Fisher price roll a rounds
Pagina 1 van 1
Fisher price roll a rounds
Kent iemand die? Ik had ze op Marktplaats gezien, bij babyspeelgoed.
Zien er wel leuk uit maar kan er verder eigenlijk weinig over vinden, vanaf welke leeftijd enzo.
Zien er wel leuk uit maar kan er verder eigenlijk weinig over vinden, vanaf welke leeftijd enzo.
Gast- Gast
Re: Fisher price roll a rounds
Je bedoelt van die doorzichtige ballen met van die beestjes erin toch?
Wij hebben ze gekregen in een kraampakket. Ze zijn leuk om naar te kijken, maar zijn erg zwaar. Onze dochter heeft ze regelmatig op haar koppie laten vallen toen ze wel dingen vast kon houden maar nog niet echt kon zitten en lopen en lekker lag te spelen op haar rug met zo'n bal... Ze vond ze toen wel interessant overigens, maar ik heb ze toen weer opgeruimd.
Nu (1jaar) vindt ze ze eigenlijk niet meer interessant, het zijn maar gewoon balletjes met iets erin ofzo, zo ziet ze het volgens mij. Ze doet er weinig mee
Hier was het geen succes in ieder geval...
Wij hebben ze gekregen in een kraampakket. Ze zijn leuk om naar te kijken, maar zijn erg zwaar. Onze dochter heeft ze regelmatig op haar koppie laten vallen toen ze wel dingen vast kon houden maar nog niet echt kon zitten en lopen en lekker lag te spelen op haar rug met zo'n bal... Ze vond ze toen wel interessant overigens, maar ik heb ze toen weer opgeruimd.
Nu (1jaar) vindt ze ze eigenlijk niet meer interessant, het zijn maar gewoon balletjes met iets erin ofzo, zo ziet ze het volgens mij. Ze doet er weinig mee
Hier was het geen succes in ieder geval...
snoezel- Prater
- Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» wc potje fisher price
» Fisher Price Iphone bijtring...
» Fisher price ballenbaan giraffe
» Veet roll on wax
» Veet roll-on easy wax
» Fisher Price Iphone bijtring...
» Fisher price ballenbaan giraffe