Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Laatste beetje hulp bij dé naam

+26
Caresses
Tinkebell
loesje
Roodkapje
SarahKey
Mamsie
Tsjip
Antibes
Le Chat Noir
Teddyaapje
Parisienne
Bloem86
-Ieniemienie-
Jezzie
Muis
L!ND@
Liadan
PiP
minoessepoes
woezel
Niekske
Barbabella
Tania
Susan
VeryCherry
Sas83
30 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Laatste beetje hulp bij dé naam - Pagina 2 Empty Re: Laatste beetje hulp bij dé naam

Bericht  Parisienne do 19 jan 2012 - 23:34

Ik vind Ravi ook de leukste naam en het best passen bij Tara.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Laatste beetje hulp bij dé naam - Pagina 2 Empty Re: Laatste beetje hulp bij dé naam

Bericht  Teddyaapje do 19 jan 2012 - 23:37

Ik vind Ravi t leukst maar bij Tara vind ik Raf leuker, zou t net als eerder werd voorgesteld als Raff schrijven. Je zou ook nog Ravi als officiele naam, en Raf(f) als roepnaam kunnen kiezen, kan hij straks zelf kijken wat hij wil.

Even heel wat anders, maar wat vind je van de naam Ferre? Vind ik ook heel leuk bij Tara!
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Laatste beetje hulp bij dé naam - Pagina 2 Empty Re: Laatste beetje hulp bij dé naam

Bericht  Gast vr 20 jan 2012 - 0:06

Leuke namen! Ik zou voor Raf gaan smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Laatste beetje hulp bij dé naam - Pagina 2 Empty Re: Laatste beetje hulp bij dé naam

Bericht  Le Chat Noir vr 20 jan 2012 - 0:25

Raven of Ravi.
Ravi is volgens mij van oorsprong een Irakese (of arabische) naam. Ik ken namelijk iemand die zo heet en daar vandaan komt. Maar het is niet zo dat je daar gelijk aan denkt bij deze naam.
Wil je het trouwens uitspreken als Raa-vi of Raffi. Bij de persoon die ik ken is het als in het laatste voorbeeld.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Laatste beetje hulp bij dé naam - Pagina 2 Empty Re: Laatste beetje hulp bij dé naam

Bericht  Gast vr 20 jan 2012 - 0:30

Jammer dat Raven op z'n Nederlands wordt uitgesproken, anders had ik zeker daarvoor gekozen. Nu zou ik voor Raf(f) gaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Laatste beetje hulp bij dé naam - Pagina 2 Empty Re: Laatste beetje hulp bij dé naam

Bericht  Antibes vr 20 jan 2012 - 0:30

De namen zijn allemaal niet mijn smaak. Maar bij Raven denk ik aan een meisje, waarschijnlijk fopte zo'n disney-kinder-serie.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Laatste beetje hulp bij dé naam - Pagina 2 Empty Re: Laatste beetje hulp bij dé naam

Bericht  Tsjip vr 20 jan 2012 - 0:34

Ik vind van die 4 namen Ravi het leukst.

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Laatste beetje hulp bij dé naam - Pagina 2 Empty Re: Laatste beetje hulp bij dé naam

Bericht  Mamsie vr 20 jan 2012 - 0:36

Ook Ravi of Raff. Bij mij stond Xavi nog in het lijstje voor een 2e naam.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Laatste beetje hulp bij dé naam - Pagina 2 Empty Re: Laatste beetje hulp bij dé naam

Bericht  SarahKey vr 20 jan 2012 - 0:40

Ravi vind ik het leukste bij Tara staan.

Raven denk ik aan meervoud van een raaf.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Laatste beetje hulp bij dé naam - Pagina 2 Empty Re: Laatste beetje hulp bij dé naam

Bericht  Gast vr 20 jan 2012 - 0:51

Ik zou voor RAF gaan!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Laatste beetje hulp bij dé naam - Pagina 2 Empty Re: Laatste beetje hulp bij dé naam

Bericht  Sas83 vr 20 jan 2012 - 3:19

Wat veel reacties...

Als het Ravi wordt (is al vanaf het begin míjn voorkeur), spreken we het uit als Raavie. Ravi is van oorsprong Hindoestaans, denken jullie daar niet aan als je het hoort/leest? Rafi met een F is inderdaad van oorsprong Arabisch...

Sas83
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 5
Punten : 7
Registratiedatum : 19-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Laatste beetje hulp bij dé naam - Pagina 2 Empty Re: Laatste beetje hulp bij dé naam

Bericht  Roodkapje vr 20 jan 2012 - 5:08

Raven op z'n Engels vind ik geweldig! op z'n Nederlands is het niet meer dan een zwerm van die irritante vogels Wink Niet echt leuk dan vind ik...

Ravi vind ik wel de leukste uit het rijtje als er nog geen broertje of zusje in beeld zou zijn... !
Raf vind ik echt veel leuker bij Tara staan!
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Laatste beetje hulp bij dé naam - Pagina 2 Empty Re: Laatste beetje hulp bij dé naam

Bericht  Gast vr 20 jan 2012 - 5:57

Raf!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Laatste beetje hulp bij dé naam - Pagina 2 Empty Re: Laatste beetje hulp bij dé naam

Bericht  loesje vr 20 jan 2012 - 6:00

Antibes schreef:De namen zijn allemaal niet mijn smaak. Maar bij Raven denk ik aan een meisje, waarschijnlijk fopte zo'n disney-kinder-serie.
maar als ik er eentje moest kiezen dan word het Ravi de rest vind ik zo niet nederlands.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Laatste beetje hulp bij dé naam - Pagina 2 Empty Re: Laatste beetje hulp bij dé naam

Bericht  Tinkebell vr 20 jan 2012 - 6:15

Ik vind ook Raf of Ravi het leukst!
Tinkebell
Tinkebell
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 49
Punten : 49
Registratiedatum : 19-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Laatste beetje hulp bij dé naam - Pagina 2 Empty Re: Laatste beetje hulp bij dé naam

Bericht  Caresses vr 20 jan 2012 - 6:42

Eerlijk gezegd vind ik de namen niet zo.

Ravi -> doet me denken aan een vogel. Maar vind ik wel het meest oke van je namen.
Raven -> doet me denken aan meerdere vogels, en als je het in het engels uit zou spreken denk ik aan een drugs feest.
Raf -> naam van elektronicawinkel
Mano -> mano/nano deeltjes, tsja ik hou gewoon niet zo van dit soort namen.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Laatste beetje hulp bij dé naam - Pagina 2 Empty Re: Laatste beetje hulp bij dé naam

Bericht  Gast vr 20 jan 2012 - 7:08

alle namen zijn niet mijn smaak, maar als ik zou moeten kiezen, dan zou ik voor Ravi gaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Laatste beetje hulp bij dé naam - Pagina 2 Empty Re: Laatste beetje hulp bij dé naam

Bericht  Gast vr 20 jan 2012 - 7:17

Ik zou echt voor Raff gaan icm Tara, wel met dubbel ff aan het eind, staat mooier vind ik.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Laatste beetje hulp bij dé naam - Pagina 2 Empty Re: Laatste beetje hulp bij dé naam

Bericht  Lavendel vr 20 jan 2012 - 7:19

Ik zou voor Ravi kiezen. Ik associeer die naam met Ravi van Onderweg naar Morgen en die was blank en blond.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Laatste beetje hulp bij dé naam - Pagina 2 Empty Re: Laatste beetje hulp bij dé naam

Bericht  Flower_L vr 20 jan 2012 - 7:24

Rejoy. schreef:alle namen zijn niet mijn smaak, maar als ik zou moeten kiezen, dan zou ik voor Ravi gaan.

+1

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Laatste beetje hulp bij dé naam - Pagina 2 Empty Re: Laatste beetje hulp bij dé naam

Bericht  Gast vr 20 jan 2012 - 7:28

Raf(f) vind ik het mooiste bij Tara!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Laatste beetje hulp bij dé naam - Pagina 2 Empty Re: Laatste beetje hulp bij dé naam

Bericht  Blond vr 20 jan 2012 - 9:20

Geen van de namen is echt mijn smaak, maar dan vind ik Raf het leukste. Ik zou dan misschien het kindje eerder Raffael noemen, en het dan afkorten tot Raf.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Laatste beetje hulp bij dé naam - Pagina 2 Empty Re: Laatste beetje hulp bij dé naam

Bericht  Gast vr 20 jan 2012 - 22:11

Ik vind geen van de namen leuk, maar als ik zou moeten kiezen zou ik Ravi omdraaien en er Ivar van maken. Dat vind ik leuk passen bij Tara.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Laatste beetje hulp bij dé naam - Pagina 2 Empty Re: Laatste beetje hulp bij dé naam

Bericht  Gast za 21 jan 2012 - 0:37

Charlie schreef:Ik vind geen van de namen leuk, maar als ik zou moeten kiezen zou ik Ravi omdraaien en er Ivar van maken. Dat vind ik leuk passen bij Tara.

+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Laatste beetje hulp bij dé naam - Pagina 2 Empty Re: Laatste beetje hulp bij dé naam

Bericht  Gast za 21 jan 2012 - 0:45

Raven zou ik niet voor gaan, in Nederlands en Engels allebei de benaming voor die zwarte vogels. Ik vond het idee van Ravi omdraaien wel leuk en er Ivar van maken. Of daar weer Ivo van maken.

Edit; uit je lijstje zou ik voor Mano kiezen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Laatste beetje hulp bij dé naam - Pagina 2 Empty Re: Laatste beetje hulp bij dé naam

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum