voor een kindje 2012
+40
nina86
MAS
Annie24
Suusje
Caramba
maiadebij
mauwmauw
Muurvlindertje
Roos
Jasmine
Limburg85
Smaragdje
Ugly Betty
Star007
blondje1313
Amber-
slaatje
CCC
Lejow
tweeling
Le Chat Noir
Pussycat
Viva
bolus26
Puzzle
Triesje1983
JD
**_pearl_**
SleepingBeauty
Silver
Pandora
nillis
Flower_L
myloon
Alyssa
Weegschaal
Linnie1985
Muppetje
Muis
Vlinderjoy
44 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: voor een kindje 2012
@ Linnie; ben heel benieuwd naar je test! Voel je je ondertussen al wat beter??
Fijn dat je vriend er nu ook wel achter staat... Ga voor je duimen..
@ Vlinderjoy; wat een schattige beer!! Lief! haha leuke reacties van die kindjes Dat is toch wel een superbaan de hele dag lekker spelen
@ Pussycat; Jammerr weer ongesteld geworden...Maar weer op naar de volgende ronde!
had je het idee dat je al zwanger zou zijn?
Ik heb soms ook wel dat ik het ineens op toilet ongesteld wordt..Vervelend dat je ongi zo heftig is...Ik heb dat soms ook, maar niet altijd gelukkig!
Hopen dat het nu snel raak is dan! je gaat er nu wel meer vanuit zeker omdat het bij je dochter ook een maand of 8 heeft geduurd...
@ muis: Wanneer ga je testen? Nog geen tekenen van ongi??
Zo ik ben lekker vrij vandaag! (althans tot 23.00uur) En het begin hier al mooi te sneeuwen....Hoop dat het niet te erg wordt, want ik hou niet zo van glibberen en glijden op de weg en helemaal niet met nachtdiensten!
Vanmorgen om 8.00 uur was de timmerman hier al voor een dakraam plaatsen...dus dat wordt een lange dag! Ga misschien vanmiddag nog even slapen! (als dat lukt...meestal niet)
Fijn dat je vriend er nu ook wel achter staat... Ga voor je duimen..
@ Vlinderjoy; wat een schattige beer!! Lief! haha leuke reacties van die kindjes Dat is toch wel een superbaan de hele dag lekker spelen
@ Pussycat; Jammerr weer ongesteld geworden...Maar weer op naar de volgende ronde!
had je het idee dat je al zwanger zou zijn?
Ik heb soms ook wel dat ik het ineens op toilet ongesteld wordt..Vervelend dat je ongi zo heftig is...Ik heb dat soms ook, maar niet altijd gelukkig!
Hopen dat het nu snel raak is dan! je gaat er nu wel meer vanuit zeker omdat het bij je dochter ook een maand of 8 heeft geduurd...
@ muis: Wanneer ga je testen? Nog geen tekenen van ongi??
Zo ik ben lekker vrij vandaag! (althans tot 23.00uur) En het begin hier al mooi te sneeuwen....Hoop dat het niet te erg wordt, want ik hou niet zo van glibberen en glijden op de weg en helemaal niet met nachtdiensten!
Vanmorgen om 8.00 uur was de timmerman hier al voor een dakraam plaatsen...dus dat wordt een lange dag! Ga misschien vanmiddag nog even slapen! (als dat lukt...
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Ik ben heel blij dat ik ongesteld ben geworden na een maand ontpillen, maar wat een pijn. Het lijkt net of ze bezig zijn met de grote schoonmaak in mijn buik!!!!
Laatst aangepast door MAS op do 2 feb 2012 - 23:06; in totaal 1 keer bewerkt
MAS- Fluisteraar
- Aantal berichten : 188
Punten : 189
Registratiedatum : 21-11-10
Lekker met dit weer een dakraam plaatsen haha.
Nou ja ik zal wel niet zwanger zijn geweest, maar die gedachte schiet dan wel even door je heen ja. Het is toch maar vreemd. Heb dit nooit zo gehad en ben toch al vaak ongesteld geweest
Ja ik ga wel een beetje uit van rond de 8 maanden zwanger te zijn haha. Maar ja ik denk dat je dat sowieso wel doet. Kijken naar de 1e keer en je daar een beetje op hoopt. Zelfs de meiden die de 1e ronde zwanger waren die hopen/verwachten dat de 2e keer toch ook wel snel te zijn dan...
Maar ja je weet het niet hé? Misschien duurt het nu wel een jaar of langer... hoop het toch niet.
Nou ja ik zal wel niet zwanger zijn geweest, maar die gedachte schiet dan wel even door je heen ja. Het is toch maar vreemd. Heb dit nooit zo gehad en ben toch al vaak ongesteld geweest
Ja ik ga wel een beetje uit van rond de 8 maanden zwanger te zijn haha. Maar ja ik denk dat je dat sowieso wel doet. Kijken naar de 1e keer en je daar een beetje op hoopt. Zelfs de meiden die de 1e ronde zwanger waren die hopen/verwachten dat de 2e keer toch ook wel snel te zijn dan...
Maar ja je weet het niet hé? Misschien duurt het nu wel een jaar of langer... hoop het toch niet.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
FryskeFlinter schreef:+1Viva schreef:Linnie, je hebt meldplicht!
Maar ze moet eerst nog naar de winkel toch?
Linnie, hoe is het verder met je nu? al wat opgeknapt?
Ja dat is waar, hopelijk weten we het straks
Mas, ghehe klinkt wel grappig. Even een paracetamol slikken?
Pussycat, jammer dat je ongesteld bent geworden!
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Ik moet nog wachten tot mn werk beld. Vriendjelief is nu weg met de auto. En anders als hij thuis is laat ik mn mobiel ook thuis, dan zegtie maar dat ik lig te slapen ofzo? En ja voel me alweer stukken beter. Maja hoefde vandaag maar tot 4, dus pak t laatste dagje maar mee.
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Waarom Linnie? Je bent gewoon even naar de apotheek, dat is toegestaan hoor. Je hoeft niet te vertellen dat je testenb aan het inslaan bent, maar daar gaan ze ook echt niet omvragen. En daarbij langzaam weer wat normale dingen oppakken is ook belangrijk voor je herstel.
Ben benieuwd naar je test!
Ben benieuwd naar je test!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Limburg85 schreef:Lindsya schreef:Limburg85 schreef:Ik ga ook een ticker aanmaken, is wel zo makkelijk!
Leuk dat jullie voor de tweede gaan. Is dit de eerste ronde? Je kleine man wordt ook al groot zag ik op de foto's van hyves, leuk.
Ja we gaan voor een 2e, eerder dan we vooraf hadden gedacht (nou ja voor mij dan haha). Heb net de 1e ronde gehad, deze aankomende spruit is gewoon niet zo ongeduldig als R. haha. Hoe gaat het met jou? Heb je ook facebook?
Leuk hoor dat jullie voor de tweede gaan. Ja het kriebel toch he, hoe jong het eerste kindje ook is. Ja ik heb facebook maar volgens mij zijn wij al vrienden.
Met mij gaat het goed. We zijn ook nu bezig voor de tweede. Ik heb alle afspraken al staan in het ziekenhuis en mag mezelf weer gaan prikken dus het wordt weer spannend.
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Muis, met mij gaat het verder goed! En ik zie dat het bij jou spannend is, dat je aan het einde van je cycles zit! Wanneer ga je evt testen?
Pussycat, jammer dat je ongesteld bent geworden. Ik ken dat niet van eerst een stolsel verliezen. Bij mij begint het altijd met weinig bloedverlies.
Limburg, ja klopt, de beer kan zingen en praten en heeft ook rustgevende natuurgeluidjes. Had zo`n babyfoon nog nooit gezien, vind het ook veel leuker dan mijn boekenpakket die ik eigenlijk had moeten ontvangen.
Pussycat, jammer dat je ongesteld bent geworden. Ik ken dat niet van eerst een stolsel verliezen. Bij mij begint het altijd met weinig bloedverlies.
Limburg, ja klopt, de beer kan zingen en praten en heeft ook rustgevende natuurgeluidjes. Had zo`n babyfoon nog nooit gezien, vind het ook veel leuker dan mijn boekenpakket die ik eigenlijk had moeten ontvangen.
Vlinderjoy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 251
Punten : 295
Registratiedatum : 26-12-10
nou linnie,kwam speciaal voor jou,nog geen test!
ik ben vandaag ongesteld geworden, wel fijn een nette eerste cyclus maar lekker is anders daarom:shock: en stiekem ook wel een beetje jammer.
ik ben vandaag ongesteld geworden, wel fijn een nette eerste cyclus maar lekker is anders daarom:shock: en stiekem ook wel een beetje jammer.
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Hallo allemaal hier ben ik ook weer eens. Heb woensdag en gisteren gewerkt, dus pas vandaag weer helemaal bij kunnen lezen.
@ Linnie, zie dat ik nog niets heb gemist en dat je nog niet hebt getest. Wel fijn dat je vriend er nu achter staat. En je kunt natuurlijk ook zelf even je werk bellen. Ik weet niet waarvoor ze bellen natuurlijk, maar ik zou daar niet op wachten.
@ Nina, mijn vriend wilde bij de eerste er ook niet over praten hoor. Nu hij eenmaal papa is en we voor een tweede gaan kan het hem niet snel genoeg gaan. Vaders in spé moeten er eerst aan wennen.
@ Bolus, jammer dat je ongesteld bent geworden, maar wel een nette cyclus. op naar ronden 2.
@ Muis, spannend hoor. Hoe was je cyclus altijd en wanneer wil je gaan testen?
@ Pussycat, wat balen dat je ongesteld bent geworden. Dat met die plons herken ik niet. ik ben zelf ook al zoveel jaar ongesteld en zoals ik hem deze keer heb gehad, met eigenlijk alleen maar slijm en weinig bloed. ken ik ook niet. Ons lichaam houdt van verrassingen.
@ all, wow wat was er weer veel gekletst. Hier is alles goed. De ongi is nu weer helemaal verdwenen. Zat vanmorgen nog wel erg te twijfelen of ik zou testen. Vind het namelijk nog steeds een rare ongi en kijk het wel aan tot de volgende maand, maar zat te denken stel dat ik dan niet ongi zou worden weet ik nooit wanneer het raak zou zijn. Ik heb nu toch maar besloten om te wachten en als ik de komende maand wel ineens allemaal herkenbare klachten ga krijgen dan test ik alsnog.
T is weer wat beter te pas.Kwam erachter dat ze in een sprongetje zat en daarom zo vervelend is/was. Vanmorgen heb ik de diepvries even schoongemaakt. konden alle spullen mooi buiten staan. Hier ligt ondertussen een heel klein laagje sneeuw. hoe is dat bij jullie?
@ Linnie, zie dat ik nog niets heb gemist en dat je nog niet hebt getest. Wel fijn dat je vriend er nu achter staat. En je kunt natuurlijk ook zelf even je werk bellen. Ik weet niet waarvoor ze bellen natuurlijk, maar ik zou daar niet op wachten.
@ Nina, mijn vriend wilde bij de eerste er ook niet over praten hoor. Nu hij eenmaal papa is en we voor een tweede gaan kan het hem niet snel genoeg gaan. Vaders in spé moeten er eerst aan wennen.
@ Bolus, jammer dat je ongesteld bent geworden, maar wel een nette cyclus. op naar ronden 2.
@ Muis, spannend hoor. Hoe was je cyclus altijd en wanneer wil je gaan testen?
@ Pussycat, wat balen dat je ongesteld bent geworden. Dat met die plons herken ik niet. ik ben zelf ook al zoveel jaar ongesteld en zoals ik hem deze keer heb gehad, met eigenlijk alleen maar slijm en weinig bloed. ken ik ook niet. Ons lichaam houdt van verrassingen.
@ all, wow wat was er weer veel gekletst. Hier is alles goed. De ongi is nu weer helemaal verdwenen. Zat vanmorgen nog wel erg te twijfelen of ik zou testen. Vind het namelijk nog steeds een rare ongi en kijk het wel aan tot de volgende maand, maar zat te denken stel dat ik dan niet ongi zou worden weet ik nooit wanneer het raak zou zijn. Ik heb nu toch maar besloten om te wachten en als ik de komende maand wel ineens allemaal herkenbare klachten ga krijgen dan test ik alsnog.
T is weer wat beter te pas.Kwam erachter dat ze in een sprongetje zat en daarom zo vervelend is/was. Vanmorgen heb ik de diepvries even schoongemaakt. konden alle spullen mooi buiten staan. Hier ligt ondertussen een heel klein laagje sneeuw. hoe is dat bij jullie?
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
Lindsya schreef:Limburg85 schreef:Lindsya schreef:Limburg85 schreef:Ik ga ook een ticker aanmaken, is wel zo makkelijk!
Leuk dat jullie voor de tweede gaan. Is dit de eerste ronde? Je kleine man wordt ook al groot zag ik op de foto's van hyves, leuk.
Ja we gaan voor een 2e, eerder dan we vooraf hadden gedacht (nou ja voor mij dan haha). Heb net de 1e ronde gehad, deze aankomende spruit is gewoon niet zo ongeduldig als R. haha. Hoe gaat het met jou? Heb je ook facebook?
Leuk hoor dat jullie voor de tweede gaan. Ja het kriebel toch he, hoe jong het eerste kindje ook is. Ja ik heb facebook maar volgens mij zijn wij al vrienden.
Met mij gaat het goed. We zijn ook nu bezig voor de tweede. Ik heb alle afspraken al staan in het ziekenhuis en mag mezelf weer gaan prikken dus het wordt weer spannend.
Wat spannend voor jullie dat de afspraken nu staan! Vanaf wanneer mag je weer gaan prikken?
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Pussycat ik kan me helemaal voorstellen dat je toch in je achterhoofd rekening houdt met hoe het bij de 1e is gegaan, dat had ik ook ook al weet ik natuurlijk heel goed dat dat geen garantie is bij de volgende.
De pijn inmiddels wat gezakt?
SleepingBeauty hopelijk valt er bij jou niet te veel sneeuw als je vanavond nog op pad moet.
MAS fijn dat je ongesteld bent geworden en keurig ook!
Linnie eigenlijk moet ik wel een beetje lachen om je dat je je zo druk maakt over het bellen van je werk.
Bolus wat is je cyclus van deze ronde? Fijn dat je lichaam het nog doet maar we worden toch liever niet ongesteld en een positieve test!
Nillis hoelang ben je uiteindelijk ongesteld geweest en niet veel bloed?
Hier gelukkig geen sneeuw! Net zijn er wel een aantal vlokjes gevallen maar is gelukkig weer gestopt.
De pijn inmiddels wat gezakt?
SleepingBeauty hopelijk valt er bij jou niet te veel sneeuw als je vanavond nog op pad moet.
MAS fijn dat je ongesteld bent geworden en keurig ook!
Linnie eigenlijk moet ik wel een beetje lachen om je dat je je zo druk maakt over het bellen van je werk.
Bolus wat is je cyclus van deze ronde? Fijn dat je lichaam het nog doet maar we worden toch liever niet ongesteld en een positieve test!
Nillis hoelang ben je uiteindelijk ongesteld geweest en niet veel bloed?
Hier gelukkig geen sneeuw! Net zijn er wel een aantal vlokjes gevallen maar is gelukkig weer gestopt.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Limburg, ik mag rond 26 februari voor het eerst gaan prikken dat moet mijn eerste dag van mijn menstruatie zijn dus ik hoop dat alles op tijd loopt
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
@limburg zat vandaag op dag 29 dus dat is prima. ben pas 31 december gestopt dus op zich zou het anders ook wel heel snel geweest zijn!
@pussycat zag net je topic in persoonlijk: ik herken je verhaal helaas,hier net zoiets met mn vader.Vind het nu vooral moeilijk hoe het zal gaan als ik zwanger ben. Het contact is officieel niet verbroken maar is wel heel minimaal( alleen verjaardag en kerstkaarten eigenlijk)
@lindey de 26e is al lekker snel mooi!
@pussycat zag net je topic in persoonlijk: ik herken je verhaal helaas,hier net zoiets met mn vader.Vind het nu vooral moeilijk hoe het zal gaan als ik zwanger ben. Het contact is officieel niet verbroken maar is wel heel minimaal( alleen verjaardag en kerstkaarten eigenlijk)
@lindey de 26e is al lekker snel mooi!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
@ limburg85, ik ben vorige week zondag ongesteld geworden tot afgelopen woensdag , maar heb zeg maar alle dagen het bloedverlies gehad wat ik nogmaal op dag 3 of 4 heb. Echt minimaal en heel licht rood van kleur met veel slijm. Sorry voor de smerige details. Geen stolsels en ook niet donkerrood wat normaal is.
nillis- Kletskop
Ik heb hier even de afgelopen paar pagina's gelezen en Linnie: je maakt het wel heel erg spannend . Hopelijk vandaag nog goed nieuws!
Gast- Gast
Wat een sneeuw zeg! Gelukkig hoef ik niet met de auto weg de komende dagen
@ Bolus, jammer dat jij ongesteld ben geworden, maar wat fijn dat het een nette cyclus was!
@ Nillis, waarom denk jij dat het misschien toch raak kan zijn?
@ Limburg, ik maak mijn ticker zo
@ Pussycat, fijn dat het weer netjes weas, maar wel jammer dat het niet raak is. Wat een apart begin trouwens..
@ Linnie, en en?
@ Bolus, jammer dat jij ongesteld ben geworden, maar wat fijn dat het een nette cyclus was!
@ Nillis, waarom denk jij dat het misschien toch raak kan zijn?
@ Limburg, ik maak mijn ticker zo
@ Pussycat, fijn dat het weer netjes weas, maar wel jammer dat het niet raak is. Wat een apart begin trouwens..
@ Linnie, en en?
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Hoi meiden,
Ik kom even binnen vallen. Ik heb nu al 4 dagen roze/bruine afscheiding. Het is een week voor mijn nod begonnen, over 3 dagen heb ik dus mijn nod. Hebben jullie dit ook voor je menstruatie? En ook zo lang al? Ik heb dit zelf nog niet eerder gehad, maar dit is ook pas mijn tweede 'normale' cyclus sinds het stoppen met de pil, dus heb weinig vergelijkingsmateriaal..
Ik kom even binnen vallen. Ik heb nu al 4 dagen roze/bruine afscheiding. Het is een week voor mijn nod begonnen, over 3 dagen heb ik dus mijn nod. Hebben jullie dit ook voor je menstruatie? En ook zo lang al? Ik heb dit zelf nog niet eerder gehad, maar dit is ook pas mijn tweede 'normale' cyclus sinds het stoppen met de pil, dus heb weinig vergelijkingsmateriaal..
Ellebel- Prater
- Aantal berichten : 568
Punten : 644
Registratiedatum : 12-12-10
Linnie, heb je nou al getest?
Bolus, balen dat je ongi bent geworden.
Weet niet meer wie het vroeg, maar ik ga morgen nog niet testen. Heb morgen een crematie en zondag viert mijn pa zijn verjaardag. Het wordt dus sowieso na het weekend als ik dan nog niet ongesteld ben. Mijn vriend wil verrast worden en er niet bij zijn als ik test. Vind het wel spannend hoor, hoop echt dat het raak is. Gelukkig sta ik er wel nuchter in, de 1e x raak zou wel erg vlug zijn. Voel me ook nog niet zeker over mijn cyclus. Ben pas 2 x ongesteld geweest zonder pil. 1x op 37 dagen en 1x op 29 dagen. We wachten maar gewoon even af.
Bolus, balen dat je ongi bent geworden.
Weet niet meer wie het vroeg, maar ik ga morgen nog niet testen. Heb morgen een crematie en zondag viert mijn pa zijn verjaardag. Het wordt dus sowieso na het weekend als ik dan nog niet ongesteld ben. Mijn vriend wil verrast worden en er niet bij zijn als ik test. Vind het wel spannend hoor, hoop echt dat het raak is. Gelukkig sta ik er wel nuchter in, de 1e x raak zou wel erg vlug zijn. Voel me ook nog niet zeker over mijn cyclus. Ben pas 2 x ongesteld geweest zonder pil. 1x op 37 dagen en 1x op 29 dagen. We wachten maar gewoon even af.
Muis- Prater
- Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Ellebel schreef:Hoi meiden,
Ik heb dit niet gehad, maar dit is ook pas mijn 3e maand. Misschien dat iemand anders je kan helpen?
Muis- Prater
- Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Muis, spannend aan het worden voor jou!
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
idd, en geen smoesjes meer haha, dan stap maar op de slee richting de avondapotheek
Wij zijn hier te benieuwd
Wij zijn hier te benieuwd
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Hoe is het vandaag hier? Nog zwangeren gespot hihi. Hier geen nieuws, moest alsnog vandaag 2,5 uur werken, maar was mooi in 1uur klaar en ben gegaan! Heb wel mijn leidinggevende aan de telefoon gehad en uitgelegd dat ik toch niet helemaal lekker in mijn vel zat omtrend de uren etc. Zij zei dat het niks had te maken met het feit of mijn contract wel of niet verlengd gaat worden (heb ik nog weinig aan maar goed..)
Fijne avond, en bovenal, een fijn (sneeuwerig) weekend!
Fijne avond, en bovenal, een fijn (sneeuwerig) weekend!
Gast- Gast
@ smaragdje, ik weet niet waarom het raak zou kunnen zijn, maar ik ken deze ongi niet van mij en bij T heb ik vanaf week 6- week 12 bloedverlies gehad. En nu was het voor mijn gevoel een week te vroeg, dus zat ik te denken aan een innestelingsbloeding. Vandaar dat ik zat te twijfelen. We gaan gewoon weer aan de klus voor een nieuwe ronde, maar als ik ineens vage klachten krijg ga ik toch testen.
@ Ellebel, ik heb nooit voor mijn nod bruin bloedverlies gehad. Heb je altijd een vaste cyclus? Ik heb het wel van week 6 tot week 12 in mijn zwangerschap van T gehad. Ik zou het nog even aankijken.
@ Ellebel, ik heb nooit voor mijn nod bruin bloedverlies gehad. Heb je altijd een vaste cyclus? Ik heb het wel van week 6 tot week 12 in mijn zwangerschap van T gehad. Ik zou het nog even aankijken.
nillis- Kletskop
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012