En wat lust je absoluut niet?
+40
InweCulnamo
Honey*Bee
Flinder
love
CCC
Alias
Monte
Ambivalence
Caresses
claudiaveronique
loura
PluDan
Ugly Betty
VeryCherry
pitbullgup
Susan
Guus
Suus
Mysterious
Caroow
Mariposa
Rev3rie
Mizz_S
Cato
Qiara
xxDila
Zininzon
Lilypie
SoGood
Zonnetje
_DoI
Effie_O
Summerlovin
Cherique
minoessepoes
Rovine
Highway
JD
tayce
Blond
44 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
En wat lust je absoluut niet?
Ik vind avocado's heel vies. Alleen in de sushi eet ik het op, anders bedank ik.
En boomstammetjes, een stuk vlees met iets erdoorheen.
Voor de rest ben ik niet zo moeilijk. (Behalve met sterke alcoholische dranken, daarvan lust ik ook bijna niets).
En boomstammetjes, een stuk vlees met iets erdoorheen.
Voor de rest ben ik niet zo moeilijk. (Behalve met sterke alcoholische dranken, daarvan lust ik ook bijna niets).
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Re: En wat lust je absoluut niet?
waar ik het meest van gruwel is toch altijd nog paprika!!
Al moet ik zeggen dat ik zoiezo wel een moeilijke eter ben maar probeer toch alles gewoon uit maar paprika gaat er echt niet in!!
Al moet ik zeggen dat ik zoiezo wel een moeilijke eter ben maar probeer toch alles gewoon uit maar paprika gaat er echt niet in!!
tayce- Fluisteraar
- Aantal berichten : 63
Punten : 68
Registratiedatum : 19-11-10
witlof!!
blehhh daar ga ik echt van nekken hoor, wat ik ook probeer, ik krijg t niet weg....
o en geldt trouwens ook voor zuurkool en andijvie.....bah!
hou gewoon niet van die vieze nederlandse stamppotten....
blehhh daar ga ik echt van nekken hoor, wat ik ook probeer, ik krijg t niet weg....
o en geldt trouwens ook voor zuurkool en andijvie.....bah!
hou gewoon niet van die vieze nederlandse stamppotten....
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Ik lust geen nootmuskaat, evt een klein beetje in een gerecht kan ik hebben maar soms wordt het over bijv bonen gestrooid en dat vind ik zooo vies!
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Mijn moeder maakte vroeger vaak spitskool met rozijnen en gehakt. Van die dikke, zompige opgezwollen rozijnen, doodgebakken gehakt en nattige kool. En dan nog een schep droge aardappels erbij... brrrr.
De laatste tijd heb ik vooral moeite met sterkere zure smaken. Mijn vriend maakt de dressings op salade altijd heel zuur, die krijg ik vaak niet weg. Ook dingen als ketchupchips vind ik te zuur.
De laatste tijd heb ik vooral moeite met sterkere zure smaken. Mijn vriend maakt de dressings op salade altijd heel zuur, die krijg ik vaak niet weg. Ook dingen als ketchupchips vind ik te zuur.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Er is niks wat ik echt niet lust!
Dingen die ik minder lekke vind zijn bruine bonen, witlof en champignons en ik ben geen groot viseter naast witvis, gerookte zalm en garnalen maak ik zelf niks klaar, ik eet dit wel allemaal als ik het tijdens een etentje voorgeschoteld krijg.
Ik ben allergisch voor ananas en honing, dus dat eet ik absoluut niet. Vooral de honing is lastig omdat in restaurants de sla dressing vaak honing bevalt, desserts ook of uien die in honing gecarameliseerd zijn, vlees wat in honing is gemarineerd of de bekende honingmosterd saus of honing tijm. Zuurkool en melkproducten kan ik minder goed tegen dus dat eet ik met mate, ik drink dus echt geen glas melk!
Dingen die ik minder lekke vind zijn bruine bonen, witlof en champignons en ik ben geen groot viseter naast witvis, gerookte zalm en garnalen maak ik zelf niks klaar, ik eet dit wel allemaal als ik het tijdens een etentje voorgeschoteld krijg.
Ik ben allergisch voor ananas en honing, dus dat eet ik absoluut niet. Vooral de honing is lastig omdat in restaurants de sla dressing vaak honing bevalt, desserts ook of uien die in honing gecarameliseerd zijn, vlees wat in honing is gemarineerd of de bekende honingmosterd saus of honing tijm. Zuurkool en melkproducten kan ik minder goed tegen dus dat eet ik met mate, ik drink dus echt geen glas melk!
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
spruitjes.. voor de rest kan je me alles voorschotelen!
Cherique- Fluisteraar
- Aantal berichten : 304
Punten : 330
Ik lust geen vis. Geen rode kool en geen zuurkool.
Er zijn vast nog wel wat dingen, maar dit waren de eerste 3 dingen die in mij opkwamen.
Er zijn vast nog wel wat dingen, maar dit waren de eerste 3 dingen die in mij opkwamen.
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Drop! Vreselijk vind ik het!
Qua groenten lust ik geen rode kool en zuurkool. Veel te zuur
Qua groenten lust ik geen rode kool en zuurkool. Veel te zuur
Effie_O- Prater
- Aantal berichten : 523
Punten : 592
Witlof, spruiten en karnemelksaus...
_DoI- Fluisteraar
- Aantal berichten : 417
Punten : 435
Olijven, meloen, tuinbonen en andijvie.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Ik lust alles alleen met oesters maak je me minder blij.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Speklapjes en asperges bah!
Lilypie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 474
Punten : 774
Registratiedatum : 12-12-10
Paprika en champignons (hoewel ik geen vlees eet, bestel ik dus nóóit een standaard vegetarische hap, want daar zit dit altijd in)
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Echt niet:
Spruiten
Olijven
Komijn
Niet zo:
Champignons ( maar wel in kleine hoeveelheid in bijvoorbeeld roerbak, maar geen soep of saus)
Tomaat (gewoon zo eten niet zo, wel in sausjes & salades etc..)
Andere vis dan; makreel of tonijn..
Spruiten
Olijven
Komijn
Niet zo:
Champignons ( maar wel in kleine hoeveelheid in bijvoorbeeld roerbak, maar geen soep of saus)
Tomaat (gewoon zo eten niet zo, wel in sausjes & salades etc..)
Andere vis dan; makreel of tonijn..
xxDila- Prater
- Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Zuurkool, oesters en slakken.
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
blehhh ik vind erwten zooo vies ga al over me nek als ik ze ruik..
Cato- Fluisteraar
- Aantal berichten : 329
Punten : 365
Registratiedatum : 08-12-10
- Zalm(moot) (omdat ik er een keertje ziek van ben geworden en nu als ik t zie of ruik ga ik al kokhalzen)
- Gehakt en alle gehaktsoortige producten en alle andere verwerkte vleesdingen (fabrieksvlees) zoals hamburger/frikandel/kroket etc
- Geitenkaas en blauwaderkaas
- Bloemkool
- Koffie
- Grapefruit
Er zijn ook genoeg dingen waar ik niet gek op ben maar die ik als het echt moet wel weg zou krijgen. Ik vind over het algemeen bittere dingen echt niet lekker.
Owja, en appel kan ik niet eten ivm allergie, gelukkig heb ik een milde vorm en kan ik wel Santana (anti-allergeen) appels eten, want ik vind ze wel erg lekker.
- Gehakt en alle gehaktsoortige producten en alle andere verwerkte vleesdingen (fabrieksvlees) zoals hamburger/frikandel/kroket etc
- Geitenkaas en blauwaderkaas
- Bloemkool
- Koffie
- Grapefruit
Er zijn ook genoeg dingen waar ik niet gek op ben maar die ik als het echt moet wel weg zou krijgen. Ik vind over het algemeen bittere dingen echt niet lekker.
Owja, en appel kan ik niet eten ivm allergie, gelukkig heb ik een milde vorm en kan ik wel Santana (anti-allergeen) appels eten, want ik vind ze wel erg lekker.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Karnemelk vind ik echt ranzig en witlof met ontbijtspek uit de oven kan ik ook voorlopig geen hap van nemen. (gekookte witlof) Al vind ik rauwe witlof dan wel weer lekker.
Rev3rie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 452
Punten : 518
Registratiedatum : 23-11-10
- champignons
- zuurkool
- vlees met vetrandjes er aan
- groenten uit pot
en vast nog wel meer maar daar kan ik nu niet opkomen...
- zuurkool
- vlees met vetrandjes er aan
- groenten uit pot
en vast nog wel meer maar daar kan ik nu niet opkomen...
Mariposa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 266
Punten : 288
Registratiedatum : 30-12-10
Vroeger kon je me beter vragen wat ik wél lustte, maar ik probeer steeds meer. Toch heb ik het niet op spruitjes en witlof, die bittere smaak vind ik gewoon niet lekker. De wat ouderwetse groentes als raapjes, rabarber en zo. Orgaanvlees en vis vind ik ook niet lekker. Met fruit heb ik ook nog wel wat moeite, wat wel heel erg jammer vind. Het lijkt me namelijk heerlijk om in de zomer een fruitsalade te eten, maar helaas. Ik vind de meeste vruchten echt niet lekker..
Gast- Gast
- Alle gerechten waar karnemelk in zit
- Doperwten met worteltjes uit een pot vind ik ook er vies. Maar dat kan ik eventueel nog met tegenzin naar binnen werken.
- Doperwten met worteltjes uit een pot vind ik ook er vies. Maar dat kan ik eventueel nog met tegenzin naar binnen werken.
Gast- Gast
Goulash vind ik echt niet weg te krijgen. En de combinatie tomaat-gehakt eet ik ook niet graag, los van elkaar lust ik het wel gewoon. En rookworst vind ik eigenlijk alleen lekker als ik het op een broodje eet.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Mysterious- Prater
- Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Wat lust je absoluut niet?
» Absoluut niet willen eten..
» Man lust zo weinig
» N.a.v. wat lust je kindje echt niet
» Hoe doe jij het met groente die je zelf niet lust?
» Absoluut niet willen eten..
» Man lust zo weinig
» N.a.v. wat lust je kindje echt niet
» Hoe doe jij het met groente die je zelf niet lust?
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: