Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wel of niet samen onder de douche?

+33
RYW
maiadebij
Bolleke
Wennes
Liadan
Darius
Star007
Marsy28
L!ND@
Rouge
Floor
Roodkapje
CCC
Flip Fluitketel
Ayla
PapillonRose
Dolphinne
Bruintje Beer
Annemie
-Ieniemienie-
truestar
frolic
Antibes
LotteK
Rush
Poisongirl
Susan
Pussycat
blondje1313
SarahKey
Parisienne
Tania
Mamsie
37 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Wel of niet samen onder de douche? - Pagina 2 Empty Re: Wel of niet samen onder de douche?

Bericht  Gast do 19 jan 2012 - 0:56

Antibes schreef:Misschien hadden de kinky dagopvang-dames andere ideeën bij een piemel tussen haar billen. Wel of niet samen onder de douche? - Pagina 2 394967

Dat denk ik dus ook. Alsof een jongen van bijna 3 zich met zulke dingen bezig houdt..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wel of niet samen onder de douche? - Pagina 2 Empty Re: Wel of niet samen onder de douche?

Bericht  Rush do 19 jan 2012 - 0:56

yvonne schreef:
Jolicious schreef:Wat vreemd dat ze adviseren om dan niet meer met hem te douchen. Hij zegt toch iets heel normaals..?

Ze vielen over dat stukje: piemel tussen de billen. Als andere kinderen dat horen en overnemen dan was dat niet zo netjes. Ik had het idee dat zij er iets seksueels van maken ofzo. Ik kan me anders ook niet voorstellen waarom dit nou zo schokkend was.
Ze denken vast dat je zoon heeft gezien dat je man je anaal nam. Wel of niet samen onder de douche? - Pagina 2 394967
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wel of niet samen onder de douche? - Pagina 2 Empty Re: Wel of niet samen onder de douche?

Bericht  Susan do 19 jan 2012 - 0:57

yvonne schreef:

Ze vielen over dat stukje: piemel tussen de billen. Als andere kinderen dat horen en overnemen dan was dat niet zo netjes. Ik had het idee dat zij er iets seksueels van maken ofzo. Ik kan me anders ook niet voorstellen waarom dit nou zo schokkend was.

Dan kunnen ze hem ook op dat moment zelf corrigeren. Jou even gaan vertellen dat je niet meer met je kind mag douchen vind ik echt bespottelijk, naar mijn mening gaan ze daarmee heel ver buiten hun boekje.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wel of niet samen onder de douche? - Pagina 2 Empty Re: Wel of niet samen onder de douche?

Bericht  Mamsie do 19 jan 2012 - 0:58

Rush schreef:
yvonne schreef:
Jolicious schreef:Wat vreemd dat ze adviseren om dan niet meer met hem te douchen. Hij zegt toch iets heel normaals..?

Ze vielen over dat stukje: piemel tussen de billen. Als andere kinderen dat horen en overnemen dan was dat niet zo netjes. Ik had het idee dat zij er iets seksueels van maken ofzo. Ik kan me anders ook niet voorstellen waarom dit nou zo schokkend was.
Ze denken vast dat je zoon heeft gezien dat je man je anaal nam. Wel of niet samen onder de douche? - Pagina 2 394967

Wel of niet samen onder de douche? - Pagina 2 394967 whaha.

Wat een dom mens op het KDV.

OOh kindjes komen hier van heeeeel speciaal kroelen.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wel of niet samen onder de douche? - Pagina 2 Empty Re: Wel of niet samen onder de douche?

Bericht  Susan do 19 jan 2012 - 0:58

En dan nog zeggen dat ze je niks op willen dringen zodat ze zich lekker ingedekt hebben, echt belachelijk.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wel of niet samen onder de douche? - Pagina 2 Empty Re: Wel of niet samen onder de douche?

Bericht  Antibes do 19 jan 2012 - 0:59

yvonne schreef:
Jolicious schreef:Wat vreemd dat ze adviseren om dan niet meer met hem te douchen. Hij zegt toch iets heel normaals..?

Ze vielen over dat stukje: piemel tussen de billen. Als andere kinderen dat horen en overnemen dan was dat niet zo netjes. Ik had het idee dat zij er iets seksueels van maken ofzo. Ik kan me anders ook niet voorstellen waarom dit nou zo schokkend was.

Dat denk ik ook inderdaad. Maar dat is toch gewoon kinderlogica. Papa plast met zijn piemel, mama's plassertje zit tussen haar (voor)billen. Logisch! Very Happy
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wel of niet samen onder de douche? - Pagina 2 Empty Re: Wel of niet samen onder de douche?

Bericht  Gast do 19 jan 2012 - 0:59

Ik vind het ook raar dat het kdv dat heeft geadviseerd, daar hebben zij helemaal niets mee te maken. Maar snap wel dat je daar als moeder zijnde erg onzeker van kan worden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wel of niet samen onder de douche? - Pagina 2 Empty Re: Wel of niet samen onder de douche?

Bericht  Mamsie do 19 jan 2012 - 0:59

Eens met susan verder. Ze heeft zelf zeker geen kinderen.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wel of niet samen onder de douche? - Pagina 2 Empty Re: Wel of niet samen onder de douche?

Bericht  Gast do 19 jan 2012 - 0:59

Rush schreef:
yvonne schreef:
Jolicious schreef:Wat vreemd dat ze adviseren om dan niet meer met hem te douchen. Hij zegt toch iets heel normaals..?

Ze vielen over dat stukje: piemel tussen de billen. Als andere kinderen dat horen en overnemen dan was dat niet zo netjes. Ik had het idee dat zij er iets seksueels van maken ofzo. Ik kan me anders ook niet voorstellen waarom dit nou zo schokkend was.
Ze denken vast dat je zoon heeft gezien dat je man je anaal nam. Wel of niet samen onder de douche? - Pagina 2 394967

Wel of niet samen onder de douche? - Pagina 2 394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wel of niet samen onder de douche? - Pagina 2 Empty Re: Wel of niet samen onder de douche?

Bericht  Antibes do 19 jan 2012 - 1:01

Susan schreef:
yvonne schreef:

Ze vielen over dat stukje: piemel tussen de billen. Als andere kinderen dat horen en overnemen dan was dat niet zo netjes. Ik had het idee dat zij er iets seksueels van maken ofzo. Ik kan me anders ook niet voorstellen waarom dit nou zo schokkend was.

Dan kunnen ze hem ook op dat moment zelf corrigeren. Jou even gaan vertellen dat je niet meer met je kind mag douchen vind ik echt bespottelijk, naar mijn mening gaan ze daarmee heel ver buiten hun boekje.

Inderdaad..
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wel of niet samen onder de douche? - Pagina 2 Empty Re: Wel of niet samen onder de douche?

Bericht  Poisongirl do 19 jan 2012 - 1:03

Wow wat een advies... vind ik echt niet kunnen! Idd net als Susan zegt, hiermee gaan ze ver buiten hun boekje!
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wel of niet samen onder de douche? - Pagina 2 Empty Re: Wel of niet samen onder de douche?

Bericht  Susan do 19 jan 2012 - 1:06

Alsof je ook álles moet doen om te voorkomen dat je kind een keer iets zegt wat andere kinderen mogelijk gaan overnemen. Wel of niet samen onder de douche? - Pagina 2 394967

Als je kind een keer een lelijk woord ziet staan op een viaduct moet je zeker ook voortaan omrijden.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wel of niet samen onder de douche? - Pagina 2 Empty Re: Wel of niet samen onder de douche?

Bericht  truestar do 19 jan 2012 - 1:09

Mamsie schreef:
Rush schreef:
yvonne schreef:
Jolicious schreef:Wat vreemd dat ze adviseren om dan niet meer met hem te douchen. Hij zegt toch iets heel normaals..?

Ze vielen over dat stukje: piemel tussen de billen. Als andere kinderen dat horen en overnemen dan was dat niet zo netjes. Ik had het idee dat zij er iets seksueels van maken ofzo. Ik kan me anders ook niet voorstellen waarom dit nou zo schokkend was.
Ze denken vast dat je zoon heeft gezien dat je man je anaal nam. Wel of niet samen onder de douche? - Pagina 2 394967

Wel of niet samen onder de douche? - Pagina 2 394967 whaha.

Wat een dom mens op het KDV.

OOh kindjes komen hier van heeeeel speciaal kroelen.

Hahahaha dat vind ik wel een goede, heeeeel speciaal kroelen! Y. heeft er nog nooit echt om gevraagd hoe t kan dat er een babytje in mijn buik zit, maar zei laatst toen ik mijn vriend een kus gaf ; als ik jou was zou ik maar oppassen want dalijk heb je weer een baby in je buik Wel of niet samen onder de douche? - Pagina 2 394967

Ze vroeg ook waar haar broertje dan uit kwam, toen ik vroeg wat zei dacht zei ze, nou gewoon uit je muisje (vagina) prima ik ga er geen mooie verhalen omheen verzinnen.

Hier word trouwens ook gewoon gedoucht met zowel mama als papa, vind er niks geks aan..
truestar
truestar
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 320
Punten : 442
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wel of niet samen onder de douche? - Pagina 2 Empty Re: Wel of niet samen onder de douche?

Bericht  -Ieniemienie- do 19 jan 2012 - 1:52

yvonne schreef:Ik vond het ook niet raar maar afgelopen week werd ik er op 'aangesproken' bij het kdv. Mijn zoon had schijnbaar gezegd tegen andere kinderen: papa heeft een piemel en mama heeft een piemel tussen haar billen. ( Hij ziet schijnbaar schaamlippen aan als ook een piemel en de voorkant zijn ook billen volgens hem) Ik heb hem al vaker uitgelegd dat meisjes geen piemeltje hebben maar hij lijkt het niet te snappen. Op het kdv vonden ze dat ik dan misschien niet met hem moest douchen. Ze wilden me niks opdringen maar ze wilden het toch even voorleggen. Ik heb wel gelijk gezegd dat ik me daar verder niet iets van aan trek maar ik zat het me nu toch ff af te vragen hoe andere moeders dat dan doen.
Wat een rare reactie van een kdv zeg Neutral
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wel of niet samen onder de douche? - Pagina 2 Empty Re: Wel of niet samen onder de douche?

Bericht  Gast do 19 jan 2012 - 1:54

Nou, zeg wat een raar ´advies´ van het kdv!

Laat ik het even van 2 kanten belichten, eerst als mama :
L. doucht nu gewoon mee, en die blijft meedouchen. Wij lopen idd ook naakt van de badkamer naar de slaapkamer bijv. dus zo vreemd vind ik het niet. Wij zijn haar papa & mama, en als ze wat ouder is en ze gaat vragen stellen dan geven we daar gewoon normaal antwoord op.

Nu als leidster op het dagverblijf ;
Kindjes vinden het ontzettend intrigerend om elkaar naakt te zien, nou prima, dat hoort er ook bij. Ze vinden het juist een groot feest, als iedereen gewassen wordt ofzo. Pas als de kindjes van 3 jaar of ouder er echt over gaan praten, aan willen zitten (doktertje spelen, vader & moedertje) dan proberen we ze wel af te leiden of te zeggen dat we het anders ook leuk kunnen spelen. Kindjes gaan nu eenmaal vragen stellen en sexualiteit ontdekken, daar vind ik niks mis mee. Vragen die ze dan ook stellen beantwoord ik ook gewoon op een correcte manier, de échte dingen als 'waar komt een baby vandaan' laat ik over aan papa & mama, anders hebben we ook nog altijd iets dat heet Hotel Hoteldebotel, daarin zit een boekje over het menselijk lichaam en staat ook alles in kindertaal uitgelegd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wel of niet samen onder de douche? - Pagina 2 Empty Re: Wel of niet samen onder de douche?

Bericht  -Ieniemienie- do 19 jan 2012 - 1:54

Hier gaan ze ook gewoon mee onder de douche, of ze gaat in bad terwijl een van ons onder de douche staat.
Altijd goed gegaan. Tijdje geleden vroeg ze ineens aan papa: Papa wat heb jij nou op je billen? Nja toen uitgelegd dat Papa een Pielie heeft omdat hij een jongen is, en dat meisjes dat niet hebben. Dus dat daarom ze en mama het niet hadden. Nu snapt ze het wel. Ik vind er ook niks raars aan en is zeker geen reden om niet meer met de kids te douchen!
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wel of niet samen onder de douche? - Pagina 2 Empty Re: Wel of niet samen onder de douche?

Bericht  Annemie do 19 jan 2012 - 2:01

Mijn collega vertelde van de week dat haar dochtertje van 3 met haar man onder de douche had gestaan en had haar dochtertje gevraagd aan haar vader:" papa, zal ik "dat ding" even voor je wassen", haha, had de vader gezegt: "nee, dat doe ik zelf wel". haha.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wel of niet samen onder de douche? - Pagina 2 Empty Re: Wel of niet samen onder de douche?

Bericht  Gast do 19 jan 2012 - 2:20

Hahaha, Annemie Laughing
Zo schrok mijn zus er heel erg van toen mijn neefje werd geboren (1ste jongen sinds lang lang lang geleden) dat bij zo'n kleintje hij ook omhoog kon gaan staan Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wel of niet samen onder de douche? - Pagina 2 Empty Re: Wel of niet samen onder de douche?

Bericht  Gast do 19 jan 2012 - 2:27

Tss, wat een bemoeizucht.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wel of niet samen onder de douche? - Pagina 2 Empty Re: Wel of niet samen onder de douche?

Bericht  Gast do 19 jan 2012 - 2:32

Twellie schreef:Tss, wat een bemoeizucht.

Ik denk dat ik serieus met mijn mond vol tanden zou staan, en als ik er goed over nadenk zou ik het er eens even over hebben met de leidinggevende, ik vind niet dat je bevoegd bent om dat soort dingen te zeggen als groepsleidster (uberhaupt niet hoor, maar toch).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wel of niet samen onder de douche? - Pagina 2 Empty Re: Wel of niet samen onder de douche?

Bericht  Susan do 19 jan 2012 - 2:37

Ik vind de bemoeizucht nog niet eens het ergste nu ik erover nadenk, het ergste vind ik nog dat je een moeder het gevoel geeft dat ze iets heel raars doet door met haar peuterzoontje onder de douche te gaan en dat ze hem daarmee aanzet tot vreemde uitspraken. Dát vind ik het ergste.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wel of niet samen onder de douche? - Pagina 2 Empty Re: Wel of niet samen onder de douche?

Bericht  Bruintje Beer do 19 jan 2012 - 2:51

Parel schreef:Hahaha, Annemie Laughing
Zo schrok mijn zus er heel erg van toen mijn neefje werd geboren (1ste jongen sinds lang lang lang geleden) dat bij zo'n kleintje hij ook omhoog kon gaan staan Laughing
Haha dit zei ik ook toen mijn zoontje dit had. Bij ons is hij ook het 1e jongentje sinds 40 jaar!!

Wij douchen met trouwens met onze kinderen samen.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wel of niet samen onder de douche? - Pagina 2 Empty Re: Wel of niet samen onder de douche?

Bericht  Gast do 19 jan 2012 - 2:57

Bruintje Beer schreef:
Parel schreef:Hahaha, Annemie Laughing
Zo schrok mijn zus er heel erg van toen mijn neefje werd geboren (1ste jongen sinds lang lang lang geleden) dat bij zo'n kleintje hij ook omhoog kon gaan staan Laughing
Haha dit zei ik ook toen mijn zoontje dit had. Bij ons is hij ook het 1e jongentje sinds 40 jaar!!

Wij douchen met trouwens met onze kinderen samen.

Ik denk dat wij niet ver ervandaan zitten idd, het was iig al heel lang geleden! En ondertussen zijn er nog 2 meiden bijgekomen Wink

Moet je wel zeggen dat als ik met mijn werk bezig ben (luiers verschonen bijv.) en ik maak het goed schoon en dat dingetje gaat overeind staan dat ik dan in het begin ook wel even moest slikken hoor! Ik had zelf echt het idee dat ik met hele verkeerde dingen bezig was, of hem aan het stimuleren was ofzo, terwijl dat natuurlijk een gekkengedachte is, ik wilde gewoon alle poep overal vandaan hebben. Vond het in ieder geval erg indrukwekkend.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wel of niet samen onder de douche? - Pagina 2 Empty Re: Wel of niet samen onder de douche?

Bericht  Bruintje Beer do 19 jan 2012 - 2:59

Parel schreef:
Bruintje Beer schreef:
Parel schreef:Hahaha, Annemie Laughing
Zo schrok mijn zus er heel erg van toen mijn neefje werd geboren (1ste jongen sinds lang lang lang geleden) dat bij zo'n kleintje hij ook omhoog kon gaan staan Laughing
Haha dit zei ik ook toen mijn zoontje dit had. Bij ons is hij ook het 1e jongentje sinds 40 jaar!!

Wij douchen met trouwens met onze kinderen samen.

Ik denk dat wij niet ver ervandaan zitten idd, het was iig al heel lang geleden! En ondertussen zijn er nog 2 meiden bijgekomen Wink

Moet je wel zeggen dat als ik met mijn werk bezig ben (luiers verschonen bijv.) en ik maak het goed schoon en dat dingetje gaat overeind staan dat ik dan in het begin ook wel even moest slikken hoor! Ik had zelf echt het idee dat ik met hele verkeerde dingen bezig was, of hem aan het stimuleren was ofzo, terwijl dat natuurlijk een gekkengedachte is, ik wilde gewoon alle poep overal vandaan hebben. Vond het in ieder geval erg indrukwekkend.
Dat van die verkeerde dingen dat had ik ook.
Ik vind het soms nog steeds indrukwekkend. Zo klein nog en dan dit al....haha
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wel of niet samen onder de douche? - Pagina 2 Empty Re: Wel of niet samen onder de douche?

Bericht  Gast do 19 jan 2012 - 3:00

Het is mij nog nooit opgevallen eigenlijk, terwijl ik toch 2 jongens heb... nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wel of niet samen onder de douche? - Pagina 2 Empty Re: Wel of niet samen onder de douche?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum