DagCafé
+15
Merai
TwistedAngel
Burn
Rush
VeryCherry
Sjaantje
Iedereen
Toet
Stuiterbal
Bimbam
Alex
Suus
Tiana
Ibbeltje
Erin
19 plaatsers
Pagina 32 van 40
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Re: DagCafé
Ik moest even drie keer lezen voor ik hem snapte. Nee, geen haar op mijn hoofd. Hij stuurt me via hyves chat (was die foto online aan het zetten, gebruik hyves alleen daarvoor namelijk, account staat op niet actief) gelukkig nieuwjaar. Beetje laat maar goede poging tot begin van een gesprekErin schreef:Trouwens, wil je ingaan op dat voorstel van je mogelijke meelezer ?
Ik heb hem al jaren niet gesproken en geen behoefte aan die vorm van seks. Alle keren dat ik hem nog heb gesproken ging over in contact komen en seks hebben. Het was ook niet echt een serieuze relatie hoor.
Gast- Gast
**Reva schreef:Ik heb hem niet gezien :
Laatst aangepast door Smikkell op ma 16 jan 2012 - 12:51; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik ga slapen, gaan jullie maar lekker verder over seks praten ;-).
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Omdat ik broodrooster ben.Reva schreef:Whahahahaha euh hoe kan je die nou zomaar kwijt
Nee, ik heb serieus geen idee hoe, maar zo leuk om hem op te knappen.
Gast- Gast
Nee. Is dat een probleem?Reva schreef:Maar past hij überhaupt ergens?
Wel lief van G, zijn houding en geduld. Naast zijn gemene opmerking(en) van laatst heeft hij dus ook een lieve kant. Okee, hij was al lief toen hij met cadeau voor je deur stond.
Gast- Gast
Dus meneer de meelezer, geen seks voor jou vanavond!
Maar jeetje Reva dat is wel Ik snap dat het voor jou dan ook niet spontaan gaat, bang dat het verkeerd gaat enzovoort. Nou ja hij is wel lief voor je denk ik en toont iig wel veel begrip!
Ladies, ik ga zo lekker slapen! Welterusten alvast!
Maar jeetje Reva dat is wel Ik snap dat het voor jou dan ook niet spontaan gaat, bang dat het verkeerd gaat enzovoort. Nou ja hij is wel lief voor je denk ik en toont iig wel veel begrip!
Ladies, ik ga zo lekker slapen! Welterusten alvast!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Broodrooster schreef:Nee. Is dat een probleem?Reva schreef:Maar past hij überhaupt ergens?
Wel lief van G, zijn houding en geduld. Naast zijn gemene opmerking(en) van laatst heeft hij dus ook een lieve kant. Okee, hij was al lief toen hij met cadeau voor je deur stond.
Mwah, op balkon lijkt mij zonde.
Tja ik wil me best bezatten voor het goede doel, nobel ros dat ik ben Maar wil G niet
Trustee, erin!
Gast- Gast
Nou, als jullie het een paar keer doen terwijl je dronken bent en het worden succesverhalen, dan kan dat echt wel helpen. Dat geeft zekerheid.
Gast- Gast
Pompoen, heb je mijn post gezien? Je kunt wél bellen en blokkeren!
Als u naar 0900-9596 belt krijgt u inderdaad eerst te horen dat onze
Klantenservice is gesloten. Maar u dient nog even aan te houden.
Vervolgens geeft het gesproken menu (IVR) namelijk aan dat u wel voor
een beperkte dienstverlening bij ons terecht kunt, ondere andere om de
simkaart te blokkeren bij verlies/diefstal.
Reva, wat vervelend. Hij wil dus niet als je dronken bent en jij niet als je nuchter bent? Dat is wel een soort van een probleem natuurlijk.
Als u naar 0900-9596 belt krijgt u inderdaad eerst te horen dat onze
Klantenservice is gesloten. Maar u dient nog even aan te houden.
Vervolgens geeft het gesproken menu (IVR) namelijk aan dat u wel voor
een beperkte dienstverlening bij ons terecht kunt, ondere andere om de
simkaart te blokkeren bij verlies/diefstal.
Reva, wat vervelend. Hij wil dus niet als je dronken bent en jij niet als je nuchter bent? Dat is wel een soort van een probleem natuurlijk.
Gast- Gast
Dronken zijn, maar niet dronken doen.Reva schreef:Ik moet subtiel aan de wodka
Lexieeeeeee!!!
Reva, psssst, Alex is echt een sexy lexie.
Gast- Gast
Broodrooster schreef:Dronken zijn, maar niet dronken doen.Reva schreef:Ik moet subtiel aan de wodka
Lexieeeeeee!!!
Reva, psssst, Alex is echt een sexy lexie.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Ik zou tot 22.00 uur naar een verjaardag gaan, maar dat is niet gelukt
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Alex schreef:Ik zou tot 22.00 uur naar een verjaardag gaan, maar dat is niet gelukt
Joh.
Erin is ook nog gewoon online, stinkerd.
Gast- Gast
Zou het? Nu wil ik die big bang ook.Reva schreef:Ik denk dat hij er niet meer is hoor, kwam gewoon alleen even buurten gisteren.
Ik wist gewoon altijd zeker dat hier geen muizen zouden zitten en die zekerheid ben ik nu voor altijd kwijt.
Gast- Gast
Ik heb te veel herrie gemaakt met de afwas . Al mijn pannen vielen en nu is mijn huisgenoot wakker. Oeps
Gast- Gast
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Pagina 32 van 40
Permissies van dit forum: