Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wel of niet samen onder de douche?

+33
RYW
maiadebij
Bolleke
Wennes
Liadan
Darius
Star007
Marsy28
L!ND@
Rouge
Floor
Roodkapje
CCC
Flip Fluitketel
Ayla
PapillonRose
Dolphinne
Bruintje Beer
Annemie
-Ieniemienie-
truestar
frolic
Antibes
LotteK
Rush
Poisongirl
Susan
Pussycat
blondje1313
SarahKey
Parisienne
Tania
Mamsie
37 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Wel of niet samen onder de douche? - Pagina 4 Empty Re: Wel of niet samen onder de douche?

Bericht  Gast do 19 jan 2012 - 10:45

Ik noem het ook gewoon bij naam. Net zoals Marsy snap ik ook niet waarom er allemaal vreemde creaties op worden gemaakt. Het is toch ook gewoon een vagina? Wat is er zo vreemd aan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wel of niet samen onder de douche? - Pagina 4 Empty Re: Wel of niet samen onder de douche?

Bericht  RiLiJu do 19 jan 2012 - 11:00

Wij noemen het nu gewoon plasser en piemel.

Mag ik vragen waarom veel van jullie het dan vagina noemen en niet vulva?

RiLiJu
RiLiJu
Prater
Prater

Aantal berichten : 500
Punten : 623
Registratiedatum : 10-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wel of niet samen onder de douche? - Pagina 4 Empty Re: Wel of niet samen onder de douche?

Bericht  RYW do 19 jan 2012 - 11:03

RiLiJu schreef:Wij noemen het nu gewoon plasser en piemel.

Mag ik vragen waarom veel van jullie het dan vagina noemen en niet vulva?




Dat is maar net wat je gewend bent, net zoals de één 'ijskast' zegt en de ander 'koelkast' smile
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wel of niet samen onder de douche? - Pagina 4 Empty Re: Wel of niet samen onder de douche?

Bericht  girli do 19 jan 2012 - 11:05

Wat is er raar aan het woord vagina? Dat is toch net zo normaal als penis/piemel?
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wel of niet samen onder de douche? - Pagina 4 Empty Re: Wel of niet samen onder de douche?

Bericht  RiLiJu do 19 jan 2012 - 11:06

RYW schreef:
RiLiJu schreef:Wij noemen het nu gewoon plasser en piemel.

Mag ik vragen waarom veel van jullie het dan vagina noemen en niet vulva?




Dat is maar net wat je gewend bent, net zoals de één 'ijskast' zegt en de ander 'koelkast' smile

Koelkasten en ijskasten zijn gewoon dezelfde dingen, terwijl er tussen de vagina(het inwendige deel van het geslachtsorgaan) en de vulva(het uitwendige deel van het geslachtsorgaan) toch wel een wezenlijk verschil zit, haha.
RiLiJu
RiLiJu
Prater
Prater

Aantal berichten : 500
Punten : 623
Registratiedatum : 10-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wel of niet samen onder de douche? - Pagina 4 Empty Re: Wel of niet samen onder de douche?

Bericht  Alex do 19 jan 2012 - 11:06

Ik leer mijn dochter ook dat papa een plasser heeft en mama een vagina. Daar is niks raars aan, het heet toch ook zo?

Wij douchen overigens ook gewoon met haar. Mijn man heeft er ook geen moeite mee. Pas geleden zat hij met haar in bad en toen pakte ze zijn piemel beet en zei: 'Ik heb jouw billen!' Dat was hilarisch Very Happy Maar hij heeft wel gelijk uitgelegd dat dat niet zijn billen zijn, maar zijn plasser. En toen was het goed.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wel of niet samen onder de douche? - Pagina 4 Empty Re: Wel of niet samen onder de douche?

Bericht  Susan do 19 jan 2012 - 11:06

De vulva is de buitenkant en de vagina is de binnenkant.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wel of niet samen onder de douche? - Pagina 4 Empty Re: Wel of niet samen onder de douche?

Bericht  Gast vr 20 jan 2012 - 0:05

Hier gaat ons zoontje ook gewoon mee onder de douche, hij weet inmiddels ook dat hij en papa een piemel hebben en ik niet..
Ik noem het straks ook gewoon vagina, zo is het toch ook gewoon, ik vind plasser voor een meisje ook nog wel kunnen maar als ze dan ouder worden zou ik het ook gewoon vagina gaan noemen.

Ik vind het erg vreemd van het KDV.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wel of niet samen onder de douche? - Pagina 4 Empty Re: Wel of niet samen onder de douche?

Bericht  krabbekeklijn vr 20 jan 2012 - 13:36

Ik heb zelf geen kinderen, maar kan me herinnerendat ik vroeger ook met mijn vader of mijn moeder onder de douche ging.

Ik weet nog wel dat ik mijn vader toen ik een jaar of 4/5 was vroeg waarom mama van die kleine luiertjes (maandverband) gebruikte, ik weet niet meer precies wat hij daarop geantwoord heeft, maar het wel op een simpele manier uitgelegd dat meisjes als ze groot zijn dat soms nodig hebben.

Ook als mijn nichtje komt logeren gaan mijn vriend en ik er gewoon mee onder de douche.
krabbekeklijn
krabbekeklijn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 11
Punten : 11
Registratiedatum : 05-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wel of niet samen onder de douche? - Pagina 4 Empty Re: Wel of niet samen onder de douche?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum