Belastingaangifte
+14
M@niek
Pandora
Rush
Parisienne
Bliss
Fayebella
Bruintje Beer
rapa nui
Tsjip
Lejow
Blond
banjer49
Beachgirl
Sarah1985
18 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Belastingaangifte
Zodra ik al mijn aangiftes binnen heb ( een stuk of 9 dit jaar), ga ik mijn aangifte zelf doen. Ik heb niks anders op te geven dan loon en dat doe ik al jaren zelf. Zodra ik ooit een huis heb (koop), zal ik wel de hulp van mijn vader inschakelen. Voorlopig even niet dus.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
silly-one schreef:Zodra ik al mijn aangiftes binnen heb ( een stuk of 9 dit jaar), ga ik mijn aangifte zelf doen. Ik heb niks anders op te geven dan loon en dat doe ik al jaren zelf. Zodra ik ooit een huis heb (koop), zal ik wel de hulp van mijn vader inschakelen. Voorlopig even niet dus.
Fijn he al die verschillende papiertjes?! Ik heb er dit jaar gelukkig 'maar' 2. Vorig jaar stond mijn teller op 5 of 6.
Maar aan de andere kant: het is het wachten wel waard op al papiertjes want er komt veel geld vrij na het invullen
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Ik heb dit jaar bij 4 bedrijven gewerkt, dus 4 jaaropgaves. Is dat nou voordelig of juist niet? Of is daar niks over te zeggen?
Gast- Gast
Het is puur afhankelijk van hoeveel je verdient heb. Heb je veel verdient dan kom je in een hogere belastingschaal terecht. Het is dus niet afhankelijk van bij hoeveel bedrijven je hebt gewerkt.
Ik weet wel dat ik de laatste maanden heb gewerkt waarbij ik geen heffingskorting had. Dus ik krijg vanuit hun een hoop terug als het goed is, want ik heb nu niet echt zoveel meer verdient t.o.v. vorig jaar.
Ik weet wel dat ik de laatste maanden heb gewerkt waarbij ik geen heffingskorting had. Dus ik krijg vanuit hun een hoop terug als het goed is, want ik heb nu niet echt zoveel meer verdient t.o.v. vorig jaar.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Ik heb dit jaar voor het eerst maar 2 jaaropgaven.
Heb altijd meerdere banen tegelijk gehad dus was altijd een hoop papieren (en een hoop geld terug, dat dan weer wel ) maar over 2011 zal het wel meevallen.
Heb altijd meerdere banen tegelijk gehad dus was altijd een hoop papieren (en een hoop geld terug, dat dan weer wel ) maar over 2011 zal het wel meevallen.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» belastingaangifte - kan dit??
» Belastingaangifte
» Nog even één belastingaangifte-vraagje
» Belastingaangifte 2012
» Belastingaangifte 2011!
» Belastingaangifte
» Nog even één belastingaangifte-vraagje
» Belastingaangifte 2012
» Belastingaangifte 2011!