Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Is dit genoeg voor 5/6 personen?

+13
TGR
Arwyn
Suus
Paper Crown
blondje1313
silly-one
Inge
Monte
Antibes
minoessepoes
Rush
Penny Blossom
Tesss
17 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Is dit genoeg voor 5/6 personen? - Pagina 2 Empty Re: Is dit genoeg voor 5/6 personen?

Bericht  Rush wo 18 jan 2012 - 0:57

Niekske schreef:
Arwyn schreef:Genoeg saus, genoeg kip, ik zou er gewoon meer groente doorheen doen!
Zo'n zak kant en klare wokgroente. Kost je geen tijd om te snijden, maar is wel zo lekker erdoor.

+1, drie potten saus is echt way too much! Van één pot kun je in principe met 3 grote of 4 normale eters eten. Als je em extra vult met groenten of fruit nog wel met meer. Dan ongeveer 100 gram vlees pp, en ik had er denk ik wel twee of drie zakken wokgroenten bij gegooid denk ik... maar ik had het fruit achterwege gelaten, ik vind dat zo goor, die zoetigheid door een warme maaltijd!
Ik vind dat je dan echt weinig saus hebt. Het is dat ik m`n vriend ook wat gun, maar anders zou ik driekwart pot op m`n bord hebben denk ik. Is dit genoeg voor 5/6 personen? - Pagina 2 827601
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit genoeg voor 5/6 personen? - Pagina 2 Empty Re: Is dit genoeg voor 5/6 personen?

Bericht  Arwyn wo 18 jan 2012 - 1:10

Bluh, ik houd daar dus echt totaal niet van!
Als het aan mij zou liggen, zou ik 1 pot gebruiken voor zoveel mensen, haha.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Niekske wo 18 jan 2012 - 1:21

Rush schreef:
Niekske schreef:
Arwyn schreef:Genoeg saus, genoeg kip, ik zou er gewoon meer groente doorheen doen!
Zo'n zak kant en klare wokgroente. Kost je geen tijd om te snijden, maar is wel zo lekker erdoor.

+1, drie potten saus is echt way too much! Van één pot kun je in principe met 3 grote of 4 normale eters eten. Als je em extra vult met groenten of fruit nog wel met meer. Dan ongeveer 100 gram vlees pp, en ik had er denk ik wel twee of drie zakken wokgroenten bij gegooid denk ik... maar ik had het fruit achterwege gelaten, ik vind dat zo goor, die zoetigheid door een warme maaltijd!
Ik vind dat je dan echt weinig saus hebt. Het is dat ik m`n vriend ook wat gun, maar anders zou ik driekwart pot op m`n bord hebben denk ik. Is dit genoeg voor 5/6 personen? - Pagina 2 827601

Ik kan me er iets bij voorstellen Wink maar op de pot staat dat het voor vier personen is (met kip + rijst) dat zijn altijd maar kleine porties, maar het is zo verschillend hoeveel mensen eten...
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Muurvlindertje wo 18 jan 2012 - 1:29

TGR schreef:Chicken tonight. Ik zou niet zo blij zijn als ik dat voorgeschoteld kreeg. Cry

+ 1. Al helemaal niet met fruit er doorheen.
Muurvlindertje
Muurvlindertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11

Bericht  Rush wo 18 jan 2012 - 1:29

Niekske schreef:

Ik kan me er iets bij voorstellen Wink maar op de pot staat dat het voor vier personen is (met kip + rijst) dat zijn altijd maar kleine porties, maar het is zo verschillend hoeveel mensen eten...
Ja, misschien zijn wij grote eters hoor, al vind ik zelf van niet, m`n vriend eet zelfs weinig vind ik, maar als wij wereldgerechten eten of iets voor 3-4 personen op het pak, dan is het altijd gewoon op. Als er 2-3 personen op het pak staat, hebben we soms maar net genoeg. Neutral
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Arwyn wo 18 jan 2012 - 1:31

Dat is hier net zo, maar mijn vriend is wel echt een grote eter.
Die eet voor 3, haha.
Gelukkig eet ik voor 1/2, dus dat heft elkaar weer mooi op Wink
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Rush wo 18 jan 2012 - 1:33

Ik eet normaal naar mijn idee en m`n vriend eet weinig voor een man. Alleen als hij iets heeeeel erg lekker vindt, dan eet hij veel.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  SarahKey wo 18 jan 2012 - 1:43

Rush schreef:
Niekske schreef:

Ja, misschien zijn wij grote eters hoor, al vind ik zelf van niet, m`n vriend eet zelfs weinig vind ik, maar als wij wereldgerechten eten of iets voor 3-4 personen op het pak, dan is het altijd gewoon op. Als er 2-3 personen op het pak staat, hebben we soms maar net genoeg. Neutral

Zo gaat dat bij ons ook. Maar met pasta/rijst ben ik wel een grote eter, schep rustig twee keer op.

Alleen mexicaanse enchillades, daar kun je echt wel met 4 man van eten.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Rush wo 18 jan 2012 - 1:45

Wij eten alleen maar pasta en rijst, haha!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 18 jan 2012 - 1:51

Ik ga ook meestal uit van 125gr vlees per persoon. Een schaal rauwkost bij maken is altijd handig! Persoonlijk heb ik na het eten van rijstgerecht al erg snel weer trek. smile

Edit: Naan bij serveren is ook erg lekker trouwens! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Printje wo 18 jan 2012 - 1:51

Rush schreef:Wij eten met z`n 2en 1 pot chicken tonight en 500gram kipfilet.

+1, dit lust trouwens mijn kleine man ook.

We zeggen altijd voor de grap, mijn man en ik hebben tonight en ons kind heeft CHICKEN tonight (hij wil namelijk al onze kip altij hebben)
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Gast wo 18 jan 2012 - 6:57

Wij eten met zn vieren 1 pot chicken tonight, 500 gram kip en dan rijst. Maar ik doe ook altijd nog een beetje water erbij, anders is die saus zo dik, vind dat niet lekker :P

Gast
Gast

Bericht  SarahKey wo 18 jan 2012 - 7:38

500 gram kipfilet gebruik ik nooit voor twee personen, vind ik veel te veel. Ik koop bij lidl een bakje met 3 grote kipfilets (200 gram per stuk) en per roerbakgerecht gebruik ik 1 kipfilet. Klein snijden dan lijkt het meer en met veel groenten erbij is dit meer als genoeg.

Chicken tonight eten we nooit maar we zouden met 1 pot wel genoeg hebben.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: