Even hier vragen!
+3
Susan
Star007
Paper Crown
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Even hier vragen!
Hi,
Ik krijg zondag een etertje van bijna 2 jaar.. ze schijnt alles te lusten maar oh wat vind ik het moeilijk om voor die kleine muppet te koken.. (sowieso, koken!) wat stellen mama's hier voor?
Ik krijg zondag een etertje van bijna 2 jaar.. ze schijnt alles te lusten maar oh wat vind ik het moeilijk om voor die kleine muppet te koken.. (sowieso, koken!) wat stellen mama's hier voor?
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Re: Even hier vragen!
Een pasta met lekkere groenten
kipfiletje, appelmoes en gebakken aardappeltjes of frietjes
..gewoon wat je normaal ook eet.. kan natuurlijk ook, mits het niet te pittig is.
kipfiletje, appelmoes en gebakken aardappeltjes of frietjes
..gewoon wat je normaal ook eet.. kan natuurlijk ook, mits het niet te pittig is.
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Moussaka valt hier altijd wel in de smaak.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Susan schreef:Moussaka valt hier altijd wel in de smaak.
Ik las dat laast al bij je ja! Hoe maak je dat?
Ze schijnt zelfs garnalen te lusten en ik kan wel een lekkere pasta maken met garnalen denk ik..Elodie schreef:Bijna alle kinderen houden wel van pannenkoeken en spaghetti.
Dat is heerlijk als n kind zoveel lust. Dan zou ik zeker dat doen.
Had ik ook maar zo'n kind.....
Had ik ook maar zo'n kind.....
Gast- Gast
Oven voorverwarmen op 180 graden.
Als eerste aardappels schillen, in plakjes snijden en koken met een beetje zout.
Olie verhitten, gehakt rullen met heel veel kaneel, vrij veel knoflook en een beetje oregano, dan voeg je ongeveer 2/3 van een pakje gezeefde tomaten toe en dat laat je pruttelen. Naar smaak zout toevoegen.
In een koekenpan verhit je olie en daarin bak je weer met kaneel, knoflook en oregano schijven aubergine lekker bruin en daar doe je het restant van het pakje gezeefde tomaten bij.
De aardappels afgieten en dan in een ingevette ovenschaal om en om aubergine, aardappel en gehakt. Ik doe er altijd zachte geitenkaas bovenop om te gratineren, maar het kan ook met gewone geraspte kaas of geraspte geitenkaas. Dan zet ik het in de oven tot de kaas mooi bruin is, ongeveer 20 minuten.
Overigens maak ik het tegenwoordig vaak zonder aardappels, dan maak ik er eventueel los krieltjes bij voor de kinderen, en ik doe de gehakt en aubergine in één pan, maar officieel moet het in laagjes.
Als eerste aardappels schillen, in plakjes snijden en koken met een beetje zout.
Olie verhitten, gehakt rullen met heel veel kaneel, vrij veel knoflook en een beetje oregano, dan voeg je ongeveer 2/3 van een pakje gezeefde tomaten toe en dat laat je pruttelen. Naar smaak zout toevoegen.
In een koekenpan verhit je olie en daarin bak je weer met kaneel, knoflook en oregano schijven aubergine lekker bruin en daar doe je het restant van het pakje gezeefde tomaten bij.
De aardappels afgieten en dan in een ingevette ovenschaal om en om aubergine, aardappel en gehakt. Ik doe er altijd zachte geitenkaas bovenop om te gratineren, maar het kan ook met gewone geraspte kaas of geraspte geitenkaas. Dan zet ik het in de oven tot de kaas mooi bruin is, ongeveer 20 minuten.
Overigens maak ik het tegenwoordig vaak zonder aardappels, dan maak ik er eventueel los krieltjes bij voor de kinderen, en ik doe de gehakt en aubergine in één pan, maar officieel moet het in laagjes.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Dat is makkelijk dat ze alles lust!
Hier valt altijd in de smaakt:
* aardappels met spinazie, ei en vlees
* macaroni
* stampot
Maar geen pannenkoeken of friet.
Hier valt altijd in de smaakt:
* aardappels met spinazie, ei en vlees
* macaroni
* stampot
Maar geen pannenkoeken of friet.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Dr ouders komen natuurlijk ook eten dus het liefst kook ik iets wat we allemaal kunnen eten..
spaggetie, doperwten en hutspot valt hier er in de smaak oja en friet maar daar zou ik als ouder niet om te springen staan om dat te geven.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Ik zou een lekkere pasta maken. Daar kunnen jullie dan allemaal van eten.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Dan zou ik ook voor een pastaatje gaan met een lekkere salade ofzo erbij. Onze dochter is ook dol op pasta en eet echt als een bootwerker als we dat eten!
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» 288 vragen per dag...
» Hoeveel hier voor vragen?
» kdv vragen, wie werkt daar en mag ik wat vragen stellen?
» 2 vragen in 1
» Uitzet vragen
» Hoeveel hier voor vragen?
» kdv vragen, wie werkt daar en mag ik wat vragen stellen?
» 2 vragen in 1
» Uitzet vragen
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: