Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Verhuizen

+6
Makamba
*Troela*
duckie
Muppetje
Lejow
Zonnetje_
10 plaatsers

Ga naar beneden

Verhuizen Empty Verhuizen

Bericht  Zonnetje_ do 12 jan 2012 - 8:34

Pffff ik zit een beetje met een dilemma...
Begin april gaan wij verhuizen. Nu zijn wij net gestopt met anticonceptie en ik weet natuurlijk helemaaaaaaaal niet hoe lang het duurt voordat ik zwanger raak.
Nu weten we wel al welke kamer we als babykamer zouden willen.
Zouden jullie hier al rekening mee houden met het opknappen van de kamers? Vloer, behang e.d.
Stel het is wel snel raak heb ik niet zo'n zin om alles weer te veranderen eigenlijk...
Misschien ben ik tegen die tijd al wel zwanger en maakt het sowieso niet uit, maarja dan moet ik me toch wat meer gaan verdiepen in wat ik zou willen.

Wat zouden jullie doen?
Zonnetje_
Zonnetje_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 25
Punten : 28
Registratiedatum : 01-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Verhuizen Empty Re: Verhuizen

Bericht  Gast do 12 jan 2012 - 8:35

Je kunt de kamer toch gewoon basic houden? Dus neutraal laminaat en gewoon witte muren. Dan hoef je het alleen maar aan te passen aan de smaak tegen de tijd dat je zwanger bent.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verhuizen Empty Re: Verhuizen

Bericht  Lejow do 12 jan 2012 - 8:35

Ik zou de vloer sowieso maken zoals je het voor de babykamer wilt, neem aan dat dat geen hele rare belachelijke vloer is.
Dus mocht het om wat voor reden dan ook nog even duren voor het een babykamer wordt, dan ligt er gewoon alsnog een mooie vloer in.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Verhuizen Empty Re: Verhuizen

Bericht  Muppetje do 12 jan 2012 - 8:36

Wij hebben destijds niets aan die kamer gedaan. Het oude behang zit er nog op (al heb ik daar af en toe uit frustratie stukken afgescheurd Embarassed ) en de oude vloer ligt er nog. Wij willen het straks gericht op geslacht aankleden...

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verhuizen Empty Re: Verhuizen

Bericht  Gast do 12 jan 2012 - 8:37

Ik zou het inderdaad neutraal houden. Dan kun je er nog van alles mee. Lijkt me confronterend als het niet lukt en je hebt al een babykamer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verhuizen Empty Re: Verhuizen

Bericht  Muppetje do 12 jan 2012 - 8:38

Trouwens, dat kwam ook deels omdat wij weinig tijd hadden voor we uit onze flat moesten en de rest van het huis dus belangrijker was Very Happy

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verhuizen Empty Re: Verhuizen

Bericht  duckie do 12 jan 2012 - 8:38

ik zou anders die kamer als laatste gaan doen. en anders alles gewoon neutraal houden en met accesoires leuk maken voor de babykamer... wij hebben boven alles wit behangen op alle kamers en op de babykamer hebben wij een grote plaat hangen met een behang poster...mocht A strax naar de andere grotere kamer gaan ga ik daar ook iets doen met behang of verf ofzo op een plaat, geen hele muur behangen oid dat blijft allemaal gewoon wit...

qua vloer lag er hier nog allemaal laminaat of iets op de slaapkamers en dat is ook gewoon rustig dus dat hebben we zo gehouden...
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verhuizen Empty Re: Verhuizen

Bericht  *Troela* do 12 jan 2012 - 8:38

Wij hadden het kamertje ook zover al klaar, terwijl we nog helemaal niet met 2e bezig waren hahaha. Vond het ook onzin om 2 keer te doen.

*Troela*
Prater
Prater

Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Verhuizen Empty Re: Verhuizen

Bericht  Makamba do 12 jan 2012 - 8:39

Muppetje schreef:Wij hebben destijds niets aan die kamer gedaan. Het oude behang zit er nog op (al heb ik daar af en toe uit frustratie stukken afgescheurd Embarassed ) en de oude vloer ligt er nog. Wij willen het straks gericht op geslacht aankleden...

Hier hetzelfde, op de vloer en het stukken afscheuren na! Wink Had ook helemaal geen zin om iets aan die kamer te doen omdat ik er toch niet echt gebruik van maak en tegen de tijd dat het zover is wordt ie wel opgeknapt.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verhuizen Empty Re: Verhuizen

Bericht  Zonnetje_ do 12 jan 2012 - 8:39

@ Pippa en Lejow: De vloer zou inderdaad niet erg veranderen. Houd alleen niet zo van klussen, dus het liefst heb ik alles gelijk af Wink Neutraal is inderdaad wel de beste optie

@ Muppetje: Dat is helaas geen optie, aangezien het nu een doorgebroken kamer is en er weer een wandje tussen komt.
Zonnetje_
Zonnetje_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 25
Punten : 28
Registratiedatum : 01-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Verhuizen Empty Re: Verhuizen

Bericht  Tsjip do 12 jan 2012 - 8:40

Hier houden we de 2 andere slaapkamers ook gewoon neutraal. En tegen de tijd dat er een babykamer nodig is gooien we er wel kleurtjes in. (Al gaat dat hier nog wel wat langer duren dan bij jou maar ok)

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verhuizen Empty Re: Verhuizen

Bericht  Alyssa do 12 jan 2012 - 8:43

Bij ons zijn de 2 toekomstige kinderkamers ook gewoon neutraal. Hebben we niets aan gedaan, zit gewoon ook een neutraal behang op. Ik wil pas aan de kinderkamer beginnen als ik effectief zwanger ben, anders lijkt het me soms te confronterend.
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Verhuizen Empty Re: Verhuizen

Bericht  Zonnetje_ do 12 jan 2012 - 8:45

Tsjah, waar je echt je hoofd over kunt breken klinkt soms ineens zo simpel.
Ik denk toch niet dat ik anders allemaal druk bloemtjes/ballonnetjes of weet ik veel wat voor behang wil, dus wat zit ik nou te miepen Wink
Zonnetje_
Zonnetje_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 25
Punten : 28
Registratiedatum : 01-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Verhuizen Empty Re: Verhuizen

Bericht  Susan do 12 jan 2012 - 8:52

Of je doet gewoon nog even niks aan die kamer en je slaat er nu de babyspullen in op of zo.

Ik had trouwens een positieve test op de dag dat we gingen verhuizen, maar we hebben pas toen ik meer dan 30 weken zwanger was de kamer opgeknapt waar zij ging slapen, dus zelfs als je zwanger bent hoeft het niet meteen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verhuizen Empty Re: Verhuizen

Bericht  kwak do 12 jan 2012 - 9:03

wij zijn ook aan het klussen en verhuizen geweest terwijl we bezig waren voor een tweede kindje.
wat de babykamer moet worden lag nog heel mooi laminaat, wat we hebben laten liggen. de muren moeten nog worden geverfd, hier hadden we geen zin meer in na al die drukte.
de kamer functioneert nu al logeerkamer tot het moment dat we er een babykamer van gaan maken.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Verhuizen Empty Re: Verhuizen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum