Einde stage wat zouden jullie doen?
+5
Blond
Inge
Lejow
Ibbeltje
Tesss
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Einde stage wat zouden jullie doen?
Ik heb besloten om te trakteren onder de pauze in de vorm van mini brosjes, kit kats enz. Sommige doen gebak maar dat vind ik wat overdreven.
Vinden jullie het ook nodig om mijn 2 werk begeleiders iets aparts te geven? Veel van mijn klasgenoten doen dit wel maar wat ik vooral zie is dat, dat dan toch een dag erop gezamenlijk wordt opgegeten onder de pauze.
Vinden jullie dit nodig om te doen? Ik twijfel namelijk. 1 begeleider is er gewoon als ik trakteer de andere heeft nacht dienst en zie ik in de ochtend nog even.
groetjes.
Vinden jullie het ook nodig om mijn 2 werk begeleiders iets aparts te geven? Veel van mijn klasgenoten doen dit wel maar wat ik vooral zie is dat, dat dan toch een dag erop gezamenlijk wordt opgegeten onder de pauze.
Vinden jullie dit nodig om te doen? Ik twijfel namelijk. 1 begeleider is er gewoon als ik trakteer de andere heeft nacht dienst en zie ik in de ochtend nog even.
groetjes.
Tesss- Fluisteraar
- Aantal berichten : 125
Punten : 194
Registratiedatum : 26-11-11
Re: Einde stage wat zouden jullie doen?
Ik persoonlijk zou het wel doen omdat zij jouw begeleid hebben.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik zou ze een persoonlijk iets geven, dus niet iets om te eten, maar een ander soort bedankje.
Hebben zij je beide begeleid tijdens je stage?
Hebben zij je beide begeleid tijdens je stage?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Het was maar een korte stage 4 maanden dus echt iets persoonlijks geven wat geen snoep is vind ik wat overdreven en zou niet weten wat een kaarsje ofzo vind ik suf iets van snoep is standaard en makkelijk.
Dus jullie zouden het wel doen.
Dus jullie zouden het wel doen.
Tesss- Fluisteraar
Ik vind 4 maanden behoorlijk lang voor een stage, is toch een half schooljaar. Ik liep meestal ergens een half jaar stage.
Ik zette dan vaak voor het team wat lekkers neer en gaf mijn begeleidster een voorleesboekje/theepakketje(glas, pakje thee, klein theedoosje) ofzo iets.
Een soeppakketje lijkt me trouwens ook wel grappig (pakje cup a soup, leuke mok, leuke lepel, soepstengels)
Ik zette dan vaak voor het team wat lekkers neer en gaf mijn begeleidster een voorleesboekje/theepakketje(glas, pakje thee, klein theedoosje) ofzo iets.
Een soeppakketje lijkt me trouwens ook wel grappig (pakje cup a soup, leuke mok, leuke lepel, soepstengels)
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik zou idd wel iets kleins doen erbij maar dan geen snoep. Maar dus wel iets persoonlijks aan hen geven.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Zou ook iets kleins geven.
Ik had al mijn collega's een klavertje 4 met een persoonlijke boodschap gegeven en mijn stagebegeleidster een kookboekje met wat kookspulletjes.
Je kan een klavertje 4 geven, een theepakketje, kookboekje, naja zoiets?
Zou trouwens eerder soesjes ofzo trakteren dan mini reepjes, vind dat meer voor kinderen eigenlijk. Hoewel ik het zelf best lekker vind om te eten hoor :-D
Ik had al mijn collega's een klavertje 4 met een persoonlijke boodschap gegeven en mijn stagebegeleidster een kookboekje met wat kookspulletjes.
Je kan een klavertje 4 geven, een theepakketje, kookboekje, naja zoiets?
Zou trouwens eerder soesjes ofzo trakteren dan mini reepjes, vind dat meer voor kinderen eigenlijk. Hoewel ik het zelf best lekker vind om te eten hoor :-D
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Ik zou ze ook iets geven. Bv een douchesetje samen stellen ofzo...
Gast- Gast
Ik vind iets samenstellen om te geven en zoveel moeite doen echt zwaar overdreven. Maar dat kan aan het verschil in werkveld van ons liggen?
Op mijn stage adres zijn er altijd minstens 5 a 6 stageres aan het werk en het lijkt mij sterk dat de begeleiders elke keer een cadeautje krijgen want ze doen immers gewoon hun werk maar dit kan aan de branche liggen. Als dit zo is zullen ze thuis wel een stapel cadeautjes hebben.
Het is ook echt niet dat ik in die 4 maanden een band met ze heb opgebouwd want ik liep daar maar stage omdat het moest en verplicht was. (lang verhaal) maar ik ben er toch allemaal goed vanaf gekomen met een voldoende. Vandaar misschien dat ik dit overdreven vind. Vroeger als 18 jarige heb ik ook ergens stage gelopen en dan vond ik het wel gepaster denk ik. Ik vind het ook wel dubbel want 1 begeleider heeft mij heel goed begeleid en de ander maar mwa omdat het moest.
Mijn vraag was ook een kleinigheidje van snoep extra geven omdat ze mij begeleid hebben en niet iets waar moeite voor gedaan is of samengesteld want dat vind ik het allemaal niet waard.
Groetjes Tess.
Op mijn stage adres zijn er altijd minstens 5 a 6 stageres aan het werk en het lijkt mij sterk dat de begeleiders elke keer een cadeautje krijgen want ze doen immers gewoon hun werk maar dit kan aan de branche liggen. Als dit zo is zullen ze thuis wel een stapel cadeautjes hebben.
Het is ook echt niet dat ik in die 4 maanden een band met ze heb opgebouwd want ik liep daar maar stage omdat het moest en verplicht was. (lang verhaal) maar ik ben er toch allemaal goed vanaf gekomen met een voldoende. Vandaar misschien dat ik dit overdreven vind. Vroeger als 18 jarige heb ik ook ergens stage gelopen en dan vond ik het wel gepaster denk ik. Ik vind het ook wel dubbel want 1 begeleider heeft mij heel goed begeleid en de ander maar mwa omdat het moest.
Mijn vraag was ook een kleinigheidje van snoep extra geven omdat ze mij begeleid hebben en niet iets waar moeite voor gedaan is of samengesteld want dat vind ik het allemaal niet waard.
Groetjes Tess.
Tesss- Fluisteraar
Oh.. excuses dat we met je meedachten..
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Oh.. excuses dat we met je meedachten..
je snapt me niet lejow.
Ik probeer netjes aan jullie uit te leggen dat ik een andere band met ze heb dan waarschijnlijk jij? Kan ik het nog beter verwoorden? wil ik best doen! Het is niet de bedoeling dat je op je teentjes getrapt bent, helemaal niet!
Ik sta er anders met mijn gevoel in dan een echte stage van vroeger als jong meisje.
Tesss- Fluisteraar
Ik heb het soms wel, soms niet gedaan aan het einde van mijn stage. Lag aan de band die ik had met mijn begeleiders. Zoals vorig jaar, tijdens mijn eindstage van mijn master, ben ik heel slecht begeleid, ik zag dat mens nauwelijks en ik vond haar ook niet leuk. Ik heb toen ook niets gegeven. Jammer dan.
Als jij het niet wilt, dan doe je het toch niet? Niemand verplicht het toch?
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Maar wat is je vraag dan? Je wilt sowieso geen cadeautje geven, dat is overdreven. En extra snoep wordt toch in de kantine gelegd en door de rest opgegeten. Dus je geeft jezelf al antwoord.
Gast- Gast
_Chance schreef:Ik heb het soms wel, soms niet gedaan aan het einde van mijn stage. Lag aan de band die ik had met mijn begeleiders. Zoals vorig jaar, tijdens mijn eindstage van mijn master, ben ik heel slecht begeleid, ik zag dat mens nauwelijks en ik vond haar ook niet leuk. Ik heb toen ook niets gegeven. Jammer dan.
Ben ik met je eens.. Het ligt aan de situatie
tralala- Fluisteraar
- Aantal berichten : 85
Punten : 101
Registratiedatum : 19-11-10
Jolee schreef:Maar wat is je vraag dan? Je wilt sowieso geen cadeautje geven, dat is overdreven. En extra snoep wordt toch in de kantine gelegd en door de rest opgegeten. Dus je geeft jezelf al antwoord.
Ik ben hem ook even kwijt haha
Een stage is voor mij een stage, of ik nou 16 of 22 ben..
Ik liep stage in het onderwijs, vaak een maand of 4 / 6 en 2 tot 4 dagen in de week. Had dan wel mijn eigen begeleidster (de juf/meester van de klas). Wellicht dat dat inderdaad anders is dan.
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik heb aan het einde van mijn stage de hele afdeling getrakteerd, en heb mijn begeleidster niks speciaals gegeven.
Heb ook 5 maanden stage gelopen, maar had niet het gevoel dat ik echt een band had met mijn begeleidster.
Dus alleen trakteren vond ik wel prima.
Eigenlijk zouden ze jou wat moeten geven om jou te bedanken voor je inzet e.d. tijdens je stage.
In ieder geval, dat had ik wel netjes gevonden vanuit mijn stage want ik heb heel wat werk voor ze gedaan, maargoed ik werd bedankt en kon gewoon gaan.
Dus had er ook geen spijt van dat ik niks voor mijn begeleidster gekocht had.
Heb ook 5 maanden stage gelopen, maar had niet het gevoel dat ik echt een band had met mijn begeleidster.
Eigenlijk zouden ze jou wat moeten geven om jou te bedanken voor je inzet e.d. tijdens je stage.
In ieder geval, dat had ik wel netjes gevonden vanuit mijn stage want ik heb heel wat werk voor ze gedaan, maargoed ik werd bedankt en kon gewoon gaan.
lyke- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10
Ik heb aan het eind van mijn stage een taart gemaakt voor iedereen en mijn begeleiders wat kleins gegeven.
hiervoor had ik een stageplek waar ik zelf gestopt ben. Hier heb ik zelfs mijn begeleiders bedankt ondanks dat ik echt kan zeggen dag ik een van de twee haat wat een verschrikkelijk persoon. Ondanks dat ze gewoon hun werk doen en jij er niet veel had zou ik ze toch wat persoonlijks geven. Want hoe je het ook wend of keert zij hebben meer voor jou gedaan dan de rest van het team. Zij steken er tijd in dus dat vind ik best een extra bedankje waard
hiervoor had ik een stageplek waar ik zelf gestopt ben. Hier heb ik zelfs mijn begeleiders bedankt ondanks dat ik echt kan zeggen dag ik een van de twee haat wat een verschrikkelijk persoon. Ondanks dat ze gewoon hun werk doen en jij er niet veel had zou ik ze toch wat persoonlijks geven. Want hoe je het ook wend of keert zij hebben meer voor jou gedaan dan de rest van het team. Zij steken er tijd in dus dat vind ik best een extra bedankje waard
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
lyke86 schreef:Ik heb aan het einde van mijn stage de hele afdeling getrakteerd, en heb mijn begeleidster niks speciaals gegeven.
Alsof mijn begeleidster op het yes forum zit.. Ik krijg vandaag een mail met een bol.com tegoedbon als bedankje!
Super lief.. en heb nu toch wel een klein beetje spijt dat ik hun niet een persoonlijk bedankje gegeven heb..
lyke- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10
Ik heb mijn begeleider ook altijd iets extra's gegeven.
CarpeDiem- Fluisteraar
- Aantal berichten : 275
Punten : 1298
Registratiedatum : 20-04-11
ik heb het team getrakteerd in de pauze en mijn begeleidster een theepakket met zelf gegraveerde glazen (tekst sloeg op het vakgebied) gegeven met de nadruk dat ze die thuis moest gebruiken voor de ontspanning
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» 5:00 wakker; wat doen jullie/zouden jullie doen?
» Wat zouden jullie doen?
» Wat zouden jullie doen
» Help, wat zouden jullie doen?
» Zouden jullie dit doen ???
» Wat zouden jullie doen?
» Wat zouden jullie doen
» Help, wat zouden jullie doen?
» Zouden jullie dit doen ???
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: