Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
+33
Snoes
Filoria
ingrid82
_Lana_
Steep
liesje
Twellie
Jella
Tiara
TGR
Muis
Viva
Clapperdie
*Lookie*
Lindsya
sharky
Flower_L
Puggle
Luthien
Jasmine
vlinder-19
Paper Crown
CCC
Lejow
Amber-
Triesje1983
moepie
Creabea_28
Caresses
Puzzle
Muppetje
Le Chat Noir
Alyssa
37 plaatsers
Pagina 29 van 40
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
Wat ontzettend klote Lindsay! Wanneer zou je dan weer met Gonal F mogen beginnen?
Gast- Gast
LCN, het klinkt allemaal heel hoopvol. Ik hoop voor het beste!
Gast- Gast
@Lindsya: Jeetje dat meen je niet Lindsya! Wat apart joh! Vond ook dat er zoveel tijd tussen de FM's zat.... Denk dat je idd beter het lange protocol had kunnen volgen, maarja dat kon jij niet bepalen... Jij bent toch helemaal niet zo oud?? Heeft meer te maken met je FSH waarde hoe je reageert....
Vind het echt heeel klote voor je . Veel sterkte!
@CKC: Hoe gaat ie bij jou? Voel je al je eitjes groeien?
@All: Hier nog geen menstruatie. Ik durf niet veel te zeggen over wat ik voel enzo. Mijn gevoel wisselt van bang dat het mislukt is tot hoop...in 1 minuut. Ik probeer er dus maar zo weinig mogelijk aan te denken door afleiding te zoeken, maar dit wordt steeds moeilijker. Gelukkig nog een paar dagen voor er zekerheid is.
Vind het echt heeel klote voor je . Veel sterkte!
@CKC: Hoe gaat ie bij jou? Voel je al je eitjes groeien?
@All: Hier nog geen menstruatie. Ik durf niet veel te zeggen over wat ik voel enzo. Mijn gevoel wisselt van bang dat het mislukt is tot hoop...in 1 minuut. Ik probeer er dus maar zo weinig mogelijk aan te denken door afleiding te zoeken, maar dit wordt steeds moeilijker. Gelukkig nog een paar dagen voor er zekerheid is.
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
Dank je wel meiden. Ik ben 33 jaar maar mijn eitjes groeide nu sneller dan 6 jaar geleden en dat hadden ze niet verwacht met gezien van vroeger en mijn leeftijd. Ik spoot Gonal F 150 maar dat heb ik tot afgelopen maandag gespoten en toen moest ik naar 112,5 maar dat was al te hoog. Ze heeft het volgens mij verkeerd ingeschat. Ik had aan de linker eiersprong al 18 grote eitjes en nog wat kleintjes en andere kant was ze begonnen met tellen maar ze was bij 27 gestopt. Er zaten er heel veel. Het nieuws viel me wel zwaar maar ik voel me nu wel beroerd. Misselijk en buikpijn dus ik doe echt heel weinig. Mijn buik is ook erg opgezet.
Jolious, ik moet deze tien pillen slikken en dan moet ik na drie dagen ongesteld worden en in de tussen tijd moet ik Decapeptyl blijven prikken en ik moet Gonal F passen weer gaan spuiten na mijn menstruatie en als ik de uitgangs echo heb gehad.
LCN, ik bepaal dat niet zelf, zo doe het ziekenhuis het bepalen over het protocol. Vorige keer was het op dezelfde manier gegaan en toen ging het gewoon goed.
Jolious, ik moet deze tien pillen slikken en dan moet ik na drie dagen ongesteld worden en in de tussen tijd moet ik Decapeptyl blijven prikken en ik moet Gonal F passen weer gaan spuiten na mijn menstruatie en als ik de uitgangs echo heb gehad.
LCN, ik bepaal dat niet zelf, zo doe het ziekenhuis het bepalen over het protocol. Vorige keer was het op dezelfde manier gegaan en toen ging het gewoon goed.
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
@lindsya: pfff moeten al die eitjes niet springen dan? Kan me voorstellen dat je je akelig voelt. Veel sterkte.... En hopelijk volgende x beter..
@all: hier vandaag iets wat ik niet eerder heb gehad, vreemde beigekleurige afscheiding. Afscheiding komt van die capsules, maar de kleur is dus vreemd... wel bang dat het nu fout zit.
@all: hier vandaag iets wat ik niet eerder heb gehad, vreemde beigekleurige afscheiding. Afscheiding komt van die capsules, maar de kleur is dus vreemd... wel bang dat het nu fout zit.
Le Chat Noir- Prater
Le Chat Noir schreef:@lindsya: pfff moeten al die eitjes niet springen dan? Kan me voorstellen dat je je akelig voelt. Veel sterkte.... En hopelijk volgende x beter..
Hee LCN..opzich is beige/geile afscheiding niet raar. Misschien nog wat heel oud bloed van de punctie? Sommige vrouwen krijgen met een zwangerschap gelig afscheiding.. misschien is dat het? Ik zou zolang ik geen rood zie me niet druk maken. Heb je getest?
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ik hoop het zo CKC! Vanavond heb ik een verjaardag dus ff wat afleiding en hoop niet een nare verrassing tegen te komen als ik daar naar het toilet ga...
Nee heb niet getest, ik wil echt tot de officiële testdatum wachten deze keer. Morgen wordt de meest spannende dag omdat ik de vorige keer toen een beetje bloedverlies kreeg....
Mocht er niets gebeuren, dan ga ik maandag een Kruidvat test halen en dinsdagochtend testen....
Nee heb niet getest, ik wil echt tot de officiële testdatum wachten deze keer. Morgen wordt de meest spannende dag omdat ik de vorige keer toen een beetje bloedverlies kreeg....
Mocht er niets gebeuren, dan ga ik maandag een Kruidvat test halen en dinsdagochtend testen....
Le Chat Noir- Prater
Le Chat Noir schreef:Ik hoop het zo CKC! Vanavond heb ik een verjaardag dus ff wat afleiding en hoop niet een nare verrassing tegen te komen als ik daar naar het toilet ga...
Spannend hoor! Ik duim voor je!
Gast- Gast
LCN, het hoeft inderdaad niks te betekenen. Ik denk zo lang het geen bloed is dat het dan het goed is. Ik vind het heel spannend worden voor je. Nog een paar dagen. De eitjes moeten nu zelf gaan springen zonder de pregnyl. We mogen het deze week ook niet onveilig doen anders is de kans heel groot dat we een meerling kunnen krijgen.
Vandaag even naar de stad geweest met mijn kleine man. Hij moest nieuwe schoenen maar ik was echt helemaal op en heel veel buikpijn. Ik voelde me echt negen maanden zwanger, zo zwaar was het. Toch nog rustiger aan doen, is echt heel moeilijk voor mij maar ik merk dat ik mezelf ermee heb.
Fijn weekend allemaal.
Vandaag even naar de stad geweest met mijn kleine man. Hij moest nieuwe schoenen maar ik was echt helemaal op en heel veel buikpijn. Ik voelde me echt negen maanden zwanger, zo zwaar was het. Toch nog rustiger aan doen, is echt heel moeilijk voor mij maar ik merk dat ik mezelf ermee heb.
Fijn weekend allemaal.
Lindsya- Kletskop
Le Chat Noir schreef:Ik hoop het zo CKC! Vanavond heb ik een verjaardag dus ff wat afleiding en hoop niet een nare verrassing tegen te komen als ik daar naar het toilet ga...
Ik ging googlen en ik zag wel dat het vaker voorkomt, beige afscheiding als je zwanger bent. Dat je krampjes hebt kan ook komen dat je er op gefocussed bent! Ik hoop dat het snel dinsdag is! En dat je testje postitief mag zijn!
Lindsya schreef:LCN, het hoeft inderdaad niks te betekenen. Ik denk zo lang het geen bloed is dat het dan het goed is. Ik vind het heel spannend worden voor je. Nog een paar dagen. De eitjes moeten nu zelf gaan springen zonder de pregnyl. We mogen het deze week ook niet onveilig doen anders is de kans heel groot dat we een meerling kunnen krijgen.
Fijn weekend allemaal.
Rustig aan jij Lindsya! Neem je rust, veel drinken en rusten.
LCN hoe is het meis?
*
Laatst aangepast door Jella op ma 14 mei 2012 - 3:33; in totaal 1 keer bewerkt
Jella- Fluisteraar
- Aantal berichten : 78
Punten : 78
Registratiedatum : 17-03-12
Lindsya, wat balen meid! En idd ff lekker rustig aan doen!
LCN, Spannend voor jou!!! Houd je het nog vol niet te testen? ik hoop op goed bericht meid!
LCN, Spannend voor jou!!! Houd je het nog vol niet te testen? ik hoop op goed bericht meid!
Puzzle- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11
Lieve LCN.. kom je ons updaten? Ben zo benieuwd.. Ik hoop dat alles goed gaat en dat er niets verontrustends is.
2CKC2 schreef:Lieve LCN.. kom je ons updaten? Ben zo benieuwd.. Ik hoop dat alles goed gaat en dat er niets verontrustends is.
Ik ben ook heel erg benieuwd!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Muppetje schreef:2CKC2 schreef:Lieve LCN.. kom je ons updaten? Ben zo benieuwd.. Ik hoop dat alles goed gaat en dat er niets verontrustends is.
Ik ben ook heel erg benieuwd!
+1
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
*
Laatst aangepast door Jella op ma 14 mei 2012 - 3:33; in totaal 1 keer bewerkt
Jella- Fluisteraar
- Aantal berichten : 78
Punten : 78
Registratiedatum : 17-03-12
Volgens mij is LCN nu op haar werk maar ik ben ook zeer benieuwd. Ik hoop dat ze vanavond gaat reageren.
Lindsya- Kletskop
Sorry dat het even stil bleef...
Ik weet eigenlijk zeker dat het mislukt is, heb sinds gister licht bloedverlies. Ik ga nog even door met de progesteron, morgen doe ik voor de zekerheid nog een test...
Gister al paar keer flink gehuild, het voelt zo machteloos dit, maar we geven niet op! Gevoel van verdriet zal de komende tijd me nog af en toe flink overvallen, het makkelijkste is om er maar niet te diep over na te denken... Maar moeten weer een teleurstelling gaan verwerken en weer verder... Als ik maar zeker wist dat het wel een keer gaat lukken..
Ik weet eigenlijk zeker dat het mislukt is, heb sinds gister licht bloedverlies. Ik ga nog even door met de progesteron, morgen doe ik voor de zekerheid nog een test...
Gister al paar keer flink gehuild, het voelt zo machteloos dit, maar we geven niet op! Gevoel van verdriet zal de komende tijd me nog af en toe flink overvallen, het makkelijkste is om er maar niet te diep over na te denken... Maar moeten weer een teleurstelling gaan verwerken en weer verder... Als ik maar zeker wist dat het wel een keer gaat lukken..
Le Chat Noir- Prater
War ontzettend balen LCN, hele dikke knuffel
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Wat balen LCN dikke
Lindsya- Kletskop
Wat ontzettend klote LCN! Sterkte!
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Ben er stil van.
Licht bloedverlies hoeft toch niets te betekenen, wil ik zeggen maar ja.. pff. Echt kl*te.
Licht bloedverlies hoeft toch niets te betekenen, wil ik zeggen maar ja.. pff. Echt kl*te.
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
» Meiden die zwanger willen worden !
» Als zwanger worden niet lukt....