Nog niet beter!
5 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Nog niet beter!
Hey meiden,
Helaas voel ik mij nog steeds niet goed.
De pijn met het slikken zit nog op mijn borst en trekt nu ook door naar mijn rug.
Inmiddels heb ik de pijn ook bij het ademen. Begin ik te hoesten en heb hoofdpijn.
Iemand die dit herkend?
Maandag ga ik naar de dokter als het dan nog niet beter is.
Xx
Helaas voel ik mij nog steeds niet goed.
De pijn met het slikken zit nog op mijn borst en trekt nu ook door naar mijn rug.
Inmiddels heb ik de pijn ook bij het ademen. Begin ik te hoesten en heb hoofdpijn.
Iemand die dit herkend?
Maandag ga ik naar de dokter als het dan nog niet beter is.
Xx
Justxme- Fluisteraar
- Aantal berichten : 86
Punten : 162
Registratiedatum : 24-11-11
Re: Nog niet beter!
Dat is dan volgens mij of je maag of een longontsteking. Waarom bel je de huisartsenpost niet even?
Gast- Gast
Sunprincess schreef:Dat is dan volgens mij of je maag of een longontsteking. Waarom bel je de huisartsenpost niet even?
Voordat je eens bij de huisartsenpost terecht kunt...
Volgens mij moet je eerst halfrond zijn voor je er kunt komen.
De pijn is niet zo erg dat ik het echt niet meer vol kan houden ofzo, vandaar.
Xx
Justxme- Fluisteraar
Ben je benauwd?
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Lady4 schreef:Ben je benauwd?
Ben een beetje kortademig, maar dat valt opzich heel erg mee.
Justxme- Fluisteraar
Ik twijfel heel erg of ik er wel of niet mee naar de huisarts moet gaan.
Soms is de pijn ietsje minder, maar vooral 's ochtends en 's avonds komt het opspelen.
xx
Soms is de pijn ietsje minder, maar vooral 's ochtends en 's avonds komt het opspelen.
xx
Justxme- Fluisteraar
Ik zou gaan. Als je je zo voelt duurt het nog lang tot het maandag is en je naar je eigen huisarts kan.
Gast- Gast
Hmmmmm ik snap niet waarom zo moeilijk doen over een bezoek aan de arts. Het is een telefoontje plegen en je kunt 'vaak' meteen terecht. Meid als je het niet vertrouwd dan moet je bellen. Zij kunnen je helpen, wij kunnen je tips geven bovendien kunnen wij ook niet in je lijf kijken Dus hup bellen, ook in het weekend kan je best bij een huisartsenpost terecht.
Gast- Gast
PrinsesBo schreef:Klinkt als een longontsteking. Echt ha post bellen.
Ik moest alleen vanochtend een beetje hoesten toen ik wakker was.
De rest van de dag niet, kan het dan nog een longontsteking zijn als je niet moet hoesten?
Xx
Justxme- Fluisteraar
Ja dat kan. Niet alle mensen met een longontsteking moeten hoesten.Justxme schreef:PrinsesBo schreef:Klinkt als een longontsteking. Echt ha post bellen.
De rest van de dag niet, kan het dan nog een longontsteking zijn als je niet moet hoesten?
Xx
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Monte schreef:Ja dat kan. Niet alle mensen met een longontsteking moeten hoesten.Justxme schreef:PrinsesBo schreef:Klinkt als een longontsteking. Echt ha post bellen.
Xx
Kan een longontsteking ook vanzelf over gaan? :$
Justxme- Fluisteraar
Justxme schreef:Monte schreef:Ja dat kan. Niet alle mensen met een longontsteking moeten hoesten.Justxme schreef:PrinsesBo schreef:Klinkt als een longontsteking. Echt ha post bellen.
Xx
Wat denk je zelf?
En t is niet zeker dat je het hebt.
Snap eerlijk gezegd niet waar je nog moeilijk om doet, bel die dokter gewoon.
Gast- Gast
Het kan maar dat ligt ook aan de aard van je ontsteking, is het door een virus of bacterie(virus kan wel vanzelf over gaan). Je moet er vooral op letten of het erger wordt en je bepaalde symptomen hebt(taai slijm, bloed ophoesten, koorts, moeilijk ademen), als dat zo is moet je gelijk naar een huisarts. Een longontsteking die ernstig is en niet behandeld wordt kan levensbedreigend zijn. Dus ik zou het goed in de gaten houden en gewoon bellen als je het niet vertrouwd. Je kunt beter niet zelf dokter spelen. Beter het zekere voor het onzekere.Justxme schreef:Monte schreef:Ja dat kan. Niet alle mensen met een longontsteking moeten hoesten.Justxme schreef:PrinsesBo schreef:Klinkt als een longontsteking. Echt ha post bellen.
Xx
Monte- Ratel
Zelda schreef:Heb je gebeld?
Nee, nog niet. Bel morgen naar mijn gewone huisarts voor een afspraak.
Iedereen in elk geval bedankt.
Xx
Justxme- Fluisteraar
Ik vind het een beetje voorbarig om gelijk te roepen dat het een longonsteking kan zijn. Ik ben eigenlijk niet van dit soort topic's omdat mensen vaak banger gemaakt worden dan nodig. Snap dat je eitje kwijt wilt maar je moet wel kunnen begrijpen dat het ook niet handig is. Waarom heb je trouwens niet gebeld?
Gast- Gast
Nou, ik word er niet bang van ofzo.
Wou alleen weten of jullie ook wel eens zoiets hebben gehad.
Zoals nu is de pijn redelijk te doen alleen in de ochtend en avond is het erger.
En ben.nog niet bij de dokter geweest.
Ben vaak van de kast naar de muur verwezen alsof ik gek was.
Vandaar.
Xx
Wou alleen weten of jullie ook wel eens zoiets hebben gehad.
Zoals nu is de pijn redelijk te doen alleen in de ochtend en avond is het erger.
En ben.nog niet bij de dokter geweest.
Ben vaak van de kast naar de muur verwezen alsof ik gek was.
Vandaar.
Xx
Justxme- Fluisteraar
Wat rot dat je je zo voelt, echter vind ik wel dat niemand je hier uitsluitsel kan geven. Zelfs een huisarts kan niet aan je mooie blauwe ogen zien wat je hebt, terwijl je dan fysiek in dezelfde ruimte bent. Snap je wat ik bedoel?
De enige die signalen van je lichaam serieus kan nemen, ben jij zelf. Als jij dat niet doet, waarom wij dan wel hier als andere forummers? Ik kan niet voelen hoeveel pijn jij hebt en hoe zeer het je in de weg zit, toch?
Dan weet ik nog niet eens of onbewust bang maken aan de orde is. Toen mijn moeder pijn had bij slikken, bleek het levensbedreigende kanker te zijn (begrijp je m'n punt?). Maar goed, alleen een huisarts kan hierin dus uitsluitsel bieden of je zelfs moeten doorverwijzen en dat weten we stiekem allemaal, lijkt me.
Hoop dat je je snel beter voelt. Sterkte/Beterschap!
De enige die signalen van je lichaam serieus kan nemen, ben jij zelf. Als jij dat niet doet, waarom wij dan wel hier als andere forummers? Ik kan niet voelen hoeveel pijn jij hebt en hoe zeer het je in de weg zit, toch?
Dan weet ik nog niet eens of onbewust bang maken aan de orde is. Toen mijn moeder pijn had bij slikken, bleek het levensbedreigende kanker te zijn (begrijp je m'n punt?). Maar goed, alleen een huisarts kan hierin dus uitsluitsel bieden of je zelfs moeten doorverwijzen en dat weten we stiekem allemaal, lijkt me.
Gast- Gast
Nou, ben vanochtend met mijn vriend naar de huisartsenpraktijk geweest.
Maar goh hebben ze toevallig een dagje vrij ofzo!?
Toen heeft mijn vriend gebeld naar de vervangende huisarts en ik kan er vanmiddag om 10 voor 4 terecht.
xx
Maar goh hebben ze toevallig een dagje vrij ofzo!?
Toen heeft mijn vriend gebeld naar de vervangende huisarts en ik kan er vanmiddag om 10 voor 4 terecht.
xx
Justxme- Fluisteraar
+1!Nour schreef:Wat rot dat je je zo voelt, echter vind ik wel dat niemand je hier uitsluitsel kan geven. Zelfs een huisarts kan niet aan je mooie blauwe ogen zien wat je hebt, terwijl je dan fysiek in dezelfde ruimte bent. Snap je wat ik bedoel?
En wat betreft het dikgedrukte.. zelfs een HA kan het mis hebben helaas.. Mijn schoonmoeder is maanden lang benauwd geweest, last van haar longen en extreem vermoeid.. Werd door haar eigen HA telkens afgedaan van "och het is niks, die vermoeidheid komt gewoon door de ME, hier heb je een kuurtje", toen na meerdere kuren het nog niet over was, en ze met toeval bij een vervangende HA kwam omdat haar eigen HA ziek was, is ze doorgestuurd omdat die HA het toch niet vertrouwde.. Toen bleek ze longkanker te hebben.
Gelukkig was het nog opereerbaar en heeft ze het gered.
Ik wil dit niet zeggen om iemand bang te maken, juist niet, maar om inderdaad te laten zien, dat je je eigen klachten gewoon serieus moet nemen, je kan hier altijd om advies vragen, maar als hier 10 mensen zeggen : Ga naar de HA, en je volgt dat advies niet op, waarom dan een bericht posten..
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Ik stel jullie advies zeer op prijs.
Ik had mijn bericht hier opgezet om te kijken of mensen dit herkenden.
Vroeger ben ik regelmatig bij de huisarts geweest en ben vaak van de kast naar de muur verwezen,
hierdoor ben ik was minder snel met naar de dokter gaan eigenlijk.
Nu heb ik voor vanmiddag een afspraak bij de dokter en hopelijk komt er iets uit, want dan kan er iets aan gedaan worden.
Iedereen heel erg bedankt in ieder geval en ik houd jullie op de hoogte.
Ik had mijn bericht hier opgezet om te kijken of mensen dit herkenden.
Vroeger ben ik regelmatig bij de huisarts geweest en ben vaak van de kast naar de muur verwezen,
hierdoor ben ik was minder snel met naar de dokter gaan eigenlijk.
Nu heb ik voor vanmiddag een afspraak bij de dokter en hopelijk komt er iets uit, want dan kan er iets aan gedaan worden.
Iedereen heel erg bedankt in ieder geval en ik houd jullie op de hoogte.
Justxme- Fluisteraar
Kan me dan wel voorstellen dat je wat huiverig bent. Hoop voor je dat je vanmiddag wat meer duidelijkheid hebt en dat je je snel beter zult voelen.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Ben net bij de huisarts geweest.
Gelukkig valt het allemaal mee.
Mijn maag en slokdarm zijn erg geïrriteerd waardoor ik dus die pijn heb.
Heb nu tabletten gekregen voor mijn maag.
2 capsules per dag één week lang en daarna 1 capsule per dag.
Wanneer het dan nog niet over is moet ik terug naar mijn eigen huisarts.
Iedereen bedankt in ieder geval.
Gelukkig valt het allemaal mee.
Mijn maag en slokdarm zijn erg geïrriteerd waardoor ik dus die pijn heb.
Heb nu tabletten gekregen voor mijn maag.
2 capsules per dag één week lang en daarna 1 capsule per dag.
Wanneer het dan nog niet over is moet ik terug naar mijn eigen huisarts.
Iedereen bedankt in ieder geval.
Justxme- Fluisteraar
Fijn dat het niets ernstigs is. Hopelijk helpen de medicijnen en zijn je klachten snel over.
Monte- Ratel
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Altijd beter weten..
» Zal je je beter voelen als
» Hoe ouder, hoe beter
» Wordt het oprecht beter?
» Wat is beter engels?
» Zal je je beter voelen als