Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat smeren jullie allemaal op jullie kindje?

+19
Novalee
Fiwen
Liadan
Fearie
M@niek
Flip Fluitketel
Star007
Happydobby
Océane
teletascha
Flow
Ayla
Susan
PapillonRose
Tania
Printje
Limburg85
Mamsie
Flower_L
23 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Wat smeren jullie allemaal op jullie kindje? - Pagina 3 Empty Re: Wat smeren jullie allemaal op jullie kindje?

Bericht  Susan zo 22 jan 2012 - 4:09

Fiwen schreef:
Printje schreef:Als ik jullie ervaringen zo hoor dan ga ik morgen toch maar eens kijken voor die La Roche producten.

Groot gelijk, ik vind het heel jammer dat ik het niet een half jaar eerder gedaan heb.
Misschien dat Susan een andere mening heeft maar ik zou als tip willen geven om dan te starten met de Lipikar Baume (om in te smeren) en de Lipikar Surgras (om te wassen). Die zijn beide erg vettig en laten een lekker zacht laagje achter. Succes ermee, laat je weten wat je er van vindt?

Smeer jij de Lipikar Baume dan ook in haar gezicht? Ik heb de Lipikar Baume eigenlijk alleen voor het lichaam gebruikt, voor het gezichtje gebruik ik de Nutritic 5%.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat smeren jullie allemaal op jullie kindje? - Pagina 3 Empty Re: Wat smeren jullie allemaal op jullie kindje?

Bericht  Thunder zo 22 jan 2012 - 4:12

Ik smeer alleen vaseline als dat nodig is.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat smeren jullie allemaal op jullie kindje? - Pagina 3 Empty Re: Wat smeren jullie allemaal op jullie kindje?

Bericht  Fiwen zo 22 jan 2012 - 7:28

Susan schreef:
Fiwen schreef:
Printje schreef:Als ik jullie ervaringen zo hoor dan ga ik morgen toch maar eens kijken voor die La Roche producten.

Groot gelijk, ik vind het heel jammer dat ik het niet een half jaar eerder gedaan heb.
Misschien dat Susan een andere mening heeft maar ik zou als tip willen geven om dan te starten met de Lipikar Baume (om in te smeren) en de Lipikar Surgras (om te wassen). Die zijn beide erg vettig en laten een lekker zacht laagje achter. Succes ermee, laat je weten wat je er van vindt?

Smeer jij de Lipikar Baume dan ook in haar gezicht? Ik heb de Lipikar Baume eigenlijk alleen voor het lichaam gebruikt, voor het gezichtje gebruik ik de Nutritic 5%.

Ja ik smeer het ook in haar gezichtje. Heb ook een extra tube beneden staan voor als we naar buiten gaan met guur weer om haar gezichtje extra in te smeren.
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat smeren jullie allemaal op jullie kindje? - Pagina 3 Empty Re: Wat smeren jullie allemaal op jullie kindje?

Bericht  Susan zo 22 jan 2012 - 9:28

Als dat lekker smeert dan lijkt me dat prima, op zich is Lipikar ook heel erg bedoeld voor de eczeemhuid.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat smeren jullie allemaal op jullie kindje? - Pagina 3 Empty Re: Wat smeren jullie allemaal op jullie kindje?

Bericht  Printje zo 22 jan 2012 - 9:34

Fiwen schreef:
Printje schreef:Als ik jullie ervaringen zo hoor dan ga ik morgen toch maar eens kijken voor die La Roche producten.

Groot gelijk, ik vind het heel jammer dat ik het niet een half jaar eerder gedaan heb.
Misschien dat Susan een andere mening heeft maar ik zou als tip willen geven om dan te starten met de Lipikar Baume (om in te smeren) en de Lipikar Surgras (om te wassen). Die zijn beide erg vettig en laten een lekker zacht laagje achter. Succes ermee, laat je weten wat je er van vindt?



Bedankt voor de tip! Ik had hier ook veel eerder aan moeten beginnen denk ik achteraf. Ik laat zeker weten hoe de zalf bevalt.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat smeren jullie allemaal op jullie kindje? - Pagina 3 Empty Re: Wat smeren jullie allemaal op jullie kindje?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum