Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ingegroeide teennagel

+13
Lady4
Stuiterbal
Niekske
May
ExpressoB
Monte
Joli86
riannuhhhh
SnowWhite
tuttebel
Liz
Mamsie
Mida4you
17 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Ingegroeide teennagel - Pagina 4 Empty Re: Ingegroeide teennagel

Bericht  Ella ma 27 aug 2012 - 20:49

Mirjam: hoe is het met jouw teen? ontsteking weg?
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Jerry di 28 aug 2012 - 7:48

Ik wilde niet reageren vóór je ingreep, maar je komt er vanaf.
Mijn vriend heeft het een paar maand geleden ook gehad en die heeft een pijn geleden... Het is geen pieperd, maar bij de huisarts ging ie bijna knock out en is met moeite thuis gekomen... Vervolgens mocht/kon ie weer wat gaan sporten, ging er tijdens een wedstrijd iemand op z'n teen staan :shock:
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Mida4you di 28 aug 2012 - 8:01

De ontsteking is gelukkig weg! volgende week ga ik naar de pedicure, die gaat nagelbeugels plaatsen. Bij de 1e keer dat ik naar de huisarts moest heb ik daarna ook een week thuis gezeten, behoorlijk pijn en kon haast niet lopen.

@ Jerry, oeh! Wat zal je vriend een pijn gehad hebben.....

@ Magenta, hoe is het nu met jou? Aangezien je vrijdag bij de huisarts bent geweest??
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  Magenta di 28 aug 2012 - 10:50

Mirjam4you schreef:De ontsteking is gelukkig weg! volgende week ga ik naar de pedicure, die gaat nagelbeugels plaatsen. Bij de 1e keer dat ik naar de huisarts moest heb ik daarna ook een week thuis gezeten, behoorlijk pijn en kon haast niet lopen.

@ Magenta, hoe is het nu met jou? Aangezien je vrijdag bij de huisarts bent geweest??
De nagelbeugels zijn geen optie voor mij, daar is het teveel ingegroeid voor. Ik heb nagenoeg geen pijn, er komt alleen wat viezigheid uit de wond, dat is het enige. Positief dus vooral. Op naar mijn andere teen.
Magenta
Magenta
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 322
Punten : 396
Registratiedatum : 09-07-12

Bericht  Magenta wo 12 sep 2012 - 1:03

Hoe gaat het met alle teennageltjes?

Die van mij is bijna drie weken na de ingreep nog steeds ontstoken en de nagel zit los.
Magenta
Magenta
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Mida4you wo 12 sep 2012 - 8:47

Och Magenta, wat een drama. Wat doe je er nu aan?? Het kan toch niet zo zijn dat de ontsteking er nu nog zit? Je bent er toch aan geholpen?? Ben je alweer naar de huisarts geweest??

Ik ben vandaag weer naar de pedicure geweest en die geeft mijn beide teennagels drukvrij gelegd zodat ze nu op de goede manier kunnen groeien. ( soort van mini balkjes aan beide kanten onder mijn nagel ) Over 6 weken heb ik weer een afspraak.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Bericht  Magenta wo 12 sep 2012 - 22:02

Mirjam4you schreef:Och Magenta, wat een drama. Wat doe je er nu aan?? Het kan toch niet zo zijn dat de ontsteking er nu nog zit? Je bent er toch aan geholpen?? Ben je alweer naar de huisarts geweest??

Ik ben vandaag weer naar de pedicure geweest en die geeft mijn beide teennagels drukvrij gelegd zodat ze nu op de goede manier kunnen groeien. ( soort van mini balkjes aan beide kanten onder mijn nagel ) Over 6 weken heb ik weer een afspraak.
Eindelijk ontdekt hoe ik op mijn tablet ook kan reageren.

Ik ben er verleden week mee naar de huisarts geweest, nadat ik al een antibioticakuur gehad had. Hij zei dat het gewoon vanzelf moet genezen. Het ging ook een paar dagen wat beter, maar nu komt er weer allemaal viezigheid uit. En de andere kant moet nu ook wel, want die is ook ontstoken.

Wat fijn dat je pedicure je zo goed kan helpen. Ik heb over een paar weken ook weer een afspraak bij mijn pedicure, hopelijk kan ze dan toch mijn andere nagel met een beugeltje iets beter kan laten groeien.
Magenta
Magenta
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Magenta do 13 sep 2012 - 2:38

Toch maar wel even gebeld, heb een nieuwe antibioticakuur gekregen en ze hebben een kweekje gemaakt. Hij zei dat dit zelden voorkomt bij zo'n ingreepje confused
Magenta
Magenta
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Mida4you do 13 sep 2012 - 5:54

Magenta schreef:Toch maar wel even gebeld, heb een nieuwe antibioticakuur gekregen en ze hebben een kweekje gemaakt. Hij zei dat dit zelden voorkomt bij zo'n ingreepje confused

pfff wat een gedoe!! ik hoop efht voor je dat je er snel vanaf bent want dit is ook niks. beterschap!!
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Bericht  Magenta do 13 sep 2012 - 10:04

Mirjam4you schreef:
Magenta schreef:Toch maar wel even gebeld, heb een nieuwe antibioticakuur gekregen en ze hebben een kweekje gemaakt. Hij zei dat dit zelden voorkomt bij zo'n ingreepje confused

pfff wat een gedoe!! ik hoop efht voor je dat je er snel vanaf bent want dit is ook niks. beterschap!!
Dank je, ik hoop het ook.
Magenta
Magenta
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast do 13 sep 2012 - 11:20

Ik mis aan de grote teen van mijn linkervoet ook een stuk nagel. Ik vond de ingreep echt geen pretje (zacht uitgedrukt), maar ik heb daarna nergens meer last van gehad. Ze hebben bij mij wel ook de wortel van de nagel weggehaald, zodat hij niet meer terug groeit, omdat ik anders hetzelfde probleem zou krijgen.

Gast
Gast

Bericht  Magenta vr 14 sep 2012 - 1:45

Dijn82 schreef:Ik mis aan de grote teen van mijn linkervoet ook een stuk nagel. Ik vond de ingreep echt geen pretje (zacht uitgedrukt), maar ik heb daarna nergens meer last van gehad. Ze hebben bij mij wel ook de wortel van de nagel weggehaald, zodat hij niet meer terug groeit, omdat ik anders hetzelfde probleem zou krijgen.
Dat hebben ze bij mij ook gedaan. Ik had van de ingreep en een paar dagen erna echt nergens last van. De ellende begon pas na een kleine week.
Magenta
Magenta
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Mida4you za 15 sep 2012 - 7:20

Magenta schreef:
Dijn82 schreef:Ik mis aan de grote teen van mijn linkervoet ook een stuk nagel. Ik vond de ingreep echt geen pretje (zacht uitgedrukt), maar ik heb daarna nergens meer last van gehad. Ze hebben bij mij wel ook de wortel van de nagel weggehaald, zodat hij niet meer terug groeit, omdat ik anders hetzelfde probleem zou krijgen.
Dat hebben ze bij mij ook gedaan. Ik had van de ingreep en een paar dagen erna echt nergens last van. De ellende begon pas na een kleine week.

Wat raar dat het pas een paar dagen later begon. Ik hoop echt voor je dat je er weer snel vanaf bent....
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Bericht  Magenta za 15 sep 2012 - 8:40

Mirjam4you schreef:
Magenta schreef:

Wat raar dat het pas een paar dagen later begon. Ik hoop echt voor je dat je er weer snel vanaf bent....
Waarschijnlijk heeft er toch wel een infectie onder gezeten.
De tweede kuur lijkt vooralsnog wel aan te slaan. Nu nog even de uitslag van het kweekje afwachten om te kijken of er nog een derde, specifiekere kuur, achteraan moet. En dan moet de binnenkant van de nagel nog...
Magenta
Magenta
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud