Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
+33
Snoes
Filoria
ingrid82
_Lana_
Steep
liesje
Twellie
Jella
Tiara
TGR
Muis
Viva
Clapperdie
*Lookie*
Lindsya
sharky
Flower_L
Puggle
Luthien
Jasmine
vlinder-19
Paper Crown
CCC
Lejow
Amber-
Triesje1983
moepie
Creabea_28
Caresses
Puzzle
Muppetje
Le Chat Noir
Alyssa
37 plaatsers
Pagina 7 van 40
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
LCN: heb je je tp morgen?!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
ben ook benieuwd!!!!!
Puzzle- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11
Lief dat jullie ernaar vragen..
Helaas hebben we vanmiddag om 20 voor 4 heel slecht nieuws gekregen. Alletwee de embryo's hebben het ontdooiingsproces niet overleefd....Het slechte scenario wat je dus maar kan bedenken.
Alle echo's en hormonen deze maand voor niks, geen terugplaatsing morgen. En we hebben nu dus de 1e ICSI poging gelijk afgerond, met maar 1 kans op zwangerschap.
Echt een hele teleurstelling. Ik zei wel steeds ' als het goed gaat, dan hebben we een terugplaatsing..' maar toch gingen we er stiekem wel vanuit dat in ieder geval eentje het wel zou halen. Maar niet dus...
Maandag mag ik de arts bellen en dan kunnen we afspraken maken voor ICSI nr. 2. Wil t liefst gelijk verder, hopelijk hebben we dan meer geluk. Vandaag laat ik 'lekker' de tranen lopen.....ben echt zo verdrietig hierover .
Helaas hebben we vanmiddag om 20 voor 4 heel slecht nieuws gekregen. Alletwee de embryo's hebben het ontdooiingsproces niet overleefd....Het slechte scenario wat je dus maar kan bedenken.
Alle echo's en hormonen deze maand voor niks, geen terugplaatsing morgen. En we hebben nu dus de 1e ICSI poging gelijk afgerond, met maar 1 kans op zwangerschap.
Echt een hele teleurstelling. Ik zei wel steeds ' als het goed gaat, dan hebben we een terugplaatsing..' maar toch gingen we er stiekem wel vanuit dat in ieder geval eentje het wel zou halen. Maar niet dus...
Maandag mag ik de arts bellen en dan kunnen we afspraken maken voor ICSI nr. 2. Wil t liefst gelijk verder, hopelijk hebben we dan meer geluk. Vandaag laat ik 'lekker' de tranen lopen.....ben echt zo verdrietig hierover .
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
Lieve lieve LCN, wat ontzettend naar, had het zo gehoopt voor je!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Ah verdorie, lieve LCN
Wat een rotnieuws zeg, ik snap heel goed dat je hier verdrietig over bent. Is er een bepaald maximum aan ICSI pogingen? Want nu is de eerste poging wel heel snel afgerond natuurlijk.
Jeetje zeg, wat ontzettend balen, ik vind het zo jammer (en dan druk ik me heel zacht uit) voor jullie
Wat een rotnieuws zeg, ik snap heel goed dat je hier verdrietig over bent. Is er een bepaald maximum aan ICSI pogingen? Want nu is de eerste poging wel heel snel afgerond natuurlijk.
Jeetje zeg, wat ontzettend balen, ik vind het zo jammer (en dan druk ik me heel zacht uit) voor jullie
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Ah meid!!!! wat een vreselijk bericht zeg!!! echt zo jammer. En tuurlijk ga je ervan uit dat het gaat lukken, en dan zo'n klap! kan me je verdriet goed voorstellen!
Puzzle- Prater
Ja de verzekering vergoedt maar 3 pogingen . Na een doorgaande zwangerschap krijg je weer 3 keer (als dit niet veranderd wordt, want dit kabinet wilde over naar maar 1 keer!)
Als je het zelf betaalt komt het al gauw op 3000-3500 euro uit.
Le Chat Noir- Prater
Le Chat Noir schreef:Ja de verzekering vergoedt maar 3 pogingen . Na een doorgaande zwangerschap krijg je weer 3 keer (als dit niet veranderd wordt, want dit kabinet wilde over naar maar 1 keer!)
Deze regeling is geloof ik weer even van de baan..
Lieve LCN, wat een kutnieuws. Logisch dat je verdrietig bent. Hopelijk brengt poging 2 meer succes met zich mee.
Gast- Gast
Ohw LCN, wat verdrietig.. heel veel sterkte!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
@ Alyssa: i know meid... enige was vooral dat ik 't zo raar vond dat ik die dikke streep had en de volgende dag ineens helemaal niks meer...
@ LCN: neeeeeeeeeeeee meid, wat erg!!! Ik vind dit echt heel erg voor jullie :s...Ik had het zo gehoopt... Laat die tranen maar goed gaan hoor meid...
Sterkte meid...
Hier even een update van mij...
Ik heb vanmiddag toch de stoute schoenen weer aangetrokken en de FEM-poli gebeld en gevraagd of zij al een contract hebben met Interpolis (omdat ik daar verzekerd ben voor de zorg), maar ze zijn nog steeds volop in onderhandeling met hen.
Ze heeft m'n hele verhaal aangehoord (en dus ook dat we met J.oshua oko 2,5 jaar bezig zijn geweest). Ik heb gezegd dat ze mij hier in 't ziekenhuis niet willen/mogen helpen omdat mijn BMI boven de 35 is. Ik heb gevraagd of dat bij hen ook zo was. Dat durfde ze niet te zeggen, maar ze zei wel dat ik sowieso wel geadviseerd werd om af te vallen, maar dat dat volgens haar niet meteen zou betekenen dat ze me niet wilden helpen.
Ze adviseerder eerst om de verzekering te vragen enzo ivm vergoeding (omdat het een Zelfstandig BehandelCentrum is) qua vergoeding voor een second opinion bij hen.
Maar nadat ze dus mijn gehele verhaal had aangehoord, zei ze: "Weet je wat ik doe? Ik zal voorleggen aan een van de artsen en dan kom ik er volgende week op terug. Misschien dat wij toch nog wel iets anders kunnen doen."
Ik heb dus toch nog een sprankje hoop dat ik geholpen kan worden...
Willen jullie heel erg voor mij duimen?
Verder vanmiddag weer een negatieve test en mijn temp nog steeds 36,5. Vanavond toen we boodschappen deden, moest ik even naar het toilet, dus in de winkel gaan en toen had ik heeeeeeeeeel veel slijm (sorry voor de details) met wat roze erin... M'n onderbroek was zelfs helemaal nat... (nogmaals sorry voor de details) Ik heb maar meteen een maandverbandje voor gedaan en thuis meteen omgekleed, bahbah HIHIHIHI....
Weet niet zo goed wat ik hiermee moet... Is 't al 't begin van een menstruatie (zou wel vroeg zijn denk ik...) of misschien toch innesteling? Ik weet 't niet meer hoor... 't lijkt mij allemaal vrij sterk aangezien ik nog geen ei heb gevonden, dus ik houd het in de gaten en ga uit van een menstruatie...
@ LCN: neeeeeeeeeeeee meid, wat erg!!! Ik vind dit echt heel erg voor jullie :s...Ik had het zo gehoopt... Laat die tranen maar goed gaan hoor meid...
Sterkte meid...
Hier even een update van mij...
Ik heb vanmiddag toch de stoute schoenen weer aangetrokken en de FEM-poli gebeld en gevraagd of zij al een contract hebben met Interpolis (omdat ik daar verzekerd ben voor de zorg), maar ze zijn nog steeds volop in onderhandeling met hen.
Ze heeft m'n hele verhaal aangehoord (en dus ook dat we met J.oshua oko 2,5 jaar bezig zijn geweest). Ik heb gezegd dat ze mij hier in 't ziekenhuis niet willen/mogen helpen omdat mijn BMI boven de 35 is. Ik heb gevraagd of dat bij hen ook zo was. Dat durfde ze niet te zeggen, maar ze zei wel dat ik sowieso wel geadviseerd werd om af te vallen, maar dat dat volgens haar niet meteen zou betekenen dat ze me niet wilden helpen.
Ze adviseerder eerst om de verzekering te vragen enzo ivm vergoeding (omdat het een Zelfstandig BehandelCentrum is) qua vergoeding voor een second opinion bij hen.
Maar nadat ze dus mijn gehele verhaal had aangehoord, zei ze: "Weet je wat ik doe? Ik zal voorleggen aan een van de artsen en dan kom ik er volgende week op terug. Misschien dat wij toch nog wel iets anders kunnen doen."
Ik heb dus toch nog een sprankje hoop dat ik geholpen kan worden...
Willen jullie heel erg voor mij duimen?
Verder vanmiddag weer een negatieve test en mijn temp nog steeds 36,5. Vanavond toen we boodschappen deden, moest ik even naar het toilet, dus in de winkel gaan en toen had ik heeeeeeeeeel veel slijm (sorry voor de details) met wat roze erin... M'n onderbroek was zelfs helemaal nat... (nogmaals sorry voor de details) Ik heb maar meteen een maandverbandje voor gedaan en thuis meteen omgekleed, bahbah HIHIHIHI....
Weet niet zo goed wat ik hiermee moet... Is 't al 't begin van een menstruatie (zou wel vroeg zijn denk ik...) of misschien toch innesteling? Ik weet 't niet meer hoor... 't lijkt mij allemaal vrij sterk aangezien ik nog geen ei heb gevonden, dus ik houd het in de gaten en ga uit van een menstruatie...
Triesje1983- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10
Ik ga voor je duimen triesje, dat ze je gaan helpen daar.
En wat vervelend dat je test nu weer helemaal negatief is, idd erg raar! Had , na je foto laatste keer, wel gedacht dat
ie positief zou worden, raar dus. En dan nu je afscheiding misschien toch een aankomende vruchtbare periode, ik weet het eigenlijk ook niet..
Ik zelf heb geen vruchtbaar slijm gehad, maar wel duidelijk een LH-piek.
Afwachten dan maar weer, hoe vervelend he...maar hoop dat je snel wat duidelijkheid hebt, zo is het ook niks
En wat vervelend dat je test nu weer helemaal negatief is, idd erg raar! Had , na je foto laatste keer, wel gedacht dat
ie positief zou worden, raar dus. En dan nu je afscheiding misschien toch een aankomende vruchtbare periode, ik weet het eigenlijk ook niet..
Ik zelf heb geen vruchtbaar slijm gehad, maar wel duidelijk een LH-piek.
Afwachten dan maar weer, hoe vervelend he...maar hoop dat je snel wat duidelijkheid hebt, zo is het ook niks
Puzzle- Prater
@ Puzzle: ja idd... vind 't maar apart... ik d8: huh??? Ik heb dit ook nog nooit gehad.. Het was echt heel erg veel... Nog meer als na de daad zeg maar... Hele papiertje zat vol en onderbroek helemaal nat hahaha....
Vanavond voor de zekerheid maar even flink gaan knutselen ..
Vanavond voor de zekerheid maar even flink gaan knutselen ..
Triesje1983- Prater
ja zou ik zeker doen , voor de zekerheid idd!
Puzzle- Prater
Ik stel nu misschien een hele domme, verkeerde vraag hoor, en als je er niet op wilt antwoorden kan ik dat ook begrijpen. Maar Triesje, je weet dat je een te hoog BMI hebt en dat dat het zwanger worden niet makkelijker maakt. Waarom ga je dan niet eerst alles op alles zetten om dat omlaag te krijgen? Dat heeft dan wellicht ook weer positieve gevolgen voor je cyclus.
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Ik stel nu misschien een hele domme, verkeerde vraag hoor, en als je er niet op wilt antwoorden kan ik dat ook begrijpen. Maar Triesje, je weet dat je een te hoog BMI hebt en dat dat het zwanger worden niet makkelijker maakt. Waarom ga je dan niet eerst alles op alles zetten om dat omlaag te krijgen? Dat heeft dan wellicht ook weer positieve gevolgen voor je cyclus.
Kijk en daar kan ik soms een beetje boos om worden, omdat het in mijn geval helemaal niets met m'n gewicht te maken heeft...
Bij het zwanger worden van J.oshua woog ik 30 kilo lichter en had ik dezelfde problemen...
Dus dat altijd alles maar op het gewicht gegooid word is onzin!
Triesje1983- Prater
Triesje1983 schreef:Lejow schreef:Ik stel nu misschien een hele domme, verkeerde vraag hoor, en als je er niet op wilt antwoorden kan ik dat ook begrijpen. Maar Triesje, je weet dat je een te hoog BMI hebt en dat dat het zwanger worden niet makkelijker maakt. Waarom ga je dan niet eerst alles op alles zetten om dat omlaag te krijgen? Dat heeft dan wellicht ook weer positieve gevolgen voor je cyclus.
Kijk en daar kan ik soms een beetje boos om worden, omdat het in mijn geval helemaal niets met m'n gewicht te maken heeft...
Bij het zwanger worden van J.oshua woog ik 30 kilo lichter en had ik dezelfde problemen...
Dus dat altijd alles maar op het gewicht gegooid word is onzin!
Daar hoef je niet boos om te worden, dat wist ik namelijk niet.
Maar bij J is het met medicijnen toch wel vrij snel gelukt uiteindelijk?
Lejow- Lady Post-a-lot
Jolicious schreef:Le Chat Noir schreef:Ja de verzekering vergoedt maar 3 pogingen . Na een doorgaande zwangerschap krijg je weer 3 keer (als dit niet veranderd wordt, want dit kabinet wilde over naar maar 1 keer!)
Deze regeling is geloof ik weer even van de baan..
Lieve LCN, wat een kutnieuws. Logisch dat je verdrietig bent. Hopelijk brengt poging 2 meer succes met zich mee.
Keek nog even op de site van Freya...Ff gekopieerd:
"Ook in 2012 worden er nog 3 IVF-behandelingen vergoed. De voorgenomen bezuiniging om nog maar 1 IVF-behandeling vergoeden, gaat per 2013 in. Freya werkt samen met de NVOG (de Nederlandse Vereniging van Obstetrie en Gynaecologie) aan een alternatief bezuinigingsplan om dit te voorkomen."
Dat is echt niet goed nieuws . Ik hoop dat t lukt om dit te voorkomen! Denk dat ik ook maar eens lid ga worden van Freya. Zijn hier nog meer leden?
Le Chat Noir- Prater
Ik heb toen 1 ronde clomid gehad en provera. Daarna had ik een (volgens de gyn) aardig regelmatige cyclus gekregen.
Daarna helaas nog niet zwanger en uiteindelijk een HSG onderzoek gehad. Een maand later was ik zwanger...
Sorry dat ik boos werd, maar komt omdat die fertiliteitsarts het maar steeds daarop gooide, terwijl dat er in mijn geval niets mee te maken heeft. Daarom wilde ze ook geen clomid of provera geven.. Want dan hielp ze me onbewust om zwanger te worden...en dat mocht dan weer niet...
Daarna helaas nog niet zwanger en uiteindelijk een HSG onderzoek gehad. Een maand later was ik zwanger...
Sorry dat ik boos werd, maar komt omdat die fertiliteitsarts het maar steeds daarop gooide, terwijl dat er in mijn geval niets mee te maken heeft. Daarom wilde ze ook geen clomid of provera geven.. Want dan hielp ze me onbewust om zwanger te worden...en dat mocht dan weer niet...
Triesje1983- Prater
Maar ook als het daar niet aan zou liggen, waarom zet je daar niet toch al je zinnen op?
Dan kunnen ze je in ieder geval helpen.
Dan kunnen ze je in ieder geval helpen.
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik heb nu zoiets van: wat het eerst komt, wat het eerst maalt... Ik moet nu eerst nog bloedprikken, dan weer nieuwe afspraak in Beverwijk, dan nog wachten op goedkeuring van de zorgverzekering enzovoorts... Dat kan nog wel een hele tijd duren voordat dat echt rond is...
Voor de duidelijkheid... je weet dat ik een maagband heb toch? Die werkt niet meer, omdat als hij word bijgespoten gaat kantelen... Deze moet er dus uit en dan krijg ik een Gastric Bypass.
Mijn maagbandje is nu helemaal open gezet, waardoor ik nu dus op 't gewicht zit dat ik moet hebben om voor die operatie in aanmerking te komen (ja je leest het goed, ik moest aankomen, terwijl ik eerst zo m'n best deed om er niets bij te laten komen)...
Dus hoe krom is 't hier allemaal in Nederland?
Voor de duidelijkheid... je weet dat ik een maagband heb toch? Die werkt niet meer, omdat als hij word bijgespoten gaat kantelen... Deze moet er dus uit en dan krijg ik een Gastric Bypass.
Mijn maagbandje is nu helemaal open gezet, waardoor ik nu dus op 't gewicht zit dat ik moet hebben om voor die operatie in aanmerking te komen (ja je leest het goed, ik moest aankomen, terwijl ik eerst zo m'n best deed om er niets bij te laten komen)...
Triesje1983- Prater
Triesje1983 schreef:Ik heb nu zoiets van: wat het eerst komt, wat het eerst maalt... Ik moet nu eerst nog bloedprikken, dan weer nieuwe afspraak in Beverwijk, dan nog wachten op goedkeuring van de zorgverzekering enzovoorts... Dat kan nog wel een hele tijd duren voordat dat echt rond is...
Ja, dat weet ik inderdaad..
Het blijft een lastige situatie natuurlijk, maar kan me voorstellen dat het voor je lichaam ook beter is als je minder weegt en dan zwanger raakt, conditioneel gezien
Sterkte in ieder geval
Lejow- Lady Post-a-lot
Triesje: mag ik vragen welk ziekenhuis jij heen gaat? (misschien heb ik er over heen gelezen hoor)
Gast- Gast
Triesje, wanneer krijg je zo'n gastric bypass? Ik wist ook helemaal niet dat jij daarop wachtte hoor, dus ik kon me wel een beetje vinden in Lejow haar reactie. Want hoe je het ook draait of keert, overgewicht speelt vaak toch een belangrijke factor bij het uitblijven van de menstruatie en bemoeilijkt dus ook vaker het zwanger worden. Maar krijg je nog wel zo'n gastric bypass als je al zwanger zou zijn, of niet? Want ik zou dan nu denk ik eerst alles op alles zetten om die gastric bypass te krijgen, zodat je daarna verder kan met afvallen en zwanger worden.
Absoluut niet verkeerd bedoeld allemaal hoor, je weet vast ook wel dat ik/wij het beste met je voorheb.
Absoluut niet verkeerd bedoeld allemaal hoor, je weet vast ook wel dat ik/wij het beste met je voorheb.
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Alyssa schreef:Triesje, wanneer krijg je zo'n gastric bypass? Ik wist ook helemaal niet dat jij daarop wachtte hoor, dus ik kon me wel een beetje vinden in Lejow haar reactie. Want hoe je het ook draait of keert, overgewicht speelt vaak toch een belangrijke factor bij het uitblijven van de menstruatie en bemoeilijkt dus ook vaker het zwanger worden. Maar krijg je nog wel zo'n gastric bypass als je al zwanger zou zijn, of niet? Want ik zou dan nu denk ik eerst alles op alles zetten om die gastric bypass te krijgen, zodat je daarna verder kan met afvallen en zwanger worden.
Totaal + 1 dus!
Ik denk niet dat je dat krijgt als je zwanger bent, neem ana dat je daarvoor onder narcose moet.
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Alyssa schreef:Triesje, wanneer krijg je zo'n gastric bypass? Ik wist ook helemaal niet dat jij daarop wachtte hoor, dus ik kon me wel een beetje vinden in Lejow haar reactie. Want hoe je het ook draait of keert, overgewicht speelt vaak toch een belangrijke factor bij het uitblijven van de menstruatie en bemoeilijkt dus ook vaker het zwanger worden. Maar krijg je nog wel zo'n gastric bypass als je al zwanger zou zijn, of niet? Want ik zou dan nu denk ik eerst alles op alles zetten om die gastric bypass te krijgen, zodat je daarna verder kan met afvallen en zwanger worden.
Totaal + 1 dus!
Ik denk niet dat je dat krijgt als je zwanger bent, neem ana dat je daarvoor onder narcose moet.
+1.
Ook brengt overgewicht meer risico's mee tijdens een zwangerschap. Stel dat je 15 of 20 kg er nog bij aan komt. Denk aan hoge bloeddruk, zwangerschapsdiabetes etc. Snap helemaal dat je gauw zwanger wilt worden, dat gevoel zit dan zo diep! Maar het verstandigste zou waarschijnlijk zijn om eerst die operatie te ondergaan en flink af te vallen en dan voor een kindje te gaan. Dan kan het gewone ziekenhuis je ook helpen!
Sterkte meid, het is ook lastig allemaal!
Le Chat Noir- Prater
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
» Meiden die zwanger willen worden !
» Als zwanger worden niet lukt....