Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Verhuizen met dreumes(sen).

+4
kwak
Jilke
meisjesmama
Coco
8 plaatsers

Ga naar beneden

Verhuizen met dreumes(sen). Empty Verhuizen met dreumes(sen).

Bericht  Coco vr 20 jan 2012 - 21:35

Hoe hebben jullie dat gedaan?
De kinderen bij een oppas ondergebracht tijdens het verhuizen? Of juist erbij gelaten zodat ze kunnen wennen en zien hoe alles ingericht wordt etc?

En tijdens het klussen?
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Verhuizen met dreumes(sen). Empty Re: Verhuizen met dreumes(sen).

Bericht  meisjesmama vr 20 jan 2012 - 22:09

Wij hebben(in november) de meiden (4,5 en 1,5) zelf een doos laten inpakken met hun speelgoed en dat hebben ze zelf verhuisd naar het nieuwe huis. En met de grote verhuizing hebben we ze naar mijn ouders gebracht.
Over 4 maanden krijgen we de sleutel van het nieuwe huis daar laten we ze wel af en toe bij het klussen en betrekken ze goed bij de veranderingen.
En de verhuizing doen we weer op dezelfde manier.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verhuizen met dreumes(sen). Empty Re: Verhuizen met dreumes(sen).

Bericht  Jilke vr 20 jan 2012 - 22:20

De mensen waar ik oppas gaan in maart verhuizen. Ik ben dan 4 complete weekenden bij hun in het oude huis. Hun kunnen intussen verhuizen en klussen, en ik kan de kinderen bezig houden. Makkelijke is dat de kinderen net wat ouder zijn (3 en 6) en het niet moeilijk vinden als hun ouders steeds weg gaan en op en neer lopen. Kan ik af en toe met ze naar de supermarkt, ff naar het speeltuintje, kinderboederijtje, of een boek voorlezen bv boven waar ze niet bezig zijn.
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verhuizen met dreumes(sen). Empty Re: Verhuizen met dreumes(sen).

Bericht  kwak vr 20 jan 2012 - 22:44

wij zijn verhuist doen D. 11 maand was.
D. is ging 4 dagen in de week naar de oppas dan waren wij aan het klussen, de overige dagen was ik of mijn man thuis.
toen we echt gingen verhuizen heeft D. een dagje bij mijn ouders gelogeerd, ik heb samen met D. afscheid genomen van het oude huis. We hebben alle kamers gedag gezegd.
toen ze in het nieuwe huis kwam was het gelijk goed, we hebben haar het heel vaak verteld dat we gaan verhuizen en tijdens het klussen hebben we het ook een paar keer laten zien.

succes met verhuizen!ik vond het geen pretje met zn kleintje!
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Verhuizen met dreumes(sen). Empty Re: Verhuizen met dreumes(sen).

Bericht  Gast vr 20 jan 2012 - 23:05

Als wij gaan verhuizen gaat S. een paar middagen naar zijn oma

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verhuizen met dreumes(sen). Empty Re: Verhuizen met dreumes(sen).

Bericht  Gast vr 20 jan 2012 - 23:10

Wij zijn verhuisd toen onze zoon 5 maanden was en weer toen ze ruim twee en ruim een half jaar waren. We hebben ze tijdens het klussen af en toe meegenomen. Ik heb zelf toen weinig geklust in het nieuwe huis, maar als ik hier wel was waren ze bij mijn moeder en dat is een paar minuten hier vandaan dus dan kwamen ze wel eens kijken. We hebben regelmatig aan de oudste zijn nieuwe kamer laten zien. Op de dag van de verhuizing waren ze erbij toen het oude huis werd leeggehaald, en zijn ze komen lunchen in het nieuwe huis met de verhuizers (vrienden en familie).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verhuizen met dreumes(sen). Empty Re: Verhuizen met dreumes(sen).

Bericht  Coco za 21 jan 2012 - 0:14

Denk dat ik het dan maar ga doen zoals ik in gedachten had. Het klussen ga ik alleen doen en dat lukt hopelijk in 2-3 dagen en dan gaan ze 2 nachten bij mijn ouders logeren. Hoef alleen een paar wandjes een kleurtje te geven en de trap en verwarming te verven voor we erin gaan. De vloeren zijn nog in prima staat en naar ons zin dus die laten we voorlopig liggen.
En dan op de dag van de meubels oververhuizen dat ze lekker in de tuin/zolder/keuken kunnen spelen en af en toe kunnen kijken/helpen.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Verhuizen met dreumes(sen). Empty Re: Verhuizen met dreumes(sen).

Bericht  Niene za 21 jan 2012 - 0:48

Ik ben een half jaar geleden verhuisd en heb haar er gewoon bij betrokken,moest ook wel want ik had geen oppas.
Toen ik aan het klussen was heb ik haar ook een kwast gegeven en een muur laten vol kliederen,tijdens de verhuizing zelf was ze in het nieuwe huis met mijn moeder en schoonzusje en heb ik alles in lopen laden met vader broertje en vrienden. Ze heeft geen moment in de weg gelopen,en was zo gewend omdat ze hier al vanaf dag 1 was.
Niene
Niene
Prater
Prater

Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Verhuizen met dreumes(sen). Empty Re: Verhuizen met dreumes(sen).

Bericht  Susan za 21 jan 2012 - 0:51

Wij zijn verhuisd toen Ezra 15 maanden was, hij ging dan wel gewoon mee naar het nieuwe huis, maar dan gingen we met hem wandelen of boodschappen doen of we namen speelgoed mee en lieten hem spelen in een kamer waar op dat moment niet geklust of geverfd werd.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verhuizen met dreumes(sen). Empty Re: Verhuizen met dreumes(sen).

Bericht  Thunder za 21 jan 2012 - 1:52

Wij zijn verhuisd toen T. 6 maanden was en later nog een keer toen hij 4,5 en zijn broer bijna 1 was. Tijdens de klusperiode hebben we ze wel eens meegenomen om te laten kijken en met het overhuizen zelf zijn ze naar oma gegaan.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verhuizen met dreumes(sen). Empty Re: Verhuizen met dreumes(sen).

Bericht  maiadebij za 21 jan 2012 - 2:53

Nois schreef:Hoe hebben jullie dat gedaan?
De kinderen bij een oppas ondergebracht tijdens het verhuizen? Of juist erbij gelaten zodat ze kunnen wennen en zien hoe alles ingericht wordt etc?

En tijdens het klussen?

N was net 2 jaar toen we gingen verhuizen. Mijn moeder paste om N en was is ons oude huis tijdens de verhuizing zelf. Hier werd hij erg nerveus van, hij zag alles ingepakt worden en weggaan maar begreep niet waarheen... toen is ze met N hier in huis gaan zitten en toen was het goed. Hij zag alles binnenkomen en het kwartje viel. We hebben als eerste zijn kamer op orde gemaakt en toen die klaar was en hij ging kijken was hij zo trots en blij! We legden hem in bed (was toen net 19:00) en hij viel als een blok in slaap. Is dus super goed gegaan!

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verhuizen met dreumes(sen). Empty Re: Verhuizen met dreumes(sen).

Bericht  Gast za 21 jan 2012 - 2:55

Wij beginnen hopelijk volgende maand met bouwen en dan zullen we hoogstwaarschijnlijk in de herfst verhuizen. Dan is onze dochter ruim twee en dan hebben we nog een jonge baby. Ik heb nog geen idee wat we gaan doen. Ik denk dat alle familie hier wel helpt met verhuizen en dat onze dochter in het nieuwe huis is, samen met mij om spullen in te pakken enzo en dat de baby in de draagdoek zit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verhuizen met dreumes(sen). Empty Re: Verhuizen met dreumes(sen).

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum