Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

+33
Snoes
Filoria
ingrid82
_Lana_
Steep
liesje
Twellie
Jella
Tiara
TGR
Muis
Viva
Clapperdie
*Lookie*
Lindsya
sharky
Flower_L
Puggle
Luthien
Jasmine
vlinder-19
Paper Crown
CCC
Lejow
Amber-
Triesje1983
moepie
Creabea_28
Caresses
Puzzle
Muppetje
Le Chat Noir
Alyssa
37 plaatsers

Pagina 23 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 23 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Gast wo 14 maa 2012 - 7:53

Succes Luthien! Ik duim ook voor jou! Wanneer mag je testen? En Utrogestan is inderdaad ranzig spul.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 23 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Luthien wo 14 maa 2012 - 8:02

@ Jolicious, ik houd 28-03 aan op te testen. Bedankt voor het duimen.
Luthien
Luthien
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Lindsya wo 14 maa 2012 - 9:12

LCN, spannend vanavond de pregnyl en vrijdag de punctie. Mooi aantal, ik had er bij de eerste keer ook 9. Heel veel succes vrijdag met de punctie, hopelijk val het mee. Ik ga heel hard voor je duimen. Ik heb van mezelf al migraine en ik moest met bepaalde medicijnen stoppen voor de behandeling die ik dagelijks slikte voor de migraine dus het was een keer te verwachten dat ik een aanval zou krijgen helaas.

Luthien, ik ga ook heel hard voor jou duimen.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Le Chat Noir wo 14 maa 2012 - 9:18

@Luthien: Ga heel hard voor jou duimen en hoop dat je voorgevoel niet uitkomt! Ik heb zelf Lutinus ipv Utrogestan, zou iets minder zooi moeten geven, maar komt alsnog steeds witte prut uit als ik het gebruik. Kijk daar ook niet echt naar uit maarja...

@All: Dankjewelll. Zal nu ff de pregnyl spuit klaarmaken en spuiten! Heerlijk..morgen even geen spuiten. Ben gelukkig niet zenuwachtig (nog) voor de punctie. Hoop zo dat we een goede oogst hebben!
Als alles goed gaat met bevruchtingen en terugplaatsing enz. dan kunnen we 3 april testen...spannend!!
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Lindsya wo 14 maa 2012 - 9:21

Le Chat Noir schreef:

@All: Dankjewelll. Zal nu ff de pregnyl spuit klaarmaken en spuiten! Heerlijk..morgen even geen spuiten. Ben gelukkig niet zenuwachtig (nog) voor de punctie. Hoop zo dat we een goede oogst hebben!
Als alles goed gaat met bevruchtingen en terugplaatsing enz. dan kunnen we 3 april testen...spannend!!

Spannend, stiekem wou ik dat ik al zo ver was. Ik ga heel hard voor je duimen.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Puzzle do 15 maa 2012 - 1:16

LCN, cheers wat een goed vooruitzicht! Veel succes!
Luthien, bij jou dus ook spannend!
Succes meiden en blijf even door duimen voor jullie 7

Alyssa, hoe gaat het met jou? Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 23 699888
Puzzle
Puzzle
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11

Bericht  Paper Crown do 15 maa 2012 - 19:21

LCN! Denk aan je! Succes en ik hoop op heel veel embryo's straks!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Muppetje do 15 maa 2012 - 19:51

Heel veel succes LCN!!

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Caresses do 15 maa 2012 - 20:28

Succes LCN smile

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast do 15 maa 2012 - 20:31

Zet 'm op LCN! Hier draaien de duimen vandaag!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 15 maa 2012 - 20:32

Lindsya, hoe staat het er bij jou voor?

Gast
Gast

Bericht  Lindsya do 15 maa 2012 - 21:22

Jolicious schreef:Lindsya, hoe staat het er bij jou voor?

Ik prik nog steeds Decapeptyl. Dinsdag krijg ik een echo of alles rustig is en dan hoop ik die zelfde dag te beginnen met Gonal F. Maar het gaat wel snel na mijn gevoel. Hoe gaat met jouw zwangerschap?

LCN, heel veel succes vandaag. Ik duim voor je.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Creabea_28 vr 16 maa 2012 - 1:08

hoi meiden,

Ik kwam even kijken hoe het met jullie gaat. Heb niet alles gelezen maar even een korte reactie:

Puzzle: Wat goed! gefeliciteerd! Een hele fijne zwangerschap toegewenst.

Lindsya: Balen dat je je zo rot voelt! Hopelijk is dinsdag alles rustig en kan je beginnen met de GonalF, succes meis!

LCN: Wij hebben elkaar natuurlijk al gesproken, maar rust lekker uit en ik ben heeeeeeel hard aan het duimen voor mooie embryo's.

CKC: Hoe gaat het met spuiten? Heb je al last van bijwerkingen of valt het mee?

Luthien: Wat fijn dat de IUI dit keer tot nu toe goed is gegaan. klinkt als een mooie score. Nou maar hopen op goed nieuws! Ik duim voor je.

Alyssa: Hoe is het met jou meis? Op welke dag zit je nu?

Triesje: wat fijn dat je uit jezelf ongesteld bent geworden! Lief dat je even een update kwam geven. Snap heel goed dat je even afstand neemt van het forum. Ben je al naar de Fempoli geweest inmiddels?

Hier gaat alles z'n gangetje. Moet eind volgende week ongesteld worden en dan weer beginnen met de Clomid. Heb vandaag alles maar vast weer opgehaald want volgende week heb ik weinig tijd. Pregnyl was niet meer te krijgen dus heb nu Ovitrelle, heeft iemand ervaring hiermee? Ben wel blij dat we even een pauzemaand hadden, heb er echt van genoten om even een maandje niet steeds naar het ziekenhuis te moeten en lekker even geen hormonen....heerlijk. Heb nu ook weer nieuwe energie om verder te gaan met de behandelingen.

Ik ga waarschijnlijk ook beginnen met acupunctuur. Heb die praktijk vandaag een mailtje gestuurd om te vragen of ze ons kunnen helpen, dus ik ben benieuwd. Ik wil echt alles uit de komende pogingen halen, wat ik kan. Zodra ik weer gestart ben, kom ik weer gezellig mee kletsen!
Creabea_28
Creabea_28
Prater
Prater

Aantal berichten : 585
Punten : 616

Bericht  Puzzle vr 16 maa 2012 - 1:28

Succes LCN!

Crea, bedankt! Voel me goed!
Blij te horen dat jij je weer beter voelt! Even een pauze is idd niet verkeerd, weer beetje op adem komen.
En nu weer opnieuw van start! hoop dat acupunctuur wat voor jullie kan betekenen, zou heel mooi zijn.. maar het gaat deze keer sowieso goed komen! duim voor je meid!
Puzzle
Puzzle
Prater
Prater

Bericht  Paper Crown vr 16 maa 2012 - 1:30

Hi Crea -
Ik heb geen bijwerkingen van het spuiten! Heb er ook nog maar 2 gespoten.. wie weet als ik er 10 heb!

Lekker he een pauzemaand? Dan is het niet meer zo moeten. Ik hoop dat acupuctuur je helpt! Ovitrelle is syntetische Pregnyl, werkt precies hetzelfde.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  TGR vr 16 maa 2012 - 1:31

Is de kans trouwens groter dat je een minder gezond kind krijgt door op een kunstmatige manier zwanger te raken? Het snelste zaadje zwemt tenslotte niet naar het eitje.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Paper Crown vr 16 maa 2012 - 1:40

TGR schreef:Is de kans trouwens groter dat je een minder gezond kind krijgt door op een kunstmatige manier zwanger te raken? Het snelste zaadje zwemt tenslotte niet naar het eitje.

Nee. De kinderen geboren uit IVF & ICSI zijn net zo gezond als hun leeftijdgenootjes verwekt op de natuurlijke manier.
Zaad van de man wordt bewerkt/gespoeld. Hoe ze dit precies doen weet ik niet maar alleen het beste zaad blijft over. Bij IVF is het bijv zo dat ze het eitje in een petrisschaaltje leggen, en daarbij het zaad. Zaad doet dan het werk gewoon alsof ie het ook zou doen op natuurlijke manier. Bij ICSI is het zo dat de labrotant de meest beweegelijke zaadcel injecteert in het eitje.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 16 maa 2012 - 1:59

TGR schreef:Is de kans trouwens groter dat je een minder gezond kind krijgt door op een kunstmatige manier zwanger te raken? Het snelste zaadje zwemt tenslotte niet naar het eitje.

Nope! Daar is wetenschappelijk onderzoek naar gedaan en kinderen die door middel van IVF/Icsi geboren zijn, zijn net zo gezond als kinderen die op de normale manier bevrucht zijn.

LCN, hoe is het gegaan?
Lindsya, voor jou ook spannend! Heel veel succes!

Gast
Gast

Bericht  Le Chat Noir vr 16 maa 2012 - 2:18

Even snelle update: vanmorgen half 9 punctie gehad. Nou dat deed mooi wel meer pijn dan de vorige keer zeg au au au. Gelukkig gaat het wel snel. Mijn man viel ook nog bijna flauw. Gelukkig was de uitslag heel goed tot zover: 10 eicellen gevonden! Echt super dus met Menopur. Precies het doel. Het zaad van mijn man was ook iets beter. Wel nog icsi kwaliteit maar t.o.v. vorige keer. Misschien toch door acupunctuur??
In ieder geval heb ik het gelukkig weer gehad. Nu dus rest vd dag languit en weekend ook nog heel rustig aan. Goed temp en gewicht in de gaten houden.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Bericht  Gast vr 16 maa 2012 - 2:43

Wauw ! 10 eicellen! Wat een goede score! Jee, als je daar geen cryo's aan overhoudt weet ik het ook niet meer! Nu lekker bijkomen en op naar de terugplaatsing! Die zal maandag of dinsdag zijn of niet?

Gast
Gast

Bericht  Muppetje vr 16 maa 2012 - 4:44

LCN wat een geweldige score!

Crea, leuk van je te horen, ook voor jou ga ik weer hard duimen

Luthien, voor jou geldt hetzelfde, spannend, ik duim!

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Puzzle vr 16 maa 2012 - 5:27

Wat fijn LCN, goed je best gedaan! Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 23 561177
hoop dat je snel op knapt. Wanneer is de terugplaatsing nu?
Puzzle
Puzzle
Prater
Prater

Bericht  Le Chat Noir vr 16 maa 2012 - 6:53

Krijg morgen telefoon of er bevruchtingen zijn en dan is dinsdagmiddag de terugplaatsing.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Bericht  Tiara vr 16 maa 2012 - 7:01

Spannend LCN!!!! Mijn duimen draaien nog steeds.
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643

Bericht  Alyssa vr 16 maa 2012 - 9:08

Lindsya, balen dat je je niet goed voelt meid! Heb je dinsdag de eerste FM?

LCN, ik begrijp je MMM-taal helemaal haha Very Happy Maar even zonder dollen: Wat superfijn dat ze 10 eitjes hebben gevonden, mooie score lijkt me! Ik blijf voor je duimen hoor!

Luthien, spannend weer bij jou! Ik hoop dat het deze keer lukt!

Puzzle/Crea, met mij gaat het goed hoor! Ik ben heel erg druk momenteel, heb eigenlijk niet eens tijd om er bij stil te staan. Ik zit wel lekker in mijn vel, heb er nog steeds goede hoop in en mijn positieve gevoel blijft. Dus dat zit allemaal wel goed! Ik denk dat ik op dag 25 zit nu (ik heb mijn ticker maar weggehaald omdat die niet echt van toepassing was haha). Als ik zondag 25/03 nog niet ongesteld ben geworden, begin ik dan wellicht met mijn kuurtje om mijn ongesteldheid op te wekken. Dus nog even afwachten!

Crea, wat fijn dat de pauzemaand jullie goed heeft gedaan! Volgende week alweer een nieuwe cyclus, ik hoop op het beste voor jou!

CKC, fijn dat je (nog) geen bijwerkingen hebt!

All, ik ben momenteel heel erg druk met mijn werk, dus ben er daarom even wat minder. Maar ik probeer wel zoveel mogelijk te volgen en ik duim natuurlijk voor iedereen!
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 23 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: