DagCafé
+15
Merai
TwistedAngel
Burn
Rush
VeryCherry
Sjaantje
Iedereen
Toet
Stuiterbal
Bimbam
Alex
Suus
Tiana
Ibbeltje
Erin
19 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: DagCafé
Ik ben bang dat zij daar anders over denkt. Bovendien wil ik eigenlijk ook nog haar stofzuiger lenen .
Misschien moeten we maar samen gaan wonen, Smik. Ontzettend gezellig, we hebben hetzelfde ritme zo
Misschien moeten we maar samen gaan wonen, Smik. Ontzettend gezellig, we hebben hetzelfde ritme zo
Gast- Gast
Goeiemorgen
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ook goedemorgen!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Nee, ik wil de hele dag slapen
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Haha, ik zie nu pas dat je je naam hebt veranderd in Bruce Reva heeft toch best overwicht blijkbaar
Stoffie, ik wil ook slapen. Was laat gister (of moet ik vannacht zeggen ).
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Hoewel ik niet heel denderend geslapen heb, heb ik wel zin in vandaag. Vanavond eindelijk weer naar koor
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Haha nou mijn 'morning' post van vanochtend was de eerste onder deze naam hoor, dus 'nu pas' is niet van toepassing Ik vond Vergeet-me-nietje eigenlijk helemaal geen leuke naam en veel te lang en aangezien ik toch al Bruce werd genoemd (oke alleen door Reva) was die stap niet zo groot en hoefde ik niet na te denken over wat ik dan wel een leuke naam vond. Ik vind namen bedenken maar irritant.Alex schreef:Haha, ik zie nu pas dat je je naam hebt veranderd in Bruce Reva heeft toch best overwicht blijkbaar
En ik wil ook slapen! Don't know why, maar ben kapotmoe. En dat is niet handig, want ik moet vandaag de hele dag werken (zien jullie hoe hard ik aan het werk ben?) en vanavond naar koor...
Gast- Gast
Ooh haha, ik dacht dat ik weer hopeloos achter liep
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Alex schreef:Haha, ik zie nu pas dat je je naam hebt veranderd in Bruce Reva heeft toch best overwicht blijkbaar
Gast- Gast
June schreef:Pompoen, heb je mijn post gezien? Je kunt wél bellen en blokkeren!
Als u naar 0900-9596 belt krijgt u inderdaad eerst te horen dat onze
Klantenservice is gesloten. Maar u dient nog even aan te houden.
Vervolgens geeft het gesproken menu (IVR) namelijk aan dat u wel voor
een beperkte dienstverlening bij ons terecht kunt, ondere andere om de
simkaart te blokkeren bij verlies/diefstal.
Reva, wat vervelend. Hij wil dus niet als je dronken bent en jij niet als je nuchter bent? Dat is wel een soort van een probleem natuurlijk.
Oh dat had ik niet gezien!!! Ik wijt het maar aan mijn gaarheid. Maar het gesproken menu gaf bij mij nl alleen aan dat ze gesloten waren. Maar ik drukte ook op 1 uiteindelijk (mobiel) omdat er niks gebeurde...
Anyway, ik heb vanmorgen even gecheckt en er is volgens mij niet mee gebeld, ik heb nog 500nogwat belminuten over en 195 smsjes...mijn volgende abonnement word overduidelijk een stukje lager, want damn, ik heb elke maand 600 belminuten omdat ik ik er nooit 300 opbel sinds ik whatsapp heb!
Ik heb mijn simkaart geblokkeerd en een nieuwe aangevraagd (kost wel 20 euro!!! )
Ik heb de vriendin waarmee ik vandaag op vakantie ga gelukkig kunnen bereiken via facebook dus ze heeft mijn tijdelijke nummer. Ik baal, maar ook weer niet, ik vind het vooral gewoon ongelofelijk stom van mezelf want ik dacht nog: m'n zak is een beetje ondiep, ik kan 'm beter in mijn tas doen...
Ik ga nu lekker een weekje op vakantie naar Terschelling... weekje niet whatsappen, wordfeud spelen en dat soort dingen, ook wel eens lekker! Ik neem wel mijn laptop mee, daarop heb ik mobiel internet dus dan kan ik af en toe mijn mail checken en facebooken.
Bedankt nog voor het meedenken!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
ben je je telefoon kwijt dan? iig veel plezier met je weekje weg.
Wat gaan jullie vandaag doen? Ik gewoon werken en vanavond weer lekker niks
Wat gaan jullie vandaag doen? Ik gewoon werken en vanavond weer lekker niks
Gast- Gast
Broodrooster schreef:Alex schreef:Haha, ik zie nu pas dat je je naam hebt veranderd in Bruce Reva heeft toch best overgewicht blijkbaar
Jij blijft bezig met die termen he, Lex
Gast- Gast
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Pagina 33 van 40
Permissies van dit forum: