Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Te laat komen..

+7
Joli86
PluDan
Arwyn
Silver
Caroow
missy.
bolus26
11 plaatsers

Ga naar beneden

Te laat komen..  Empty Te laat komen..

Bericht  Gast za 14 jan 2012 - 3:20

Ik ben zelf heel stipt qua afspraken, ben bijna altijd op tijd. Mijn vriend is alleen heel anders, hij komt bijna nooit op tijd. Als we niks te doen hebben is dat niet zo heel erg, maar het gebeurt ook wel eens dat we weg moeten en dat hij dan 15-30 min later komt. Hij stuurt wel altijd een berichtje maar toch is het vervelend. Hij zou nu bv. ook om 15u komen, maar hij is er nog niet 'moest nog wat kleine dingen doen thuis'..

Zou jij er wat van zeggen of denk je laat maar?

Probleem is ook dat mn vriend helemaal niks te doen had vandaag, dus waarom hij dan te laat is... Rolling Eyes

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Te laat komen..  Empty Re: Te laat komen..

Bericht  bolus26 za 14 jan 2012 - 3:22

i kkan me voorstellen dat het je irriteert.Ik heb er zelf ook een handje van om te laat te komen dus ik sprak altijd rond 3 uur af,had ik een marge!

tegenwoordig irriteerd mijn man zizch er niet meer aan maar hij heeft me er zeker wel es op aangesproken. Ik kom nu ook vaker op tijd!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  missy. za 14 jan 2012 - 4:05

Die van mij is precies zo. Altijd te laat. Spreekt dan bv met zijn ouders tussen 2 en 3 uur af (hij houdt het altijd al heel ruim aan). en komt dan vervolgens pas om half 4. Het erge is dan nog dat ie zegt: "ja vrouwen daar moet je altijd op wachten." Gelukkig kent iedereen mijn man en weten ze dat het door hem komt dat we te laat zijn.

Ik kan me voorstellen dat je je eraan stoort, dat doe ik ook nog steeds naar 4 jaar. En het erge is als we dan een keer te laat komen door mijn schuld dat meneer boos wordt op mij.Mad
missy.
missy.
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 292
Registratiedatum : 13-12-10

Bericht  Caroow za 14 jan 2012 - 4:16

Als ik mijn jas al aan heb moet mijn vriend nog even plassen, zijn tandeneven snel poetsen en dan is hij zijn sleutels kwijt, heeft hij die weer gevonden bedenkt hij dat hij nog wat op moet nemen en o, hij heeft ook nog zin in een stukje kauwgom. Als hij daar eindelijk klaar mee is en ik denk dat we bijna gaan moet hij nog twijfelen welke schoenen er beter bij zn kleding staan..

Als we ergens om 9 uur moeten zijn zeg ik tegen hem tussen 8 en half 9 en dan zijn we meestal net op tijd.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Silver za 14 jan 2012 - 4:30

Caroow schreef:
Als we ergens om 9 uur moeten zijn zeg ik tegen hem tussen 8 en half 9 en dan zijn we meestal net op tijd.

Helemaal +1 soms, maak ik er ook wel een uur eerder van. lol!
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Arwyn za 14 jan 2012 - 4:45

Ik kan ook wel eens te laat zijn, maar nooit meer dan een minuut of 5 en probeer het ook echt af te leren.
Vind het ook niet echt netjes van hem. Hoorde laatst eens dat te laat komen eigenlijk een gebrek aan respect voor iemand is en daar zit wel wat in vind ik. Je houdt dan eigenlijk gewoon geen rekening met de ander.

Vrienden van mij heeft er ook een handje van, die zeiden we ook altijd dat iets een half uur eerder begon dat het eigenlijk begon, haha.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  PluDan za 14 jan 2012 - 5:42

Ik zou me er heel erg aan irriteren. Zelf kom ik eigenlijk zelden te laat.
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Bericht  Joli86 zo 15 jan 2012 - 1:12

Mijn vriend is ook net zo.. Bij dingen waar ik echt op tijd wil komen zeg ik ook vaak dat er er eerder moeten zijn.. Op het begin vond ik dat ook altijd heel erg, maar nu na 5 jaar ben ik daar zelf ook wat makkelijk mee geworden..
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Gast zo 15 jan 2012 - 3:28

Ik ben echt van de stiptheid, mijn vriend ook, gelukkig.
Maar bij een ex was het heel erg. Als we 's avonds om 8 uur hadden afgesproken kon hij gerust om half 11 aan komen kakken. Heel frustrerend.

Gast
Gast

Bericht  Niekske zo 15 jan 2012 - 23:32

Ik ben zelf zo iemand die altijd te vroeg komt, dus ik zou me er enorm aan storen smile mijn vriend komt ook vaak te laat, maar met een marge van ongevere een kwartier, dus dat is te overzien. Wat Caroow zegt, is wel heel herkenbaar Very Happy als we weg moeten, ben ik altijd als eerste klaar en moet hij nog even dit en nog even dat... hij is gewoon erg slecht in tijden inschatten. Afgelopen vrijdag had ik de hele dag afspraken en kwam tussendoor wel af en toe thuis. Hij had vrij en zou de badkamer poetesen. Na afspraak 1, nog niks gedaan, na afspraak 2 'goh is het al zo laat', nog niks gedaan, na afspraak 3, nog niks gedaan... *zucht* uiteindelijk had ie een half uurtje om te poetsen, want hij moest zelf 's avonds nog weg.
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Justxme ma 16 jan 2012 - 1:47

Mijn vriend is vrijwel altijd op tijd klaar.
Ik heb daarin echt een goede aan hem haha!

Mijn broer daarentegen is vreselijk!
Op verjaardagen etc. komt hij vaak een uur/anderhalf uur later dan afgesproken.

Vreselijk. Embarassed
Justxme
Justxme
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 86
Punten : 162
Registratiedatum : 24-11-11

Bericht  Error ma 16 jan 2012 - 3:15

Vroeger kwam ik zelf echt altijd telaat (nja niet op hele belangrijke dingen dan :P) Maar doorgaans voor gewone afspraken was ik vaak degene die als laatste kwam of zo'n 10-15 minuten na de afgesproken tijd. Ik vond dit ook heel vervelend van mezelf maar kan me dus ook wel voorstellen dat anderen hier moeite mee hebben.

Ik kwam ook vaak telaat terwijl ik bijvoorbeelde de hele ochtend nog niets te doen had, maar juist daarom dacht ik "ooh nog tijd genoeg, laat ik dit ook nog even doen", met als gevolg dat ik toch weer ging haasten en juist niet meer optijd was Te laat komen..  394967
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11

Bericht  Suus ma 16 jan 2012 - 3:23

Ik ben zelf ook altijd op tijd, maar mijn vriend is ook van het te laat komen. Gelukkig heeft hij zich wel aan mij aangepast en als we echt ergens op tijd moeten zijn is hij nu wel op tijd klaar. Maar als we naar zijn ouders gaan, gaan we altijd veel te laat weg. Dat vind ik ook niet erg meer, zij zijn ook altijd te laat en ze weten het van elkaar Wink Laatst had ik ergens afgesproken met zijn ouders en toen waren ze ineens stipt op tijd! Heel lief, omdat ze wisten dat ik er wel op tijd zou zijn, hadden zij ook extra hun best gedaan smile
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: