Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

flesvoeding nummer 1 langer geven dan 6 maanden slecht ??

4 plaatsers

Ga naar beneden

flesvoeding nummer 1 langer geven dan 6 maanden slecht ?? Empty flesvoeding nummer 1 langer geven dan 6 maanden slecht ??

Bericht  schuddebuikje zo 15 jan 2012 - 7:27

nick is voorbij de 6 maanden. maar ik heb nog 2 pakken kruidvat voeding nummer 1 in de kast. is het heel slecht om dit eerst op te maken. of moet ik morgen naar de winkel nummer 2 halen ?? met deze 2 pakken doe ik denk ik 2 weken omdat hij ook vaak bij oppas is. daar hebben ze ook nog nummer 1.
schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

flesvoeding nummer 1 langer geven dan 6 maanden slecht ?? Empty Re: flesvoeding nummer 1 langer geven dan 6 maanden slecht ??

Bericht  Fiwen zo 15 jan 2012 - 7:32

Gewoon eerst nr 1 opmaken! Is echt geen probleem hoor.
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

flesvoeding nummer 1 langer geven dan 6 maanden slecht ?? Empty Re: flesvoeding nummer 1 langer geven dan 6 maanden slecht ??

Bericht  schuddebuikje zo 15 jan 2012 - 7:41

oke. ik dacht dat hij 6 maanden werd.. owwwh dat maken we wel ff op. maar het duurt langer als gedacht.
schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

flesvoeding nummer 1 langer geven dan 6 maanden slecht ?? Empty Re: flesvoeding nummer 1 langer geven dan 6 maanden slecht ??

Bericht  Thunder zo 15 jan 2012 - 7:59

Idd wat Fiwen zegt: Gewoon opmaken! Is niks mee hoor om wat later te beginnen.


Laatst aangepast door Rataplan op zo 15 jan 2012 - 8:22; in totaal 1 keer bewerkt

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

flesvoeding nummer 1 langer geven dan 6 maanden slecht ?? Empty Re: flesvoeding nummer 1 langer geven dan 6 maanden slecht ??

Bericht  blondje1313 zo 15 jan 2012 - 8:02

Misschien mag je ze anders ook ruilen voor nr 2 in de winkel?

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

flesvoeding nummer 1 langer geven dan 6 maanden slecht ?? Empty Re: flesvoeding nummer 1 langer geven dan 6 maanden slecht ??

Bericht  schuddebuikje zo 15 jan 2012 - 8:08

ja dat is ook een goede... kruidvat is niet zo moeilijk.. hahah niet eens aan gedacht. ik probeer het morgen wel...
schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

flesvoeding nummer 1 langer geven dan 6 maanden slecht ?? Empty Re: flesvoeding nummer 1 langer geven dan 6 maanden slecht ??

Bericht  Gast zo 15 jan 2012 - 8:11

Nou, toevallig heb ik laatste de Kruidvathulplijn hiervoor gebeld. Mijn jongste had namelijk weer eens de zoveelste voeding op een dag eruit gegooid en ik had geen melk meer en toen heb ik bijgevoed met Kruidvat poedervoeding. Helaas sliep ik nog half en had ik voeding nummer 3 van mijn oudste gegeven in plaats van 1 :shock: . Ik schrok me dood en heb gelijk gebeld: blijkt dat er alleen een (klein) verschil in calorische waarde bestaat tussen de drie varianten, oftewel: het is zo goed als hetzelfde ondanks dat het in verschillende pakken zit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flesvoeding nummer 1 langer geven dan 6 maanden slecht ?? Empty Re: flesvoeding nummer 1 langer geven dan 6 maanden slecht ??

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum