Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

+33
Snoes
Filoria
ingrid82
_Lana_
Steep
liesje
Twellie
Jella
Tiara
TGR
Muis
Viva
Clapperdie
*Lookie*
Lindsya
sharky
Flower_L
Puggle
Luthien
Jasmine
vlinder-19
Paper Crown
CCC
Lejow
Amber-
Triesje1983
moepie
Creabea_28
Caresses
Puzzle
Muppetje
Le Chat Noir
Alyssa
37 plaatsers

Pagina 18 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 18 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Le Chat Noir di 28 feb 2012 - 11:08

Nee daarom, vooral met Clomid zal het sneller gaan. Dus ik denk dat je dan al gauw een follikel van een mm of 14 zult zien als t volgens schema gaat??
Maar nog even geduld smile.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 18 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Alyssa wo 29 feb 2012 - 8:53

We zullen zien morgen Very Happy

Vind het nu wel heel spannend worden hoor, ben nog steeds enorm positief, maar spannend blijft het sowieso!
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11

Bericht  Puzzle wo 29 feb 2012 - 8:58

Veel succes morgen, Alyssa!!!!!! echt super spannend!
Hoelaat mag je?
Puzzle
Puzzle
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11

Bericht  Alyssa wo 29 feb 2012 - 9:01

Dankjewel! Ik heb om 14u mijn afspraak!
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Bericht  Lindsya wo 29 feb 2012 - 9:46

Alyssa, succes morgen. Ik ben benieuwd. Ik ga voor je duimen.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Creabea_28 wo 29 feb 2012 - 11:25

Veel succes morgen Alyssa!!! Hou dat positieve gevoel vast meis! Ik ga hard duimen dat er morgen iets te zien is, spannend!
Creabea_28
Creabea_28
Prater
Prater

Aantal berichten : 585
Punten : 616

Bericht  Creabea_28 do 1 maa 2012 - 3:40

Weet je al iets Alyssa? Ben niet nieuwsgierig hoor...haha Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 18 827601
Creabea_28
Creabea_28
Prater
Prater

Bericht  Alyssa do 1 maa 2012 - 4:06

Er is nog niet veel te zien op de echo, maar wel al meer dan voor de operatie. Er waren wel wat meerdere kleinere follikels die al iets gegroeid waren, maar er moet een dominante follikel komen. Als die niet komt, komt er dus ook geen eisprong. Maar ik zag zelf op de echo ook dat de follikels beduidend groter waren dan voor de operatie.

Nouja, het is dus geen positief nieuws, maar ook geen negatief nieuws. Hij wil me geen valse hoop geven, en kan me ook helemaal geen zekerheid geven dat er binnen een paar dagen wél wat te zien zal zijn, maar ik verwacht eigenlijk dat ik gewoon nog wat te vroeg ben in mijn cyclus. Zaterdag moet ik terugkomen voor een bloedname en afhankelijk van dat resultaat moet ik dan zondag of maandag een echo krijgen.

Niet het nieuws waar ik op had gehoopt, valt natuurlijk wel een beetje tegen, maar ik kan het wel relativeren. Ik heb nog steeds hele goede hoop en ik ben ervan overtuigd dat ik maandag gewoon een positieve echo zal hebben, mijn lichaam vindt het denk ik gewoon fijn om mijn geduld wat op de proef te stellen haha.

En wat ik daarstraks ook dacht: Hij laat me nu in het weekend terugkomen voor een bloedname en evt voor een echo. Als hij wist dat het niet goed zat, liet hij me echt niet in het weekend terugkomen, dan had hij gewoon tot maandag gewacht. Dus dat zit wel goed denk ik hoor. En last but not least natuurlijk: ik ben vorige keer wel gewoon ongesteld geworden uit mezelf. Ik heb gevraagd of ik dan sowieso een eisprong gehad moet hebben en mijn gynaecoloog zei dat dat niet altijd het geval is, maar dat de meerderheid (95%) wel gewoon een eisprong heeft gehad als ze ongesteld worden. Althans, in een normale cyclus, niet als je bijvoorbeeld cyclussen van 60 dagen ofzo hebt. Maar ik werd vorige week na 28 dagen na de operatie ongesteld, dus is hij er 99% zeker van dat ik een eisprong heb gehad.

Misschien ben en blijf ik wel te positief, maar ik blijf gewoon hele goede hoop houden..
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Bericht  Creabea_28 do 1 maa 2012 - 4:12

Nou dat is in ieder geval geen negatief nieuws. Misschien ben je inderdaad nog wat vroeg in je cyclus en hopelijk is er dan maandag wel wat meer te zien. Ik vind het in ieder geval al positief dat er meer te zien dan voor de operatie! Dan is het sowieso niet helemaal voor niks geweest. Goed dat je arts je bloed laat onderzoeken en maandag weer een echo gaat maken. En het is supernieuws dat je vorige keer uit jezelf voor 99 procent zeker een eisprong hebt gehad!

Ik heb er een positief gevoel over meis, en ik gun het je heel erg dat je snel zwanger mag worden!
Creabea_28
Creabea_28
Prater
Prater

Bericht  Puzzle do 1 maa 2012 - 5:35

Eens met Crea,
Natuurlijk had je gehoopt dat het overduidelijk zou zijn nu, maar het is nog steeds geen slecht nieuws!
En idd zoals je al zegt, ze controleren van het weekend weer + misschien echo. Dit doen ze niet zomaar, dus ze verwachten nog wel het een en ander! Je bent gewoon wat laat Very Happy ( ik had ook pas op dag 12 dominante follikel)
En positief blijven meid, want het gaat helemaal goed komen!!
Puzzle
Puzzle
Prater
Prater

Bericht  Le Chat Noir do 1 maa 2012 - 6:58

Kan me voorstellen dat het tegenviel Alyssa, maar het leek al beter en wie weet ben je dan net een tikkeltje later met een dominante follikel. Komt vast goed! Blijf dat positieve vasthouden hoor smile!

@all: Ik heb morgen de uitgangsecho! Ga er wel vanuit dat alles rustig is, maar duimen jullie?! Dan mag ik dus al starten met stimuleren! Lekker een spuitje erbij Wink. Ben hier wel ietsje langer mee bezig, moet nu 3 ampullen poeder oplossen namelijk. Weer wat anders als het kant en klaar Deca spuitje.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Bericht  Puzzle do 1 maa 2012 - 7:11

LCN, wat goed dat het al weer bijna zover is zeg! tijd gaat snel ( lijkt bij anderen Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 18 561177)
Hoop op een goede echo voor jou! Veel succes morgen.

all: hier weinig nieuws, zit in de "wacht-modus" , dag 23 alweer. Af en toe gevoel van menstruatie krampen, maar dan heel kort en minder pijnlijk.
Puzzle
Puzzle
Prater
Prater

Bericht  Clapperdie do 1 maa 2012 - 7:55

Allysa: Ik had met 150 clomid pas na 24 dagen ofzo mn eisprong. Dus een cyclus van 6 weken ipv 4 weken. Ik hoop dat dit voor jou ook het geval is! Wel goed dat je positief blijft! Dat is al het halve werk.
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Alyssa do 1 maa 2012 - 9:22

LCN, spannend morgen de uitgangsecho! Schiet weer op bij jou!

Clapperdie, dankjewel voor je bemoedigende woorden! Ik zit nu ook (weer) maar aan 50 mg, dus misschien heb ik ook wel meer nodig. De vorige keren sloeg de Clomid helemaal niet aan (50, 100 en 150) niet, maar nu is er bij 50 toch wel al iets aan de hand denk ik.

Crea & Puzzle, dankjewel voor jullie lieve woorden! Ik kom er wel hoor Very Happy

All, ik ben ook zeker nog positief hoor. Ik moet dus nu zaterdag terugkomen voor een bloedname 's morgens. Dan moet ik ergens in de namiddag bellen voor het resultaat. Het hangt af van mijn oestradiol-waarde wanneer ik een echo moet krijgen.
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Bericht  Paper Crown do 1 maa 2012 - 22:51

Le Chat Noir schreef:Kan me voorstellen dat het tegenviel Alyssa, maar het leek al beter en wie weet ben je dan net een tikkeltje later met een dominante follikel. Komt vast goed! Blijf dat positieve vasthouden hoor Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 18 561177!

@all: Ik heb morgen de uitgangsecho! Ga er wel vanuit dat alles rustig is, maar duimen jullie?! Dan mag ik dus al starten met stimuleren! Lekker een spuitje erbij Wink. Ben hier wel ietsje langer mee bezig, moet nu 3 ampullen poeder oplossen namelijk. Weer wat anders als het kant en klaar Deca spuitje.

Succes LCN! Ik heb waarschijnlijk rond 18 maart mijn uitgangsecho. Ik heb trouwens GonalF in een prikpen. Ideaal. Je draait aan de bovenkant en hup, spuitje! Als het allemaal bij ons beide mag lukken schelen onze kindjes misschien maar 3 weekjes! cheers
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Paper Crown do 1 maa 2012 - 22:52

Alyssa: als je na zo'n hele lange tijd uit jezelf ongesteld bent geworden lijkt mij dat je lichaam het nu snapt! Spannend. Blijf positief hoor, aan negativiteit heb je geen ene drol!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Le Chat Noir do 1 maa 2012 - 23:09

Nou mijn uitgangsecho was helemaal goed, dus ik ben vanmorgen al gestart met Menopur. Woensdag 7/3 heb ik de eerste FM. Spannend dus weer smile! Hoop echt dat er dan al wat te zien is smile.

@CKC: Weet jij nu nog niet wanneer de uitgangsecho is? Bij mij was dit standaard 8 dagen na de laatste pil smile, dus dat stond gelijk al op mijn schema. Ja het scheelt inderdaad niet veel tussen ons, jij bent net begonnen met de pil he, ik was daar 2 februari mee gestart.
Ja zo'n prikpen is wel makkelijk in gebruik inderdaad! En ook een korter naaldje Wink . Maar met Menopur ben ik verder ook wel blij. Al die middelen hebben hun eigen eigenschappen, moet je maar eens googlen. Met Menopur kun je wat minder eicellen hebben t.o.v. andere middelen, maar de kwaliteit is vaak wel goed/beter. Ik ben zelf verpleegkundige, dus zo'n spuit heb ik op zich zo klaar.. ach als t maar werkt smile.
Veel succes jij!

@Lindsya: Ben jij al ongesteld geworden?

@Puzzle: Spannend, dat wachten is wel killing he. Nou hopelijk heb je wat afleiding smile.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Bericht  Paper Crown do 1 maa 2012 - 23:25

Le Chat Noir schreef:Nou mijn uitgangsecho was helemaal goed, dus ik ben vanmorgen al gestart met Menopur. Woensdag 7/3 heb ik de eerste FM. Spannend dus weer Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 18 561177! Hoop echt dat er dan al wat te zien is Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 18 561177.

@CKC: Weet jij nu nog niet wanneer de uitgangsecho is? Bij mij was dit standaard 8 dagen na de laatste pil Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 18 561177, dus dat stond gelijk al op mijn schema. Ja het scheelt inderdaad niet veel tussen ons, jij bent net begonnen met de pil he, ik was daar 2 februari mee gestart.
Ja zo'n prikpen is wel makkelijk in gebruik inderdaad! En ook een korter naaldje Wink . Maar met Menopur ben ik verder ook wel blij. Al die middelen hebben hun eigen eigenschappen, moet je maar eens googlen. Met Menopur kun je wat minder eicellen hebben t.o.v. andere middelen, maar de kwaliteit is vaak wel goed/beter. Ik ben zelf verpleegkundige, dus zo'n spuit heb ik op zich zo klaar.. ach als t maar werkt Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 18 561177.
Veel succes jij!

@Lindsya: Ben jij al ongesteld geworden?

@Puzzle: Spannend, dat wachten is wel killing he. Nou hopelijk heb je wat afleiding Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 18 561177.

Ik maak een foutje! Ik mag decapeptyl spuiten op 14/3 en dan moet ik dus nog een week pil & week deca.. dan zit ik op 21 maart als mijn pil stopt, dan moet ik dus binnen 3/4 dagen een bloeding krijgen en moet ik bellen voor een uitgangsecho..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Le Chat Noir do 1 maa 2012 - 23:31

Ah okee. Ik moest nog 4 dagen pil en Deca tegelijk gebruiken. Ja dan begin je de omstreeks de 29ste ofzo met Gonal-F. Dan zit ik -hopelijk- al in mijn laatste wachtdagen Cool .
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Bericht  Paper Crown do 1 maa 2012 - 23:34

Le Chat Noir schreef:Ah okee. Ik moest nog 4 dagen pil en Deca tegelijk gebruiken. Ja dan begin je de omstreeks de 29ste ofzo met Gonal-F. Dan zit ik -hopelijk- al in mijn laatste wachtdagen Cool .

Ja, klopt! Oh spannend!!! Ik hoop dat je dit keer meer eitjes hebt en dat er 1 goed blijft plakken. Hoe sta je er zelf in? Ik zat gisteren te denken, o,ja.. IVF! Ik vergeet het steeds, ben er minimaal mee bezig.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Le Chat Noir do 1 maa 2012 - 23:44

Ik sta er verder prima in, wel realistisch en zo nuchter mogelijk. En leef mijn dagelijkse leventje. Hoe verder je komt, hoe meer je er toch mee bezig bent vanwege de injecties en echo's. Tijdens de pil ben ik er ook niet veel mee bezig, zie ik wat als voorstadium, maar merkte de vorige keer ook dat je toch naar de punctie en tp toeleeft en dat je dan aan het einde er toch automatisch veel mee bezig bent. Al is het maar omdat ik ook meer last van mijn onderbuik e.d. kreeg zodat je toch vaker denkt aan wat er in je eierstokken gebeurt Wink.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Bericht  Puzzle vr 2 maa 2012 - 1:33

LCN, fijn dat het goed en mag starten!! veel succes.

Jij ook CKC! Hoop dat het allemaal "soepeltjes" verloopt!
Puzzle
Puzzle
Prater
Prater

Bericht  Alyssa vr 2 maa 2012 - 3:44

2CKC2 schreef:Alyssa: als je na zo'n hele lange tijd uit jezelf ongesteld bent geworden lijkt mij dat je lichaam het nu snapt! Spannend. Blijf positief hoor, aan negativiteit heb je geen ene drol!
Ik ben ook zeker nog positief. Dat eerste wat je zegt, blijft bij mij inderdaad ook sterk hangen, ik ben niet zooomaar ongesteld geworden na ruim een jaar. Bij jou is het ook allemaal begonnen inmiddels, spannend hoor! Ik volg je topic iig! Very Happy

LCN, fijn dat de uitgangsecho goed was. Ik hoop dat er woensdag al wat te zien is op de echo!

Puzzle, dat wachten lijkt me ook vervelend, maar hopelijk heb je binnenkort een positieve test in handen!

Lindsya, ik ben ook benieuwd of jij al ongesteld bent geworden?
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Bericht  Lindsya vr 2 maa 2012 - 4:02

Goedemiddag,

Ik ben ongesteld geworden vandaag. Ik ga vanavond mijn eerste spuit decapeptyl zetten. Ik ben nog nooit zo blij geweest dat het is gekomen. Maar het gaat weer spannend worden.

Alyssa, ik ben het eens met puzzle en creabea. Het ziet er beter uit dan voor je operatie en ik denk dat de arts ook zo over denkt anders laat die je niet in het weekend komen. Goed dat je postief blijft denken.

LCN, gaat snel bij jou. Goed dat alles rustig was. Ik heb Gonal F, die spuit is kant en klaar, dus ik hoef gelukkig niks zelf klaar te maken. Succes, ik ga voor je duimen.

Creabea, vervelend he dat wachten. Ik ga voor je duimen.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683

Bericht  Paper Crown vr 2 maa 2012 - 4:53

Lindsya schreef:Goedemiddag,

Ik ben ongesteld geworden vandaag. Ik ga vanavond mijn eerste spuit decapeptyl zetten. Ik ben nog nooit zo blij geweest dat het is gekomen. Maar het gaat weer spannend worden.

Alyssa, ik ben het eens met puzzle en creabea. Het ziet er beter uit dan voor je operatie en ik denk dat de arts ook zo over denkt anders laat die je niet in het weekend komen. Goed dat je postief blijft denken.

LCN, gaat snel bij jou. Goed dat alles rustig was. Ik heb Gonal F, die spuit is kant en klaar, dus ik hoef gelukkig niks zelf klaar te maken. Succes, ik ga voor je duimen.

Creabea, vervelend he dat wachten. Ik ga voor je duimen.

Groetjes

Moet jij niet eerst aan de pil?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 18 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: