Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vraag over kosten KDV.

2 plaatsers

Ga naar beneden

Vraag over kosten KDV. Empty Vraag over kosten KDV.

Bericht  studiebol vr 7 jan 2011 - 0:30

Na aanleiding van de verschillende topics ben ik ook eens gaan kijken wat kinderopvang bij ons kost en dit kon ik op een site vinden. Ons kindje zou dan de hele dag naar de opvang gaan en ik ga dan even van 3 dagen uit. Dit zouden (zoals ik nu denk) 3 vaste dagen kunnen zijn. Dus dan kies ik voor de reguliere opvang, en zoals ik het lees ben ik dan 66,15 per week kwijt. Maar persoonlijk lijkt me dat erg weinig voor 3 dagen in de week, want ergens op de site kon ik lezen dat het uurtarief 6,30 was. Dus dan denk ik weer dan is die 66,15 per dag. Wie kan me het antwoord geven?

Kinderdagverblijf Aanvang – einde Reg. opv. 51 wkn. Flexibele opvang
Ochtend/middag 07:30-13:00/12:30-18:00 uur € 34,65 € 36,91
Hele dag 07:30 – 18:00 uur € 66,15 € 70,46


Reguliere opvang:U geeft eenmalig aan wanneer u opvang nodig heeft; deze opvang is iedere week gelijk. U betaalt 51 weken per jaar hetzelfde
bedrag, ook als u met vakantie bent.
Algemeen erkende feestdagen dienen bij een regulier contract doorbetaald te worden!!
Flexibele opvang:U geeft telkens minimaal 4 weken van tevoren aan (vóór aanvang van de komende maand) op welke momenten u opvang
nodig heeft.U betaalt een hoger uurtarief, maar u hoeft alleen de gevraagde uren te betalen. Als u te laat aanvraagt, is er geen garantie dat
er ruimte beschikbaar is. Zie de procedure flexibele opvang.
Flexibele opvang is voor ouders met een flexibel arbeidscontract.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag over kosten KDV. Empty Re: Vraag over kosten KDV.

Bericht  Gast vr 7 jan 2011 - 1:10

Kijk even op toeslagen.nl. Niemand kan daar iets over zeggen, want het gaat inkomensafhankelijk. Daar kun je gewoon invullen hoeveel uren je nodig hebt (hou er rekening mee dat je vaak de hele dag betaalt, ook als je je kind 3 uur vroeger ophaalt).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag over kosten KDV. Empty Re: Vraag over kosten KDV.

Bericht  Gast vr 7 jan 2011 - 1:15

Oh en in je voorbeeld staat duidelijk dat 66,15 per dag is. Dus 3 dagen is 3x dat bedrag.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag over kosten KDV. Empty Re: Vraag over kosten KDV.

Bericht  studiebol vr 7 jan 2011 - 1:21

Bedankt Lilith, ik zal is op toeslagen.nl uitrekenen wat we ongeveer terug kunnen krijgen! Dat geeft ook wel een beter beeld.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag over kosten KDV. Empty Re: Vraag over kosten KDV.

Bericht  LeeuwLeeuw vr 7 jan 2011 - 2:49

als ik me niet vergis moet je het aantal uren per maand invullen voor te berekenen toch?

LeeuwLeeuw
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 56
Punten : 58
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag over kosten KDV. Empty Re: Vraag over kosten KDV.

Bericht  Gast vr 7 jan 2011 - 2:52

LeeuwLeeuw schreef:als ik me niet vergis moet je het aantal uren per maand invullen voor te berekenen toch?
Klopt, maar dan doe je gewoon het aantal uren per week, x 52, /12 en voila, je hebt je uren per maand.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag over kosten KDV. Empty Re: Vraag over kosten KDV.

Bericht  LeeuwLeeuw vr 7 jan 2011 - 2:54

ik neem dat altijd meteen over vanuit het contract, maarja dan moet je die natuurlijk wel al hebben.

LeeuwLeeuw
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 56
Punten : 58
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag over kosten KDV. Empty Re: Vraag over kosten KDV.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum