DagCafé
+15
Merai
TwistedAngel
Burn
Rush
VeryCherry
Sjaantje
Iedereen
Toet
Stuiterbal
Bimbam
Alex
Suus
Tiana
Ibbeltje
Erin
19 plaatsers
Pagina 31 van 40
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Re: DagCafé
Broodrooster schreef:Als ik je op WA had, dan had ik je hem kunnen sturen. Even kijken of ik hem online kan krijgen.Erin schreef:Broodrooster schreef:Ik heb vandaag mijn nieuwe kast geknuffeld
Ik ben wel erg nieuwsgierig geworden na je verhalen!
Nog een paar weken! Dan heb ik EINDELIJK WA!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Dan heeft June vast veel seks.Erin schreef:Je bent nooit te oud voor seks! Al ben ik oud, gerimpeld, hangtieten tot aan mijn grote teen. Ik wil het niet horen!
En trouwens, houdt sex je niet jong???
Gast- Gast
Broodrooster schreef:Dan heeft June vast veel seks.Erin schreef:Je bent nooit te oud voor seks! Al ben ik oud, gerimpeld, hangtieten tot aan mijn grote teen. Ik wil het niet horen!
Gast- Gast
Broodrooster schreef:G. doet het met Stofzuiger (zuigkracht op stand medium) en Reva leegt daarna zijn zak. Ik vind dat inderdaad net niet onder 'seksleven' vallen.Reva schreef:Erin schreef:Reva schreef:Ik heb een relatie maar geen seksleven, is dat ook een blog waard
Ok, hoe dan???
Hoe? Nou, niet
Nee dat kan je nou niet bepaald een heel normaal seksleven noemen!
Erin- Ratel
Reva schreef:Broodrooster schreef:Dan heeft June vast veel seks.Erin schreef:Je bent nooit te oud voor seks! Al ben ik oud, gerimpeld, hangtieten tot aan mijn grote teen. Ik wil het niet horen!
+1
Erin- Ratel
Best leuk als je mijn posts aanpast, maar we weten allemaal dat Stofzuiger ook geen seksleven heeftErin schreef:Broodrooster schreef:G. doet het met Stofzuiger (zuigkracht op stand medium) en Reva leegt daarna zijn zak. Ik vind dat inderdaad net niet onder 'seksleven' vallen.Reva schreef:Erin schreef:Reva schreef:Ik heb een relatie maar geen seksleven, is dat ook een blog waard
Ok, hoe dan???
Hoe? Nou, niet
Gast- Gast
Oké, even tussen de was door:
- De kast is heel mooi
- Merai bedoelde dat ze te oud was om seks te hebben met een vriend van mijn ex-ex die over 10 dagen 22 wordt (Broodrooster zei namelijk: "Ik zou 'm wel doen" of "Ik zou het er wel op kunnen" o.i.d.), niet dat ze te oud was voor seks in het algemeen.
- Naar aanleiding daarvan ontdekten Merai en ik dat onze ouders op exacte dezelfde dag getrouwd zijn (en we wisten al dat ze nog steeds gelukkig gescheiden zijn ).
- Ik heb uiteraard veel seks
- Ik ga weer verder met opruimen
En ik ben verliefd:
Ik kijk naar hem terwijl ik opruim
- De kast is heel mooi
- Merai bedoelde dat ze te oud was om seks te hebben met een vriend van mijn ex-ex die over 10 dagen 22 wordt (Broodrooster zei namelijk: "Ik zou 'm wel doen" of "Ik zou het er wel op kunnen" o.i.d.), niet dat ze te oud was voor seks in het algemeen.
- Naar aanleiding daarvan ontdekten Merai en ik dat onze ouders op exacte dezelfde dag getrouwd zijn (en we wisten al dat ze nog steeds gelukkig gescheiden zijn ).
En ik ben verliefd:
Gast- Gast
Reva: dat is zeker een blog waard. Hoezo heb jij geen seks? Ik vind jou een behoorlijk sekserig persoon, digitaal.
Gast- Gast
Ja, dat was grappig he, die ontdekking.June schreef:Oké, even tussen de was door:
- De kast is heel mooi
En ik ben verliefd:
Gast- Gast
Oh nee!!! Ik ben mijn telefoon verloren onderweg, heb net heen en terug nog een keer gefietst (20 minuten fietsen is het normaal en was dus net thuis toen ik er achter kwam).
Hij is echt foetsie, helemaal weg.
Komt natuurlijk ook niet meer terug...
Maar 't allerstomste vind ik nog, wil ik net mijn simkaart blokkeren op de site, kan dat niet vanwege onderhoud op de site!!! Ik kan gewoon niet inloggen op mijn provider site en de telefonische klantenservice is dicht en ze hebben volgens mij ook geen noodnummer ofzo (Telfort).
Straks heb ik een rekening van honderden euro's omdat iemand naar China heeft gebeld ofzo en dat allemaal omdat Telfort onbereikbaar is!!!
Maar 't allerstomste vind ik nog, wil ik net mijn simkaart blokkeren op de site, kan dat niet vanwege onderhoud op de site!!! Ik kan gewoon niet inloggen op mijn provider site en de telefonische klantenservice is dicht en ze hebben volgens mij ook geen noodnummer ofzo (Telfort).
Straks heb ik een rekening van honderden euro's omdat iemand naar China heeft gebeld ofzo en dat allemaal omdat Telfort onbereikbaar is!!!
Laatst aangepast door тыквашка op ma 16 jan 2012 - 12:36; in totaal 1 keer bewerkt
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Ok ik hou op! Stofzuiger mijn excuses! En Reva natuurlijk ook!
Maar even serieus? Hoe komt het Reva?
Maar even serieus? Hoe komt het Reva?
Erin- Ratel
Nou, we hebben het over seks en ik krijg meteen een seksvoorstel van een ex. Zou hij meelezen?
Gast- Gast
Broodrooster schreef:Best leuk als je mijn posts aanpast, maar we weten allemaal dat Stofzuiger ook geen seksleven heeftErin schreef:Broodrooster schreef:G. doet het met Stofzuiger (zuigkracht op stand medium) en Reva leegt daarna zijn zak. Ik vind dat inderdaad net niet onder 'seksleven' vallen.Reva schreef:Erin schreef:Reva schreef:Ik heb een relatie maar geen seksleven, is dat ook een blog waard
Ok, hoe dan???
Hoe? Nou, niet
Whaha, ik zie nu pas dat het in jouw post anders staat
G. mag van mij trouwens wel zijn zak bij een ander legen, maar wil hij niet. Dan niet, jonguh.
Gast- Gast
Als u naar 0900-9596 belt krijgt u inderdaad eerst te horen dat onze
Klantenservice is gesloten. Maar u dient nog even aan te houden.
Vervolgens geeft het gesproken menu (IVR) namelijk aan dat u wel voor
een beperkte dienstverlening bij ons terecht kunt, ondere andere om de
simkaart te blokkeren bij verlies/diefstal.
Klantenservice is gesloten. Maar u dient nog even aan te houden.
Vervolgens geeft het gesproken menu (IVR) namelijk aan dat u wel voor
een beperkte dienstverlening bij ons terecht kunt, ondere andere om de
simkaart te blokkeren bij verlies/diefstal.
Gast- Gast
Reva: wil je niet dat hij zijn zak bij jou leegt dan?
Pompoen: Wat vervelend zeg! Ik zou toch dat nummer dus even bellen (met een andere telefoon hè ).
Pompoen: Wat vervelend zeg! Ik zou toch dat nummer dus even bellen (met een andere telefoon hè ).
Gast- Gast
Pompoen, wat vervelend. Niet kunnen vinden omdat het donker is of zou hij al door een ander gevonden zijn. Misschien word je nog gebeld door de vinden (nou, jij niet maar iemand uit je lijst). Misschien kun je, bij een hoge rekening, bezwaar aantekenen i.v.m. de onderhoud?тыквашка schreef:Oh nee!!! Ik ben mijn telefoon verloren onderweg, heb net heen en terug nog een keer gefietst (20 minuten fietsen is het normaal en was dus net thuis toen ik er achter kwam).
Weet je zeker dat je hem onderweg bent verloren en waar had je hem dan?
Laatst aangepast door Smikkell op ma 16 jan 2012 - 12:40; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik vind jou ook wel een vrouw die de hele dag overal en altijd wilt Reva, geen idee waarom.
Maar ja een man die geen seks met je heeft en toch bij je wilt blijven is wel er eentje om te houden hoor!
Maar ja een man die geen seks met je heeft en toch bij je wilt blijven is wel er eentje om te houden hoor!
Erin- Ratel
Wat klote!! Kan je niet je eigen nummer bellen, misschien heeft iemand hem wel gevonden.
Gast- Gast
Heel even dan (niet quoten):
**
**
Laatst aangepast door Smikkell op ma 16 jan 2012 - 12:45; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Oh die is wel heel leuk!
Erin- Ratel
Trouwens, wil je ingaan op dat voorstel van je mogelijke meelezer ?
Erin- Ratel
Broodrooster schreef:Pompoen, wat vervelend. Niet kunnen vinden omdat het donker is of zou hij al door een ander gevonden zijn. Misschien wordt je nog gebeld door de vinden (nou, jij niet maar iemand uit je lijst). Misschien kun je, bij een hoge rekening, bezwaar aantekenen i.v.m. de onderhoud?тыквашка schreef:Oh nee!!! Ik ben mijn telefoon verloren onderweg, heb net heen en terug nog een keer gefietst (20 minuten fietsen is het normaal en was dus net thuis toen ik er achter kwam).
Weet je zeker dat je hem onderweg bent verloren en waar had je hem dan?
Ik weet het zeker want ik heb A. nog gebeld dat ik onderweg was en daarna nog iemand een WA gestuurd. Ik heb teruggefietst tot voorbij het punt waar ik A. belde. Ik denk niet dat hij vindbaar is, we hebben echt met z'n tweeën superlangzaam de hele weg gereden. Maar er staan nogal wat bosjes. Dus of hij is daarin gevallen, of iemand heeft hem gevonden en meegenomen. Bellen heeft geen zin, hij stond op stil.
Ik hoop natuurlijk dat ie gevonden word en teruggebracht, maar 't was een nogal dure telefoon dus heb niet al te hoge verwachtingen.
Bij een hoge rekening ga ik absoluut bezwaar aantekenen en ik bel ook morgen om 9 uur en dan zeg ik dat er ook gelijk bij. Want 't ligt niet aan dat ik niet gelijk ben gaan proberen!
Vervelendste is dat ik morgen op vakantie ga en een vriendin in de trein moet ontmoeten, mobieltjes zijn dus wel noodzakelijk. Ik heb geen idee of ik haar 06-nr ergens heb opgeschreven. Heb haar wel al berichtje gestuurd. Ik mag gelukkig A's mobiel meenemen. Die gebruikt hij toch nooit...dan heb ik iig 100 belminuten en kan ik smsen...
BAH!!
't gekke is, ik baal op dit moment nog het meeste ervan dat ik niet mijn simkaart kan blokkeren en daarnaast van dat ik die vriendin zo niet kan bereiken. Niet eens zo zeer van die telefoon... Terwijl ik echt heel blij met die telefoon was.
Pompoen- Lady Post-a-lot
Reva schreef:Wat klote!! Kan je niet je eigen nummer bellen, misschien heeft iemand hem wel gevonden.
Heb ik al een paar keer gedaan, hij gaat gewoon over en na een tijdje krijg ik mijn voicemail. Met een beetje pech ligt ie ergens in de bosjes te liggen waar niemand 'm kan vinden...grrr
Pompoen- Lady Post-a-lot
Ik heb trouwens als nummer 'thuis' er in staan...ik hoop dat iemand zo lief is om daarheen te bellen...
Ik ga nu slapen en dan morgen om 9 uur gelijk de boel blokkeren....zucht... en dan op vakantie met een of andere vaag oud mobieltje. Maar dat overleef ik wel...
Ik ga nu slapen en dan morgen om 9 uur gelijk de boel blokkeren....zucht... en dan op vakantie met een of andere vaag oud mobieltje. Maar dat overleef ik wel...
Pompoen- Lady Post-a-lot
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Pagina 31 van 40
Permissies van dit forum: