Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vraag over oude mobiele telefoons inleveren tegen geld

+16
_Femme
Beachgirl
Muis
TukTuk
Antibes
Alex
Aagje!
Lejow
nina
Gigi_
Sarah1985
Inge
Stuiterbal
Linnie1985
tuttebel
Kamperseboekenwurm
20 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Vraag over oude mobiele telefoons inleveren tegen geld - Pagina 2 Empty Re: Vraag over oude mobiele telefoons inleveren tegen geld

Bericht  Olijfje zo 15 jan 2012 - 6:06

Dat je de moeite neemt voor 3 euro zeg.. Dan zou ik het liever naar de opkikker brengen. De telefoons hoeven volgens mij ook niet te werken daarvoor.
Olijfje
Olijfje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 289
Punten : 296
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag over oude mobiele telefoons inleveren tegen geld - Pagina 2 Empty Re: Vraag over oude mobiele telefoons inleveren tegen geld

Bericht  Kamperseboekenwurm zo 15 jan 2012 - 6:20

Olijfje schreef:Dat je de moeite neemt voor 3 euro zeg.. Dan zou ik het liever naar de opkikker brengen. De telefoons hoeven volgens mij ook niet te werken daarvoor.

Pardon, ik heb nog niet de moeite genomen om de mobieltjes op te sturen. Ben eerst aan het vergelijken waar ik het meest krijg en tot nu toe is dat Vodafone (volgens mij 5 euro voor 6 telefoons Very Happy). Nog weinig, maar ik kan ze wel gewoon in een winkel inleveren en hoef verder geen moeite te doen met opsturen.
Daarnaast is de Opkikker een goede tip, maar er zaten ook andere goede tips tussen. Dus ik ben nog aan het overwegen wat ik doe, aangezien ik ook al regelmatig goede doelen steun.
Vind het een beetje een rare reactie....

Kamperseboekenwurm
Prater
Prater

Aantal berichten : 533
Punten : 779

Bericht  Gast zo 15 jan 2012 - 6:24

Antibes schreef:Mochten jullie nou mobieltjes hebben liggen die niets meer waard zijn (te oud, defect, etc.). Gooi ze dan niet weg, maaaaar denk aan Stichting Opkikker! Die zamelen het hele jaar door mobieltjes in voor het goede doel en krijgen voor elk exemplaar 3,50!!

Oh dit kan ik ook wel doen. Heb ook nog een aantal telefoons liggen waar ik vrijwel niks meer voor terug krijg. Kan ik ze beter hieraan geven dan dat ik ze weggooi of dat ze hier maar gewoon in de kast liggen.

Gast
Gast

Bericht  Antibes zo 15 jan 2012 - 8:23

www.mobieltjesactie.nl

De actie is "afgelopen", maar ze zamelen eigenlijk het hele jaar door in.

Je kunt ze opsturen naar kantoor, als je er vijf of meer hebt kan het via een doos met inleverpunt/antwoordnummer en ik heb ook wel eens een envelop met antwoordnummer gehad (zou je naar kunnen bellen).

Stichting Opkikker is volledig afhankelijk van giften, dus de bijdrage van mobieltjes is fantastisch!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Antibes zo 15 jan 2012 - 8:25

тыквашка schreef:
Antibes schreef:Mochten jullie nou mobieltjes hebben liggen die niets meer waard zijn (te oud, defect, etc.). Gooi ze dan niet weg, maaaaar denk aan Stichting Opkikker! Die zamelen het hele jaar door mobieltjes in voor het goede doel en krijgen voor elk exemplaar 3,50!!

Oh ik heb er een aantal waar ik toch niks voor krijg, te oud. Moeten ze helemaal werkend zijn? Of maakt dat verder niet zo veel uit? En waar kun je die inleveren?

Alles is welkom, ook kapotte of incomplete (denk missende frontjes/accu's) mobieltjes. Het gaat om de grondstoffen die gerecycled worden. Dus voor het goede doel én een beter milieu! Wink
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Antibes zo 15 jan 2012 - 8:27

Oh, ik zie dat ik net gelogen heb. Het is 3,00 en geen 3,50. Excuses! Wink
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Blond zo 15 jan 2012 - 23:01

Ik zag dat ik voor mijn bijna drie jaar oude Nokia nog 57 euro zou kunnen terugkrijgen. Vind dat nog best veel Vraag over oude mobiele telefoons inleveren tegen geld - Pagina 2 561177 (Niet dat ik hem weg wil doen).
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 16 jan 2012 - 8:12

Voor mijn Nokia van bijna 1,5 jaar oud zou ik hoogstens €28,50 terugkrijgen.
Ik heb er meer dan €200 voor betaald, valt dat even tegen!

Dit kun je ook altijd nog doen http://www.aap.nl/cartridges-mobieltjes.html

Gast
Gast

Bericht  CarpeDiem ma 16 jan 2012 - 11:30

Nou, ik kreeg voor mijn defecte Samsung nog 25 cent haha.
CarpeDiem
CarpeDiem
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 275
Punten : 1298
Registratiedatum : 20-04-11

Bericht  Gast di 17 jan 2012 - 6:49

Wow mijn Samsung Galaxy S2 levert gewoon nog 240 euro op! Ik moet hem nog tot juni houden, zou dat dan nog veel omlaag gaan? Anders stuur ik hem ook op. Via MP krijg je dat er denk ik niet voor. Mijn Blackberry levert nog 55 euro op (of was het nou 44?), misschien moet ik die ook nog opsturen.

Gast
Gast

Bericht  TukTuk di 17 jan 2012 - 6:53

Bobbie schreef:Wow mijn Samsung Galaxy S2 levert gewoon nog 240 euro op! Ik moet hem nog tot juni houden, zou dat dan nog veel omlaag gaan? Anders stuur ik hem ook op. Via MP krijg je dat er denk ik niet voor. Mijn Blackberry levert nog 55 euro op (of was het nou 44?), misschien moet ik die ook nog opsturen.

Ik zou het toch eerst via MP proberen, meestal leveren die sites toch minder op smile
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: