zie je het verschil tussen een neppe en echte navelpiercing?
+6
Summerlovin
Sanner
PluDan
Lejow
TGR
amy'tje
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
zie je het verschil tussen een neppe en echte navelpiercing?
hallo allemaal,
ik ben 12 maar wil al een tijdje een navelpiercing maar krijg er natuurlijk geen van mijn ouders omdat ik nog te jong ben volgens hun...
en daarom wil ik een neppe navelpiercing (dat mag ik miss wel) maar zie je fel dat die nep zijn?
alvast bedankt
ik ben 12 maar wil al een tijdje een navelpiercing maar krijg er natuurlijk geen van mijn ouders omdat ik nog te jong ben volgens hun...
en daarom wil ik een neppe navelpiercing (dat mag ik miss wel) maar zie je fel dat die nep zijn?
alvast bedankt
amy'tje- Zwijger
- Aantal berichten : 7
Punten : 13
Registratiedatum : 21-10-11
Re: zie je het verschil tussen een neppe en echte navelpiercing?
Je ziet het wel, maar het is een leuke oplossing en je hebt geen gezeur met een piercing die kan gaan ontsteken.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
TGR schreef:Je ziet het wel, maar het is een leuke oplossing en je hebt geen gezeur met een piercing die kan gaan ontsteken.
Eens!
En zo kun je zien of je het nog steeds leuk vind als hij er een poosje in zit!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ik wist helemaal niet dat neppe navelpiercings bestaan .
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
Is het fancy forum verdwenen? Sorry flauw.
Lijkt me wel dat je het verschil ziet. Er zit immers niets in je huid.
Gast- Gast
Je zult het verschil vast wel zien, maar het is een leuke tussen oplossing.
Gast- Gast
Geen idee, lijkt me wel. Vind het wel een slimme oplossing want misschien vind je het wel heel gauw niks meer aan. Ik heb op mijn 15e een navelpiercing laten zetten, deed verschrikkelijke pijn, bloedde heel erg en genas helemaal niet. Vond er ook helemaal niks aan toen ik hem had dus na een jaar al er uit gehaald. Das ook zonde!
Sanner- Fluisteraar
- Aantal berichten : 18
Punten : 18
Registratiedatum : 04-10-11
Megara schreef:Is het fancy forum verdwenen? Sorry flauw.
Ja die is er niet meer Sterker nog, deze maand is het laatste tijdschrift van de fancy uitgegeven. ( ik kreeg hem na mijn abbo op de yes terwijl ik de fancy juist had opgezegd voor de yes..) ben benieuwd wat ik nu ga krijgen.
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Haha Summerlovin op je 20ste nog de Fancy maar die heeft het dus ook niet overleefd! Toch jammer dat bijna al die bladen uit onze 'jeugd' er niet meer zijn.
Gast- Gast
Arden schreef:Haha Summerlovin op je 20ste nog de Fancy maar die heeft het dus ook niet overleefd! Toch jammer dat bijna al die bladen uit onze 'jeugd' er niet meer zijn.
Ik las hem nooit haha, ze liggen (bijna) allemaal ongelezen in de mand. Ik wilde hem opzeggen en toen zag ik dat ze gaan stoppen en dat mijn abbo dus weer omgezet wordt in wat anders, ik ben benieuwd . Volgende maand hoor ik meer.
Summerlovin- Kletskop
Summerlovin schreef:Arden schreef:Haha Summerlovin op je 20ste nog de Fancy maar die heeft het dus ook niet overleefd! Toch jammer dat bijna al die bladen uit onze 'jeugd' er niet meer zijn.
Ik las hem nooit haha, ze liggen (bijna) allemaal ongelezen in de mand. Ik wilde hem opzeggen en toen zag ik dat ze gaan stoppen en dat mijn abbo dus weer omgezet wordt in wat anders, ik ben benieuwd . Volgende maand hoor ik meer.
Van de Yes naar de Fancy
Alsof je van je 20ste ineens weer 14 bent.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Zo'n nepding verlies je toch heel snel?
Mijn advies is gewoon lekker wachten en kijken of je het op je 16e (of 18e of wanneer je het wel mag) nog steeds wil.
Mijn advies is gewoon lekker wachten en kijken of je het op je 16e (of 18e of wanneer je het wel mag) nog steeds wil.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
_Chance schreef:Summerlovin schreef:Arden schreef:Haha Summerlovin op je 20ste nog de Fancy maar die heeft het dus ook niet overleefd! Toch jammer dat bijna al die bladen uit onze 'jeugd' er niet meer zijn.
Van de Yes naar de Fancy
Ik snapte dat ook niet zo goed. Vind het verschil tussen de yes en de fancy behoorlijk groot. Maar goed ben er nu vanaf en ben benieuwd wat ik ervoor terug krijg . ( en ik vond dat ze eerst wel even konden kijken of ik niet al abbonnee van de fancy geweest was )
Summerlovin- Kletskop
Je bent ook te jong. Je lichaam is nog niet uitgegroeid. Het kan best zijn dat als je nu een navelpiercing zet, dat hij over 3/4 jaar scheef zit!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
TGR schreef:Je ziet het wel, maar het is een leuke oplossing en je hebt geen gezeur met een piercing die kan gaan ontsteken.
ok dankj (voor iedereendie mj geholpen heeft bedankt)
amy'tje- Zwijger
- Aantal berichten : 7
Punten : 13
Registratiedatum : 21-10-11
Summerlovin schreef:_Chance schreef:Summerlovin schreef:Arden schreef:Haha Summerlovin op je 20ste nog de Fancy maar die heeft het dus ook niet overleefd! Toch jammer dat bijna al die bladen uit onze 'jeugd' er niet meer zijn.
Van de Yes naar de Fancy
Ik snapte dat ook niet zo goed. Vind het verschil tussen de yes en de fancy behoorlijk groot. Maar goed ben er nu vanaf en ben benieuwd wat ik ervoor terug krijg . ( en ik vond dat ze eerst wel even konden kijken of ik niet al abbonnee van de fancy geweest was )
Ik denk de Tina
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
PluDan schreef:Ik wist helemaal niet dat neppe navelpiercings bestaan .
Ik ook niet.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
_Chance schreef:Summerlovin schreef:_Chance schreef:Summerlovin schreef:Arden schreef:Haha Summerlovin op je 20ste nog de Fancy maar die heeft het dus ook niet overleefd! Toch jammer dat bijna al die bladen uit onze 'jeugd' er niet meer zijn.
Van de Yes naar de Fancy
Ik denk de Tina
Als dat zo is zeg ik meteen op, haha. Ze zullen toch wel naar mijn leeftijd kijken mag ik hopen ?
Summerlovin- Kletskop
Makamba schreef:PluDan schreef:Ik wist helemaal niet dat neppe navelpiercings bestaan .
Ik ook niet.
Ik ook niet, snap ook niet zo goed wat ik me erbij voor moet stellen. Zet zoiets als zo'n nep oorbel?
Summerlovin- Kletskop
Soortgelijke onderwerpen
» Navelpiercing...
» Lange navelpiercing gezocht
» Help! hoe moet mijn navelpiercing uit?
» Echte Meisjes
» Wat is nou echte fijne shampoo?
» Lange navelpiercing gezocht
» Help! hoe moet mijn navelpiercing uit?
» Echte Meisjes
» Wat is nou echte fijne shampoo?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: