Ingegroeide teennagel
+13
Lady4
Stuiterbal
Niekske
May
ExpressoB
Monte
Joli86
riannuhhhh
SnowWhite
tuttebel
Liz
Mamsie
Mida4you
17 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Ingegroeide teennagel
Ik vond de spuiten ook vreselijk (sorry) en de na-pijn is ook geen pretje. Tip: met je voet omhoog en zoveel mogelijk pijnstilling innemen.
Gast- Gast
Misschien niet zo handig nee, maar heb echt geen ander antwoord. Ik ben daarna gewoon naar huis gelopen en had er verder weinig last van, maar die spuiten gewoon nooit meer. Gelukkig wist ik vooraf van niets.Mirjam4you schreef:Broodrooster schreef:Ik er niets anders van maken dan dat het de ergste pijn ooit was en ik het geen tweede keer meer laat doen
Lekker Broodrooster, nu ben ik helemaal als de dood!!!!
Ben er ook mee doorgelopen tot ik niet meer kon voetvallen, dat was voor mij de grens.
Sterke. Je bent daarna inderdaad wel van je probleem af.
Gast- Gast
Ik heb ook al 2 keer een ingegroeide teennagel gehad en heb mezelf toen geopereerd Gelukkig is dat beide keren goed gegaan maar die pijn als je er dan aankomt echt verschrikkelijk brrr. Ik let nu echt goed op bij het knippen van m'n nagels
Je kan trouwens beter te teen laten weken in Badedas dan in soda. Badedas heeft ook een geneeskrachtige werking
Je kan trouwens beter te teen laten weken in Badedas dan in soda. Badedas heeft ook een geneeskrachtige werking
Gast- Gast
Mirjam4you schreef:Daarom. Net zoals ik gisteren al zei ik laat het maar gewoon op mij afkomen.
Ik vond de spuiten nog best meevallen, en ik heb er 8 gehad voor allebei mn tenen
Liz- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11
Held.Liz schreef:Mirjam4you schreef:Daarom. Net zoals ik gisteren al zei ik laat het maar gewoon op mij afkomen.
Ik vond de spuiten nog best meevallen, en ik heb er 8 gehad voor allebei mn tenen
Gast- Gast
Ik had ook een ingegroeide nagel. Maar wat een opluchting als dat dan weg is. Ik moest drie prikken omdat de verdoving niet werkte.
Het viel me ontzettend mee. Wel moet je oppassen dat je je teen niet stoot zolang de verdoving nog niet is uitgewerkt anders kun je hem ongemerkt breken.
Sterkte!
Het viel me ontzettend mee. Wel moet je oppassen dat je je teen niet stoot zolang de verdoving nog niet is uitgewerkt anders kun je hem ongemerkt breken.
Sterkte!
Gast- Gast
Wat zijn er hier trouwens veel mensen die een ingegroeide teennagel hebben gehad zeg!!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Het kan ook mis gaan, de operatie maar daar moet je maar niet vanuit gaan. Zal ook de details weglaten. In mijn vorige post ook maar gedaan. Links en rechts zijn een keer gedaan en de linker teennagel is raar van vorm geworden, komt nooit meer goed. Las dat iemand dat ook had.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ik heb mijn ingegroeide teennagel ook laten verwijderen. Ik vond de spuiten ook wel meevallen eigenlijk. Vind je voortanden verdoven bij de tandarts veel en veel pijnlijker. Ik vond het meer een naar gevoel dan dat het echt pijnlijk was. Alleen was bij mij de verdoving niet zo goed ingewerkt onderin mijn teen, en toen mocht ik kiezen of ik verdoving bijgespoten wou hebben of dat ik even een minuutje nog mijn tanden op elkaar deed. Dus ik heb voor dat laatste gekozen, dus het laatste stukje weghalen heb ik wel gevoeld maar daar waren de scherpe kantjes wel vanaf gehaald door de verdoving. Ik moest wel twee dagen mijn voet omhoog houden en mocht er echt niet op lopen tot de controle.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Zo, dat zit erop! Na een dikke 20 minuten uitloop ( ik zat mezelf op te vreten in de wachtkamer ) was ik eindelijk aan de beurt. De prikken waren erg pijnlijk maar daarna viel alles mee. Nu zit de verdoving er nog in en hopen dat als de verdoving is uitgewerkt dat ik niet al te veel pijn heb......
Mida4you- Ratel
Mirjam4you schreef:Zo, dat zit erop! Na een dikke 20 minuten uitloop ( ik zat mezelf op te vreten in de wachtkamer ) was ik eindelijk aan de beurt. De prikken waren erg pijnlijk maar daarna viel alles mee. Nu zit de verdoving er nog in en hopen dat als de verdoving is uitgewerkt dat ik niet al te veel pijn heb......
Held ik duim voor je!
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10
Bah als ik eraan terug denk krijg ik weer kippenvel. Ik heb het ook gehad en het was eerst de bedoeling om een stukje net als bij jou weg te halen.
2 spuiten erin (die zo niet fijn waren) en de arts begon te snijden wat ik dus gewoon voelde. Nog 3 spuiten erbij en ook dit hielp niet. Toen kwam ze tot de conclusie dat de verdoving niet hielp door de ontsteking.
2 weken later moest ik terug komen en werd de hele nagel eraf gehaald.
Dat was geen leuke ervaring. Ben blij dat het je is mee gevallen.
2 spuiten erin (die zo niet fijn waren) en de arts begon te snijden wat ik dus gewoon voelde. Nog 3 spuiten erbij en ook dit hielp niet. Toen kwam ze tot de conclusie dat de verdoving niet hielp door de ontsteking.
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Stella_ schreef:Bah als ik eraan terug denk krijg ik weer kippenvel. Ik heb het ook gehad en het was eerst de bedoeling om een stukje net als bij jou weg te halen.
Oeh gatsie, wat zou je je ellendig hebben gevoeld zeg!!
Mida4you- Ratel
Mirjam4you schreef:Stella_ schreef:Bah als ik eraan terug denk krijg ik weer kippenvel. Ik heb het ook gehad en het was eerst de bedoeling om een stukje net als bij jou weg te halen.
Oeh gatsie, wat zou je je ellendig hebben gevoeld zeg!!
Ja hahah vooral toen ik voor de 2e keer terug moest en weer die rot spuiten kreeg. Man die deden zo'n pijn !
Het hele erge eraan was, nadat de nagel er helemaal af was gehaald het stukje ingegroeide nagel, onder mijn huid was blijven zitten. Deze heb ik later door een pedicure laten verwijderen en zij vertelde me doodleuk dat de nagel er helemaal niet af had gehoeven dat zij me ook had kunnen helpen.
Stuiterbal- Kletskop
Hoe hebben jullie dat 's nachts gedaan? Ik heb vanmiddag ff geslapen en heb een kussen onder mijn voet gelegd maar ik merk heel erg dat het dekbed over mijn teen schuurt ondanks dat ik er verband om heb. Dat is een super vervelend gevoel....
Mida4you- Ratel
Ik slaap aan de rechtse kant van het bed en toevallig was het ook mijn grote teen aan mijn rechtse voet. Dus ik had een kussen op mijn dekbed gelegd en daarop mijn voet, met mijn voet dus onder het dekbed uit zeg maar. Ik kon mijn dekbed erop inderdaad ook echt niet hebben.
Gast- Gast
Nou dames, het is weer zover....... De halve nagel die ze er half januari hebben afgehaald groeit weer in Het is donderdag begonnen en nu het is al zover dat het weer ontstoken is. Het doet zo'n zeer... Het probleem is dat mijn andere dikke teen ook gaat ingroeien, ik wordt er zo ongelukkig van. En dat nu ook precies in de zomer. Ik ben heeeel erg bang dat ze er nu allebei af moeten. Ik was zo blij dat ik er de vorige keer vanaf was.
Edit: Ik heb mijn teennagel btw nog nooit geknipt sinds dat hij eraf is gegaan dus ik heb niet verkeerd geknipt. Die stomme rotnagel is gewoon zelf scheef gaan groeien
Edit: Ik heb mijn teennagel btw nog nooit geknipt sinds dat hij eraf is gegaan dus ik heb niet verkeerd geknipt. Die stomme rotnagel is gewoon zelf scheef gaan groeien
Mida4you- Ratel
OOh vreselijk! Neem een soda badje een paar keer per dag en probeer een stukje keukenrol of iets (heel mini) er onder te proppen zodat het niet verder erin gaat groeien.
Sterkte ermee!
Sterkte ermee!
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Wat naar! Ontstekingweefsel is moeilijk te verdoven, vandaar de ervaringen van sommigen hier.
Mijn teennagels hebben ook snel de neiging tot ingroeien, gelukkig heb ik mij er nog nooit voor laten hoeven behandelen. Wat ik altijd doe is de zijkanten er met mijn vingernagel of een vijl uitwipppen wanneer het pijnlijk begint te worden. Dit helpt goed. Wat je ook kunt doen is na het recht afknippen van je nagel, in het midden een driehoekje uit de nagel te knippen. Op die manier groeit de nagel anders en groeit hij niet meer in. Werkt echt goed!
Je hebt er nu niks aan, maar in de toekomst wellicht wel.
Mijn teennagels hebben ook snel de neiging tot ingroeien, gelukkig heb ik mij er nog nooit voor laten hoeven behandelen. Wat ik altijd doe is de zijkanten er met mijn vingernagel of een vijl uitwipppen wanneer het pijnlijk begint te worden. Dit helpt goed. Wat je ook kunt doen is na het recht afknippen van je nagel, in het midden een driehoekje uit de nagel te knippen. Op die manier groeit de nagel anders en groeit hij niet meer in. Werkt echt goed!
Je hebt er nu niks aan, maar in de toekomst wellicht wel.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Misschien anders toch even langs een voet pedicure. Het stukje eraf halen heeft blijkbaar niet het gewenste effect gehad. De voet pedicure haalt je dat stukje weg en duwt een klein watje onder de zij kant zodat het omhoog zeg maar verder kan groeien.
Ik denk als je naar de huisarts gaat ze je de hele nagel eraf halen maar door je ontsteking kunnen ze nu iet veel.
Ik denk als je naar de huisarts gaat ze je de hele nagel eraf halen maar door je ontsteking kunnen ze nu iet veel.
Stuiterbal- Kletskop
Ik had dat ook. Halverwege begon de nagel weer in te groeien. Ben toen meteen naar de huisarts gegaan en ik was nog op tijd erbij en heb toen een verwijzing naar de podoloog gekregen. Toen een tijdlang op beide grote tenen een nagelbeugel gehad. Daarmee is het helemaal goed gekomen.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Ik ben bang dat ik met mijjn ontstoken teen niets meer kan. de andere teennagel is nog niet ontstoken en misschien valt die nagel nog te redden. pff het idee alleen al dat ik weer in die stoel moet en gigantisxhe spuiten in mijn teen krijg wordt ik alweer bang....
Mida4you- Ratel
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Ingegroeide haartjes
» Ingegroeide haartjes schaamstreek
» Ingegroeide/ontstoken teennagel verwijderen
» Ingegroeide haartjes schaamstreek
» Ingegroeide/ontstoken teennagel verwijderen
Pagina 2 van 4