Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

SPIN!

+3
Tiana
VeryCherry
lyke
7 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

SPIN! - Pagina 2 Empty Re: SPIN!

Bericht  VeryCherry do 19 jan 2012 - 4:13

Weet je wat ook goed werkt Stofzuiger? Al het zilverwerk oppoetsen Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

SPIN! - Pagina 2 Empty Re: SPIN!

Bericht  Gast do 19 jan 2012 - 4:24

VeryCherry schreef:Weet je wat ook goed werkt Stofzuiger? Al het zilverwerk oppoetsen Wink
Dat heb ik niet haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

SPIN! - Pagina 2 Empty Re: SPIN!

Bericht  VeryCherry do 19 jan 2012 - 4:28

Dan schaf je het toch aan Wink
Alleen al zilverpoets op je handen wekt de illusie dat je héél druk bent geweest Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

SPIN! - Pagina 2 Empty Re: SPIN!

Bericht  Gast do 19 jan 2012 - 4:29

Kan je ook gewoon even wat zilveren ringen of kettingen poetsen, heb je ook vieze handen Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

SPIN! - Pagina 2 Empty Re: SPIN!

Bericht  VeryCherry do 19 jan 2012 - 4:32

Jaaa inderdaad Very Happy
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

SPIN! - Pagina 2 Empty Re: SPIN!

Bericht  Gast do 19 jan 2012 - 6:56

_Chance schreef:
Caroow schreef:Ik heb nog maar 1 keer een kakkerlak gezien, die keek me aan terwijl ik op een toilet zat in Turkije, maar dat vond ik echt niet eng. Spinnen vind ik veeel enger.

Wat overigens ook lekker ruikt is vanillesuiker opzuigen, dit dood alleen geen spinnen:)

Kakkerlakken vind ik ook niet echt eng. Ze zijn gewoon.. nasty! Vooral het geluid als je ze plet met een tijdschrift (echt zo'n krak geluid).

Ik heb toch echt tien keer liever een spin dan een kakkerlak in huis laughcry (ben voor beide niet bang overigens)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

SPIN! - Pagina 2 Empty Re: SPIN!

Bericht  Gast do 19 jan 2012 - 6:57

Marsy28 schreef:ff he? NOOIT een kakkerlak pletten. Kakkerlakken dragen eitjes op hun buik, altijd. Als jij ze plet plakken die praktisch onzichtbare eitjes vast op de plek van pletten en dan heb je dus alleen nog maar meer kakkerlakjes op een gegeven moment. En dat gaat sneller dan je denkt! Kakkerlakspray helpt geweldig.

Broodje aap. Gewoon doodmaken dus. En ze dragen een eipakketje dat is niet onzichtbaar. Moet maar net aan het uitkomen zijn precies op het moment dat jij die kakkerlak doodtrapt. Die kans is wel erg miniscuul.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

SPIN! - Pagina 2 Empty Re: SPIN!

Bericht  Marsy28 do 19 jan 2012 - 7:05

Zusje schreef:
Marsy28 schreef:ff he? NOOIT een kakkerlak pletten. Kakkerlakken dragen eitjes op hun buik, altijd. Als jij ze plet plakken die praktisch onzichtbare eitjes vast op de plek van pletten en dan heb je dus alleen nog maar meer kakkerlakjes op een gegeven moment. En dat gaat sneller dan je denkt! Kakkerlakspray helpt geweldig.

Broodje aap. Gewoon doodmaken dus. En ze dragen een eipakketje dat is niet onzichtbaar. Moet maar net aan het uitkomen zijn precies op het moment dat jij die kakkerlak doodtrapt. Die kans is wel erg miniscuul.

Je hebt gewoon gelijk. Ik heb het inderdaad gegoogled en kon het nergens terug vinden. Toch is het me tot vervelends toe in Australie verteld. Dus ja, dan ga je het snel geloven. Maar goed, neem het dus terug. Maaaaar, ik blijf erbij dat ik de angst niet snap.
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

SPIN! - Pagina 2 Empty Re: SPIN!

Bericht  Gast do 19 jan 2012 - 7:06

De angst stamt waarschijnlijk af van het feit dat ze ziektes kunnen overdragen (muizen en kakkerlakken dan). Het is een nogal hardnekkig broodje aap verhaal ja. Gelukkig ben ik met de waarheid opgevoed laughcry.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

SPIN! - Pagina 2 Empty Re: SPIN!

Bericht  Marsy28 do 19 jan 2012 - 7:16

Zusje schreef:De angst stamt waarschijnlijk af van het feit dat ze ziektes kunnen overdragen (muizen en kakkerlakken dan). Het is een nogal hardnekkig broodje aap verhaal ja. Gelukkig ben ik met de waarheid opgevoed laughcry.

Maar dit topic gaat over een spin.
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

SPIN! - Pagina 2 Empty Re: SPIN!

Bericht  Gast do 19 jan 2012 - 7:17

Marsy28 schreef:
Zusje schreef:De angst stamt waarschijnlijk af van het feit dat ze ziektes kunnen overdragen (muizen en kakkerlakken dan). Het is een nogal hardnekkig broodje aap verhaal ja. Gelukkig ben ik met de waarheid opgevoed laughcry.

Maar dit topic gaat over een spin.

Ja maar we hadden het over kakkerlakken dus wist niet wat je bedoelde, vandaar tussen haakjes. Van die spinnen begrijp ik ook echt niet... Mss van die onwijze joekels in het buitenland maar die Nederlandse spinnen, kom op...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

SPIN! - Pagina 2 Empty Re: SPIN!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum