voor een kindje 2012
+40
nina86
MAS
Annie24
Suusje
Caramba
maiadebij
mauwmauw
Muurvlindertje
Roos
Jasmine
Limburg85
Smaragdje
Ugly Betty
Star007
blondje1313
Amber-
slaatje
CCC
Lejow
tweeling
Le Chat Noir
Pussycat
Viva
bolus26
Puzzle
Triesje1983
JD
**_pearl_**
SleepingBeauty
Silver
Pandora
nillis
Flower_L
myloon
Alyssa
Weegschaal
Linnie1985
Muppetje
Muis
Vlinderjoy
44 plaatsers
Pagina 37 van 40
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Re: voor een kindje 2012
Nou, dan gaan we nu massaal in de duim-houding zitten, en o wee als je morgen niet getest hebt
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Hier ook om en om, soms samen en op de avonden dat manlief koopavond werkt, doet ik het zelf haha, ben er zelfs sneller in. Hoe eerder zij in bed ligt hoe eerder mama echt even tijd voor dr zelf heeft
Gast- Gast
jaja. Wacht wel eerst ff af, waarschijnlijk wordt ik nog wel door mijn werk gebeld, hoe het gaat. Had je het tegen mij over dat boekje? Ik heb grotendeels wel gelezen, vond het een grappig boekje.
Ik had dat boekje op mijn vriend zijn toetsenbord gelegd. zegtie wat moet ik met dat boekje . Ik zei het die heb ik voor een paar euro overgekocht en is een hartstikke leuk boekje
Ik had dat boekje op mijn vriend zijn toetsenbord gelegd. zegtie wat moet ik met dat boekje . Ik zei het die heb ik voor een paar euro overgekocht en is een hartstikke leuk boekje
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Pussycat schreef:Dan zou zondag wel kunnen ja als je ervan uitgaat dat je gelijk een cyclus hebt
Meestal wel hoor. Ik had ook gelijk een cyclus van 28 dagen na stoppen met de pil.
Smaragdje ik zie hem zo ook niet... dacht dat die bestond hmm..
Je kan er ook gewoon eentje van 80 dagen nemen ofzo en dan zie je wel wanneer je het wordt Die had ik eerst ook omdat het zo lang duurde haha
Zal het morgen speciaal voor jou aanmaken
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
@ Linnie, ik ben zo benieuwd voor jou!
Smaragdje- Ratel
Ik voel me vereerd
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Dacht ik al
Smaragdje- Ratel
Waarom nu niet Smaragdje? Ik heb er inmiddels ook 1 ;-).
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Ghehehe hij komt net thuis van het verven. Zegtie: en heb je al getest?
Ik zei tegen hem ik heb niet eens testen in huis en dan wil ik het graag samen met jou doen. Hij had gedacht dat ik het allang gedaan had en dat ik allang testen in huis had.
Ik zei tegen hem ik heb niet eens testen in huis en dan wil ik het graag samen met jou doen. Hij had gedacht dat ik het allang gedaan had en dat ik allang testen in huis had.
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Limburg85 schreef:Waarom nu niet Smaragdje? Ik heb er inmiddels ook 1 ;-).
Omdat ik nu berichtjes stuur als mijn man staat te roken buiten, verder ben ik even aan het genieten van mijn tijd met hem
Smaragdje- Ratel
Wow, wat veel gekletst hier!
Maar linnie fijn dat je vriend nu ook eindelijk achter het testen staat.
Limburg, jammer dat je ongesteld bent geworden, maar het is inderdaad je 1e ronde nog maar!
Spannend Bolus!
Vandaag mijn kerstkado eindelijk bezorgd. Was het een verkeerd cadeau.. was overal wat mis gegaan.
maar bij mij wel weer leuk mis gegaan want ik kreeg ipv een boekenpakket een Vtech sleepy bear babyfoon. Echt super leuk!
Dus ik heb gezegd dat ze mn boekenpakket mogen houden, dit kan ik mooi bewaren voor als er ooit een kleintje is!
En verder wel mooie opmerking van kind van mn werk, die vroeg ineens; wat is jou baan? die dacht dat ik dit werk vrijwilig deed, ik speelde toch net zo leuk als hun Hij was verbaasd dat ik daarvoor gewoon betaald kreeg..
Maar linnie fijn dat je vriend nu ook eindelijk achter het testen staat.
Limburg, jammer dat je ongesteld bent geworden, maar het is inderdaad je 1e ronde nog maar!
Spannend Bolus!
Vandaag mijn kerstkado eindelijk bezorgd. Was het een verkeerd cadeau.. was overal wat mis gegaan.
maar bij mij wel weer leuk mis gegaan want ik kreeg ipv een boekenpakket een Vtech sleepy bear babyfoon. Echt super leuk!
Dus ik heb gezegd dat ze mn boekenpakket mogen houden, dit kan ik mooi bewaren voor als er ooit een kleintje is!
En verder wel mooie opmerking van kind van mn werk, die vroeg ineens; wat is jou baan? die dacht dat ik dit werk vrijwilig deed, ik speelde toch net zo leuk als hun Hij was verbaasd dat ik daarvoor gewoon betaald kreeg..
Vlinderjoy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 251
Punten : 295
Registratiedatum : 26-12-10
Vj, haha die opmerking! Geniaal . Je pakket ziet er inderdaad wel leuk uit. Hoe is het verder?
Linnie, hehe eindelijk ga je testen. Voel je je al wat beter?
Limburg, balen dat je ongesteld bent geworden. Vind het inderdaad fijn dat iedereen een ticker heeft, dan kan ik het tenminste volgen.
Bolus, spannend hoor.
Alyssa, hoe is het met je? Kan je de dag een beetje doorkomen?
Linnie, hehe eindelijk ga je testen. Voel je je al wat beter?
Limburg, balen dat je ongesteld bent geworden. Vind het inderdaad fijn dat iedereen een ticker heeft, dan kan ik het tenminste volgen.
Bolus, spannend hoor.
Alyssa, hoe is het met je? Kan je de dag een beetje doorkomen?
Muis- Prater
- Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Nou ik ook ongesteld geworden hoor.
Pff kreeg vanmorgen ineens kramp! En toen ging ik naar het toilet en hoorde ik ''plons'' Ik had echt zoiets van huh? Verloor ik eerst een stukje stolsel en toen ging ik pas bloeden
Is dat een normale ongesteldheid....?
Nou ja dag 32 dus valt nog wel mee....
Pff kreeg vanmorgen ineens kramp! En toen ging ik naar het toilet en hoorde ik ''plons'' Ik had echt zoiets van huh? Verloor ik eerst een stukje stolsel en toen ging ik pas bloeden
Is dat een normale ongesteldheid....?
Nou ja dag 32 dus valt nog wel mee....
Pussycat- Ratel
Limburg85 schreef:Ik ga ook een ticker aanmaken, is wel zo makkelijk!
Leuk dat jullie voor de tweede gaan. Is dit de eerste ronde? Je kleine man wordt ook al groot zag ik op de foto's van hyves, leuk.
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Lindsya schreef:Limburg85 schreef:Ik ga ook een ticker aanmaken, is wel zo makkelijk!
Leuk dat jullie voor de tweede gaan. Is dit de eerste ronde? Je kleine man wordt ook al groot zag ik op de foto's van hyves, leuk.
Ja we gaan voor een 2e, eerder dan we vooraf hadden gedacht (nou ja voor mij dan haha). Heb net de 1e ronde gehad, deze aankomende spruit is gewoon niet zo ongeduldig als R. haha. Hoe gaat het met jou? Heb je ook facebook?
Limburg85- Ratel
Goodmorning!
Linnie en? Al naar de winkel geweest en getest?
Smaragdje vooruit dat is een legale reden maar vandaag ontkom je er niet aan ;-).
Vlinderjoy heerlijk die logica he van kinderen. Leuke knuffel! Komen denk ook geluidjes en lichtjes uit of niet?
Muis jouw cyclus loopt bijna af, spannend!
Pussycat balen dat je ook ongesteld bent geworden. Geen idee of dat normaal is, nooit gehad. In welke ronde was je zwanger van je dochtertje?
Linnie en? Al naar de winkel geweest en getest?
Smaragdje vooruit dat is een legale reden maar vandaag ontkom je er niet aan ;-).
Vlinderjoy heerlijk die logica he van kinderen. Leuke knuffel! Komen denk ook geluidjes en lichtjes uit of niet?
Muis jouw cyclus loopt bijna af, spannend!
Pussycat balen dat je ook ongesteld bent geworden. Geen idee of dat normaal is, nooit gehad. In welke ronde was je zwanger van je dochtertje?
Limburg85- Ratel
Linnie, je hebt meldplicht!
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
+1Viva schreef:Linnie, je hebt meldplicht!
Maar ze moet eerst nog naar de winkel toch?
Linnie, hoe is het verder met je nu? al wat opgeknapt?
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Toen was ik de 8e ronde zwanger. oow pff ik ga dood...
Pussycat- Ratel
Pussycat schreef:Toen was ik de 8e ronde zwanger. oow pff ik ga dood...
Dus dat zou betekenen dat het de volgende ronde weer zo kan zijn? Ga je daarom dood?
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
haha nee van de pijn. Ow dat het de 8e ronde weer raak is vind ik niet erg hoor dat is dan al bijna
Pussycat- Ratel
Pussycat is de ongesteldheid zo heftig?
Is dat ook de reden dat jullie er 'vroeg' een 2e zijn gegaan?
Is dat ook de reden dat jullie er 'vroeg' een 2e zijn gegaan?
Limburg85- Ratel
Ik ben helemaal niet meer aan de anticonceptie gegaan.
De eerste paar maanden na de geboorte hebben we voorzichtig aangedaan, maar nooit met condoom o.i.d.
En dat het bij onze dochter zolang duurde zat wel steeds in mijn achterhoofd waarom ik er weer zo snel voor wilde gaan ja. Ja je houd er toch rekening mee. Ik was wel even bang dat ik misschien deze keer wel snel zwanger zou zijn, maar dat valt dus tegen Maar nu mag het al een paar maanden wel hoor zeg maar...
De eerste paar maanden na de geboorte hebben we voorzichtig aangedaan, maar nooit met condoom o.i.d.
En dat het bij onze dochter zolang duurde zat wel steeds in mijn achterhoofd waarom ik er weer zo snel voor wilde gaan ja. Ja je houd er toch rekening mee. Ik was wel even bang dat ik misschien deze keer wel snel zwanger zou zijn, maar dat valt dus tegen Maar nu mag het al een paar maanden wel hoor zeg maar...
Pussycat- Ratel
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012