Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Fisher Price Iphone bijtring...

+7
Flower_L
Printje
Roos
Susan
kwak
Coco
PiP
11 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Fisher Price Iphone bijtring... - Pagina 2 Empty Re: Fisher Price Iphone bijtring...

Bericht  maiadebij zo 15 jan 2012 - 10:59

Susan schreef:Het zal mij eigenlijk een biet zijn wat anderen ermee doen en vanaf welke leeftijd ze dat doen, maar voor ons is het echt een uitkomst.

Verder wil het feit dat mensen af en toe een iPhone gebruiken als vermaak voor hun baby natuurlijk niet zeggen dat ze hun baby niet meer zonder iPhone zouden kunnen vermaken.

Mee eens.

Bij ons is het ook een prima manier om af te leiden. Toen N zijn vinger gehecht werd keken we barbapapa. En smorgens vroeg kan ik zo een uurtje rekken. Daarnaast was het voor N een uitkomst toen hij nog niet praatte maar wel dingen wilde vertellen. Als we iets leuks hadden gedaan (kermis, trein, kinderboerderij) dan vertelde hij dat aan papa of oma door het filmpje die ik ervan maakte te laten zien.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fisher Price Iphone bijtring... - Pagina 2 Empty Re: Fisher Price Iphone bijtring...

Bericht  Annemie ma 16 jan 2012 - 2:37

Zelda schreef:Ik vind het ergens ook wel een beetje 'triest'....zijn we nu al zo ver dat we een baby van 6 maanden niet meer kunnen vermaken met gewoon speelgoed maar met een iPhone? Ik zal misschien wel wat mensen over me heen krijgen nu maar ik kan daar dus gewoon met mijn hoofd niet bij...
Ik heb het trouwens niet over peuters, maar over baby's.



Mee eens, ik zou ook niet zo'n ding aanschaffen, maar natuurlijk moet iedereen dat zelf weten.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fisher Price Iphone bijtring... - Pagina 2 Empty Re: Fisher Price Iphone bijtring...

Bericht  nillis ma 16 jan 2012 - 2:52

Zelda schreef:
Sunprincess schreef:No way dat ik J.anneman op wat voor manier dan ook met mijn IPhone (of in mijn geval mijn Htc) zou laten spelen.
Voor een baby vind ik dit ook heel bizar hoor, sorry....

+1
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fisher Price Iphone bijtring... - Pagina 2 Empty Re: Fisher Price Iphone bijtring...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum