ze failliet gaan en je geen garantie meerr hebt
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
o en nog iets, zo'n spuitbus om hem vlek en vochtafstotend te maken, die kun je echt overal kopen.
ik heb er ook zo een, gekocht bij blokker voor een tientje, werkt heel goed.
dus ik zou hem niet laten behandelen en gewoon voor die 3 jaar garantie gaan hoor!
200 euro is echt heeeel veel geld!! dat doen ze wel slim daar!
dus ik zou hem niet laten behandelen en gewoon voor die 3 jaar garantie gaan hoor!
JD- Ratel
wij hebben onze eetkamer stoelen er vandaan. heb nog nooit gehoord van laten behandelen en dat je dan 200 euro meer moet betalen vreemd
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
*Marietje* schreef:o en nog iets, zo'n spuitbus om hem vlek en vochtafstotend te maken, die kun je echt overal kopen.
Nee, als ik 'm dus niet laten behandelen hebben geen dus geen 3 jaar garantie, maar 1 jaar
En die 1 jaar vind ik dus zo kort...
Lies- Prater
Mijn ouders hebben hun bank daar ook vandaan. En ik heb niks dan positieve verhalen over hun. Ze hebben dan wel een leren bank. Maar hij blijft mooi, ook de vulling blijft prima. Verder is hun service super. Ze hebben al 2 keer wat gehad met de bank, één keer had in nagellak laten vallen bij de leuning naar beneden en op het pootje. Dit hebben ze binnen 2 weken gratis hersteld. Later is mijn broer nog met een peuk in slaapgevallen op de bank, en de brandende peuk was dus op de bank gevallen, en een brandplek achtergelaten. Dit was al buiten de garantie en toen hebben ze het hersteld voor de helft van de normale prijs, en je ziet er amper nog wat van. Alleen als je het weet en je kijkt goed zie je het zitten.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Lies schreef:*Marietje* schreef:o en nog iets, zo'n spuitbus om hem vlek en vochtafstotend te maken, die kun je echt overal kopen.
Nee, als ik 'm dus niet laten behandelen hebben geen dus geen 3 jaar garantie, maar 1 jaar
ja maar 200 euro!?? dat vind ik echt heel veel geld hoor, terwijl je zelf ook zo'n spuitbusje kan kopen.
en qua garantie, meestal merk je het binnen een jaar wel als er iets mis is met de kussens/zitting/kwaliteit...
maar ik vind 200 euro echt heel veel geld, terwijl hun het waarschijnlijk ook gewoon inspuiten met zo'n spuitbusje, sorry, ik vind het afzetterij
JD- Ratel
*Marietje* schreef:Lies schreef:*Marietje* schreef:o en nog iets, zo'n spuitbus om hem vlek en vochtafstotend te maken, die kun je echt overal kopen.
ja maar 200 euro!?? dat vind ik echt heel veel geld hoor, terwijl je zelf ook zo'n spuitbusje kan kopen.
en qua garantie, meestal merk je het binnen een jaar wel als er iets mis is met de kussens/zitting/kwaliteit...
maar ik vind 200 euro echt heel veel geld, terwijl hun het waarschijnlijk ook gewoon inspuiten met zo'n spuitbusje, sorry, ik vind het afzetterij
Precies mijn woorden..! Maarja, nu nog vriendlief overhalen, want die vindt dat ene jaar echt belachelijk ( en ik ook ). Maarja, idd die 200 euro vindt ik ook belachelijk.
Is het bij hun altijd zo'n korte garantie? Misschien valt er nog over te praten...
Lies- Prater
Ow trouwens, die stof is niet precies de stof van de bank hor. Maar wilde even laten zien wat het ongeveer voor stof is. Je hebt nog dat grovere geweven, maar dat vindt ik eigenlijk té grof.
En het is echt een hoekbank, niet met zo'n lounchestuk eraan.
Ooow hij is zo mooi
En het is echt een hoekbank, niet met zo'n lounchestuk eraan.
Ooow hij is zo mooi
Lies- Prater
onze bank nu is ook zo'n stof, was ook bang voor viezigheid, maar na het inspuiten met die spuitbus is er echt geen vlekje op te zien. laatst zelfs een paar druppels rode wijn per ongeluk op terecht gekomen, maar even doekje erover, en niks meer van te zien.
vuil/vlekken is dus makkelijk te voorkomen, ik ben altijd meer bang voor doorgezakte kussens enzo. ook met deze bank (komt bij woonexpress vandaan) hebben we weer erg ingezakte rugkussens. maar deze zijn gratis vervangen, lagen binnen een week klaar.
geen idee hoelang mijn garantie is op deze bank eigenlijk, volgens mij ook een jaar...?
vuil/vlekken is dus makkelijk te voorkomen, ik ben altijd meer bang voor doorgezakte kussens enzo. ook met deze bank (komt bij woonexpress vandaan) hebben we weer erg ingezakte rugkussens. maar deze zijn gratis vervangen, lagen binnen een week klaar.
geen idee hoelang mijn garantie is op deze bank eigenlijk, volgens mij ook een jaar...?
JD- Ratel
Ik heb eigenlijk geen idee hoe het daar zit met de garantie, terwijl onze bank er ook vandaan komt. 200 euro extra vind ik ook erg veel, terwijl je het ook zelf kunt doen. Wel twee jaar extra garantie, maar wat zou er kapot kunnen gaan wat zoveel kost? Als er een naad los laat kun je dat voor veel minder geld wel ergens laten repareren, als het op een los onderdeel van de bank zit bijvoorbeeld.
Trouwens, ik lees hier een negatieve reactie, maar ik ben juist erg tevreden over onze bank. Niks kapot, kussens zijn nog net zo kussen-waardig als toen we ze kochten, stof al eens gewassen in de machine en is niet verkleurd of gekrompen. 1 'zitkussen' begint na 1,5 jaar wat door te zakken, maar dat is op de plek waar de kont van mijn vriend elke avond rust elke avond in dezelfde houding op dezelfde plek, zo vreemd vind ik dat dan niet. En dat kussen ga ik zelf opvullen, is heel simpel en kost heel weinig.
Trouwens, ik lees hier een negatieve reactie, maar ik ben juist erg tevreden over onze bank. Niks kapot, kussens zijn nog net zo kussen-waardig als toen we ze kochten, stof al eens gewassen in de machine en is niet verkleurd of gekrompen. 1 'zitkussen' begint na 1,5 jaar wat door te zakken, maar dat is op de plek waar de kont van mijn vriend elke avond rust elke avond in dezelfde houding op dezelfde plek, zo vreemd vind ik dat dan niet. En dat kussen ga ik zelf opvullen, is heel simpel en kost heel weinig.
Effie_O- Prater
- Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10
die negatieve reactie was van mij, maar t kan natuurlijk zijn dat ik het gewoon net slecht getroffen heb.....
JD- Ratel
Wij hebben er ook voor gekozen om onze bank zelf te behandelen.
Het garantietermijn bleef daarbij op 3 jaar.
Het garantietermijn bleef daarbij op 3 jaar.
Sunny87- Fluisteraar
- Aantal berichten : 64
Punten : 74
Registratiedatum : 15-12-10
Marietje, of ik heb heel veel geluk gehad
Wou ook nog even een positief verhaal laten horen, zodat ze ook die kant kan lezen.
Wou ook nog even een positief verhaal laten horen, zodat ze ook die kant kan lezen.
Effie_O- Prater
- Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10
sja weet je wat het is, t hoeft niet aan de winkel te liggen, je kan in elke winkel een maandagochtend-product kopen. als inderdaad de service en garantie maar goed is. en wat dat betreft ben ik enthousiaster over de service van woonexpress dan die van profijt
maar ik zou gewoon lekker de bank kopen die je mooi vind, alleen inderdaad even nadenken over dat behandelen....
mag ik zo brutaal zijn om te vragen wat de prijs van de bank is zonder die behandeling??
maar ik zou gewoon lekker de bank kopen die je mooi vind, alleen inderdaad even nadenken over dat behandelen....
mag ik zo brutaal zijn om te vragen wat de prijs van de bank is zonder die behandeling??
JD- Ratel
Wij hebben bij onze bank ook een behandelkit besteld, deze kostte ongeveer 200 euro, en moeten we zelf aanbrengen. Nou zag ik vandaag op de site van wehkamp dat ze dezelfde kit verkopen voor 25 euro. Ik zou het dus niet nog een keer doen. Onze bank is trouwens niet van profijt meubelen.
http://www.wehkamp.nl/Zoeken/ArtikelDetail.aspx?SC=8H1&ArtikelNummer=512005&Nty=1&Ntk=ART&Ntt=care%20kit&Nao=1&Ns=&N=186&IZ=True&Ztb=False&cm_pi=Home%20Page&cmid=WEH
http://www.wehkamp.nl/Zoeken/ArtikelDetail.aspx?SC=8H1&ArtikelNummer=512005&Nty=1&Ntk=ART&Ntt=care%20kit&Nao=1&Ns=&N=186&IZ=True&Ztb=False&cm_pi=Home%20Page&cmid=WEH
Ster- Fluisteraar
- Aantal berichten : 186
Punten : 240
blokker,marskramer,meubelzaken...je kunt het echt bijna overal kopen....denk zelfs dat ze bij profijt gewoon hetzelfde flesje gebruiken als jij in de winkel koopt, dus ze maken wel dikke winst
JD- Ratel
*Marietje* schreef:sja weet je wat het is, t hoeft niet aan de winkel te liggen, je kan in elke winkel een maandagochtend-product kopen. als inderdaad de service en garantie maar goed is. en wat dat betreft ben ik enthousiaster over de service van woonexpress dan die van profijt
De prijs zonder behandeling is 950 euro. Met wordt dus 1150 euro.
Waarom wil je dat weten?
Lies- Prater
Lies schreef:*Marietje* schreef:sja weet je wat het is, t hoeft niet aan de winkel te liggen, je kan in elke winkel een maandagochtend-product kopen. als inderdaad de service en garantie maar goed is. en wat dat betreft ben ik enthousiaster over de service van woonexpress dan die van profijt
Waarom wil je dat weten?
zomaat eigenlijk uit nieuwsgierigheid, ben altijd benieuwd wat mensen nou betalen voor dat soort dingen haha. heb je een hele hoek, of zo'n 3zits met een stuk eraan? of had ik dat al gevraagd?
JD- Ratel
*Marietje* schreef:Lies schreef:*Marietje* schreef:sja weet je wat het is, t hoeft niet aan de winkel te liggen, je kan in elke winkel een maandagochtend-product kopen. als inderdaad de service en garantie maar goed is. en wat dat betreft ben ik enthousiaster over de service van woonexpress dan die van profijt
Waarom wil je dat weten?
zomaat eigenlijk uit nieuwsgierigheid, ben altijd benieuwd wat mensen nou betalen voor dat soort dingen haha. heb je een hele hoek, of zo'n 3zits met een stuk eraan? of had ik dat al gevraagd?
Een hele hoek, en ja dat had je al gevraagd ( of iemand anders..?? )
Lies- Prater
Lies schreef:*Marietje* schreef:Lies schreef:*Marietje* schreef:sja weet je wat het is, t hoeft niet aan de winkel te liggen, je kan in elke winkel een maandagochtend-product kopen. als inderdaad de service en garantie maar goed is. en wat dat betreft ben ik enthousiaster over de service van woonexpress dan die van profijt
Waarom wil je dat weten?
Een hele hoek, en ja dat had je al gevraagd ( of iemand anders..?? )
o sorry, dan heb ik over je antwoord heengelezen denk ik...
suc6 met besluiten wat je doet!
JD- Ratel
Wij hebben onze bank ook bij profijt meubel vandaan.
Deze hebben we nu pas 3 maand maar de kussen zakken al in en er komen allemaal bobbels in (de voering wat erin zit gaat naar 1 kant zeg maar)
Bovendien kraakt hij heel erg.
Volgens mij is dit ook niet de bedoeling
De kussens kunnen we ook niet omdraaien want ze hebben maar 1 kant.
Aan de achterkant zit niks.
Ik ga er morgen achteraan bellen en we zullen wel zien wat ze zeggen.
In de eerste instantie dacht ik een mooie bank te hebben maar hij valt behoorlijk tegen
Maar goed dit is mijn ervaring maar baal er wel van
Deze hebben we nu pas 3 maand maar de kussen zakken al in en er komen allemaal bobbels in (de voering wat erin zit gaat naar 1 kant zeg maar)
Bovendien kraakt hij heel erg.
Volgens mij is dit ook niet de bedoeling
De kussens kunnen we ook niet omdraaien want ze hebben maar 1 kant.
Aan de achterkant zit niks.
Ik ga er morgen achteraan bellen en we zullen wel zien wat ze zeggen.
In de eerste instantie dacht ik een mooie bank te hebben maar hij valt behoorlijk tegen
Maar goed dit is mijn ervaring maar baal er wel van
SaS- Fluisteraar
- Aantal berichten : 15
Punten : 17
Registratiedatum : 13-12-10
Wij hebben ook onze hoekbank van de profijt zijn we na 2 jaar nog steeds heel tevreden over. Hebben m niet laten behandelen... ik heb m thuis gewoon zelf ingespoten met harmisol en dat herhaal ik eens in de zoveel tijd en hij blijft mooi. (nu hebben wij wel een antraciet kleurige stof).
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Profijtmeubel
» Persoonlijkheidsonderzoek van 2,5 uur; ervaring mee?
» Ervaring Yaz 24+4?
» Ervaring handdoeken H&M?
» Ervaring met superkeukens?
» Persoonlijkheidsonderzoek van 2,5 uur; ervaring mee?
» Ervaring Yaz 24+4?
» Ervaring handdoeken H&M?
» Ervaring met superkeukens?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: