Hoe laat zal hij dit keer komen.
+3
Angela_1986
_*Blondgirl*_
Hoochie
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hoe laat zal hij dit keer komen.
Mijn vriend is echt altijd te laat. Hij zou hier 4 uur zijn, maar heb hem nog niet gezien dus ben benieuwd hoe laat het dit keer gaat worden, maar hij heeft mooi pech want om half 5 ben ik weg dan komt hij zelf maar. mannen af en toe
Hoochie- Prater
- Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Hoe laat zal hij dit keer komen.
Dat is balen idd... Mijn vriend had dat in het begin ook, dan spreek je een tijd af en kwam ie altijd een half uur later ofzo. Nu heeft ie dat eigenlijk niet meer, heb ik 'm een beetje afgeleerd haha. Ik hou helemaal niet van te laat komen.
Hoop voor je dat hij alsnog snel komt!
Hoop voor je dat hij alsnog snel komt!
_*Blondgirl*_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 116
Punten : 152
Registratiedatum : 20-11-10
Is mijn broertje jouw vriend toevallig?
Als wij echt ergens op tijd moeten zijn dan zeggen wij tegen hem 'n andere tijd dus als hij er om 16.00 uur móet zijn/klaar moet staan dan zeggen wij tegen hem dat hij om 15.30/15.45 er moet zijn/klaar moet staan. Hij kan namelijk ook nooit op tijd zijn, bellen dat ie later is vergeet ie 9 van de 10 keer ook (al moet ik zeggen dat dat de laatste tijd beter wordt), hij moet altijd nog wel wat doen op het moment dat wij willen vertrekken of vergeet gewoon wat hij heeft afgesproken qua tijd. En als hij zegt dat hij er 'rond 16.00 uur' is dan reken er maar om dat het 16.30 uur wordt... Héél erg irritant
Ik zou inderdaad gewoon gaan als je weg moet en dan ziet hij maar. Wie weet leert hij er iets van!
Als wij echt ergens op tijd moeten zijn dan zeggen wij tegen hem 'n andere tijd dus als hij er om 16.00 uur móet zijn/klaar moet staan dan zeggen wij tegen hem dat hij om 15.30/15.45 er moet zijn/klaar moet staan. Hij kan namelijk ook nooit op tijd zijn, bellen dat ie later is vergeet ie 9 van de 10 keer ook (al moet ik zeggen dat dat de laatste tijd beter wordt), hij moet altijd nog wel wat doen op het moment dat wij willen vertrekken of vergeet gewoon wat hij heeft afgesproken qua tijd. En als hij zegt dat hij er 'rond 16.00 uur' is dan reken er maar om dat het 16.30 uur wordt... Héél erg irritant
Ik zou inderdaad gewoon gaan als je weg moet en dan ziet hij maar. Wie weet leert hij er iets van!
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Dat heeft mijn vriend dus ook! Ik vind het reteirritant. Maar nog erger vind ik dat andere mensen er al rekening mee houden en sinds ik met hem ben, en wij hebben afgesproken, zij nog niet klaar zijn omdat ze er op gerekend hadden dat hij toch wel te laat zou komen!
Ik zou idd ook lekker gaan!
Ik zou idd ook lekker gaan!
Laatst aangepast door RioolSpook op zo 28 aug 2011 - 4:01; in totaal 1 keer bewerkt
RioolSpook- Prater
- Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10
Nou kreeg om half 5 een sms dat hij wegging, het is een half uur rijden vanaf zijn huis en hij had er al een half uur moeten zijn. Gruwelijk irritant en het ergste vind ik dan nog dat hij geirriteerd is als ik er wat van zeg. Dan gewoon de reactie dan zijn we maar een kwartier later grrr afspraak is afspraak en je hoort mij echt niet over 10 minuten, kwartier calculeer ik tegenwoordig al in.
Hij heeft het wel eens gepresteerd om te zeggen dat hij er 4 uur zou zijn en om kwart voor 6 een keer aan kwam kakken zonder iets te laten weten Nou dat heeft hij geweten, want daar kan ik dan zo pissig over worden
Hij heeft het wel eens gepresteerd om te zeggen dat hij er 4 uur zou zijn en om kwart voor 6 een keer aan kwam kakken zonder iets te laten weten Nou dat heeft hij geweten, want daar kan ik dan zo pissig over worden
Hoochie- Prater
Kan me goed voorstellen dat je dat heel irritant vind! Hij was dus nog gewoon thuis op de tijd dat jullie hadden afgesproken..En dat hij dan dan ook nog geirriteerd is slaat eigenlijk nergens op. Lijkt erop dat tijd voor hem niet echt belangrijk is, zijn wel meerdere mensen voor wie dat geldt denk ik. Maar ik kan ook niet goed tegen te laat komen. Wil dat zelf het liefst ook niet, voel me dan alleen maar schuldig voor degene die op mij staat te wachten.
Jente10- Fluisteraar
- Aantal berichten : 264
Punten : 270
Registratiedatum : 13-12-10
Ik ken het ook, had een ex vriendje dat altijd gruwelijk te laat was.. Zouden we bijv. om 8 uur naar de film, moet je toch wel om 7 uur/kwart over 7 vertrekken met de auto.
Kwam hij soms om half 10 pas aankakken en daar ging dan ons bios uitje (again!)
En ik kon kwaad zijn wat ik wilde, het maakte geen indruk op hem. Als reden gaf hij dan op dat er iets in hem op was gekomen dat hij nog wilde doen. En hij was geirriteerd als ik daar dan iets van zei, vond dat ik niet moest zeuren. Hij wilde daar vrij in zijn. Echt.. ik heb het nog veel te lang met die kerel uitgehouden!
Kwam hij soms om half 10 pas aankakken en daar ging dan ons bios uitje (again!)
En ik kon kwaad zijn wat ik wilde, het maakte geen indruk op hem. Als reden gaf hij dan op dat er iets in hem op was gekomen dat hij nog wilde doen. En hij was geirriteerd als ik daar dan iets van zei, vond dat ik niet moest zeuren. Hij wilde daar vrij in zijn. Echt.. ik heb het nog veel te lang met die kerel uitgehouden!
Gast- Gast
Jente10 schreef:Kan me goed voorstellen dat je dat heel irritant vind! Hij was dus nog gewoon thuis op de tijd dat jullie hadden afgesproken..En dat hij dan dan ook nog geirriteerd is slaat eigenlijk nergens op. Lijkt erop dat tijd voor hem niet echt belangrijk is, zijn wel meerdere mensen voor wie dat geldt denk ik. Maar ik kan ook niet goed tegen te laat komen. Wil dat zelf het liefst ook niet, voel me dan alleen maar schuldig voor degene die op mij staat te wachten.
Klopt, hij was druk met dingen maar dat wist hij lijkt mij om half 4 ook al dus had hij dat toen ook kunnen laten weten vind ik dan. Dan vind ik het ook irritant maar een stuk minder dan wanneer hij het een keer laat weten als hij er al had moeten zijn.
Hoochie- Prater
Hoochie schreef:Nou kreeg om half 5 een sms dat hij wegging, het is een half uur rijden vanaf zijn huis en hij had er al een half uur moeten zijn. Gruwelijk irritant en het ergste vind ik dan nog dat hij geirriteerd is als ik er wat van zeg. Dan gewoon de reactie dan zijn we maar een kwartier later grrr afspraak is afspraak en je hoort mij echt niet over 10 minuten, kwartier calculeer ik tegenwoordig al in.
nou als hij het had geweten zou hij het nu niet meer flikken;)
maar wel vervelend, ik kan daar ook zo slecht tegen! ben dan ook een type dat juist altijd te vroeg is
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10
Hoochie schreef:Jente10 schreef:Kan me goed voorstellen dat je dat heel irritant vind! Hij was dus nog gewoon thuis op de tijd dat jullie hadden afgesproken..En dat hij dan dan ook nog geirriteerd is slaat eigenlijk nergens op. Lijkt erop dat tijd voor hem niet echt belangrijk is, zijn wel meerdere mensen voor wie dat geldt denk ik. Maar ik kan ook niet goed tegen te laat komen. Wil dat zelf het liefst ook niet, voel me dan alleen maar schuldig voor degene die op mij staat te wachten.
Klopt, hij was druk met dingen maar dat wist hij lijkt mij om half 4 ook al dus had hij dat toen ook kunnen laten weten vind ik dan. Dan vind ik het ook irritant maar een stuk minder dan wanneer hij het een keer laat weten als hij er al had moeten zijn.
Ja dat lijkt mij ook, dat hij dat al eerder moest weten.
Ik heb daar wel eens met mijn broertje over gesproken, ook omdat het veel gedoe tussen hem en zijn ex opleverden. Hij gaf toen aan dat hij dan zo bezig is met iets (vaak zijn werk en dat is zijn passie) dat hij er gewoon écht niet aan denkt om te bellen dat hij later is. Hij gaat daar zo in op en de rest van de wereld lijkt hij te vergeten. Dat kan natuurlijk maar als je dat van jezelf weet bedenk daar dan 'n oplossing voor want zo werkt het ook niet.
Ik weet van mezelf ook dat als ik ergens echt geconcentreerd mee bezig ben, de tijd sneller gaat dan ik denk maar ik hou daar rekening mee door bv. het alarm van m'n telefoon te zetten.
En zo'n reactie als 'dan zijn we maar wat later' vind ik echt verschrikkelijk. Afspraak is afspraak wat mij betreft, natuurlijk kan je 'n keertje wat later zijn en 5 tot 10 minuten overleef ik heus wel. Maar als het echt later wordt dan laat je dat maar mooi even weten. Ik vind het ook vervelend voor degene die dan zit te wachten.
De volgende keer zou ik toch echt alvast zonder hem gaan. Als jij wel steeds aangeeft dat je vind dat dit écht niet kan maar vervolgens wel op hem wacht dan denk ik dat hij de noodzaak er niet echt van inziet om de volgende keer wél op tijd te komen.
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
En hoe laat was hij er uiteindelijk?
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Hij was er om 5 uur. We hebben het er nog wel over gehad en hij reageerde zo geirriteerd omdat hij al geirriteerd was omdat het niet ging zoals hij wou. Dus ja ik heb ook gezegd dat ik daar niks aan kon doen, maar dat de fout toch echt bij hem lag, omdat hij ook eerder wist dat hij het niet ging redden dus moet hij of beter plannen of als het echt niet anders lukt het eerder laten weten.
@ Sanne: In die zin heeft hij het geweten dat hij het nu niet meer flikt om helemaal niks meer te laten horen dus we zijn al een stap vooruit en bijna 2 uur gebeurd ook niet meer, maar we zijn er nog niet
@ Sanne: In die zin heeft hij het geweten dat hij het nu niet meer flikt om helemaal niks meer te laten horen dus we zijn al een stap vooruit en bijna 2 uur gebeurd ook niet meer, maar we zijn er nog niet
Hoochie- Prater
Soortgelijke onderwerpen
» Te laat komen..
» Eerste keer sex.
» Hoe laat ga je weg en hoe laat kom je thuis?
» Mag ik nog een keer.....
» Je eerste keer
» Eerste keer sex.
» Hoe laat ga je weg en hoe laat kom je thuis?
» Mag ik nog een keer.....
» Je eerste keer
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: